Ik zou maar oppassen met dit soort opmerkingen want ik heb de MyCroft al openstaan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voornamelijk door users die ik in het verleden wel eens uitgeluld heb in een discussie.(Cavaliers)
Ik ben het met jou eensquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef Isane het volgende:
[..]
Slaat nergens op!
Ziet er lekker uit
Volgens mij heb je dit gedeelte van het verhaal verzonnen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
Voornamelijk door users die ik in het verleden wel eens uitgeluld heb in een discussie.(Cavaliers)
Jij bent mijn allereerste medestander in deze discussie.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef Isane het volgende:
[..]
Slaat nergens op!
Ziet er lekker uit
Dit ga ik tegen tompsv zeggenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb tijdens het typen van mn vorige post 'toevallig' wel een paar posts gemist.
Nou ja, die zullen wel niet belangrijk zijn.
Toen je niet kwam opdagen bij de afspraak met johannes had ik moeten wetten dat jij je niet aan je afspraken houdtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb tijdens het typen van mn vorige post 'toevallig' wel een paar posts gemist.
Nou ja, die zullen wel niet belangrijk zijn.
?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
Het broodje kaas van Mansjester is ook wel een klassieker.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:53 schreef GGMM het volgende:
Voor dit zal je altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben. Of je
Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
Bidden dat jij je bek houdtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond?
Ik ga over 25 minuten helemaal los.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
picsquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
FOK!kenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
Neuh, ik ga niet meer naar de snackbar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
Hier drink ik opquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Over 5 minuten ben je van mij af. Je gebed vindt gehoor! Zou God dan toch bestaan????
balisrond11tegen11quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie?
Gaat SCC dit nog winnen?
Zingen ze nou Tannane is een hoer?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie?
Gaat SCC dit nog winnen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |