Ik zou maar oppassen met dit soort opmerkingen want ik heb de MyCroft al openstaan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voornamelijk door users die ik in het verleden wel eens uitgeluld heb in een discussie.(Cavaliers)
Ik ben het met jou eensquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef Isane het volgende:
[..]
Slaat nergens op!
Ziet er lekker uit
Volgens mij heb je dit gedeelte van het verhaal verzonnen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
Voornamelijk door users die ik in het verleden wel eens uitgeluld heb in een discussie.(Cavaliers)
Jij bent mijn allereerste medestander in deze discussie.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef Isane het volgende:
[..]
Slaat nergens op!
Ziet er lekker uit
Dit ga ik tegen tompsv zeggenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb tijdens het typen van mn vorige post 'toevallig' wel een paar posts gemist.
Nou ja, die zullen wel niet belangrijk zijn.
GRAPJE BEN AL BEZIGquote:
Toen je niet kwam opdagen bij de afspraak met johannes had ik moeten wetten dat jij je niet aan je afspraken houdtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb tijdens het typen van mn vorige post 'toevallig' wel een paar posts gemist.
Nou ja, die zullen wel niet belangrijk zijn.
?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
Het broodje kaas van Mansjester is ook wel een klassieker.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:53 schreef GGMM het volgende:
Voor dit zal je altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben. Of je
Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
Bidden dat jij je bek houdtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond?
Ik ga over 25 minuten helemaal los.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
picsquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
FOK!kenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
Neuh, ik ga niet meer naar de snackbar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
Hier drink ik opquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Over 5 minuten ben je van mij af. Je gebed vindt gehoor! Zou God dan toch bestaan????
balisrond11tegen11quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie?
Gaat SCC dit nog winnen?
Zingen ze nou Tannane is een hoer?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie?
Gaat SCC dit nog winnen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |