Eens maar als ik dat zeg zegt Cava dat ik nauwelijks SCC heb zien ballen en Sked dat ik me indek.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
bijzonder groot verschil, gaat p16 of 17 worden.
GGMM moet een week lang een FC Groningen UI nemenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Neem jij nou een Heerenveen UI of niet
Hahaha je hebt geen idee hoe leuk deze opmerking is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:49 schreef Isane het volgende:
[..]
ik heb de rundvleesvariant hier in de koelkast liggen
twitter:JetroWillems_15 twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 21:48:09Respect voor Tannane doettie goed!! reageer retweet
quote:
Ik kom al jaren hierquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha je hebt geen idee hoe leuk deze opmerking is.
Welkom in VBL
wat is ditquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:49 schreef Isane het volgende:
[..]
ik heb de rundvleesvariant hier in de koelkast liggen
neequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan heb je die ranzige zalmsalade ook wel eerder gezien.
Onder een andere naamquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
GGMM moet een week lang een FC Groningen UI nemen
Noord- of Zuid-Corea?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
Voor de echte liefhebber: Corea valt in.
GENOT
Speciaal voor jou ga ik de voorgeschiedenis van deze zalmsalade met je delen.quote:
Dat zou bijzonder kinderachtig zijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij zal al deze posts wel 'toevallig' niet zien
Slaat nergens opquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik de voorgeschiedenis van deze zalmsalade met je delen.
Ik at deze ooit, en iemand vroeg om pics. Iedereen vond het er vreselijk goor uitzien en sindsdien wordt deze zalmsalade regelmatig gebruikt om mijn smaak belachelijk te maken.
Voornamelijk door users die ik in het verleden wel eens uitgeluld heb in een discussie.(Cavaliers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |