Ronde | Datum | Grand Prix | Plaats | Winnaar |
1 | 15 maart | Grand Prix van Australië | Melbourne | Lewis Hamilton |
2 | 29 maart | Grand Prix van Maleisië | Kuala Lumpur | Sebastian Vettel |
3 | 12 april | Grand Prix van China | Shanghai | Lewis Hamilton |
4 | 19 april | Grand Prix van Bahrain | Shakhir | Lewis Hamilton |
5 | 10 mei | Grand Prix van Spanje | Barcelona | Nico Rosberg |
6 | 24 mei | Grand Prix van Monaco | Monte Carlo | Nico Rosberg |
7 | 7 juni | Grand Prix van Canada | Montreal | Lewis Hamilton |
8 | 21 juni | Grand Prix van Oostenrijk | Spielberg | Nico Rosberg |
9 | 5 juli | Grand Prix van Groot Brittannië> | Silverstone | Lewis Hamilton |
10 | 26 juli | Grand Prix van Hongarije | Budapest | Sebastian Vettel |
11 | 23 augustus | Grand Prix van België | Spa-Francorshamps | - |
12 | 6 september | Grand Prix van Italië | Monza | - |
13 | 20 september | Grand Prix van Singapore | Singapore | - |
14 | 27 september | Grand Prix van Japan | Suzuka | - |
15 | 11 oktober | Grand Prix van Rusland | Sochi | - |
16 | 25 oktober | Grand Prix van Amerika | Austin | - |
17 | 1 november | Grand Prix van Mexico | Mexico City | - |
18 | 15 november | Grand Prix van Brazilië | Sao Paulo | - |
19 | 29 november | Grand Prix van Abu Dhabi | Abu Dhabi | - |
Pos | Coureur | Land | punten |
1 | Lewis Hamilton | groot brittannië | 202 |
2 | Nico Rosberg | Duitsland | 181 |
3 | Sebastian Vettel | Duitsland | 160 |
4 | Valtteri Bottas | Finland | 77 |
5 | Kimi Raikkonen | Finland | 76 |
6 | Felipe Massa | Brazilië | 74 |
7 | Daniel Ricciardo | Australië | 51 |
8 | Daniil Kvyat | Rusland | 45 |
9 | Nico Hulkenberg | Duitsland | 24 |
10 | Romain Grosjean | Frankrijk | 23 |
11 | Max Verstappen | Nederland | 22 |
12 | Felipe Nasr | Brazilië | 16 |
13 | Sergio Perez | Mexico | 15 |
14 | Pastor Maldonado | venezuela | 12 |
15 | Fernando Alonso | Spanje | 11 |
16 | Carlos Sainz Jr. | Spanje | 9 |
17 | Jenson Button | groot brittannië | 6 |
18 | Marcus Ericsson | Zweden | 6 |
19 | Roberto Merhi Muntan | Spanje | 0 |
20 | Will Stevens | groot brittannië | 0 |
21 | Kevin Magnussen | Denemarken | 0 |
Pos | TEAMS | PTS |
1 | Mercedes AMG Petronas F1 Team | 383 |
2 | Scuderia Ferrari | 236 |
3 | Williams Martini Racing | 151 |
4 | Infiniti Red Bull Racing | 96 |
5 | Sahara Force India F1 Team | 39 |
6 | Lotus F1 Team | 35 |
7 | Scuderia Toro Rosso | 31 |
8 | Sauber F1 Team | 22 |
9 | McLaren Honda | 17 |
10 | Manor Marussia F1 Team | 0 |
Tijd | Training/race |
Vrijdag 21 Augustus | |
10:00 - 11:30 | Vrije Training 1 |
14:00 - 15:30 | Vrije Training 2 |
Zaterdag 22 Augustus | |
11:00 - 12:00 | Vrije Training 3 |
14:00 - 15:00 | Kwalificatie |
Zondag 23 Augustus | |
14:00 | Race |
Tijd | Training/race | TV station | |
Vrijdag 21 Augustus | |||
10:00 - 11:30 | Vrije Training 1 | Sport1 - BBC2 | |
14:00 - 15:30 | Vrije Training 2 | Sport1 - BBC2 | |
Zaterdag 22 Augustus | |||
11:00 - 12:00 | Vrije Training 3 | Sport1 - BBC2 | |
14:00 - 15:00 | Kwalificatie | Sport1 - BBC2 - RTL+ | |
Zondag 23 Augustus | |||
14:00 | Race | Sport1 - BBC1 - RTL+ |
Heeft geen zin om helemaal daarheen te gaan, ik zie wel waar de mensen in de rij gaan staanquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:57 schreef Nymphetic13 het volgende:
Een van beide. Maar iig bij La source
Het plan is om bij de busstop te gaan zitten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:59 schreef Nymphetic13 het volgende:
Waar sta/ zit je dan? La Source is de hairpin he
Moet een FA even fixen, of een PRsmoezie ofzo. Die kunnen dealen met htmlquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:58 schreef Nymphetic13 het volgende:
hmm gaat iets niet goed met de OP xD
http://www.gpupdate.net/n(...)rix-van-belgie-2015/quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:28 schreef motorbloempje het volgende:
Er is nog geen officiële startlijst, wel?
Ok, mooi. In praktijk is Max dus maar 1 plek naar achteren, gezet, want 15e kwalificeren, en op 18 starten met twee marushias voor je is hetzelfde als op 16 startenquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:36 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
http://www.gpupdate.net/n(...)rix-van-belgie-2015/
Dit is voorlopig, Kimi zal ook mogelijk nog naar achtergaan als het de bak was Dat is dan -5
Hij kan er wel lacherig over doen, en het is natuurlijk ook lachwekkend, ware het niet dat er wel een aantal coureurs zijn die gedurende het seizoen wél al reststraffen hebben moeten ondergaan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Zoals Alonso blijkbaar zei "I think we should get a cake, it's some kind of record"
en hij heeft een setje of 2 banden gespaard. Mocht het droog blijven is dat ook wat waard.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ok, mooi. In praktijk is Max dus maar 1 plek naar achteren, gezet, want 15e kwalificeren, en op 18 starten met twee marushias voor je is hetzelfde als op 16 starten
Alonso bepaald de regels niet. Hij is samen met JB en Max volgens mij dit jaar grootste slachtoffer.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij kan er wel lacherig over doen, en het is natuurlijk ook lachwekkend, ware het niet dat er wel een aantal coureurs zijn die gedurende het seizoen wél al reststraffen hebben moeten ondergaan.
Ik blijf erbij dat het oneerlijk is. Maargoed, elk jaar is er wel iets wat halfweg aangepast wordt
dat is waar maar het ging om Alonso. Die zegt terecht dat hij en Button wel taart verdienen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:59 schreef Geralt het volgende:
Dat weet ik ook wel, maar anderen gaan dat nadeel dus niet meer hebben dit jaar, waar er wel een aantal zijn die het wél gehad hebben.
Dat is gewoon niet eerlijk.
dat ging vooral over het aantal officiële penalty's, niet zozeer over de afhandeling ervanquote:Op zondag 23 augustus 2015 09:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij kan er wel lacherig over doen, en het is natuurlijk ook lachwekkend, ware het niet dat er wel een aantal coureurs zijn die gedurende het seizoen wél al reststraffen hebben moeten ondergaan.
Ik blijf erbij dat het oneerlijk is. Maargoed, elk jaar is er wel iets wat halfweg aangepast wordt
quote:Nico Rosberg begon vrijdag uitstekend aan het weekend in Spa-Francorchamps door twee keer het snelste te zijn. Toch is hij met zijn hoofd ook ergens anders, zijn vrouw Vivian staat op het punt van bevallen. Rosberg wil eigenlijk dat het weekend zo snel mogelijk voorbij is.
Dat zei de Duitser in gesprek met Motorsport.com: "Ik vind het geweldig, zeker omdat Vivian zich nog steeds heel goed voelt, dus dat is lekker. De dokteren zeggen dat het volgende week zover is, maar het kan natuurlijk altijd eerder komen."
Tijdens de zomerpauze was Rosberg dus veel thuis om boeken over baby's te lezen: "Het was een wat vreemde vakantie, want we konden niet weg. Alle tassen stonden al gepakt mocht het gebeuren en ik had de auto's ook al helemaal voorbereid. We hebben nu alleen maar familieauto's in de garage staan, een Mercedes ML en een Mercedes GLK. In de ML zit nu het babyzitje, daar heb ik welgeteld twee hele uren over gedaan. Ik snapte er helemaal niets van. Het is één van de lastigste dingen die ik de laatste tijd heb gedaan!"
Ik ben benieuwd of dat starten allemaal goed gaat. Op papier is er eigenlijk niets gewijzigd, de coureur moet nog steeds zelf starten en alles. Het enige wat gewijzigd is is dat het team tijdens de opwarmronde het moment van aangrijpen niet meer kan wijzigen. Dus dat is gewoon zoals het is.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
Hier nog wat te vroeg voor bier naar mijn zin. Dus dan maar uitgebreid lunchen tijdens lights off en Maldonado die zich samen met 4 anderen een muur in boort.
Wolve heeft het nooit over "the Mrs"?quote:
Straks krijg je een" Spanje 2001" start... Waar er 4 blijven staan (of was dat Oostenrijk ?)quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dat starten allemaal goed gaat. Op papier is er eigenlijk niets gewijzigd, de coureur moet nog steeds zelf starten en alles. Het enige wat gewijzigd is is dat het team tijdens de opwarmronde het moment van aangrijpen niet meer kan wijzigen. Dus dat is gewoon zoals het is.
Maar toch vraag ik me af of het wel goed gaat. Als er ergens halfweg de grid eentje blijft staan dan zie ik een van verderop de grid er nog wel opklappen
Auto's voor je schieten aan de kant ineens en als laatste zie je dat te laat en kan je geen kant meer op. Dat gevaar is er natuurlijk altijd wel, maar misschien nu een beetje meer.
In elk geval heb ik er weer zin in
Alsof ik dat soort feitjes nog zo als parate kennis in mijn hoofd heb zittenquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:56 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Straks krijg je een" Spanje 2001" start... Waar er 4 blijven staan (of was dat Oostenrijk ?)
Neequote:Op zondag 23 augustus 2015 10:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wolve heeft het nooit over "the Mrs"?
Deed onze Max toch een stuk beter he.quote:
Zo erg als Fisico in de Jordan destijds zal het niet worden. Dat was op de schaal van Coronel een tien met een griffel. Daarnaast betrof het geen Renault-motorquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:53 schreef King_Merc het volgende:
Gaat er weer een Renault in vlammen op vanmiddag ?
Ik kijk die laatstequote:Op zondag 23 augustus 2015 11:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Moeten we dit bij de Duitser kijken of bij onze vrienden over het kanaal?
bbc 👍👍quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Moeten we dit bij de Duitser kijken of bij onze vrienden over het kanaal?
quote:
Mooi.quote:
En tijdens de enorm lange pauzes vullen ze de Sprit bij de Duitse commentatoren weer bij, zodat ze er weer even tegenaan kunnenquote:Op zondag 23 augustus 2015 11:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Mooi.
Moet toch iedere keer weer lachen als de Duitsers de radioberichten gaan vertalen.
Jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En tijdens de enorm lange pauzes vullen ze de Sprit bij de Duitse commentatoren weer bij, zodat ze er weer even tegenaan kunnen
en STR ook naar Merc of blijven die wel met die Franse rommel?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:10 schreef Breaker.Faker het volgende:
Reb Bull Powerd by Mercedes volgend jaar volgens Sky Sport. En Lotus wordt eigendom van Renault.
Daar wordt vreemd genoeg helemaal niets over gezegdquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
en STR ook naar Merc of blijven die wel met die Franse rommel?
Als Renault beter hun best hadden gedaan, ipv tot het laatste moment op hun gat blijven zitten, hadden ze het halve veld kunnen leveren.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het maar een vreemde situatie in de F1, dat het ene team de motoren bouwt voor de concurrent.
Dat zou ik wel weer anders vinden; als een bedrijf aan veel verschillende teams de motor levert. Zoals dat vroeger met de banden ging. Maar Ferrari en vooral Mercedes die dan de motor van een concurrent leveren, dat vind ik wel apart.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:24 schreef Fer het volgende:
[..]
Als Renault beter hun best hadden gedaan, ipv tot het laatste moment op hun gat blijven zitten, hadden ze het halve veld kunnen leveren.
BBC/RTL duitsland en Sporzaquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:36 schreef Rickertman96 het volgende:
Is het ergens op BBC te zien? Open net?
ik totdat dadelijk de Beeb begint....quote:
Nee alleen sport1quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:36 schreef Rickertman96 het volgende:
Is het ergens op BBC te zien? Open net?
Het waait wel flink tov vorige dagen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:46 schreef Sylv3se het volgende:
Het ziet er niet echt uit dat het gaat regenen als ik buienradar.be bekijk.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Tering wat een burgerlijkheid in dit topic
Wasje gedraait, vrouwtje naar de high tea gestuurd en nog even langs moeders voor een bakkie. Tijd voor mijn hoogtepunt van de week; 1,5 uur zonder mn zeikwijf
Is dat niet gewoon de Bronze "tribune" (lees: grasveld) die bij alle snelle stukken op het circuit liggen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:52 schreef nils7 het volgende:
Heb alles gewoon gevolgd maar was ff niet op Fok de afgelopen dagen.
Ik wilde graag naar Spa maar een tribune is gewoon te duur.
Nu hoorde ik Mol tijdens de kwalificatie zeggen dat er een Verstappen tribune in Blanchimont (oke niet het meest trage punt) zou zijn voor ¤140 incl parking.
Geen geld maar dat was wel een nieuwtje voor me, iemand daar eens van gehoord?
m-m-m-m-m-momentumquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:10 schreef Sinister-D- het volgende:
Herbert die staat te schreeuwen terwijl die de micro in z'n strot heeft zitten
Waarom zou ik hier niet zijn?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:18 schreef Abdus18 het volgende:
Hoe is het daar op het circuit Nattekat? Je was toch daar niet?
Bohhh nice manquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier niet zijn?
Lekker warm, zit in de schaduw dus mijn gisteren verbrandde gezicht kan ook weer bijkomen. Prima vertoeven dus
quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:25 schreef Lehcimus het volgende:
Eddie en Suzi hebben samen kleren uitgezocht zie ik
Prachtige docu!quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:59 schreef Breaker.Faker het volgende:
BBC op bezoek bij Max Verstappen
http://www.dumpert.nl/med(...)_jos_verstappen.html
quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:25 schreef Lehcimus het volgende:
Eddie en Suzi hebben samen kleren uitgezocht zie ik
Er zit een flinke bui op 1 a 1,5 uur van Spa. Afwachten dusquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:46 schreef Sylv3se het volgende:
Het ziet er niet echt uit dat het gaat regenen als ik buienradar.be bekijk.
Bij Sport1 lieten ze dat ook zien. Flauwekul als je het mij vraagt de rijders weten waar hun moeten starten daar hoef geen systeem aan de pas te komen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:15 schreef Bluurgh het volgende:
Op sky doen ze alsof de nieuwe startprocedure een vreselijk moeilijk iets is, waar de coureurs onwijs veel moeite mee gaan hebben.
Have funquote:
C. Pic heeft beslag laten leggen ja. Dit ivm het niet genoeg rijden in het vorige seizoenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Bij Sport1 lieten ze dat ook zien. Flauwekul als je het mij vraagt de rijders weten waar hun moeten starten daar hoef geen systeem aan de pas te komen.
Er gaan de geruchten dat Lotus niet meer bestaat na Spa en dat na deze race beslag wordt gelegd wegens niet betalen.
Het was toch al geregeld? Of zijn ze daar nou nog mee bezig?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:29 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
C. Pic heeft beslag laten leggen ja. Dit ivm het niet genoeg rijden in het vorige seizoen
Nog minder auto's. Jezus.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Bij Sport1 lieten ze dat ook zien. Flauwekul als je het mij vraagt de rijders weten waar hun moeten starten daar hoef geen systeem aan de pas te komen.
Er gaan de geruchten dat Lotus niet meer bestaat na Spa en dat na deze race beslag wordt gelegd wegens niet betalen.
Ik verwacht dat er in de week voor Monza bekend gemaakt word dat Enstone terug gaat naar Renault, RBR naar Merc gaat en STR naar Ferrariquote:
Niet verwacht. Gewoon een kans op, meer niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:30 schreef WEST het volgende:
BBC heeft het wel over opbouw van bewolking en in combinatie met een vrij stevige wind wordt er wel wat verwacht.
Dat is iets wat ik er uit kon halen. Maar ik ben geen expert op de Engelse taal.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet verwacht. Gewoon een kans op, meer niet.
Prima, het is alleen vrij zeldzaam dat hij in het laatste kwalificatierondje een foutje maakt, dus zo'n tijd behoeft dan wel een verklaring.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:14 schreef twiFight het volgende:
[..]
Stuurfout aan het einde van zijn rondje. Sorry dat ik insinueer dat jouw god een foutje heeft gemaakt.
[..]
Sebastian Vettel unhappy with his Belgian GP qualifying mistake
lijkt mij moeilijker als het zuster team andere motoren heeftquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:32 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er in de week voor Monza bekend gemaakt word dat Enstone terug gaat naar Renault, RBR naar Merc gaat en STR naar Ferrari
Tja dat is voor 2014 of 2012 altijd zo geweest, maar Merc kan geen 2 teams extra leveren ivm de regelsquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lijkt mij moeilijker als het zuster team andere motoren heeft
Ja, ik wel. Er is een kans op regen tegen het eind van de race als het inderdaad snel opbouwt, maar dat is een ALS.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:34 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik er uit kon halen. Maar ik ben geen expert op de Engelse taal.
Rond 1500 uur kansje op buitje zeiden ze eerder op RTL.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:30 schreef WEST het volgende:
BBC heeft het wel over opbouw van bewolking en in combinatie met een vrij stevige wind wordt er wel wat verwacht.
Als er iets gebeurt, gebeurt het in La Source.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:35 schreef Nymphetic13 het volgende:
Laten we hopen dat Maldonado een goede start maakt om zich vervolgens in een Merc te remmen in La Source of Les Combes
Ja zoals ik net al zei, tot volgens mij 2014 of 2012quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:37 schreef F1gamer het volgende:
Was het ook niet dat er 1 of 2 jaren zijn geweest dat RB had renault en TR een frrari motor?
Ja, anders stopt ie ermee en gaat ie naar het ziekenhuisquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
Zouden ze wachten met het vertellen aan ROS als mevrouw Rosberg tijdens de race gaat liggen werpen?
quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Scuderia_Toro_Rossoquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:37 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ja zoals ik net al zei, tot volgens mij 2014 of 2012
Crasht ie HAM en VET eruit zodat de stand gelijk blijft.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, anders stopt ie ermee en gaat ie naar het ziekenhuis
Ze gaat haar man vandaag iig niet al te enthousiast aanmoedigenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
Zouden ze wachten met het vertellen aan ROS als mevrouw Rosberg tijdens de race gaat liggen werpen?
Dat onweer wat hier vanavond wordt verwacht moet eerst nog over België heen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:37 schreef Nymphetic13 het volgende:
http://members.home.nl/tianwa/noni/journaal/regenenonweer.html
Kijk hier maar op de eerste radar wat er op +- 60 km van het circuit zit
Joh. Ik vraag me dus af wat voorafspraken daarover gemaakt zijnquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, anders stopt ie ermee en gaat ie naar het ziekenhuis
Nou, dan zullen ze wel wachten denk ikquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Joh. Ik vraag me dus af wat voorafspraken daarover gemaakt zijn
quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:40 schreef Nymphetic13 het volgende:
Humor bij Button,
Hoe ging je practise start?
Ja bagger maar niemand kan mij raken van achter dus... xD
dat is dus een wolkbreukquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:36 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Rond 1500 uur kansje op buitje zeiden ze eerder op RTL.
Lang leve de bbc 👍quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:42 schreef Abdus18 het volgende:
godsamme, ligt de HD acestream ID er nu uit ?krijg alleen de SD aan de praat atm
Mooie plek!quote:
hier ookquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:42 schreef Abdus18 het volgende:
godsamme, ligt de HD acestream ID er nu uit ?krijg alleen de SD aan de praat atm
wordt lastig maar niets is onmogelijk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:46 schreef Mani89 het volgende:
Is het realistisch dat Max vandaag in de punten rijdt?
1 puntje zou mooi en geweldig zijn...quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:46 schreef Mani89 het volgende:
Dus die starten niet????????quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:43 schreef Nymphetic13 het volgende:
Lotus IS in beslag genomen aldus BE
Ene Vettel kwam wel wat laat aanlopenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:47 schreef WEST het volgende:
is dat tegenwoordig verplicht dat de coureurs vooraan de grid moeten staan voor het volkslied?
neequote:Op zondag 23 augustus 2015 13:46 schreef Mani89 het volgende:
mehquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Pfoeh, die meid had me toch een strak jurkje aan
Nou grootste talent ooit? Denk dat Frijns toch op het zelfde niveau zat xD Alleen die heeft RB geweigerd toen en zich niet positief uitgelaten xDquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Haha BBC heeft het altijd even over Verstappen. Geweldig toch? We mogen nu al trots zijn op onze grootste race talent ooit uit Nederland 👍👍
kutstreamquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:52 schreef Nymphetic13 het volgende:
Hier is Sky net zo goed
http://www.vipleague.me/motorsports/95559/1/skysports-f1-|-skyf1-|-sky-sports-f1-|-sky-f1-live-stream-online.html
''Hungar.... uhm Germany.... ow, we're at Belgium hahahah....''quote:
zeker al witte wijn gezopenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
''Hungar.... uhm Germany.... ow, we're at Belgium hahahah....''
Nu moet ik denken aan dit liedquote:
Nou ja, klopt wel voor de McLarensquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
''Hungar.... uhm Germany.... ow, we're at Belgium hahahah....''
Nee Mol noemde specifiek tribune.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:01 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de Bronze "tribune" (lees: grasveld) die bij alle snelle stukken op het circuit liggen?
Ik heb te lang getwijfeld of ik wilde gaan, 125 euro voor bronzen tribune terwijl ik vorig jaar naar de WTCC (en ook F3 met max <3) op spa voor 36 euro ging voor het hele weekend met toegang tot paddock en alle tribunes...lang getwijfeld over het verschil, te lang, toen ik wilde gaan was alles uitverkocht
Is weer terug. Hij liep bij mij ook ff vast, paniekquote:
Dan moet ie wel sneller wegkomen bij de start dan bij de formatierondequote:
* Dan moet ie niet crashen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan moet ie wel sneller wegkomen bij de start dan bij de formatieronde
Ik denk dat dat sowieso een vereiste is als je wilt finishen.....quote:
hij moet de pits in.quote:
Maar Perez heeft daar wel eens een handje aan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat sowieso een vereiste is als je wilt finishen.....
Dat lijkt me logischquote:
Dat wou ik ook net zeggen. man man manquote:
het team zei dat ie daar moet staanquote:
ja dat was ik 😎quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Wie vroeg ook alweer waar Mallya was gebleven? Nou in de pitbox dus hier
Ja, hoe moet ik dat nu nog weten ik ben hier bier aan het drinken en was vroeg wakker!quote:
Ik vind het leuk als Verstappen punten zou pakken ten opzichte van Sainz. Maar niet op deze manier inderdaad.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als Sainz motorproblemen heeft zou ik niet juichen tbh. Sws snap ik niet waarom mensen het leuk vinden dat Sainz eruit gaat.
Inderdaad, als je zoiets over Verstappen zegt krijg je een banquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als Sainz motorproblemen heeft zou ik niet juichen tbh. Sws snap ik niet waarom mensen het leuk vinden dat Sainz eruit gaat.
i agreequote:Op zondag 23 augustus 2015 14:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als Verstappen punten zou pakken ten opzichte van Sainz. Maar niet op deze manier inderdaad.
kap daar eens mee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:06 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Inderdaad, als je zoiets over Verstappen zegt krijg je een ban
Dit dus, en dat geldt voor iedereen imho gewoon...quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als Verstappen punten zou pakken ten opzichte van Sainz. Maar niet op deze manier inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |