Jij komt dan ook niet uit Eindhoven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jeugdspeler zou ik ook naar Ajax gaan hoor.
Eens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten hem in het echt erbij halen.
En als je uit Oss komt...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij komt dan ook niet uit Eindhoven.
Mensen die geboren zijn in Rotterdam en voor Ajax zijn vind ik ook zoiets genantsBen gewoon voor Feyenoord (oke, of Sparta), lamzak.
ben je voor Top, lul.quote:
Hoezo, ligt er gewoon aan wat voor gevoel je bij een club hebt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij komt dan ook niet uit Eindhoven.
Mensen die geboren zijn in Rotterdam en voor Ajax zijn vind ik ook zoiets genantsBen gewoon voor Feyenoord (oke, of Sparta), lamzak.
Bij Ajax kan zelfs Boilesen debuterenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo, ligt er gewoon aan wat voor gevoel je bij een club hebt.
En ik dacht meer uit het perspectief van iemand die zich wil ontwikkelen. Bij Ajax kan dat beter denk ik en heb je ook meer kans om het 1e te halen.
Maar de selectie is rond.quote:
Als je te laf bent om de hele quote uit te spreken, spreek de quote dan helemaal niet uit..quote:
Die debuteerde dan ook best aardig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Ajax kan zelfs Boilesen debuteren
Ik doe gewoon alsof ik fan van Cambuur ben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar de selectie is rond.
Milik gewoon verkopen op de laatste dag en het seizoen met Sanogo in.
Dan gaan GGMM en ik protesteren bij de Arena.
Je kijkt naar PSVquote:
Ik noem een Ebecilio, Özbiliz, Lukokiquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Ajax kan zelfs Boilesen debuteren
De enige wedstrijd van dit weekend die erom doet is natuurlijk die van Vitesse.quote:
Duh, die speler is velen male beter.quote:
1-4.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De enige wedstrijd van dit weekend die erom doet is natuurlijk die van Vitesse.
Wint Feyenoord makkelijk in de Kuip.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Serero > Guardado > Strootman
Wordt weer een simpele 1-4, niks aan het handjequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig seizoen gezien, ja.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wint Feyenoord makkelijk in de Kuip.
Woont je moeder ver bij je vandaan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vandaag de kat van mijn moeder eten gegeven, die is op vakantie.
Ik heb daar natuurlijk ff koffie gedronken, maar nu betwifjel ik of ik het koffiezetapparaat aan ehb laten staan.
Teringzooi.
Cocu en Brenet zijn het met je eens. Dit toont jouw ongelijk aanquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slagveer moet je ook lekker vrij laten.
Heb jij een moeder?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik heb daar natuurlijk ff koffie gedronken, maar nu betwifjel ik of ik het koffiezetapparaat aan ehb laten staan.
Teringzooi.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
Teringzooi.
*kadquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
Teringzooi.
Dan vraag je even of Happel gaat kijken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
Teringzooi.
Kwartiertje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Woont je moeder ver bij je vandaan?
*jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |