De enige wedstrijd van dit weekend die erom doet is natuurlijk die van Vitesse.quote:
Duh, die speler is velen male beter.quote:
1-4.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De enige wedstrijd van dit weekend die erom doet is natuurlijk die van Vitesse.
Wint Feyenoord makkelijk in de Kuip.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Serero > Guardado > Strootman
Wordt weer een simpele 1-4, niks aan het handjequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig seizoen gezien, ja.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wint Feyenoord makkelijk in de Kuip.
Woont je moeder ver bij je vandaan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vandaag de kat van mijn moeder eten gegeven, die is op vakantie.
Ik heb daar natuurlijk ff koffie gedronken, maar nu betwifjel ik of ik het koffiezetapparaat aan ehb laten staan.
Teringzooi.
Cocu en Brenet zijn het met je eens. Dit toont jouw ongelijk aanquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slagveer moet je ook lekker vrij laten.
Heb jij een moeder?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik heb daar natuurlijk ff koffie gedronken, maar nu betwifjel ik of ik het koffiezetapparaat aan ehb laten staan.
Teringzooi.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
Teringzooi.
*kadquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
Teringzooi.
Dan vraag je even of Happel gaat kijken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
Teringzooi.
Kwartiertje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Woont je moeder ver bij je vandaan?
*jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |