abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 23 augustus 2015 @ 19:28:17 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155473527
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:44 schreef Cygne het volgende:
Nee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja dat zei je al :D Hebben ze het wel naar hun zin gehad?

quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:02 schreef Nazil het volgende:

[..]

Nu je het zegt... Dat riep die van mij ook. Dan moet het deze maand raak zijn.

Overigens psychisch hier een enorm lastige week achter de rug. In twee dagen te horen gekregen dat schoonmama en papa gaan scheiden en mijn tante een oom wil worden. (En het leek mij dan wel weer grappig om daar een zwangerschap aan toe te voegen, allemaal in twee weken tijd :+ )
Wow dat zijn heftige dingen :o Hoe reageert de familie/omgeving op je tante?

quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:35 schreef Cygne het volgende:
Jeetje Nazil, das inderdaad heftig! :o

Man had sjans op LL, van een jongen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:46 schreef ikke_84 het volgende:
Nou idd dat is nogal een nieuws in zn korte tijd nazil.

Haha cygne ligt ie iig nog goed in de markt :P

Wij zijn nu gewoon een last minuten vakantie aan t boeken naar Frankrijk :o
Nice! Waar precies? Ik wil ook op vakantie! Nog een paar weekjes wachten, dan gaan we naar Spanje *O*

quote:
17s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:00 schreef nunchi het volgende:
En mensen, ik voel allerlei eisprong-achtige-activiteiten in mijn buik, en dan denk ik: Zal dan nu mijn eitje bevrucht worden?!
Herkenbaar :D Maar volgens mij gebeurt dat pas na een dag of 10 dus denk het niet. Aan de andere kant weet je het ook niet natuurlijk :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zondag 23 augustus 2015 @ 19:29:20 #52
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155473553
Ik heb de stomste fout ooit gemaakt: ik ben te lang gaan tukken waardoor mijn pijnstilling uitgewerkt is en ik nu dus verga van de pijn :'(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_155474005
Majo :*

Ze hebben t leuk gehad ja! Ik hoor de wildste verhalen. _O-
pi_155474215
Cygne nou ben ik wel heel erg benieuwd naar je vriend :D

We hebben net geboekt en dinsdag op woensdag nacht gaan we al. We zitten in de omgeving van drôme.

Majo dat is niet leuk. Heb je nu snel weer wat ingenomen?
Wel uitkijken met je maag hoor als je daar al last van hebt.

Nunchi je had gister toch een positieve ovulatie test?
Hopelijk gaat t snel lukken ^O^ voor de zekerheid vanavond nog maar ff gebruik van maken ;)
En morgen, en overmorgen :+
pi_155478022
Ikke,

SPOILER
Niet quoten graag. :P
pi_155478275
Wow Cygne, niet verkeerd. Wat een haar O+

Ik denk zelfs zeker te weten wie Nunchi is en ik heb echt nog nooit een kloon geraden :D
E.
pi_155479646
ikke_84, klopt! En vandaag ook! Bij mij is ie altijd (de keren dat ik ze heb gebruikt) twee dagen positief, volgens de gebruiksaanwijzing is dat even normaal als 1 dag gelukkig ;) En dan de tweede dag dat ie (superst) positief is, dan voel ik ergens die dag ook echt mijn eisprong. Zal mijn vriend straks nog eens verleiden :D

Cygne, mooi man inderdaad!
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155479981
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oh ja dat zei je al :D Hebben ze het wel naar hun zin gehad?

[..]

Wow dat zijn heftige dingen :o Hoe reageert de familie/omgeving op je tante?

[..]

_O-

[..]

Nice! Waar precies? Ik wil ook op vakantie! Nog een paar weekjes wachten, dan gaan we naar Spanje *O*

[..]

Herkenbaar :D Maar volgens mij gebeurt dat pas na een dag of 10 dus denk het niet. Aan de andere kant weet je het ook niet natuurlijk :)
Ik denk dat het contact voorbij is zodra ze dit doorzet. Daarvoor is al te veel gebeurd. Nu is er ook al weinig contact. Maar eerst zien dan geloven, de afgelopen week was als een film voor me :+
pi_155482195
Ja he, hij is ook heel lief. O+
  Moderator zondag 23 augustus 2015 @ 23:23:24 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155484754
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:42 schreef Cygne het volgende:
Majo :*

Ze hebben t leuk gehad ja! Ik hoor de wildste verhalen. _O-
Schoonpa ook versierd? :P En ik wist al hoe je man eruit ziet, mooie bos krullen O+

quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:47 schreef ikke_84 het volgende:
Cygne nou ben ik wel heel erg benieuwd naar je vriend :D

We hebben net geboekt en dinsdag op woensdag nacht gaan we al. We zitten in de omgeving van drôme.

Majo dat is niet leuk. Heb je nu snel weer wat ingenomen?
Wel uitkijken met je maag hoor als je daar al last van hebt.

Nunchi je had gister toch een positieve ovulatie test?
Hopelijk gaat t snel lukken ^O^ voor de zekerheid vanavond nog maar ff gebruik van maken ;)
En morgen, en overmorgen :+
Ik heb meteen weer wat ingenomen inderdaad :Y Slik al standaard omeprazol dus dat is mooi meegenomen :)

quote:
17s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:32 schreef nunchi het volgende:
ikke_84, klopt! En vandaag ook! Bij mij is ie altijd (de keren dat ik ze heb gebruikt) twee dagen positief, volgens de gebruiksaanwijzing is dat even normaal als 1 dag gelukkig ;) En dan de tweede dag dat ie (superst) positief is, dan voel ik ergens die dag ook echt mijn eisprong. Zal mijn vriend straks nog eens verleiden :D

Cygne, mooi man inderdaad!
Ik had deze ronde ook twee dagen achter elkaar een positieve ovulatietest! Voel ook echt steekjes dan in mijn zij dus voel de ovulatie ook echt :D

quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:37 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ik denk dat het contact voorbij is zodra ze dit doorzet. Daarvoor is al te veel gebeurd. Nu is er ook al weinig contact. Maar eerst zien dan geloven, de afgelopen week was als een film voor me :+
Heftig hoor :*
pi_155484872
Heel veel plezier vanavond nunchi ;) dat er maar een prachtige baby uit voort mag komen

Lijkt me zo fijn als je je eisprong voelt! Ik voel er echt helemaal niks van.

Ik heb gewoon 1 lekke tit :') kan dat bij een miskraam horen?

Majo lees nu pas dat je over een paar weekjes op vakantie gaat naar Spanje! Goed vooruitzicht! Waar ga je heen in Spanje?

Cygne ik snap wel dat hij sjans had :Y of nou ja...iemand deed een poging tot :D
pi_155484876
Muhaha nee schoonpa niet. _O-

Hij vertelde ook dat ie de douches uitkwam in zn onderbroek en dat twee meisjes zeiden van oooh in de herendouches is nog wat leuks te zien hahaha! :Y) En t dan gewoon niet doorhebben wat ze daarmee bedoelen. Vertelt ie ook zo droog. :')

Tis echt n liefje hoor. Hij kijkt nog niet eens naar andere vrouwen. Al 9 jaar niet. O+
  Moderator zondag 23 augustus 2015 @ 23:39:33 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155485228
Ikke mijn schoonmoeder heeft een huis in Spanje, in de buurt van Murcia :) We gaan in oktober dus nog wel efkes wachten (al gaat de tijd snel).

Cygne wat is ie heerlijk naïef O+ Mijn vriend heeft ook vaak sjans maar heeft ook alleen maar oog voor mij. We hebben het wel getroffen met onze mannen O+
pi_155485532
Wauw luxe zeg een schoonmama met een huis in Spanje! Lekker.
En idd het is zo oktober, tijd vliegt!

O+ voor onze lieve mannen
pi_155486961
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 23:39 schreef MaJo het volgende:
Ikke mijn schoonmoeder heeft een huis in Spanje, in de buurt van Murcia :) We gaan in oktober dus nog wel efkes wachten (al gaat de tijd snel).

Cygne wat is ie heerlijk naïef O+ Mijn vriend heeft ook vaak sjans maar heeft ook alleen maar oog voor mij. We hebben het wel getroffen met onze mannen O+
Echt he! O+

SPOILER
Net met zn allen t weekend afgesloten met lekker eten bij de schoonouders samen met schoonzus en gezin. Die gingen naar huis want kinderen moesten naar bed. Schoonpa zat me n beetje te plagen, doet ie altijd wel. _O- Zegt ie ineens: 'ik plaag je altijd, mag wel toch?', en ik: 'ja maar ik vind je nog steeds wel lief hoor. :P' Zegt ie: 'Ik jou ook hoor! O+'. Zo lief. Echt n beetje bonusouders. O+
  maandag 24 augustus 2015 @ 07:43:02 #66
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155489100
Cygne, je man en schoonouders klinken heel liefdevol. En niet aan jezelf twijfelen! Jij bent het gewoon waard ;)

Schijnbaar was een oom van me naar mijn vriend gelopen op een feestje, met de vraag: "en wanneer komen die kinderen???" Waarop mijn tante antwoorde " zoiets vraag je toch niet?! Dadelijk zijn ze al drie jaar bezig." o|O
5 minuten later was een andere oom met dezelfde vraag aangekomen. Gelukkig greep mijn tante toen weer in. Fijn zulke vragen en ongeduldige familie :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_155490142
Wel fijn dat je tante ingreep!

Ik heb inmiddels al best wat mensen verteld dat we bezig zijn, bij goede vriendinnen kan ik dat helemaal niet voor me houden. Ik hoop wel dat ik dat later niet vervelend ga vinden als het langer duurt. Zijn jullie open naar je omgeving over je kinderwens?
  maandag 24 augustus 2015 @ 09:45:08 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155490176
Cygne, jij bent hartstikke leuk juist :D :*.
KuikenGuppy
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:08:37 #69
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155490483
Ik heb het wel mijn beste vriendin verteld dat we bezig zijn. En heb er ook wel vertrouwen in dat zij niet gaat vragen en drammen. Maar voor de rest hoeft niemand dat te weten, ze wachten maar lekker af :6 ;)
pi_155491219
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]

Hihi, de bevruchting gebeurd als het goed is wel vrij direct na je eisprong natuurlijk :D Je ei blijft doorgaans 12-24 leven/wachten op bevruchting nadat het gesprongen is. Als het wordt bevrucht leeft het wel langer natuurlijk ;) Daarna reist het bevruchte ei naar de baarmoeder en na een week zo ongeveer komt het daar aan. Dan gaat het innestelen en vanaf dan ben je echt zwanger! Je lichaam gaat vanaf dan hcg aanmaken en zo.

De bevruchting/conceptie heeft nu hopelijk dus plaatsgevonden en nu is het afwachten geblazen......

http://home.planet.nl/~gruit037/tamara/bevruchting.htm
the subtle art of gauging the mood of others, to read the atmosphere, and react appropriately
pi_155491347
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:42 schreef BobbyMcGee het volgende:

Ik heb inmiddels al best wat mensen verteld dat we bezig zijn, bij goede vriendinnen kan ik dat helemaal niet voor me houden. Ik hoop wel dat ik dat later niet vervelend ga vinden als het langer duurt. Zijn jullie open naar je omgeving over je kinderwens?
Ik heb het er met mijn zus over gehad, en met 2 vriendinnen. Moet toch af en toe mijn uh.. ei kwijt ;). En ze leven alle 3 heel lief mee, dus dat is fijn.
pi_155492136
quote:

Hebben het 2 jaar terug eens gezegd dat we er aan gingen beginnen...maand erna kreeg ik voor mijn verjaardag van iemand kado bon van prenatal.... Blegh
  Moderator maandag 24 augustus 2015 @ 12:10:39 #73
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155492775
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 23:49 schreef ikke_84 het volgende:
Wauw luxe zeg een schoonmama met een huis in Spanje! Lekker.
En idd het is zo oktober, tijd vliegt!

O+ voor onze lieve mannen
Ja dat is wel echt superfijn! Al was ik er op een gegeven moment zo vaak geweest dat ik weer even naar andere plekken wilde :@ Inmiddels ben ik er 3 jaar niet geweest dus heb er wel weer zin in!

quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 00:52 schreef Cygne het volgende:

[..]

Echt he! O+

SPOILER
Net met zn allen t weekend afgesloten met lekker eten bij de schoonouders samen met schoonzus en gezin. Die gingen naar huis want kinderen moesten naar bed. Schoonpa zat me n beetje te plagen, doet ie altijd wel. _O- Zegt ie ineens: 'ik plaag je altijd, mag wel toch?', en ik: 'ja maar ik vind je nog steeds wel lief hoor. :P' Zegt ie: 'Ik jou ook hoor! O+'. Zo lief. Echt n beetje bonusouders. O+
Jouw schoonouders zijn echt zo lief O+

SPOILER
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 07:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
Cygne, je man en schoonouders klinken heel liefdevol. En niet aan jezelf twijfelen! Jij bent het gewoon waard ;)

Schijnbaar was een oom van me naar mijn vriend gelopen op een feestje, met de vraag: "en wanneer komen die kinderen???" Waarop mijn tante antwoorde " zoiets vraag je toch niet?! Dadelijk zijn ze al drie jaar bezig." o|O
5 minuten later was een andere oom met dezelfde vraag aangekomen. Gelukkig greep mijn tante toen weer in. Fijn zulke vragen en ongeduldige familie :D
Wat goed dat je tante ingreep! Dit soort situaties wil je natuurlijk niet o|O

quote:

Bij ons weet iedereen het :') Heb ooit gezegd dat we er na onze grote reis voor zouden gaan, nou dat heeft werkelijk iedereen dus onthouden :D Ik vind het ook niet zo erg, als er maar niet elke keer naar gevraagd wordt en dat valt gelukkig mee. In het begin had ik wel steeds dat ik tegen vriendinnen aan het begin van een afspraak zei "nee ik ben niet zwanger!" en dat zij echt zoiets hadden van :? Dat vroegen we toch helemaal niet? :') Blijk ik er toch meer mee bezig te zijn dan zij :@

quote:
17s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:54 schreef nunchi het volgende:

[..]

Hihi, de bevruchting gebeurd als het goed is wel vrij direct na je eisprong natuurlijk :D Je ei blijft doorgaans 12-24 leven/wachten op bevruchting nadat het gesprongen is. Als het wordt bevrucht leeft het wel langer natuurlijk ;) Daarna reist het bevruchte ei naar de baarmoeder en na een week zo ongeveer komt het daar aan. Dan gaat het innestelen en vanaf dan ben je echt zwanger! Je lichaam gaat vanaf dan hcg aanmaken en zo.

De bevruchting/conceptie heeft nu hopelijk dus plaatsgevonden en nu is het afwachten geblazen......

http://home.planet.nl/~gruit037/tamara/bevruchting.htm
Ah :D Dacht dat je de innesteling bedoelde _O- De bevruchting kun je niet voelen volgens mij?
pi_155493811
:D nee, maar wel de eisprong en dan daarna dus bedenken 'zou dit het moment zijn dat'... O+
pi_155494700
Cyg wat een hunk :7

Ik heb het hele weekend al puikpijn...
Al getest maar omo wit helaaasch..
overmorgen zou ik volgens planning ongesteld moeten worden maar morgen eerst een afspraak om jurken te gaan passen :o
Oh ik doe mezelf wat als ik morgenochtend doorgelekt ben :(
pi_155495170
Haha, hij wordt er verlegen van. O+ _O-

Hij zegt ook dat ik t allerleukste meisje ben altijd. O+
pi_155496318
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:45 schreef Cygne het volgende:
Haha, hij wordt er verlegen van. O+ _O-

Hij zegt ook dat ik t allerleukste meisje ben altijd. O+
Aaah dat is echte liefde O+

Tyler Girl dat zijn stomme vragen }:| sommige mensen denken er gewoon niet over na...

Ik heb 2 vriendinnen die t weten. 1 is zwanger en de ander is al een aantal maanden aan t proberen zwanger te worden. Ik vind het zelf wel fijn om het te kunnen delen.

Deadly_kiss wat jammer dat je test wit was -O-
hopelijk blijft het morgen nog even droog!
Wel spannend of niet? Hopen dat je DE jurk zal vinden
  maandag 24 augustus 2015 @ 14:39:57 #78
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155496840
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:21 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Aaah dat is echte liefde O+

Tyler Girl dat zijn stomme vragen }:| sommige mensen denken er gewoon niet over na...

Ik heb 2 vriendinnen die t weten. 1 is zwanger en de ander is al een aantal maanden aan t proberen zwanger te worden. Ik vind het zelf wel fijn om het te kunnen delen.

Deadly_kiss wat jammer dat je test wit was -O-
hopelijk blijft het morgen nog even droog!
Wel spannend of niet? Hopen dat je DE jurk zal vinden
Ze denken vooral niet na als ze bier gedronken hebben.....

En mijn vriendin was toch ook niet zo tactisch vandaag. Kreeg een whatsapp berichtje met de vraag of ik al meer duidelijkheid over mijn ongesteldheid.
Er is niets meer veranderd maar vraag me echt af wat ze als antwoord verwacht had als ik bijv vanmorgen twee streepjes had geplast 8)7 :?

ik ga morgen nog eens testen denk ik :@
pi_155504714
Same here... Vent hand met zn dronken harses verteld over de MK op de verjaardag van iemand anders... Nu IE-DE-RE KEER dat ik 2 van die meiden zie of spreek de vraag 'ENNNNNNNNNN?'

Dan wil ik slaan. En daarna schreeuwen. HOU JE BEK TRUT! Je bent de eerste die het hoort als het zover is!!

Maar ze bedoelen het goed... Dus ik doe dat niet en knik netjes Nee... Nog niet.
pi_155508008
Haha Hilz.

Bij mij durft er niemand naar te vragen, dat scheelt wel. :') _O-
pi_155511486
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:15 schreef Cygne het volgende:
Haha Hilz.

Bij mij durft er niemand naar te vragen, dat scheelt wel. :') _O-
Ja dat zal! Dat is different koek! :*
pi_155514744
Hohoi :)
Da's lang gelee!
Omdat ik sinds november ondanks de spetterende liefde niet zwanger ben geraakt en mijn luteale fase erg kort lijkt te zijn ga ik donderdag maar eens naar de huisarts.

Jullie zijn kenners 8-) (ik had jullie zalige onwetendheid en blozende baby's gegund, begrijp me niet verkeerd)
Zijn er dingen die handig zijn om alvast te weten voor ik bij mijn (toffe) huisarts zit?
pi_155514778
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:58 schreef Suikertante het volgende:
Da's lang gelee!
Omdat ik sinds november ondanks de spetterende liefde niet zwanger ben geraakt en mijn luteale fase erg kort lijkt te zijn ga ik donderdag maar eens naar de huisarts.

Jullie zijn kenners 8-) (ik had jullie zalige onwetendheid en blozende baby's gegund, begrijp me niet verkeerd)
Zijn er dingen die handig zijn om alvast te weten voor ik bij mijn (toffe) huisarts zit?
Je bent zelf een spetter O+
pi_155514816
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:59 schreef Svane het volgende:

[..]

Je bent zelf een spetter O+
Wow, jij bent bijna net zo snel als Dafne Schippers :o
pi_155514880
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:01 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Wow, jij bent bijna net zo snel als Dafne Schippers :o
Godver. Je hebt me door. Weeeeeer een nieuwe kloon. :'(
pi_155514900
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:58 schreef Suikertante het volgende:
Da's lang gelee!

Ooh O+ O+ nog zo'n leukerd! (maar balen dat het niet zo opschiet :* )

Ik heb wat ovulatietestjes op een briefje geplakt met data + ook de data van de sex erbij. Dan heb je ook wat ondersteunend bewijs zeg maar.
pi_155514961
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:04 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ooh O+ O+ nog zo'n leukerd! (maar balen dat het niet zo opschiet :* )

Ik heb wat ovulatietestjes op een briefje geplakt met data + ook de data van de sex erbij. Dan heb je ook wat ondersteunend bewijs zeg maar.
Ik ben natuurlijk reuzecool en nonchalant maar heb wel een excelletje sinds december :@ dus dat komt goed :D

Een vierde voor jou zou episch zijn trouwens O+ :o
pi_155515192
Krijgt Kyara een vierde? :o
pi_155515264
Dat zegt ze toch net? Ze was bij de HA geweest om al haar seksuele escapades voor te leggen c_/
pi_155515286
Hitsig modje O+
pi_155515359
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:17 schreef Svane het volgende:
Hitsig modje O+
Is de naam van dit forum je al eens opgevallen 8-)
pi_155515449
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:17 schreef Svane het volgende:
Hitsig modje O+
>:)
pi_155515463
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:22 schreef Kyara het volgende:

[..]

>:)
Leg eens uit, hoe maak ik twins?
pi_155515492
Welkom terug Suikertante! Jammer dat het nog niet gelukt is weer zwanger te raken van zo'n leukerd. Hoe oud is F nu?
ik lurk al jarenlang, was niet zo heel actief eerder, en heb recent een nieuwe nickname, dus waarschijnlijk kom ik je niet bekend voor, sorry daarvoor ;)
pi_155515511
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:23 schreef Svane het volgende:

[..]

Leg eens uit, hoe maak ik twins?
Ligt er een beetje aan. Wil je een-eiig dan moet hij vooral hard schieten en voor twee-eiig vooral vaak. En dan voor meisjes voor de eisprong, voor een j/m tweeling exact op het moment van de eisprong en voor jongetjes na de eisprong.

Succes :+
pi_155515585
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:25 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan. Wil je een-eiig dan moet hij vooral hard schieten en voor twee-eiig vooral vaak. En dan voor meisjes voor de eisprong, voor een j/m tweeling exact op het moment van de eisprong en voor jongetjes na de eisprong.

Succes :+
*Notitie boekje erbij pakt*

Ik ga voor de meisjes!
pi_155515624
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:27 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

*Notitie boekje erbij pakt*

Ik ga voor de meisjes!
Die variant kan ik je wel aanbevelen ja.

Het vergt wel wat oefening trouwens. De 1e keer mislukte bij ons een beetje.
pi_155515635
Hoe beïnvloed je de hardheid van het schieten?
pi_155515661
3 weken geheelonthouding.
pi_155515674
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:28 schreef Kyara het volgende:

[..]

Die variant kan ik je wel aanbevelen ja.

Het vergt wel wat oefening trouwens. De 1e keer mislukte bij ons een beetje.
Na dat jaar zou je bijna kunnen zeggen dat we pro's zijn *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')