quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:44 schreef Cygne het volgende:
Nee.Oh ja dat zei je alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben ze het wel naar hun zin gehad?
Wow dat zijn heftige dingenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:02 schreef Nazil het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Dat riep die van mij ook. Dan moet het deze maand raak zijn.
Overigens psychisch hier een enorm lastige week achter de rug. In twee dagen te horen gekregen dat schoonmama en papa gaan scheiden en mijn tante een oom wil worden. (En het leek mij dan wel weer grappig om daar een zwangerschap aan toe te voegen, allemaal in twee weken tijd)
Hoe reageert de familie/omgeving op je tante?
quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:35 schreef Cygne het volgende:
Jeetje Nazil, das inderdaad heftig!![]()
Man had sjans op LL, van een jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice! Waar precies? Ik wil ook op vakantie! Nog een paar weekjes wachten, dan gaan we naar Spanjequote:Op zondag 23 augustus 2015 16:46 schreef ikke_84 het volgende:
Nou idd dat is nogal een nieuws in zn korte tijd nazil.
Haha cygne ligt ie iig nog goed in de markt![]()
Wij zijn nu gewoon een last minuten vakantie aan t boeken naar FrankrijkHerkenbaarquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:00 schreef nunchi het volgende:
En mensen, ik voel allerlei eisprong-achtige-activiteiten in mijn buik, en dan denk ik: Zal dan nu mijn eitje bevrucht worden?!Maar volgens mij gebeurt dat pas na een dag of 10 dus denk het niet. Aan de andere kant weet je het ook niet natuurlijk
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten graag.![]()
Ik denk dat het contact voorbij is zodra ze dit doorzet. Daarvoor is al te veel gebeurd. Nu is er ook al weinig contact. Maar eerst zien dan geloven, de afgelopen week was als een film voor mequote:Op zondag 23 augustus 2015 19:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja dat zei je alHebben ze het wel naar hun zin gehad?
[..]
Wow dat zijn heftige dingenHoe reageert de familie/omgeving op je tante?
[..]
[..]
Nice! Waar precies? Ik wil ook op vakantie! Nog een paar weekjes wachten, dan gaan we naar Spanje
[..]
HerkenbaarMaar volgens mij gebeurt dat pas na een dag of 10 dus denk het niet. Aan de andere kant weet je het ook niet natuurlijk
Schoonpa ook versierd?quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:42 schreef Cygne het volgende:
Majo![]()
Ze hebben t leuk gehad ja! Ik hoor de wildste verhalen.
Ik heb meteen weer wat ingenomen inderdaadquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:47 schreef ikke_84 het volgende:
Cygne nou ben ik wel heel erg benieuwd naar je vriend![]()
We hebben net geboekt en dinsdag op woensdag nacht gaan we al. We zitten in de omgeving van drôme.
Majo dat is niet leuk. Heb je nu snel weer wat ingenomen?
Wel uitkijken met je maag hoor als je daar al last van hebt.
Nunchi je had gister toch een positieve ovulatie test?
Hopelijk gaat t snel lukkenvoor de zekerheid vanavond nog maar ff gebruik van maken
![]()
En morgen, en overmorgen
Ik had deze ronde ook twee dagen achter elkaar een positieve ovulatietest! Voel ook echt steekjes dan in mijn zij dus voel de ovulatie ook echtquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:32 schreef nunchi het volgende:
ikke_84, klopt! En vandaag ook! Bij mij is ie altijd (de keren dat ik ze heb gebruikt) twee dagen positief, volgens de gebruiksaanwijzing is dat even normaal als 1 dag gelukkigEn dan de tweede dag dat ie (superst) positief is, dan voel ik ergens die dag ook echt mijn eisprong. Zal mijn vriend straks nog eens verleiden
Cygne, mooi man inderdaad!
Heftig hoorquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:37 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ik denk dat het contact voorbij is zodra ze dit doorzet. Daarvoor is al te veel gebeurd. Nu is er ook al weinig contact. Maar eerst zien dan geloven, de afgelopen week was als een film voor me
Echt he!quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:39 schreef MaJo het volgende:
Ikke mijn schoonmoeder heeft een huis in Spanje, in de buurt van MurciaWe gaan in oktober dus nog wel efkes wachten (al gaat de tijd snel).
Cygne wat is ie heerlijk naïefMijn vriend heeft ook vaak sjans maar heeft ook alleen maar oog voor mij. We hebben het wel getroffen met onze mannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net met zn allen t weekend afgesloten met lekker eten bij de schoonouders samen met schoonzus en gezin. Die gingen naar huis want kinderen moesten naar bed. Schoonpa zat me n beetje te plagen, doet ie altijd wel.Zegt ie ineens: 'ik plaag je altijd, mag wel toch?', en ik: 'ja maar ik vind je nog steeds wel lief hoor.
' Zegt ie: 'Ik jou ook hoor!
'. Zo lief. Echt n beetje bonusouders.
![]()
Hihi, de bevruchting gebeurd als het goed is wel vrij direct na je eisprong natuurlijkquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
HerkenbaarMaar volgens mij gebeurt dat pas na een dag of 10 dus denk het niet. Aan de andere kant weet je het ook niet natuurlijk
Ik heb het er met mijn zus over gehad, en met 2 vriendinnen. Moet toch af en toe mijn uh.. ei kwijtquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:42 schreef BobbyMcGee het volgende:
Wel fijn dat je tante ingreep!
Ik heb inmiddels al best wat mensen verteld dat we bezig zijn, bij goede vriendinnen kan ik dat helemaal niet voor me houden. Ik hoop wel dat ik dat later niet vervelend ga vinden als het langer duurt. Zijn jullie open naar je omgeving over je kinderwens?
Hebben het 2 jaar terug eens gezegd dat we er aan gingen beginnen...maand erna kreeg ik voor mijn verjaardag van iemand kado bon van prenatal.... Bleghquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:42 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ik heb inmiddels al best wat mensen verteld dat we bezig zijn, bij goede vriendinnen kan ik dat helemaal niet voor me houden. Ik hoop wel dat ik dat later niet vervelend ga vinden als het langer duurt. Zijn jullie open naar je omgeving over je kinderwens?
Ja dat is wel echt superfijn! Al was ik er op een gegeven moment zo vaak geweest dat ik weer even naar andere plekken wildequote:Op zondag 23 augustus 2015 23:49 schreef ikke_84 het volgende:
Wauw luxe zeg een schoonmama met een huis in Spanje! Lekker.
En idd het is zo oktober, tijd vliegt!
voor onze lieve mannen
quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:52 schreef Cygne het volgende:
[..]
Echt he!
Jouw schoonouders zijn echt zo liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net met zn allen t weekend afgesloten met lekker eten bij de schoonouders samen met schoonzus en gezin. Die gingen naar huis want kinderen moesten naar bed. Schoonpa zat me n beetje te plagen, doet ie altijd wel.Zegt ie ineens: 'ik plaag je altijd, mag wel toch?', en ik: 'ja maar ik vind je nog steeds wel lief hoor.
' Zegt ie: 'Ik jou ook hoor!
'. Zo lief. Echt n beetje bonusouders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat goed dat je tante ingreep! Dit soort situaties wil je natuurlijk nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 07:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
Cygne, je man en schoonouders klinken heel liefdevol. En niet aan jezelf twijfelen! Jij bent het gewoon waard
Schijnbaar was een oom van me naar mijn vriend gelopen op een feestje, met de vraag: "en wanneer komen die kinderen???" Waarop mijn tante antwoorde " zoiets vraag je toch niet?! Dadelijk zijn ze al drie jaar bezig."
5 minuten later was een andere oom met dezelfde vraag aangekomen. Gelukkig greep mijn tante toen weer in. Fijn zulke vragen en ongeduldige familie
Bij ons weet iedereen hetquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:42 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ik heb inmiddels al best wat mensen verteld dat we bezig zijn, bij goede vriendinnen kan ik dat helemaal niet voor me houden. Ik hoop wel dat ik dat later niet vervelend ga vinden als het langer duurt. Zijn jullie open naar je omgeving over je kinderwens?Heb ooit gezegd dat we er na onze grote reis voor zouden gaan, nou dat heeft werkelijk iedereen dus onthouden
Ik vind het ook niet zo erg, als er maar niet elke keer naar gevraagd wordt en dat valt gelukkig mee. In het begin had ik wel steeds dat ik tegen vriendinnen aan het begin van een afspraak zei "nee ik ben niet zwanger!" en dat zij echt zoiets hadden van
Dat vroegen we toch helemaal niet?
Blijk ik er toch meer mee bezig te zijn dan zij
Ahquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:54 schreef nunchi het volgende:
[..]
Hihi, de bevruchting gebeurd als het goed is wel vrij direct na je eisprong natuurlijkJe ei blijft doorgaans 12-24 leven/wachten op bevruchting nadat het gesprongen is. Als het wordt bevrucht leeft het wel langer natuurlijk
Daarna reist het bevruchte ei naar de baarmoeder en na een week zo ongeveer komt het daar aan. Dan gaat het innestelen en vanaf dan ben je echt zwanger! Je lichaam gaat vanaf dan hcg aanmaken en zo.
De bevruchting/conceptie heeft nu hopelijk dus plaatsgevonden en nu is het afwachten geblazen......
http://home.planet.nl/~gruit037/tamara/bevruchting.htmDacht dat je de innesteling bedoelde
De bevruchting kun je niet voelen volgens mij?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Aaah dat is echte liefdequote:Op maandag 24 augustus 2015 13:45 schreef Cygne het volgende:
Haha, hij wordt er verlegen van.![]()
![]()
Hij zegt ook dat ik t allerleukste meisje ben altijd.
Ze denken vooral niet na als ze bier gedronken hebben.....quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:21 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Aaah dat is echte liefde![]()
Tyler Girl dat zijn stomme vragensommige mensen denken er gewoon niet over na...
Ik heb 2 vriendinnen die t weten. 1 is zwanger en de ander is al een aantal maanden aan t proberen zwanger te worden. Ik vind het zelf wel fijn om het te kunnen delen.
Deadly_kiss wat jammer dat je test wit was![]()
hopelijk blijft het morgen nog even droog!
Wel spannend of niet? Hopen dat je DE jurk zal vinden
Ja dat zal! Dat is different koek!quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:15 schreef Cygne het volgende:
Haha Hilz.
Bij mij durft er niemand naar te vragen, dat scheelt wel.![]()
Je bent zelf een spetterquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:58 schreef Suikertante het volgende:
Hohoi![]()
Da's lang gelee!
Omdat ik sinds november ondanks de spetterende liefde niet zwanger ben geraakt en mijn luteale fase erg kort lijkt te zijn ga ik donderdag maar eens naar de huisarts.
Jullie zijn kenners(ik had jullie zalige onwetendheid en blozende baby's gegund, begrijp me niet verkeerd)
Zijn er dingen die handig zijn om alvast te weten voor ik bij mijn (toffe) huisarts zit?
Godver. Je hebt me door. Weeeeeer een nieuwe kloon.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:01 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Wow, jij bent bijna net zo snel als Dafne Schippers
Oohquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:58 schreef Suikertante het volgende:
Hohoi![]()
Da's lang gelee!
Omdat ik sinds november ondanks de spetterende liefde niet zwanger ben geraakt en mijn luteale fase erg kort lijkt te zijn ga ik donderdag maar eens naar de huisarts.
Jullie zijn kenners(ik had jullie zalige onwetendheid en blozende baby's gegund, begrijp me niet verkeerd)
Zijn er dingen die handig zijn om alvast te weten voor ik bij mijn (toffe) huisarts zit?
Ik ben natuurlijk reuzecool en nonchalant maar heb wel een excelletje sinds decemberquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ooh![]()
nog zo'n leukerd! (maar balen dat het niet zo opschiet
)
Ik heb wat ovulatietestjes op een briefje geplakt met data + ook de data van de sex erbij. Dan heb je ook wat ondersteunend bewijs zeg maar.
Ligt er een beetje aan. Wil je een-eiig dan moet hij vooral hard schieten en voor twee-eiig vooral vaak. En dan voor meisjes voor de eisprong, voor een j/m tweeling exact op het moment van de eisprong en voor jongetjes na de eisprong.quote:
*Notitie boekje erbij pakt*quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:25 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Wil je een-eiig dan moet hij vooral hard schieten en voor twee-eiig vooral vaak. En dan voor meisjes voor de eisprong, voor een j/m tweeling exact op het moment van de eisprong en voor jongetjes na de eisprong.
Succes
Die variant kan ik je wel aanbevelen ja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:27 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
*Notitie boekje erbij pakt*
Ik ga voor de meisjes!
Na dat jaar zou je bijna kunnen zeggen dat we pro's zijnquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Die variant kan ik je wel aanbevelen ja.
Het vergt wel wat oefening trouwens. De 1e keer mislukte bij ons een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |