Ja het is een beetje een Priscilla.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:27 schreef marcodej het volgende:
Broersen heeft iets Tokkie-achtigs.
Dat is een klein beetje een understatement.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:27 schreef marcodej het volgende:
Broersen heeft iets Tokkie-achtigs.
Broersen ook nog wel, maar Visser zit nu op een vergelijkbaar schema en lijkt in betere doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Theissen Eaton zo blijft tegenvallen kan Visser wel mee gaan doen om brons.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:51 schreef Szura het volgende:
Hopelijk struikelt hij in de eindsprint
Nietr de hele Mo-show willen zienquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:54 schreef Nober het volgende:
26 minuten rennen, zap maar naar een ander onderdeel.
Ik zou een PM sturen. Of een postduif inschakelen.quote:
Hopelijk in Rio.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eeens komt de dag dat...hopelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mods kijken alleen F1.quote:
M'n PM's en postduiven zijn op. Heb je een faxnummer?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zou een PM sturen. Of een postduif inschakelen.
Nee, wel het Twitteraccount van Banny.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
M'n PM's en postduiven zijn op. Heb je een faxnummer?
Om hiervoor de capo di tutti capi lastig te vallen is wat overdreven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee, wel het Twitteraccount van Banny.
Hier was hijquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Is er wel eens iemand expres van achter gepootjehaakt?
Doet ie de vogeltjesdans?quote:
Wat kan je doen tegen Mo?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:34 schreef DeeBee het volgende:
Vast weer tactisch debiel gelopen door de rest, flopshow zo te lezen.
Hij is erg sterk, maar als je met 3 Keniaantjes en 3 Ethiopiers bent dan moet je wel iets kunnen forceren. Alleen lopen die elk toernooi als kippen zonder kop, lekker vechten in baan 3 en iedereen weet dat Mo de laatste 2 rondjes versnellend aan de binnenkant gaat lopen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat kan je doen tegen Mo?
Kenianen deden het prima hoor. De Ethiopiërs waren gewoon helemaal nergens, daar had samenwerking niks aan geholpen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij is erg sterk, maar als je met 3 Keniaantjes en 3 Ethiopiers bent dan moet je wel iets kunnen forceren. Alleen lopen die elk toernooi als kippen zonder kop, lekker vechten in baan 3 en iedereen weet dat Mo de laatste 2 rondjes versnellend aan de binnenkant gaat lopen.
Desnoods zet je er een vent op die hem insluit, gaat duwen of op z'n hakken trapt, maar dit is zo dom telkens. Maar het is vrij sterk van hem, telkens thuis geven op de grote toernooien. Kunnen de Keniaantjes wel bizar hard lopen op hun trials, maar staan nu met lege handen.
Mooi interview weerquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:02 schreef kl1172 het volgende:
Martina heeft een lichte blessure, loopt wel gewoon verder.
Thiam krijgt het nog lastig genoeg om in de top acht te eindigenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Thiam eens een goede 800m loopt kan die die plak wel pakken. Er vanuit gaande dat Theissen faalt.
Zola Butt door Mary Decker.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Is er wel eens iemand expres van achter gepootjehaakt?
Tijd voor een levenslange schorsing? Of ben ik dan te hard voor iemand die al 4 keer betrapt is?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:05 schreef wimderon het volgende:
Josephine Onyia doet niet mee, ze is voor de vierde keer in haar carrière betrapt #technischesport #incidenten
Ja dat zeg ik toch ook, haar 800m is echt debiel kut voor een meerkampster, daarmee ga je het nooit redden. Als ze 2.13 kan lopen zou ze mee kunnen gaan doen om goud komende jaren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Thiam krijgt het nog lastig genoeg om in de top acht te eindigen![]()
In Gotzis dit jaar verloor ze, op de 2de dag, respectievelijk ruim 100 punten en 200 punten aan de Nadine meisjes.
Zou mijn geld er maar niet op gaan zetten![]()
Het word gewoon simpel: KJT, JEH en BTE (in willekeurige volgorde). Met de Nadinetjes ergens tussen plek 4 en 8. BTE heeft een goede voorsprong, in Gotzis kwamen alleen Broersen en Rath bij haar in de buurt qua score op de 2de dag (en die staan alletwee net iets te ver weg in het klassement nu; dus die zullen net buiten de medailles eindigen).
Het verspringen komende nacht zal denk ik wel duidelijkheid verschaffen (hoop vooral dat Rath het eventjes laat afweten).
Dat was gewoon een botsing in een race die zowel voor Decker als Budd slecht af liep. Opzettelijk was het niet. Decker viel overigens, Budd liep door maar deed niet meer mee voor de medailles.quote:
Iedereen verdient een vijfde kans.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Tijd voor een levenslange schorsing? Of ben ik dan te hard voor iemand die al 4 keer betrapt is?
Zo ver staat Broersen toch ook weer niet voor? Gezien haar vorm op de eerste 4 onderdelen zie ik het nog close worden tussen die 2.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:28 schreef wimderon het volgende:
Deze reportage over de zevenkamp bij de NOS![]()
Broersen staat in de forecast gewoon nog voor Visser, maar volgens de #kenners is Broersen al uitgeschakeld voor de medailles en heeft Visser volop medaillekansen.
In de prognose staat Broersen op plek 4 (6546) en Visser op 5 (6525). Niet eens heel erg ver achter Ennis (6597). Johnson-Thompson (6684) en Theisen-Eaton (6642) lijken te ver weg.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo ver staat Broersen toch ook weer niet voor? Gezien haar vorm op de eerste 4 onderdelen zie ik het nog close worden tussen die 2.
Visser heeft overigens nul medaillekansen, laten we daar even eerlijk in zijn. Broersen kan met een geniale dag 2 een verder falende Theissen nog inhalen, Visser kan dat zelfs op haar beste dag denk ik niet redden omdat haar speer gewoon niet super is.
Maar goed, ik laat me graag verrassen, als Theissen ook niet over de 6.50 komt met het verspringen kan het nog leuk worden, de twee britse dames lijken me wel te ver weg met KJT die het goud gaat pakken
Ik snap je gedachte over Ennis maar daar zit wat meer progressie in en Theissen is niet in vorm terwijl Ennis beter is dan Gotzis en dichter bij haar vroegere top zal zitten. Nog niet boven KJT denk ik nee, maar voldoende om P2 te verwachten en Thompson op P3.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de prognose staat Broersen op plek 4 (6546) en Visser op 5 (6525). Niet eens heel erg ver achter Ennis (6597). Johnson-Thompson (6684) en Theisen-Eaton (6642) lijken te ver weg.
Alleen heeft de NOS uiteraard puur naar de tussenstand gekeken, waardoor ze Broersen al afschrijven en Visser wel medaillekansen toedichten.
Haten op Sintnicolaas.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, zelfs nu zijn de kansen voor de vrouwen nog groter dan die van Sintnicolaas, en als ie een halve kans krijgt gaat de standaard choke weer even los
Absolute eindheld natuurlijk, maar chokegod heeft daar een zaadje in geplant volgens mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de kanttekening dat Baptiste bedroevend in de series was![]()
Word dus nog lastig zat om de finale te halen (al is het wel zo dat van die namen alleen Ahye een beetje indruk kon maken in de series). Tijdsnelsten zullen waarschijnlijk uit de eerste halve finale komen.
Je kunt wel merken dat ze bij de NOS geen interview van Schippers hadden gezien na de race (tenzij ze bv. ook een Broersen als ontspannen zouden beschouwen).
Over Broersen gesproken, dat zal nog "leuk" gaan worden met die spanning van een tweede plaats verdedigen. Gerucht gaat dat BTE geblesseerd is, maar goed Broersen heeft volgens mij ook wat pijntjes aan de voeten. Loopt Ikauniece straks gewoon nog naar het zilverIndeling van de 800m verloopt naar plaatsering op de ranglijst, dus Vetter kan eventueel als haas fungeren (Visser loopt met Rath in de voorlaatste serie).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
Dat is gewoon de herhaling. Is al van twee/drie uur geleden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:10 schreef b2py het volgende:
Mieters, op de NOS Sport moet het speerwerpen nog beginnen en ik dacht, even loeren weer in dit topic staat de uitslag er al
Ik neem aan dat 'ie dat begrijpt en er niet vanuit gaat dat er hier alwetende voorspellers zittenquote:Op zondag 23 augustus 2015 09:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de herhaling. Is al van twee/drie uur geleden.
You don't say?quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de herhaling. Is al van twee/drie uur geleden.
Ja, jammer is het welquote:Op zondag 23 augustus 2015 09:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan is het toch logisch dat hier ook al wat in het topic staat
Wat een act. Wil ie Martina worden ofzo?quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:10 schreef Max23 het volgende:
Wat een figuur ook die Bonevacia![]()
![]()
![]()
http://nos.nl/video/20534(...)t-ik-moest-doen.html
Wat een debielquote:Op zondag 23 augustus 2015 09:10 schreef Max23 het volgende:
Wat een figuur ook die Bonevacia![]()
![]()
![]()
http://nos.nl/video/20534(...)t-ik-moest-doen.html
Hangt ervan af welke regie je hebt (oftewel waar je het kijkt), bijvoorbeeld op de Duitse zender hebben ze wel wat meer uitgezonden (uiteraard Duitse sprongen, maar ook Broersen en Vetter). Op de BBC vind ik het wel hinderlijk dat ze de camera twintig minuten lang gaan inzoomen op JEH of KJT.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo, mooie ochtend!
Eerst al Johnson-thompson eruit. Wel heel zuur op die paar millimeter, helemaal zuur aangezien die sprong richting de zeven meter ging. Schafer ook al weg. Broersen nu toch een prima kans op een medaille, goed teruggevochten. Jammer dat Visser twee teleurstellende onderdelen heeft neergezet. Helemaal jammer dat er 0,0 aandacht van de regie is. Twee sprongen van Ennis en de laatste foutsprong van Kjt en dat was het wel ;')
De 400 meter was wel gelijk een topshow. Wat een tijden in de eerste seriesPrachtig Nederlands record van Bonavacia!
100 meter ging ook al vrij rap. Zag er goed uit bij Schippers, goede start zowaar. Bowie en uiteraard Safp oogden ook zeer sterk.
Ik kijk op Eurosport, die zullen wel de Chinese regie gebruiken, want het snelwandelen was constant in beeld.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hangt ervan af welke regie je hebt (oftewel waar je het kijkt), bijvoorbeeld op de Duitse zender hebben ze wel wat meer uitgezonden (uiteraard Duitse sprongen, maar ook Broersen en Vetter). Op de BBC vind ik het wel hinderlijk dat ze de camera twintig minuten lang gaan inzoomen op JEH of KJT.
Overigens gun ik het Broersen van harte, maar ik zie het haar niet redden. Theoretisch zou het NR zelfs nog kunnen, maar dan moet ze in de buurt van haar PB komen (en dat zou gelijk Ikauniece afhouden, alhoewel als je ziet wat die voor 2de dag heeft.......). Ikauniece is de enige voor wie snelheid belangrijk is in dit veld (tenzij BTE aan het veinzen is), dus die zal wel gelijk vertrekken (en ik zie Vetter die niet terughalen).
Hij is altijd wel zo trouwens in interviewsquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een act. Wil ie Martina worden ofzo?
En dan vergeet je deze nogquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij is altijd wel zo trouwens in interviews![]()
Hier liep die een NR op het NK in 2014 en beloofde hij een medaille op het EK
"Dankjewel aan iedereen, zonder God is niets mogelijk": http://nos.nl/video/67987(...)-een-plak-op-ek.html
Nou die plak kwam er niet van, hij haalde de finale op het EK niet:
"Veel wind in die bocht": http://nos.nl/video/686129-bonevacia-veel-wind-in-de-bocht.html
Hoewel de serie nog goed ging: http://nos.nl/video/685484-bonevacia-ben-altijd-ontspannen.html
Oh jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En dan vergeet je deze nog
Dat soort types zijn toch heerlijk?
Ik vind die halve finale en finale altijd nog best dicht op elkaar zitten. Ben dan altijd bang dat ze niet helemaal maximaal kunnen presteren in de finale...quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:21 schreef Max23 het volgende:
13.10 uur: 100 meter mannen, halve finales (Churandy Martina)
15.15 uur: 100 meter mannen, finale
Toch wel mooi inderdaad. Dat verhaal over het OVquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En dan vergeet je deze nog
Dat soort types zijn toch heerlijk?
Ze spuiten uit de startblokken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Keniaantjes kunnen tegenwoordig ook sprinten.
Mokamba 9.9 handgeklokt eerder dit jaarquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Keniaantjes kunnen tegenwoordig ook sprinten.
Gatlin 9.57quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:57 schreef heywoodu het volgende:
Zouden er behalve "gatlin" evt ook tijden gepost kunnen worden van halve finales?
fixedquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:57 schreef heywoodu het volgende:
Zouden er behalve "gatlin" evt ook tijden gepost kunnen worden van halve finales?
Goed nieuws voor de spanning!quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alle acht finalisten binnen 3 tienden.
denk dat Fajdek m nog wel verder kan gooien, maar zie verder niemand over de 80 komenquote:
Die mocht dan ook zeker wel verwacht worden in de strijd om bronsquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ook wel benieuwd naar wat Bromell gaat lopen, die liep gisteren lachend naar 9.84
achter de schermen gebeurt dat gewoonquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:13 schreef b2py het volgende:
Wanneer gaan we dit in duizendsten meten?
Typisch IAAFquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
achter de schermen gebeurt dat gewoon
gaat martina de finale halen Mani?quote:
Hij gaat brons pakken denk ik.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gaat martina de finale halen Mani?
Nee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:18 schreef Mani89 het volgende:
Gaat het Wereldrecord dan toch nog in gevaar komen?
Gatlin is op de brommer, en als je op de brommer bent is alles mogelijk.quote:
Ik denk het net wel en dan vervolgens opgebrand in de finale. Zie OS2012.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bromell gaat het dan toch redden denk ik.
9.98 is dus nodig voor Martina, maar dat zie ik niet gebeuren.
Hij heeft de hele nacht aan zijn mazjientje gelegen, ik denk dat hij gaat vliegen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:20 schreef Szura het volgende:
Martina gaat het niet redden tegen Gay/Powell/Vicaut en 9.98 zie ik ook niet gebeuren.
Ah, okequote:Op zondag 23 augustus 2015 13:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bang om volle bak te gaan, flinke hamstringlbessure gehad. Loopt nu rond de 10.1
hij is blijquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft de hele nacht aan zijn mazjientje gelegen, ik denk dat hij gaat vliegen.
en opzichtig inhoudenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ben Johnson verslaan in de halve finale
goede vraag. Dan kan ik mijn broekje vast uittrekken.quote:
morgen pas weerquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
ik hoor gejuich, die Chinees zal wel door zijn.
Was voor de Poolquote:
Dat stond al een tijdje op mijn livetiming, maar als jij het zegt..quote:
De commentator op 502 (NOS Sport) weet nog van niets iig..quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat stond al een tijdje op mijn livetiming, maar als jij het zegt..
Is een medaille voor Broersen realistisch?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:36 schreef b2py het volgende:
Nou, we kunnen ons opmaken voor de 800 meter van de 7-kamp
Ach als ie toch een goeie start neemt, is Gatlin nog niet gewonnen hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bolt struikelend en wel, jammer dat hij niet wat beter in vorm is. Hopen op een mooie 200 meter dan maar.
zeker.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is een medaille voor Broersen realistisch?
wat toevallig dat hij dan toch mee mag doen!quote:
Als ze 'normaal' presteert kan het primaquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Theissen moet vergeten en zich moet richten op brons, Ikauniece en Broersen zijn vergelijkbaar op de 800, die moet ze kunnen hebben.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Als ze 'normaal' presteert kan het prima
Klopt, maar z'n start was ook al slecht in de series dus heb er weinig vertrouwen in. Maar je weet nooit inderdaad.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:37 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ach als ie toch een goeie start neemt, is Gatlin nog niet gewonnen hoor.
1:55:54, maar dat gaat ze niet lopen hoor..quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Theissen moet vergeten en zich moet richten op brons, Ikauniece en Broersen zijn vergelijkbaar op de 800, die moet ze kunnen hebben.
Wat heeft ze nodig voor een NR?
oh ja dat wordt wel wat krapquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:41 schreef b2py het volgende:
[..]
1:55:54, maar dat gaat ze niet lopen hoor..
quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
0.50 seconde marge op Theisen - Eaton.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:40 schreef Max23 het volgende:
Hoeveel tijd mag Broersen verliezen op Ikauniece?
Theissen kan 2.08 lijkt me, daarop lopen is jezelf opblazen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
0.50 seconde marge op Theisen - Eaton.
1.00 seconde marge op Ikaunice.
Theisen Eaton is normaal gesproken wel sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |