Ja het is een beetje een Priscilla.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:27 schreef marcodej het volgende:
Broersen heeft iets Tokkie-achtigs.
Dat is een klein beetje een understatement.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:27 schreef marcodej het volgende:
Broersen heeft iets Tokkie-achtigs.
Broersen ook nog wel, maar Visser zit nu op een vergelijkbaar schema en lijkt in betere doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Theissen Eaton zo blijft tegenvallen kan Visser wel mee gaan doen om brons.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:51 schreef Szura het volgende:
Hopelijk struikelt hij in de eindsprint
Nietr de hele Mo-show willen zienquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:54 schreef Nober het volgende:
26 minuten rennen, zap maar naar een ander onderdeel.
Ik zou een PM sturen. Of een postduif inschakelen.quote:
Hopelijk in Rio.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eeens komt de dag dat...hopelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mods kijken alleen F1.quote:
M'n PM's en postduiven zijn op. Heb je een faxnummer?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zou een PM sturen. Of een postduif inschakelen.
Nee, wel het Twitteraccount van Banny.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
M'n PM's en postduiven zijn op. Heb je een faxnummer?
Om hiervoor de capo di tutti capi lastig te vallen is wat overdreven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee, wel het Twitteraccount van Banny.
Hier was hijquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Is er wel eens iemand expres van achter gepootjehaakt?
Doet ie de vogeltjesdans?quote:
Wat kan je doen tegen Mo?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:34 schreef DeeBee het volgende:
Vast weer tactisch debiel gelopen door de rest, flopshow zo te lezen.
Hij is erg sterk, maar als je met 3 Keniaantjes en 3 Ethiopiers bent dan moet je wel iets kunnen forceren. Alleen lopen die elk toernooi als kippen zonder kop, lekker vechten in baan 3 en iedereen weet dat Mo de laatste 2 rondjes versnellend aan de binnenkant gaat lopen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat kan je doen tegen Mo?
Kenianen deden het prima hoor. De Ethiopiërs waren gewoon helemaal nergens, daar had samenwerking niks aan geholpen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij is erg sterk, maar als je met 3 Keniaantjes en 3 Ethiopiers bent dan moet je wel iets kunnen forceren. Alleen lopen die elk toernooi als kippen zonder kop, lekker vechten in baan 3 en iedereen weet dat Mo de laatste 2 rondjes versnellend aan de binnenkant gaat lopen.
Desnoods zet je er een vent op die hem insluit, gaat duwen of op z'n hakken trapt, maar dit is zo dom telkens. Maar het is vrij sterk van hem, telkens thuis geven op de grote toernooien. Kunnen de Keniaantjes wel bizar hard lopen op hun trials, maar staan nu met lege handen.
Mooi interview weerquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:02 schreef kl1172 het volgende:
Martina heeft een lichte blessure, loopt wel gewoon verder.
Thiam krijgt het nog lastig genoeg om in de top acht te eindigenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Thiam eens een goede 800m loopt kan die die plak wel pakken. Er vanuit gaande dat Theissen faalt.
Zola Butt door Mary Decker.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Is er wel eens iemand expres van achter gepootjehaakt?
Tijd voor een levenslange schorsing? Of ben ik dan te hard voor iemand die al 4 keer betrapt is?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:05 schreef wimderon het volgende:
Josephine Onyia doet niet mee, ze is voor de vierde keer in haar carričre betrapt #technischesport #incidenten
Ja dat zeg ik toch ook, haar 800m is echt debiel kut voor een meerkampster, daarmee ga je het nooit redden. Als ze 2.13 kan lopen zou ze mee kunnen gaan doen om goud komende jaren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Thiam krijgt het nog lastig genoeg om in de top acht te eindigen![]()
In Gotzis dit jaar verloor ze, op de 2de dag, respectievelijk ruim 100 punten en 200 punten aan de Nadine meisjes.
Zou mijn geld er maar niet op gaan zetten![]()
Het word gewoon simpel: KJT, JEH en BTE (in willekeurige volgorde). Met de Nadinetjes ergens tussen plek 4 en 8. BTE heeft een goede voorsprong, in Gotzis kwamen alleen Broersen en Rath bij haar in de buurt qua score op de 2de dag (en die staan alletwee net iets te ver weg in het klassement nu; dus die zullen net buiten de medailles eindigen).
Het verspringen komende nacht zal denk ik wel duidelijkheid verschaffen (hoop vooral dat Rath het eventjes laat afweten).
Dat was gewoon een botsing in een race die zowel voor Decker als Budd slecht af liep. Opzettelijk was het niet. Decker viel overigens, Budd liep door maar deed niet meer mee voor de medailles.quote:
Iedereen verdient een vijfde kans.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Tijd voor een levenslange schorsing? Of ben ik dan te hard voor iemand die al 4 keer betrapt is?
Zo ver staat Broersen toch ook weer niet voor? Gezien haar vorm op de eerste 4 onderdelen zie ik het nog close worden tussen die 2.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:28 schreef wimderon het volgende:
Deze reportage over de zevenkamp bij de NOS![]()
Broersen staat in de forecast gewoon nog voor Visser, maar volgens de #kenners is Broersen al uitgeschakeld voor de medailles en heeft Visser volop medaillekansen.
In de prognose staat Broersen op plek 4 (6546) en Visser op 5 (6525). Niet eens heel erg ver achter Ennis (6597). Johnson-Thompson (6684) en Theisen-Eaton (6642) lijken te ver weg.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo ver staat Broersen toch ook weer niet voor? Gezien haar vorm op de eerste 4 onderdelen zie ik het nog close worden tussen die 2.
Visser heeft overigens nul medaillekansen, laten we daar even eerlijk in zijn. Broersen kan met een geniale dag 2 een verder falende Theissen nog inhalen, Visser kan dat zelfs op haar beste dag denk ik niet redden omdat haar speer gewoon niet super is.
Maar goed, ik laat me graag verrassen, als Theissen ook niet over de 6.50 komt met het verspringen kan het nog leuk worden, de twee britse dames lijken me wel te ver weg met KJT die het goud gaat pakken
Ik snap je gedachte over Ennis maar daar zit wat meer progressie in en Theissen is niet in vorm terwijl Ennis beter is dan Gotzis en dichter bij haar vroegere top zal zitten. Nog niet boven KJT denk ik nee, maar voldoende om P2 te verwachten en Thompson op P3.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de prognose staat Broersen op plek 4 (6546) en Visser op 5 (6525). Niet eens heel erg ver achter Ennis (6597). Johnson-Thompson (6684) en Theisen-Eaton (6642) lijken te ver weg.
Alleen heeft de NOS uiteraard puur naar de tussenstand gekeken, waardoor ze Broersen al afschrijven en Visser wel medaillekansen toedichten.
Haten op Sintnicolaas.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, zelfs nu zijn de kansen voor de vrouwen nog groter dan die van Sintnicolaas, en als ie een halve kans krijgt gaat de standaard choke weer even los
Absolute eindheld natuurlijk, maar chokegod heeft daar een zaadje in geplant volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |