Dat had ik met Star Wars.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag gisteren een film waarin mensen werden aangevallen en opgegeten door wolven. Hoe realistisch is dat nou
Ik met Schindler's Listquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Gewoon niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag gisteren een film waarin mensen werden aangevallen en opgegeten door wolven. Hoe realistisch is dat nou
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik met Schindler's ListDat huis van Amon Göth stond helemaal niet zo dicht bij het kamp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je, als je eenmaal 1 feitelijke onjuistheid hebt....quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat huis van Amon Göth stond helemaal niet zo dicht bij het kamp.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik met Schindler's ListHelaas heb ik je toch moeten rapporteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gebeurde ook vaak in die periode die jij nu ontkent.
Zeker omdat ik een grote neus hebquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas heb ik je toch moeten rapporteren.
Dat gebeurde ook vaak in die periode die jij nu ontkent.
Nee, omdat Mani en ik geen vogelfilmpje hebben gekregenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeker omdat ik een grote neus heb.
ohquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, omdat Mani en ik geen vogelfilmpje hebben gekregen
Je ziet echt serieus niets bijzonders op die foto?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok ik snap er nog steeds niks van. Sorry.
Nee, ik zie alleen de binnenkant van een auto.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je ziet echt serieus niets bijzonders op die foto?
Ohja verdomme, goed dat je het zegt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, omdat Mani en ik geen vogelfilmpje hebben gekregen
Wow, fascinerend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, ik zie alleen de binnenkant van een auto.
Hij is aan uploaden...binnen een kwartier in jullie dm.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft onze hele vakantie beheerst
Daarom zijn het ook films.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Op wat voor dieren jagen wolven? Knaagdieren enzo?quote:
Doen zij ook niet in groepen wat grotere dieren aanvallen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Op wat voor dieren jagen wolven? Knaagdieren enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |