Nee, dat waren gewoon van die platen, was in het midden dan een straat en aan de zijkant kon je dat huisjes bouwenquote:
Oeh vetquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat waren gewoon van die platen, was in het midden dan een straat en aan de zijkant kon je dat huisjes bouwen
Dat had ik ook, en fucking veel Lego.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat waren gewoon van die platen, was in het midden dan een straat en aan de zijkant kon je dat huisjes bouwen
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oke dat is wel echt vetquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke dingen, alleen bij mij was het midden grijs en de zijkanten groen:
[ afbeelding ]
Snesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:
En had natuurlijk NintendoEerst de Snes en toen de 64. Mijn favoriete spel was die van Yoshi op de 64
En Mario Kart speelde ik altijd met mijn vader :p
Yep, oldskoolquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke dingen, alleen bij mij was het midden grijs en de zijkanten groen:
[ afbeelding ]
Was leuk hoor diequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Snes.
8-bit voor de echte bazen.
Nee, maar dat hoeft ook niet zo te horen.quote:
Yoshi is sowieso baasquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:
En had natuurlijk NintendoEerst de Snes en toen de 64. Mijn favoriete spel was die van Yoshi op de 64
Ik nam altijd Toad of Peachesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yoshi is sowieso baasWas ook altijd de beste om te kiezen in Mario Kart
Toad is een teringlulquote:
Ja vervelend opdondertje dat het was, met zijn stomme grijns altijd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee man. Lekker wendbaar overal doorheen
Ah, je hebt liever een singer-songwriter.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:43 schreef Specularium het volgende:
Nee, maar dat hoeft ook niet zo te horen.
Mario party op de Gamecubequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee omdat die altijd won een een beetje met zijn arrogante blije hoofd moest laten zien dat hij de beste wasquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom nou weer, zeker omdat het een paddestoel is heh? Racist!
Een soort Schumiquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee omdat die altijd won een een beetje met zijn arrogante blije hoofd moest laten zien dat hij de beste was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |