Memphis spreekt meestal al het kritiek tegen met zijn voeten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:26 schreef karton2 het volgende:
[..]
Memphis had ook dat soort teksten als hem wat werd verweten.
Schijnt dat Ruben van Bommel uit gaat komen voor Saoedi-Arabië onder 12.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Markie met Bert mee naar de woestijn. Heel aparte keuze..
kan hij het niet combineren dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Markie met Bert mee naar de woestijn. Heel aparte keuze..
Ik las 't toen er nog alleen stond dat ie mee ging. Staat nu pas dat ie't gaat combinerenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kan hij het niet combineren dan?
Geruild tegen 5 kamelen en een schaap?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Schijnt dat Ruben van Bommel uit gaat komen voor Saoedi-Arabië onder 12.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zou beter zijn dan een compleet nieuw stadion.
Dit zou geweldig zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Manchester, Gladbach en Sevilla graag
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Gala, Real en Roma mag van mij ook wel.
Jullie willen na de winter niet meer Europees voetballen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Manchester, Gladbach en Sevilla graag
Ik wil mooie wedstrijden.Geen oost europese landenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:45 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
Jullie willen na de winter niet meer Europees voetballen?
Want met andere team halen we dat wel?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:45 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
doen ze sowieso nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:45 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
Alleen de naam van de website al. Die is ontzettend knullig gekozen. Nu benadruk je nog even voor elke bezoeker die in principe welwillend tegenover het initiatief staan dat het talenten zijn die de kans krijgen om in de 1e divisie te groeien.quote:
Hoe zit dat eigenlijk? Mochten ze niet meedoen of wilden ze niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 06:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Sneu, zijn zeker jaloers dat ze niet mee mogen doen in de jupiler league
http://www.fr-fans.nl/nie(...)en-in-jupiler-leaguequote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Mochten ze niet meedoen of wilden ze niet?
Precies, zo denk ik er ook over. Nu krijg je bij Ajax de bizarre situatie dat jeugdspelers geen kans krijgen in Jong omdat alle mislukte aankopen toch aan spelen toe moeten komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Niks mis met belofteteams in JL, echter er moeten wel strengere regels komen wat betreft selecties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |