abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:53:14 #1
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155432816

Welkom in het grote PSV topic! :W

Officiele PSV website
PSV TV
PSV Netwerk
Supportersvereniging PSV
PSV Fans United
Lighttown Madness
PSV Ultras

Landskampioenschap (22x)
1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008, 2015.

KNVB Beker (9x)
1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012.

Johan Cruijff Schaal (10x)
1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012, 2015

Europacup I (1x)
1988.

UEFA Cup (1x)
1978.

Zaterdag 8 augustus ADO Den Haag - PSV , 2-2
Zondag 16 augustus PSV - FC Groningen , 2-0
Zaterdag 22 augustus Heerenveen - PSV , x-x
Zondag 30 augustus PSV - Feyenoord , x-x
Zaterdag 12 september SC Cambuur - PSV , x-x
Zaterdag 19 september Heracles Almelo - PSV , x-x
Zaterdag 26 september PSV - NEC , x-x
Zondag 4 oktober Ajax - PSV , x-x
Zaterdag 17 oktober PSV - Excelsior , x-x
Zaterdag 24 oktober FC Twente - PSV , x-x
Zaterdag 31 oktober De Graafschap - PSV , x-x
Zondag 8 november PSV - FC Utrecht , x-x
Zaterdag 21 november Willem II - PSV , x-x
Zondag 29 november PSV - AZ , x-x
Zaterdag 5 december Vitesse - PSV , x-x
Zaterdag 12 december PSV - Roda JC Kerkrade , x-x
Zaterdag 19 december PSV - PEC Zwolle , x-x

Zondag 17 januari Feyenoord - PSV , x-x
Zondag 24 januari PSV - FC Twente , x-x
Woensdag 27 januari Excelsior - PSV , x-x
Zaterdag 30 januari PSV - De Graafschap , x-x
Zondag 7 februari FC Utrecht - PSV , x-x
Zondag 14 februari NEC - PSV , x-x
Zaterdag 20 februari PSV - Heracles Almelo , x-x
Zaterdag 27 februari PSV - ADO Den Haag , x-x
Zaterdag 5 maart FC Groningen - PSV , x-x
Zaterdag 12 maart PSV - Heerenveen , x-x
Zondag 20 maart PSV - Ajax , x-x
Zaterdag 2 april AZ - PSV , x-x
Zaterdag 9 april PSV - Willem II , x-x
Zaterdag 16 april Roda JC - PSV , x-x
Dinsdag 19 april PSV - Vitesse , x-x
Zondag 1 mei PSV - SC Cambuur , x-x
Zondag 8 mei PEC Zwolle - PSV , x-x

n.n.b.

Dinsdag 22 september PSV - SC Cambuur , x-x

JC Schaal
Zondag 2 augustus FC Groningen - PSV , 0-3

1. A. Maher 1
2. L. de Jong 1
3. x
4. x
5. x

pi_155432966
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 11:49 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik ben het eens met deze post. Normaal heb je in de jeugd of bij jong nog wel een leuk spitsje rondlopen maar dat is nu ook niet echt het geval. Ik denk dat ze hadden gehoopt dat Cmiljanic al verder zou zijn. Lammers is (vooralsnog) te licht.
Wat er in de jeugd rondloopt staat er wmb verder los van. Ik snap dat je weer invulling moet geven aan de positie van 2e spits als je Locadia laat gaan. Maar als je als club de ambitie hebt om eigen talenten door te laten stromen moet je daar anders mee omgaan dan hoe PSV met Locadia om gaat.

Van jaren op de bank zitten heeft geen enkel talent ooit zijn volle potentie bereikt (en Locadia heeft zeker potentie). Het lijkt erop dat PSV hem graag wil gebruiken als goedkope optie voor de reservespits en dat eigen jeugd gewoon altijd een achterstand heeft op aankopen. Zie bijvoorbeeld ook Hendrix, veel goede wedstrijden vorig seizoen, zit duidelijk nog rek in en ook die wordt gewoon weer naar de reservebank gedirigeerd ten koste van dure aankopen. Aankopen die zelf vaak ook nog piepjong zijn en nog niet meer dan een 'talent' zijn.

Depay lijkt helaas weer de spaarzame uitzondering op de regel te worden dat talenten uit eigen jeugd bij PSV gewoon vrijwel nooit doorbreken. Wat hebben we nou gehad aan talenten die echt een vaste basisplaats veroverden de laatste decennia? Depay, Ibi en Zenden?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_155433158
Los van mijn gekanker op het doorstromingsbeleid van PSV is Locadia zelf wel ontzettend fout bezig overigens...

Als je al op deze manier een transfer wilt forceren dan ga je dat niet doen een week voordat de transfermarkt sluit....

De kans is groot dat het nooit meer (helemaal) goed komt tussen hem en PSV (wat weer zijn effect heeft op motivatie en prestatie) en dat hij op zijn best weer terugkeert bij de selectie waar hij een hoop krediet heeft verspeeld en de kans groot is dat hij nog verder in een bijrol wordt geduwd en in de winterstop alsnog vertrekt.

Op zijn slechtst wordt hij uit de selectie geknikkerd en mag hij niet eens bij Jong PSV minuten maken. Om hem dan hopelijk in de winterstop te transfereren, anders wordt de situatie nog beroerder voor hem (en de club).

Zowel het meest positieve scenario als het meest negatieve zijn slechter dan de vooruitzichten die hij had: namelijk klaar staan als 2e spits, pinchhitter en incidenteel minuten maken op 'vreemde' posities (daar word je ook niet slechter van als voetballer) en dan in de winterstop bekijken hoe de situatie is en of hij eventueel verhuurd zou mogen worden.

Conclusie: zowel club als speler hebben zichzelf en elkaar lelijk in de voet geschoten en dat is doodzonde voor beiden....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_155433167
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat er in de jeugd rondloopt staat er wmb verder los van. Ik snap dat je weer invulling moet geven aan de positie van 2e spits als je Locadia laat gaan. Maar als je als club de ambitie hebt om eigen talenten door te laten stromen moet je daar anders mee omgaan dan hoe PSV met Locadia om gaat.

Van jaren op de bank zitten heeft geen enkel talent ooit zijn volle potentie bereikt (en Locadia heeft zeker potentie). Het lijkt erop dat PSV hem graag wil gebruiken als goedkope optie voor de reservespits en dat eigen jeugd gewoon altijd een achterstand heeft op aankopen. Zie bijvoorbeeld ook Hendrix, veel goede wedstrijden vorig seizoen, zit duidelijk nog rek in en ook die wordt gewoon weer naar de reservebank gedirigeerd ten koste van dure aankopen. Aankopen die zelf vaak ook nog piepjong zijn en nog niet meer dan een 'talent' zijn.

Depay lijkt helaas weer de spaarzame uitzondering op de regel te worden dat talenten uit eigen jeugd bij PSV gewoon vrijwel nooit doorbreken. Wat hebben we nou gehad aan talenten die echt een vaste basisplaats veroverden de laatste decennia? Depay, Ibi en Zenden?
Ik spreek je nergens tegen, maar wat mij betreft staat wat er in de jeugd rondloopt absoluut niet los van. Wat nu als De Jong langdurig geblesseerd raakt tegen Heerenveen? Nu Locadia de kont tegen de krib heeft gegooid zul he daar invulling aan moeten geven. Een vervanger staat er niet 1,2,3 dus zul je het moeten zoeken in de jeugd en dan kom je toch echt uit bij Lammers of Cmiljanic.

Hendrix ben ik fan van en die had in plaats van Maher zijn kans moeten krijgen. Dan geb je ook een veel betere balans in je elftal. Feit dat Cocu hem prefereert boven Schaars is een goed teken. Dat Cocu een bepaalde speelstijl voorstaat waarbij hij met de punt naar achteren speelt en Guardado wekelijks uitblinkt is echter verdedigbaar.

Dat bij PSV jeugd minder snel een kans krijgt is waar. Locadia heeft echter genoeg kansen gehad en absoluut niet altijd overtuigd. Ik denk dat het daar meer een kwaliteitsdingetje is.

Interessanter us om he af te vragen waarom die stap naar het eerste niet gezet kan worden. Daar stokt het voor nagenoeg iedereen.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:13:01 #5
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155433172
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vergeet Bouma niet! ;)

PSV is 2 jaar geleden eigenlijk pas voor het eerst echt gaan inzetten op eigen jeugd. Voorheen waren echte talenten meer toevalstreffers dan kunde vanuit de opleiding en staf. Ik hoop dat we de komende 5 jaar gaan zien dat er een kentering komt bij PSV en als ik nu in de A en B kijk, dan is dat een reële hoop.

Je noemt Hendrix en dat is terecht. Maar Hendrix is als CV niet goed genoeg, dat heeft hij vaak zat laten zien, en moet zich richten op de CVM positie. Ik vind inderdaad dat hij daar meer kansen moet krijgen, ook omdat Guardado in mijn ogen daar misbruikt wordt. Maar eigenlijk is dat ook meteen de enige keuze mbt het niet laten spelen van eigen jeugd die ik op dit moment niet begrijp bij PSV.

De rest is er gewoon niet klaar voor. Al vind ik wel dat Cocu veel en veel vaker eens wat vroeger in de wedstrijd wat jonge gasten mag sturen. Hendrix, Leemans, Alberto, Bergwijn, Paal. Gasten die echt potentie hebben kun je niet vroeg genoeg laten wennen.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:17:05 #6
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155433227
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:

Interessanter us om he af te vragen waarom die stap naar het eerste niet gezet kan worden. Daar stokt het voor nagenoeg iedereen.
Dat is simpel: kwaliteit. De kans dat je ergens in de wereld een speler kunt kopen van 21/22 die beter is dan je eigen jeugdspeler van 18 is vrij groot als je jeugdopleiding niet op orde was in de periode dat die speler zich had moeten ontwikkelen.

Daarbij is het achterland en de aantrekkingskracht van onze jeugd kleiner als die van bijvoorbeeld Ajax, dus zul je altijd minder talenten en minder doorstroming hebben.
pi_155433724
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik spreek je nergens tegen, maar wat mij betreft staat wat er in de jeugd rondloopt absoluut niet los van. Wat nu als De Jong langdurig geblesseerd raakt tegen Heerenveen? Nu Locadia de kont tegen de krib heeft gegooid zul he daar invulling aan moeten geven. Een vervanger staat er niet 1,2,3 dus zul je het moeten zoeken in de jeugd en dan kom je toch echt uit bij Lammers of Cmiljanic.
Ja, je moet het in gaan vullen dan, klopt helemaal. Maar dit probleem is niet gisteren ontstaan, Locadia is heel duidelijk geweest in dat hij meer speeltijd wilde en PSV heeft bewust voor de route met hem als 2e spits gekozen. Dat hadden ze ook anders op kunnen lossen: verhuur Locadia, huur nieuwe 2e spits die vrede met zijn rol heeft. Dat soort constructies zijn niet ongewoon. PSV heeft er bewust voor gekozen dat niet te doen.

quote:
Hendrix ben ik fan van en die had in plaats van Maher zijn kans moeten krijgen. Dan geb je ook een veel betere balans in je elftal. Feit dat Cocu hem prefereert boven Schaars is een goed teken. Dat Cocu een bepaalde speelstijl voorstaat waarbij hij met de punt naar achteren speelt en Guardado wekelijks uitblinkt is echter verdedigbaar.
Ik zou liever Hendrix in de punt naar achter zien en Guardado op de plek van Maher. Maar goed, los van systemen en wie er ook in de selectie rondlopen: Hendrix krijgt gewoon niet de beloning voor zijn goede spel en ontwikkeling afgelopen seizoen.

quote:
Dat bij PSV jeugd minder snel een kans krijgt is waar. Locadia heeft echter genoeg kansen gehad en absoluut niet altijd overtuigd. Ik denk dat het daar meer een kwaliteitsdingetje is.
Als goalgetter heeft Locadia toch echt wel bewezen een behoorlijk grote potentie te hebben. Zet hem een seizoen vast in de spits en hij schiet er 20+ in bij dit PSV. Kan hij ook constanter worden en aan zijn zwakkere punten werken en het elftal leert ook met zijn krachten en zwaktes omgaan.

quote:
Dat is dus heel simpel: geen kans krijgen. Kansen geven aan je eigen talenten is niet: "als we écht niemand anders meer hebben dan mag jij spelen/invallen maar zodra de geblesseerden terug zijn sta je weer op het 2e plan en van de zomer halen we een miljoenenaankoop voor jouw positie lololololo".

Als je écht werk wilt maken van doorstroming van talenten dan maak je in je elftal ruimte voor talenten van het kaliber Hendrix en Locadia en geef je ze krediet om fouten te maken en zichzelf te verbeteren. En dat zit bij PSV niet in de 'genen' en heeft er zolang ik ze ken ook nooit ingezeten.

Labyad, Bazoer, nu Locadia, geef ze eens ongelijk dat ze weg willen. Die eerste was ook echt een schrijnend geval. Destijds hadden we Toivonen, Bakkal en Labyad als aanstormend talent voor de '10'. Wat doet de club: Wijnaldum halen voor 5 miljoen voor dezelfde positie, die vervolgens ook jaaaaaaren nodig had en eigenlijk pas in zijn laatste seizoen meerwaarde voor de club had (ook financieel :P ) .
pi_155433929
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Vergeet Bouma niet! ;)

PSV is 2 jaar geleden eigenlijk pas voor het eerst echt gaan inzetten op eigen jeugd. Voorheen waren echte talenten meer toevalstreffers dan kunde vanuit de opleiding en staf. Ik hoop dat we de komende 5 jaar gaan zien dat er een kentering komt bij PSV en als ik nu in de A en B kijk, dan is dat een reële hoop.

Je noemt Hendrix en dat is terecht. Maar Hendrix is als CV niet goed genoeg, dat heeft hij vaak zat laten zien, en moet zich richten op de CVM positie. Ik vind inderdaad dat hij daar meer kansen moet krijgen, ook omdat Guardado in mijn ogen daar misbruikt wordt. Maar eigenlijk is dat ook meteen de enige keuze mbt het niet laten spelen van eigen jeugd die ik op dit moment niet begrijp bij PSV.

De rest is er gewoon niet klaar voor. Al vind ik wel dat Cocu veel en veel vaker eens wat vroeger in de wedstrijd wat jonge gasten mag sturen. Hendrix, Leemans, Alberto, Bergwijn, Paal. Gasten die echt potentie hebben kun je niet vroeg genoeg laten wennen.
Oh ja, Bouma :P Was een erg nuttige kracht in zijn eerste periode. Maar die kwam er ook pas na jaren verhuur en dus speeltijd.

Locadia is ondertussen wel 'gewend', 2 seizoenen de tijd gehad om te wennen. Dan is het tijd voor perspectief, als het dan niet bij PSV is dan via verhuur en dan huur je maar een 2e spits die weet in wat voor rol hij terecht komt als je in de jeugd verder niks hebt rondlopen dat voldoet.
pi_155434112
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:17 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is simpel: kwaliteit. De kans dat je ergens in de wereld een speler kunt kopen van 21/22 die beter is dan je eigen jeugdspeler van 18 is vrij groot als je jeugdopleiding niet op orde was in de periode dat die speler zich had moeten ontwikkelen.

Daarbij is het achterland en de aantrekkingskracht van onze jeugd kleiner als die van bijvoorbeeld Ajax, dus zul je altijd minder talenten en minder doorstroming hebben.
Dat achterland verhaal klopt, maar dat doet niets af aan het feit dat de stap van de jeugd naar PSV 1 moeizaam gemaakt kan worden.

Ik ben niet tegen kopen, maar als je potentie in een jeugdspeler ziet moet je hem Belonen met speeltijd of hem verhuren.

Ik vind het schrijnend wat er met Leemans gebeurd. Die is echt niet minder dan Branco van den Boomen. Daar ben ik van overtuigd.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:06:33 #10
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155434175
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat achterland verhaal klopt, maar dat doet niets af aan het feit dat de stap van de jeugd naar PSV 1 moeizaam gemaakt kan worden.

Ik ben niet tegen kopen, maar als je potentie in een jeugdspeler ziet moet je hem Belonen met speeltijd of hem verhuren.

Ik vind het schrijnend wat er met Leemans gebeurd. Die is echt niet minder dan Branco van den Boomen. Daar ben ik van overtuigd.
Leemans speelde in de voorbereiding erg goed, maar is natuurlijk vooral ook CVM. Moet gewoon verhuurd worden aan een middenmoter in de Eredivisie.
pi_155434417
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, je moet het in gaan vullen dan, klopt helemaal. Maar dit probleem is niet gisteren ontstaan, Locadia is heel duidelijk geweest in dat hij meer speeltijd wilde en PSV heeft bewust voor de route met hem als 2e spits gekozen. Dat hadden ze ook anders op kunnen lossen: verhuur Locadia, huur nieuwe 2e spits die vrede met zijn rol heeft. Dat soort constructies zijn niet ongewoon. PSV heeft er bewust voor gekozen dat niet te doen.

Maar Locadia heeft toch zelf bij de contractbesprekingen gezeten? En begin van het seizoen heeft hij nog aangegeven dat hij zelf ziet dat De Jong beter is. Ik had ook graag gezien dat hij verhuurt wordt, maar ik denk dat hij intern wellicht niet helemaal duidelijk is geweest. Hij draaide trouwens een uitstekende voorbereiding.
quote:
Ik zou liever Hendrix in de punt naar achter zien en Guardado op de plek van Maher. Maar goed, los van systemen en wie er ook in de selectie rondlopen: Hendrix krijgt gewoon niet de beloning voor zijn goede spel en ontwikkeling afgelopen seizoen.
Hij is natuurlijk lang geblesseerd geweest. Dat helpt niet echt. Daarnaast was hij echt wel wisselvallig in sommige wedstrijden. Ik ben fan maar we moeten wel realistisch zijn. Maher is het seizoen ook niet slecht begonnen.

quote:
Als goalgetter heeft Locadia toch echt wel bewezen een behoorlijk grote potentie te hebben. Zet hem een seizoen vast in de spits en hij schiet er 20+ in bij dit PSV. Kan hij ook constanter worden en aan zijn zwakkere punten werken en het elftal leert ook met zijn krachten en zwaktes omgaan.

Hij heeft zeker potentie. Maar het is een aanname dat hij er 20+ inschiet. Hij heeft al meer dan 100 wedstrijden in PSV 1 gespeeld he.
quote:
Dat is dus heel simpel: geen kans krijgen. Kansen geven aan je eigen talenten is niet: "als we écht niemand anders meer hebben dan mag jij spelen/invallen maar zodra de geblesseerden terug zijn sta je weer op het 2e plan en van de zomer halen we een miljoenenaankoop voor jouw positie lololololo".

Als je écht werk wilt maken van doorstroming van talenten dan maak je in je elftal ruimte voor talenten van het kaliber Hendrix en Locadia en geef je ze krediet om fouten te maken en zichzelf te verbeteren. En dat zit bij PSV niet in de 'genen' en heeft er zolang ik ze ken ook nooit ingezeten.

Labyad, Bazoer, nu Locadia, geef ze eens ongelijk dat ze weg willen. Die eerste was ook echt een schrijnend geval. Destijds hadden we Toivonen, Bakkal en Labyad als aanstormend talent voor de '10'. Wat doet de club: Wijnaldum halen voor 5 miljoen voor dezelfde positie, die vervolgens ook jaaaaaaren nodig had en eigenlijk pas in zijn laatste seizoen meerwaarde voor de club had (ook financieel :P ) .
Eens.
pi_155434537
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Leemans speelde in de voorbereiding erg goed, maar is natuurlijk vooral ook CVM. Moet gewoon verhuurd worden aan een middenmoter in de Eredivisie.
Hij is alleen cvm. Had niet misstaan bij Roda.
pi_155434579
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Maar Locadia heeft toch zelf bij de contractbesprekingen gezeten? En begin van het seizoen heeft hij nog aangegeven dat hij zelf ziet dat De Jong beter is. Ik had ook graag gezien dat hij verhuurt wordt, maar ik denk dat hij intern wellicht niet helemaal duidelijk is geweest. Hij draaide trouwens een uitstekende voorbereiding.

[..]

Hij is natuurlijk lang geblesseerd geweest. Dat helpt niet echt. Daarnaast was hij echt wel wisselvallig in sommige wedstrijden. Ik ben fan maar we moeten wel realistisch zijn. Maher is het seizoen ook niet slecht begonnen.

[..]

Hij heeft zeker potentie. Maar het is een aanname dat hij er 20+ inschiet. Hij heeft al meer dan 100 wedstrijden in PSV 1 gespeeld he.

[..]

Eens.
Ik neem Locadia zijn handelswijze ook ernstig kwalijk (en dat is een understatement :') ), daarom zei ik ook al: club en speler hebben zichzelf en elkaar lelijk in de voet geschoten.

Dat talenten (zeker zonder vaste basisplaats) wisselvallig zijn hoort erbij. Dat bedoel ik dus met kansen geven: zo'n jong ook mindere wedstrijden gunnen zonder hem meteen te slachtofferen. Dat moet je dan als club wel incalculeren in je ambities en zorgen dat je selectie een gezonde dosis routine en ervaring behoudt.

Wisselvalligheid is overigens niet alleen voorbehouden aan eigen jeugd hè, kijk maar eens wat sommige van onze miljoenenaankopen hebben geschutterd en nog steeds schutteren met enige regelmaat.
pi_155434587
Het is iig mooi kut en gewoon een verzwakking voor de selectie....
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:42:02 #15
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155434875
Locadia eruit en Haller kopen.
pi_155434885
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
ik heb liever Benzema
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:43:25 #17
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155434912
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:42 schreef Doublepain het volgende:

[..]

ik heb liever Benzema
Oke ik geef het door.
pi_155435313
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die kost de hoofdprijs, waarom zou je dat betalen voor iemand die je op de bank neer zet.
Land of the free. Home of the brave.
pi_155438175
Denk dat je nu sowieso wel moet gaan zoeken naar een reservespits. Als Locadia zich nu zo gedraagt, hoef je er de rest van het seizoen niet veel van te verwachten
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:44:48 #20
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155439054
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:06 schreef Gutanoth het volgende:
Denk dat je nu sowieso wel moet gaan zoeken naar een reservespits. Als Locadia zich nu zo gedraagt, hoef je er de rest van het seizoen niet veel van te verwachten
Zal niet meevallen...
pi_155439242
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zal niet meevallen...
Ben ik ook bang voor :(
pi_155439632
Pereirro in de spits, als 2e keuze. En Locadia kapotmaken, zielig stuk vreten. Laat m vakken vullen.

Het is natuurlijk jammer dat zijn matties naar Newcaste en Manchester zijn en hij nog niet eens eerste keuze is. Maar dat is niet alleen pech.
pi_155442788
Nog even een voorspelling uit mijn achterste trekken voor vanavond: 2-1 voor Heerenveen.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:42:44 #24
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155443328
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog even een voorspelling uit mijn achterste trekken voor vanavond: 2-1 voor Heerenveen.
2-4.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:44:30 #25
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_155443392
Ik blijf bij 2-2.
Met Moreno en Willems hoop ik dat puntverlies minder vanzelfsprekend gaat worden in dit soort duels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')