quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Slapmytitsoff. Wow, mooi gemaakt
Verdommequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐱
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ERG netjes gemaakt zeg!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Peanuts lead the way...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Disclaimer:
Dit is satire, verder niets.
SPOILER: origineelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is echt mooi gelukt, zijn spieren zien er nog steeds geloofwaardig uit... Leuk detail ook, precies dat witte puntje van de pinda als zijn tepels...quote:
Thx man!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Deze is echt mooi gelukt, zijn spieren zien er nog steeds geloofwaardig uit... Leuk detail ook, precies dat witte puntje van de pinda als zijn tepels...
Daar zat ik ook nog aan te denken, maar toch niet gedaan omdat Pinda de Mol al voorbij was gekomen.quote:
quote:
Ach joh, spacetime interference. Ik zie niet wat jij daar aan kan doen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had hem alleen wat sneller willen doen, maar dat lukt helaas niet echt.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ach joh, spacetime interference. Ik zie niet wat jij daar aan kan doen.
Tenzij je Scotty bent
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:07 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |