Ik had erg veel mazzel, er zijn hier bijna 300 woningen in dit complex en ik had dringend woonruimte nodig en kon deze flat intrekken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
5 hoog heb ik ook geen problemen mee. Bij 8 of 9 gaat het niet zo goed meer met me
Ik denk dat het per situatie verschillend is..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
5 hoog heb ik ook geen problemen mee. Bij 8 of 9 gaat het niet zo goed meer met me
Ja verschilt ook per gebouw, maar waar ik kom zijn het galerij flats.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat het per situatie verschillend is..
Ik ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
Ik ben ook best tevreden met mn flatje..
quote:
Ik moet nog wel tekenen, maar dat is een kleinigheidjequote:
Ja het is al gedaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet nog wel tekenen, maar dat is een kleinigheidje
Ik wil hier nooit meer weg iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat leuk, iedereen is tevreden.
Wel jammer dat ik dat flatje in Valencia kwijt raak ...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen gezeul meer met mijn stofzuiger 2 trappen opquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe raak je nou een flat kwijt, dat heb je toch zo terug gevonden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik dat flatje in Valencia kwijt raak ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een tevreden mensquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eigenlijk is dit een kutflat maar heb toffe buren.
Omdat mn dochter Valencia verlaat... EN in Madrid op kamers begint..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe raak je nou een flat kwijt, dat heb je toch zo terug gevonden?
Ik woon in het afvoerputje van mijn stadje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eigenlijk is dit een kutflat maar heb toffe buren.
En die flat is/was van jou?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat mn dochter Valencia verlaat... EN in Madrid op kamers begint..
Betaalde de huur ongeveer ... en nog wat extras. Maar nu ze een baan in Madrid heeft houdt het op.. Afgestudeerd en op eigen benen...quote:
Dat is voor jou financieel gezien wel lekker.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Betaalde de huur ongeveer ... en nog wat extras. Maar nu ze een baan in Madrid heeft houdt het op.. Afgestudeerd en op eigen benen...
14 jaar is best wel lang... Maar aan alles komt een eind..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is voor jou financieel gezien wel lekker.
Dat zal toch welquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
14 jaar is best wel lang... Maar aan alles komt een eind..
Eens kijken of ik een verschil merk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |