Mijn ouders mochten 5 jaar geleden hun stukje grond niet opdelen in tweeen en er een nieuw huis bij bouwen, omdat de gemeente niet mocht groeien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het aantal huizen mag niet stijgen? Waarom zie ik overal waar ik kom dat er alleen maar wordt bijgebouwd?
moet je hier in de regio maar eens kijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het aantal huizen mag niet stijgen? Waarom zie ik overal waar ik kom dat er alleen maar wordt bijgebouwd?
hier wordt ook nog wel gebouwd: bejaarden woningenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet wel dat er vaak alleen nog maar in de bebouwde kom gebouwd mag worden. Maar dan kom ik zekers alleen maar in groei regio's.
Ik zie overal alleen maar dat stukken grond verkopen om er vrijstaande villa's op te laten bouwen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier wordt ook nog wel gebouwd: bejaarden woningen
Gewoon een flatje op de bovenste verdieping zien te bemachtigenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:00 schreef Toekito het volgende:
Ik wil een penthouse aan de maas
Alleen met mijn salaris zal het wel een flatje worden
Ik ben gek op oude meukquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:00 schreef fietsie het volgende:
Ik ben groot voorstander van verplichte inbreiding voor zowel particulieren als bedrijven. Slopen van oude meuk.
In Spijkenisse hebben ze toch zo'n gebouw met heel veel gratis penhouses aan de maas?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:00 schreef Toekito het volgende:
Ik wil een penthouse aan de maas
Alleen met mijn salaris zal het wel een flatje worden
ligt eraan waarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon een flatje op de bovenste verdieping zien te bemachtigen
?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
In Spijkenisse hebben ze toch zo'n gebouw met heel veel gratis penhouses aan de maas?
De Hartelborgt ligt toch aan de maas ? Of heb ik dat nou mis?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
?
Oh en als de Catcave te koop is wil ik ook wel bieden.
Geniet er vanquote:
Nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |