Moet af volgende week zondag en dat gaat ook prima lukken.quote:
Dan tijd genoeg om af en toe te SOGgenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet af volgende week zondag en dat gaat ook prima lukken.
in je scriptie verwerkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Als mijn scriptie klaar is, ga ik ook een groot dank betuig schrijven aan alle FOK!kers voor het steunen in al mijn SOG periodes.
yep, maar zonder Amerika hadden Saddm Hoessein en Gadaffi er nog gezeten,quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, je ziet nu wel dat ze onderling oorlog genoeg hebben zonder bemoeienis van amerika
Nope.. Die hadden waarschijnlijk beter af geweest....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, maar zonder Amerika hadden Saddm Hoessein en Gadaffi er nog gezeten,
Waren die landen dan echt slechter af geweest?
nope, maar er zulllen geheid haatclubjes opstaan die de gemiddelde bevolking weten aan te spreken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar ik weet wel dat je niet meer miljoenen mensen in kampen kan afslachten
Gadaffi was een dictator maar had het in dat land goed voor elkaar. Gemiddelde inwoner had weinig te vrezen van hem. Nu is het 1 grote puinzooi en een broeinest voor IS.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nope.. Die hadden waarschijnlijk beter af geweest....
Nederland was toch het eerste half jaar ook meer gegroeid door de immigratie dan door geboorte?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar er zulllen geheid haatclubjes opstaan die de gemiddelde bevolking weten aan te spreken.
Niemand zit immers te wachten op straten vol hoofddoekjes en haatbaarden
klopt en dat wordt alleen maar erger.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nederland was toch het eerste half jaar ook meer gegroeid door de immigratie dan door geboorte?
Klopt....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gadaffi was een dictator maar had het in dat land goed voor elkaar. Gemiddelde inwoner had weinig te vrezen van hem. Nu is het 1 grote puinzooi en een broeinest voor IS.
Helaas welquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nederland was toch het eerste half jaar ook meer gegroeid door de immigratie dan door geboorte?
Zou dat niet te koppelen zijn of zo?quote:
en van die geboortes is ook nog een gedeelte afkomstig van migrantenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:50 schreef Cat22 het volgende:
Heren
Gewerkt, stad geweest, hippe kapottesapkan proberen te ruilen en geld teruggekregen en gekeken voor telefoon. Maar er stond een rij en ik wilde niet wachten dus ik ben maar weer gegaan.
nee, want dan ben je een racist en zoquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zou dat niet te koppelen zijn of zo?
Ik bedoel, in veel gemeeenten in NL mag het aantal huizen ook niet stijgen...
Goed bezig geweest dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:50 schreef Cat22 het volgende:
Heren
Gewerkt, stad geweest, hippe kapottesapkan proberen te ruilen en geld teruggekregen en gekeken voor telefoon. Maar er stond een rij en ik wilde niet wachten dus ik ben maar weer gegaan.
Het aantal huizen mag niet stijgen? Waarom zie ik overal waar ik kom dat er alleen maar wordt bijgebouwd?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zou dat niet te koppelen zijn of zo?
Ik bedoel, in veel gemeeenten in NL mag het aantal huizen ook niet stijgen...
Dan ben je vaak al als je ze verkeerd aankijktquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want dan ben je een racist en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |