mijn gewaardeerde vrienden zeiden van als jij ooit aan de macht komt dan gaan wij het land zelf wel uitquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, een dictator is op zich niks mis mee. Dat houdt alleen in dat hij alleenheerser is. Theoretisch kunnen dat dus ook goede dictators zijn.
Communisme is op zich een mooi iets... Helaas wordt het altijd verkeerd uitgevoerd...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zeker en communisme zou iets heel moois kunnen zijn
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn gewaardeerde vrienden zeiden van als jij ooit aan de macht komt dan gaan wij het land zelf wel uit
Onverstaanbaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
serieus?
mijn ex vertelde me dat ik een keer een toespraak aan het houden was voor wereldvrede
Die is er al Wackeldackel, hij heet Poetinquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:19 schreef Koen66 het volgende:
als de wereld zo afglijdt als nu gaat er geheid weer een fout dictatortje klasse Hitler, Napoleon of Stalin opstaan
mwah, ik zie Pjoetin niet als zodanig dat ie er miljoenen over de kling gaat jagen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die is er al Wackeldackel, hij heet Poetin
Oownee, je bent Koen!
-gaat OP aanpassendoen-
liefhebberquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die is er al Wackeldackel, hij heet Poetin
Oownee, je bent Koen!
-gaat OP aanpassendoen: heb aangepaste OP klaarstaan voor eventuele liefhebber-
Een topic opener die het wel grappig vind een lijstje actuele gebruikers te hebben.quote:
dat is wel heel erg doem denkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:19 schreef Koen66 het volgende:
als de wereld zo afglijdt als nu gaat er geheid weer een fout dictatortje klasse Hitler, Napoleon of Stalin opstaan
beetje doem, maar ook realistquote:
net nou ik niet kijk...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Leuke 2de training van de F1.
Paar crashes, klapband, opgeblazen motor.
Genoeg gebeurt.
Nu maar richting huis denk ik.
Tuurlijk niet. Het is gewoon goed mis met de wereld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje doem, maar ook realist
Een land als Duitsland krijgt bijna een miljoen asielzoekers per jaar binnen.
Jij denkt dat dat lang goed blijft gaan?
ik heb geen idee, maar ik weet wel dat je niet meer miljoenen mensen in kampen kan afslachtenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje doem, maar ook realist
Een land als Duitsland krijgt bijna een miljoen asielzoekers per jaar binnen.
Jij denkt dat dat lang goed blijft gaan?
wat als jij nu gewoon eens aan je scriptie ging werken ipv er steeds hier over zeuren en dan toch weer terug komen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja wat als VS nooit Afghanistan en Irak was binnen gevallen...
ach, je ziet nu wel dat ze onderling oorlog genoeg hebben zonder bemoeienis van amerikaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja wat als VS nooit Afghanistan en Irak was binnen gevallen...
Ja maar ik mag jullie zo graagquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat als jij nu gewoon eens aan je scriptie ging werken ipv er steeds hier over zeuren en dan toch weer terug komen?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar ik mag jullie zo graag
Scriptie gaat dus nooit af komenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar ik mag jullie zo graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |