SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kom even binnen vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor jou. Sjaak heeft het ook niet makkelijk gehad tot nu toe en jullie ook niet. Snap wel dat je nu erg moe bent! Hopelijk voelt sjaak zich snel wat beter en gaat hij wat beter slapen, zodat jullie ook wat meer uitgerust raken!
Een 2-jarige die de prullenbak leeg maakt? Dat zie ik niet voor mequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:54 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even wachten, maar dan kunnen we onze baby's aan het werk zetten
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Een 2-jarige die de prullenbak leeg maakt? Dat zie ik niet voor me
ik wel maar niet op de manier die zij bedoelen denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Een 2-jarige die de prullenbak leeg maakt? Dat zie ik niet voor me
Dat is ook leeg maken hequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:01 schreef Krisvc het volgende:
[..]![]()
Omtrekken en de zooi laten liggen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Och lieve Mariposas![]()
Ik heb al een aantal keer iets getikt en het uiteindelijk weer weggehaald maar ik doe het toch maar. Ik hoop dat je het niet opvat als het zoveelste ongevraagde advies, ik wil je vooral een hart onder de riem steken. E. huilde de eerste twee jaar vreselijk veel, 10 tot 14 uur per dag haalde ze rustig.
De boel verbeterde iets toen we zantac (ranitidine) zijn gaan gebruiken na een bezoekje kinderarts, ze had typische refluxklachten. Tegelijk zijn we gestart (we... ik) met een hypo-allergeen dieet, ook dat hielp ietsjes. Ze huilde toen een uur of 8 op een gewone dag en een uur of 10-12 op hele slechte dagen. Probleem was wel dat ze voornamelijk 's nachts huilde en erg veel wakker was. Toen we haar op haar buik lieten slapen sliep ze s nachts ook een uur aan 1 stuk ipv steeds 10 minuten en dan weer krijsen. Het gehuil ging me echt door merg en been en het was op een bepaald moment zodanig dat ik haar zelfs nog hoorde als ik in de albert heijn stond en ze helemaal niet bij me was. Het is loodzwaar en sloopt je echt
In de spoiler tik ik wat dingetjes die ik deed en die voor mij hielpen, wellicht heb je er iets aan, misschien ook niet, who knows. Hoe dan ook, veel sterkte, het gaat écht over en het wordt écht beter
Dank voor je reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat zwaar, 2 jaar, en dan ook met nog een peuter/kleuter erbij...
Hoop dat het met je derde een stuk makkelijker gaat!
En heel herkenbaar van de huiltjes, ik hoor het echt overal, en als ik even rust wil pakken moet ik dan ook echt weg van L zijn, als we in hetzelfde huis zitten heb ik nog steeds geen rust, dan zit ik te luisteren of ik 'm hoor terwijl ik dat helemaal niet wil.
Veel dingetjes uit je spoiler doe ik nu ook.En wreed misschien, maar ik ben gestopt met actief troosten, want dat helpt toch niet, sterker nog: volgens mij raakt hij er alleen maar meer overstuur van. Ik troost nu passief door 'm bij me te houden in de draagdoek en dan in huis wat te rommelen. Hij valt dan na een kwartier huilen wel in slaap. Als ik het echt niet trek, luister ik naar muziek met oordopjes in. Je raakt er misschien ook een beetje afgestompt van. Ik moet ook wel zeggen dat ik het inmiddels ook wel een beetje heb geaccepteerd. Dan maar de hele dag in de draagdoek en 's nachts op ons slapen. Nu moet mijn man 't alleen nog accepteren...
Als ik wat hulp heb gekregen met het knopen van de draagdoek kan ik ook weer ergens naar toe. Tot nu toe lukt het nog niet zo met knopen van de doek, waardoor ik niet veel verder dan een rondje in de wijk durf.
DaD, wat heerlijk dat fietsen! Ik mis het ook heel erg! Al zal ik straks wel weer naar werk gaan met de fiets.
Zijn er ook klusjes voor 0 tot 2-jarigen?
MwC, slaapgebrek is zo slopend, zeker als je dan ook nog moet werken! Hoe ging het bij de huisarts>?No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Krijg je binnenkort hulp met knopen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:33 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dank voor je reactieEn wat zwaar, 2 jaar, en dan ook met nog een peuter/kleuter erbij...
Hoop dat het met je derde een stuk makkelijker gaat!
En heel herkenbaar van de huiltjes, ik hoor het echt overal, en als ik even rust wil pakken moet ik dan ook echt weg van L zijn, als we in hetzelfde huis zitten heb ik nog steeds geen rust, dan zit ik te luisteren of ik 'm hoor terwijl ik dat helemaal niet wil.
Veel dingetjes uit je spoiler doe ik nu ook.En wreed misschien, maar ik ben gestopt met actief troosten, want dat helpt toch niet, sterker nog: volgens mij raakt hij er alleen maar meer overstuur van. Ik troost nu passief door 'm bij me te houden in de draagdoek en dan in huis wat te rommelen. Hij valt dan na een kwartier huilen wel in slaap. Als ik het echt niet trek, luister ik naar muziek met oordopjes in. Je raakt er misschien ook een beetje afgestompt van. Ik moet ook wel zeggen dat ik het inmiddels ook wel een beetje heb geaccepteerd. Dan maar de hele dag in de draagdoek en 's nachts op ons slapen. Nu moet mijn man 't alleen nog accepteren...
Als ik wat hulp heb gekregen met het knopen van de draagdoek kan ik ook weer ergens naar toe. Tot nu toe lukt het nog niet zo met knopen van de doek, waardoor ik niet veel verder dan een rondje in de wijk durf.
DaD, wat heerlijk dat fietsen! Ik mis het ook heel erg! Al zal ik straks wel weer naar werk gaan met de fiets.
Zijn er ook klusjes voor 0 tot 2-jarigen?
MwC, slaapgebrek is zo slopend, zeker als je dan ook nog moet werken! Hoe ging het bij de huisarts>?
Ja, van GotC en klaprooss!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Krijg je binnenkort hulp met knopen?
Fijn!! Ik hoop dat je dan wat meer uit de voeten kunt.quote:
Dit hebben wij ook weken gedaan, het was echt de enige manier waarop we het trokken. Gelukkig vonden wij vrij vlot de oorzaak, ik gun jullie dat ook zo enorm!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:33 schreef Mariposas het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat ik het inmiddels ook wel een beetje heb geaccepteerd. Dan maar de hele dag in de draagdoek en 's nachts op ons slapen. Nu moet mijn man 't alleen nog accepteren...
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:43 schreef ingee het volgende:
voor allen!
Mariposas hopelijk straks wat meer bewegingsvrijheid. MC in ieder geval fijn dat het nu niet iets engs is maar tandjes. Toch blijft het even bluh.
Die klusjeslijst: ik ben zelf op niveau 9 jarige blijven steken.
Ach ja, vroeger breiden ze met 6 jaar al sokken voor het hele gezin toch?
We hadden een kinderboerderij avontuur:
Konijn: ENG
Cavia: ENG
Kitten: ENG![]()
Loeiende koe op een meter van je hoofd: HILARISCH!!!![]()
![]()
![]()
Ja dit, ik vind het ontspannen om gewoon even met een vriendin wat te drinken zonder kinderwagen, te kunnen praten zonder huilbui (al doet hij dat vrijwel nooit buiten) en vriend vindt het leuk om even met hem alleen te zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:52 schreef kwakz0r het volgende:
Ik spreek ook expres regelmatig zonder Melba af. Ik vind dat zelf ook fijn, want meer ontspannen ipv steeds achter kind aan dat ergens op klimt of aan trekt
Maar ik vind dat wel anders dan een vriendin die zegt dat ze t niet leuk vindt als je je kind meeneemt. Ik heb ook 1 vriendin waarvan ik t idee heb dat ze t niet leuk vindt dat ik een kind heb en ooknog verhuisd ben. Maar ze zal zich er toch overheen moeten zetten, ik doe al mijn best om niet alleen maar 'mama' te zijn. [...]
Hebben wij binnenkort ook, aan de andere kant van het landquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:28 schreef Minarosa het volgende:
Over dat laatste: bij onderlinge dates dan. Heb binnenkort een bruiloft en toen hoorde ik al tijdens mijn zwangerschap hek duidelijk dat er geen enkel kind welkom is. Prima, hun bruiloft, hun keuze en het geldt voor alle kinderen dus het voelt niet persoonlijk. En kan me er ook wel iets bij voorstellen als je zelf geen kinderen hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede nacht voor DaD!![]()
Op onze bruiloft waren ook zo'n 30 kinderen tussen de 0 en 8. We hadden zelfs een speelhoekje met duplo, kleurplaten en houten treintjes. En inderdaad het belangrijkste deel van het programma 's middags.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb maar één kinderloze vriendin (en eigenlijk mag je kinderloze ook wel weglaten) en die woont in Australië...
Op onze trouwdag verwachten we dermate veel kinderen dat we er de dag zelfs op aanpassen - geen avondfeest bijvoorbeeld maar een tuinfeest overdag, en we huren ook de b&b-kamers van de locatie erbij voor eventuele middagdutjes. Als we zelf nog kinderloos waren geweest zouden kinderen ook welkom geweest zijn, maar ik kan me voorstellen dat het anders is als je er niets mee hebt verder.
Hier een uitermate goede nacht! I ligt na drie pogingen inmiddels alweer voor een dutje, en als hij wakker wordt gaan we even lekker buiten de deur ontbijten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk over een paar weken weer start van het dansseizoen, lekker weer mezelf zijn en dansenM'n conditie heeft het ook wel weer nodig..
Heel verhaal, ff spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is ze wel lekker knock-out.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:59 schreef LuDann het volgende:
Bedankt. Vind het echt heel klote, voor mijn man met name. Hij zit er helemaal doorheen omdat hij voor zowel mij als de baby moet zorgen.
Ik hoop dat ze opschieten, we zitten/liggen op de verloskamers in afwachting van de onderzoeken maar het is razend druk.
Ik ga er vanuit dat we uiteindelijk naar huis kunnen met antibiotica (was verdorie net vandaag klaar met die kuur tegen blaasontsteking...)
Oh bahquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:40 schreef LuDann het volgende:
Ik ben met man en baby in het ziekenhuis. Ik heb zeker een borstontsteking en misschien ook nog een baarmoederontsteking. Voel me verrot.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:29 schreef ingee het volgende:
Oke, zo een bijlees.
Eerst de laaanggeleden beloofde foto van het állerenigste kraamcadeautje ddat destijds te groot was:Oh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie gééft zoiets!?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:29 schreef ingee het volgende:
Oke, zo een bijlees.
Eerst de laaanggeleden beloofde foto van het állerenigste kraamcadeautje ddat destijds te groot was:Ommegot... Dat doe je toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme R.![]()
Omdat je vaak de kleine maatjes al hebtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:45 schreef SaskiaR het volgende:
Wat is dat trouwens met veeeeel te grote kleding geven als kraamcadeau?
We hebben van verschillende mensen kleding in maat 86 of 92 gehad...
Beterschap LuDann!!
Logisch.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh bah![]()
En je mag Sjaaks billen best opeten hoorWil ik ook namelijk...
Da's waarquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Omdat je vaak de kleine maatjes al hebt.
Fijn dat Wolk (sorry, ik moet nog steeds gniffelen om deze bijnaam) mag blijven! En inderdaad fijn dat B_N zo wat rust krijgt. Maar krijg jij zo ook genoeg rust?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:47 schreef LuDann het volgende:
Oh ingee...![]()
Leuke foto voor later.
[..]
Logisch.
Ik moet blijven (heb de dubbele lotto, borst + baarmoederontsteking), een dag of drie. Gelukkig mag Wolk ook blijven, dat moest eerst overlegd worden.
Ik vind het wel prima eigenlijk, hopelijk krijgt B_N dan wat rust.
R. rockt alles. Op haar 18e verjaardag/trouwdag is dit ook een briljant goede fotoquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:49 schreef ingee het volgende:
Maar R kan dit hebben toch?
Anders gaat ie door naar V&A hoor!
Saskia, ja maat 62/68 snap ik nog, maar 92? Dat is na een jaar toch pas?
Ik gok dat N. daar op haar 3e wel in pastquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:49 schreef ingee het volgende:
Maar R kan dit hebben toch?
Anders gaat ie door naar V&A hoor!
Saskia, ja maat 62/68 snap ik nog, maar 92? Dat is na een jaar toch pas?
Dat mag, gniffelen, zo is het ook bedoeld.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Fijn dat Wolk (sorry, ik moet nog steeds gniffelen om deze bijnaam) mag blijven! En inderdaad fijn dat B_N zo wat rust krijgt. Maar krijg jij zo ook genoeg rust?
[..]
R. rockt alles. Op haar 18e verjaardag/trouwdag is dit ook een briljant goede foto![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder kots ik nog maar ongeveer 2x per dag dus dat gaat al beter en heeft lief bronchitis. Het is hier ZO gezellig.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2015 20:59:48 ]
Bedankt, jij ook! Leuk, baby met nieuwe features, sterkte met de bijwerkingen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Buhh Ludann wat naar. Beterschap!
Wij kregen een winterjas maat 104 als kraamcadeau
Ach, daar groeit ze iig nog in! Ik heb een leuk pakket maat 50/56 kado gekregen, maar veel daarvan past mijn reuzenbaby nu al niet meer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:45 schreef SaskiaR het volgende:
Beterschap LuDann!!
Ik geef meestal grote kleding voor een seizoen later. Omdat ik merk dat ouders al zóveel kleding krijgen voor in de eerste weken. Geef ik liever iets waar ze later wat aan hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:45 schreef SaskiaR het volgende:
Beterschap LuDann!!
Je moet alleen je beeldscherm even draaienquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
Razz, jullie hebben het ook niet makkelijk zo. Beterschap
FF, welkom!! Heb je een foto?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:54 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Je moet alleen je beeldscherm even draaienOh wat een lekker ding!! Mondje openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die vingertjes... Meer
![]()
gewoon lekker in de slaapzak laten hoor! Tenzij enorme poepluier of overstroomde plas, maar anders niet eruit halen!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:23 schreef Krisvc het volgende:
n00bvraagje: L. gaat vannacht voor het eerst in een slaapzak slapen, maar euh, hoe doe ik dat met voeden? Voed ik haar in de slaapzak? Of probeer ik haar na de voeding al slapende weer in de slaapzak te frotten (terwijl ik schietgebedjes doe dat ze niet wakker wordt)?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Slapen baby's meer na een sprong? M slaapt al de hele avond
Navel is hier nu pas sinds kort goed genezen (hij is nu ruim acht weken oud). Heeft ook rond de drie weken een navelbreukje gekregen (zo'n uitstulping), groeit vanzelf dicht volgens het cb maar charmant is het niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:42 schreef Mariposas het volgende:
Best wel raar, maar doordat L zo veel wakker is en huilt, heb ik nooit iets door qua sprongen of clusterdagen. Ik kan niet eens voeden op verzoek. Even afgezien dat een huilbaby sowieso geen festijn is, vind ik dat ook zo moeilijk... Heeft ie nou honger, of prop ik 'm juist helemaal vol.... Misschien huilt ie daarom dubbel zo hard.
Oh en hoe lang duurt het voor de navel een beetje genezen is? De navel van L blijft maar nat en afgeven. Ik vind het ook een beetje raar uitstulpen. Dinsdag kinderarts en consultatiebureau, daar zal ik 't uiteraard ook vragen.
Met borstvoeding kan je nooit teveel geven zegt mijn kraamverzorgster. Dat spugen ze dan weer uit ofzo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:42 schreef Mariposas het volgende:
Best wel raar, maar doordat L zo veel wakker is en huilt, heb ik nooit iets door qua sprongen of clusterdagen. Ik kan niet eens voeden op verzoek. Even afgezien dat een huilbaby sowieso geen festijn is, vind ik dat ook zo moeilijk... Heeft ie nou honger, of prop ik 'm juist helemaal vol.... Misschien huilt ie daarom dubbel zo hard.
Oh en hoe lang duurt het voor de navel een beetje genezen is? De navel van L blijft maar nat en afgeven. Ik vind het ook een beetje raar uitstulpen. Dinsdag kinderarts en consultatiebureau, daar zal ik 't uiteraard ook vragen.
Waarom denk je dat je productie te laag is?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:12 schreef Mariposas het volgende:
Hmm, denk eerder dat mijn productie te laag is. L wilt uit troost namelijk continu drinken, of nouja, sabbelen vooral, maar dat trekken ik en mijn tepels echt niet. De clusterdagen heb ik gemist. Zou het ook werken als ik zelf een clusterdag bepaal?
Bij regeldagen voert hij je productie op. Clusteren is normaal zuigelingengedrag. Dat kunnen ze maandenlang doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:12 schreef Mariposas het volgende:
Hmm, denk eerder dat mijn productie te laag is. L wilt uit troost namelijk continu drinken, of nouja, sabbelen vooral, maar dat trekken ik en mijn tepels echt niet. De clusterdagen heb ik gemist. Zou het ook werken als ik zelf een clusterdag bepaal?
Was wel even vervelend van die zuster idd, maar ik weet dat ze hun best doen dus heb er niks van gezegd. Het is namelijk echt razend druk hier vanavond.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:40 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ingeewat een heerlijk fout pakje
LuDann, wat een hoop krijg je voor je kiezen de eerste tijd! Hopelijk gaat het snel wat beter. En wat een @$%#¥zuster. Dat zouden ze bij mij niet moeten doen. Dan halen ze maar iemand anders.....
Ik heb wel grotere rompers gekregen, maat 80 en maat 75/80 met de mededeling dat ze niet kleiner konden. Een vriendin heeft 2 rompers laten drukken met Hollands Next Top Model, maar de kleinste maat die ze kon kiezen was dus 74/80. En van een collega 2 Feyenoord rompers gehad in maat 80, maar die hadden ze ook niet kleiner. Ze heeft zelf een klein, dus weet ook wel dat ze er nog lang niet in passen.
In slaapzak voeden! En als je een luier moet verschonen, kun je heel handig de onderkant open ritsenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:23 schreef Krisvc het volgende:
n00bvraagje: L. gaat vannacht voor het eerst in een slaapzak slapen, maar euh, hoe doe ik dat met voeden? Voed ik haar in de slaapzak? Of probeer ik haar na de voeding al slapende weer in de slaapzak te frotten (terwijl ik schietgebedjes doe dat ze niet wakker wordt)?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:33 schreef LuDann het volgende:
Bedankt voor de beterschapswensen iedereen, dat doet me goed.
[..]
Was wel even vervelend van die zuster idd, maar ik weet dat ze hun best doen dus heb er niks van gezegd. Het is namelijk echt razend druk hier vanavond.
Kiek!Kind in 't bakkie.
Ligt ook aan mij hoor dat ze dan een ander zouden mogen halen. Ik vind prikken niet fijn en was er bang van. Na de zwangerschap is dat wel iets minder geworden, maar fijn vind ik het niet. Toen N op de neo lag en een bloedtransfusie kreeg, moesten ze van mij ook bloed hebben om te kruisen. De zuster vroeg of ik makkelijk te prikken was, want zij deden het niet vaak. Ik ben niet makkelijk te prikken en toen zijn we even naar de zwangere afdeling gelopen en heeft iemand me geprikt die het vaak deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby in bakje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:55 schreef JufMariska het volgende:
Nice Kris!!Ik snap het JM! Gelukkig heeft L het daar wel naar zijn zin, maar dat neemt jouw gevoel niet weg. Gelukkig is een dag (en nacht) ook weer zo voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het zelf met sv en vrouw.
Sm maakt niet uit. Mijn ouders helemaal niet. Maar bij sv heb ik gewoon niet zo'n fijn gevoel.
Ja, dan ligt het wel anders kan ik me voorstellen. Ik ben niet bang voor prikken (al is een infuusnaald wel de vervelendste prik) dus dat scheelt al een hele hoop. Plus dat ik wel makkelijk te prikken ben. Je hebt wel pech dan, moeilijk te prikken en er angstig voor zijn, das niet leuk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 06:17 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ligt ook aan mij hoor dat ze dan een ander zouden mogen halen. Ik vind prikken niet fijn en was er bang van. Na de zwangerschap is dat wel iets minder geworden, maar fijn vind ik het niet. Toen N op de neo lag en een bloedtransfusie kreeg, moesten ze van mij ook bloed hebben om te kruisen. De zuster vroeg of ik makkelijk te prikken was, want zij deden het niet vaak. Ik ben niet makkelijk te prikken en toen zijn we even naar de zwangere afdeling gelopen en heeft iemand me geprikt die het vaak deed.baby in bakje
Mijn moeder doet historisch onderzoek naar de 19e eeuw (ik ook, maar dan de Romeinse tijd) en inderdaad mag je blij zijn dat je nu leeft. En je kindje ook.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:52 schreef LuDann het volgende:
Wat ik heb blijkt kraamvrouwenkoorts te zijn trouwens, wat klinkt dat ouderwets he?
De behandeling bestaat uit een bombardement aan antibiotica, zowel intraveneus als oraal. Iedereen die hier binnen komt moet een schort voor en handschoenen aan.
Ik ben zo blij dat ik toegang heb tot medische hulp, anders was ik nu al 2 keer dood geweest. 1 keer tijdens de geboorte en 1 keer nu.
Ja, dat was inderdaad waar ik aan moest denken. Kraamvrouwenkoorts is echt typisch iets wat in de middeleeuwen veel voorkwam. Ik heb wel eens een college gehad over medische omstandigheden in het verleden, pff... We mogen onszelf echt gelukkig prijzen!quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:54 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Mijn moeder doet historisch onderzoek naar de 19e eeuw (ik ook, maar dan de Romeinse tijd) en inderdaad mag je blij zijn dat je nu leeft. En je kindje ook.
Ik weet ook niet of ik en N. het overleefd hadden zonder vacuumpomp...
Ja, dat zei de kraamhulp ook over roken en drinken enzo... 'vroeger deden we dat wel gewoon' - maarja, toen waren er 500 gevallen van wiegedood per jaar en nu 10.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:41 schreef lunapuella het volgende:
En hierom word ik altijd een beetje boos van die "oh maar vroeger bevielen vrouwen gewoon in het veld hoor" relativisten. Want ze denken nooit aan het bijbehorende torenhoge sterftecijfer.
Gaat beter idd, hebben ook een Storchenwiege draagzak gehuurd zodat ik niet alleen voor kangoeroe hoef te spelen. En ik lig lekker in de tuin terwijl L op papa slaapt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:47 schreef Krisvc het volgende:
Mariposas, hoe trekt je man het na een weekend met L.? Begint hij jouw insteek wat meer te zien?
O ja, longonrijpheid. Daar was L dan alsnog aan overleden. Aangezien ze sufactant heeft gehad, bijna 8 weken aan de CPAP, optiflow en neusbril heeft gelegen. Even vergeten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:28 schreef Fannetje het volgende:
Wij hadden de bevalling wel overleefd, maar Tim was zonder enige twijfel overleden aan z'n longonrijpheid. Zelfs tot ver in de jaren '90 ging 35-40% van de kinderen hieraan dood. Sinds ze een beter medicijn hebben ontdekt is dat gezakt naar 5%. Lang leve de verbeterde gezondheidszorg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uk is bij schoonouders nu. Wij zitten wat onwennig in de auto terug![]()
Hij demonstreerde net nog wel een mooie labradorWant ja, kruipen met je konijn vergt natuurlijk goede skills
![]()
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Is L geïntubeerd geweest en heeft ze ook aan de volledige beademing gelegen, of alleen de CPAP? In die tijd volgde ik dit topic nog niet zo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:54 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
O ja, longonrijpheid. Daar was L dan alsnog aan overleden. Aangezien ze sufactant heeft gehad, bijna 8 weken aan de CPAP, optiflow en neusbril heeft gelegen. Even vergeten.
Als N het had overleefd ondanks haar dipjes, geldt voor haar hetzelfde natuurlijk. Alleen geen sufactant gehad, maar de rest hetzelfde.
Ze hebben L verdoofd met propofol en toen geïntubeerd om de sufactant toe te dienen. Daarna gelukkig alleen CPAP. En toen ze over mocht naar het andere ziekenhuis na 4 dagen had ze even niks, maar ze waren zo van slag van de reis dat ze daar een neusbril kreeg en die week erop weer even CPAP kreeg en daarna optiflow.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:36 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Is L geïntubeerd geweest en heeft ze ook aan de volledige beademing gelegen, of alleen de CPAP? In die tijd volgde ik dit topic nog niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heeft ze overigens nergens last van, en ik maak me geen zorgen verder, maar ben zelf altijd heel afhoudend met naar de HA gaan, en vraag me af of ik wat S betreft niet wat sneller aan de bel zou moeten trekken![]()
Is het naveltje ook wat rood? kan misschien wat ontstoken zijn. Doen ze bij de HA en het cb nog steeds aan aanstippen? Houd het in de gaten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:42 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:31 schreef FlyingFish het volgende:
Ik had het wel overleefd denk ik, zolang ik niet doodgebloed zou zijn, maar hechten konden ze toen ook al.
Zojuist afscheid genomen van de kraamzorgvoortaan weer zelf de was doen en geen ontbijt op bed en fruithapjes meer
Oh meis wat rot! Beterschap!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:40 schreef LuDann het volgende:
Ik ben met man en baby in het ziekenhuis. Ik heb zeker een borstontsteking en misschien ook nog een baarmoederontsteking. Voel me verrot.
Hoera! Gefelciteerd met F.innquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:04 schreef mousemicky het volgende:
HoiIk mag hier weer meedoen
. F.inn is nu 5 dagen oud, en doet t super. Behalve aankomen, dat wil nog niet zo, nu 2470 gram... Ik weet niet hoe actief ik mee kan schrijven, want t is best wel druk zo met een peuter erbij, maar ik lees wel mee. En voorlopig geniet ik nog 2 dagen van onze geweldige kraamverzorgster
Ik +1 mee Krijger, wij hebben het hier ook gehad en het is nasty.. Sterkte!quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:07 schreef -Spring het volgende:
Ik vind het op het begin van krentenbaard lijken, krijger. En da's erg ellendig. Morgen ff naar de ha.
Ontstoken eczeem Fap, en het is ook lekker besmettelijk ookquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:37 schreef faptist het volgende:
Krentenbaard? wazzda?
Beterschap voor krijgerbaby.
Welkom mousemickey en flyingfish!
Ik heb zo veel mooie foto's gezien.
R die ligt te stralen in een tutu (Prachtig kraamcadeau... Print er een foto van en stuur hem op naar de baas ).
Blote knijpbillen van Sjaak
L die zijn nieuwe buurt aan het ontdekken was in de winkelwagen en nog als labrador zijn best deed.
poeh..
En hier.. heb ik net even heerlijk een minuutje gejankt, omdat dit de laatste nacht is die ik onbezorgd in kan gaan.. Vanaf nu is het weer wekkertjes tijd en vooral veel leerlingen.. heel veel leerlingen.. en hard werken.
Ben zo benieuwd hoe het kolven zal gaan!
Dit wil ik even nuanceren. Krentenbaard kàn voorkomen bij eczeem, maar het kan ook andere triggers hebben.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ontstoken eczeem Fap, en het is ook lekker besmettelijk ook![]()
Sterkte morgen!
Ik werd zelf om half zes wakkerquote:Op maandag 24 augustus 2015 07:22 schreef lunapuella het volgende:
Eerste schooldag problemen, I haz them.Man is leraar, dus zijn wekker ging om 6:00, en nu liggen K en ik al een tijdje slapeloos op bed.
O. had vrijdag een jarige papa. Had hem getrakteerd op een vierdubbele poepluier s ochtends voor hij naar zijn werk vertrokquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:32 schreef mousemicky het volgende:
Die stokke newborn set, daar ga ik ook maar eens naar zoeken op marktplaats denk ik, toch wel handig als F. er straks ook gewoon bij kan zijn. J. zetten we gewoon met de wipstoel op tafel, maar daar is dus nu geen plek meer voor...
Hier vannacht trouwens een voorbeeldige nacht. F. wist gewoon dat papa vandaag jarig is, en gunde ons wat slaap (22.30-00.30-03.30-06.30, geef flesvoeding op verzoek). Gisteren was het om de 2 uur, dus dat compenseert wat. O, en vandaag was mijn UD, maar hij is er dus al bijna een week
quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik doe even trots, A kan klappen!
OMG! Zoveel hartjes!!! Wat goed! Je kleine dreumesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe gaat het met jullie nu?disclaimer
Ik heb mijn man naar het huis van mijn ouders gestuurd en hij heeft de melk afgeleverd op het kdv.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
een hoop aanhetwerkgangers weer! Succes!
LuDann, heel veel beterschap. Kraamvrouwenkoorts is niet grappig. Ik hoop dat je spoedig herstelt, ik vind je dapper en positief klinken!![]()
Cholula en nu? Aan de nutrilon vandaag?
[..]
OMG! Zoveel hartjes!!! Wat goed! Je kleine dreumes![]()
Hoe gaat het met jullie nu?
ah, gelukkig kan dat ook!quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:15 schreef Cholula het volgende:
[..]
Ik heb mijn man naar het huis van mijn ouders gestuurd en hij heeft de melk afgeleverd op het kdv.
We zijn allemaal weer aardig beter, alleen blijf ik wel gewoon de hele dag misselijk. Soms heel erg, soms een beetje, soms NURENNEN en dan net wel/niet de WC halen. Dus ik maak me ernstig zorgen over weer werken morgen, maar we gaan het wel zien. A is gelukkig helemaal beter en dat vind ik toch het belangrijkste.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
een hoop aanhetwerkgangers weer! Succes!
LuDann, heel veel beterschap. Kraamvrouwenkoorts is niet grappig. Ik hoop dat je spoedig herstelt, ik vind je dapper en positief klinken!![]()
Cholula en nu? Aan de nutrilon vandaag?
[..]
OMG! Zoveel hartjes!!! Wat goed! Je kleine dreumes![]()
Hoe gaat het met jullie nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:23 schreef Mariposas het volgende:
Oh, heel irritant die bemoeienissen, Shop!
Wat klapt ze blij en trots, Razz!![]()
Kris, wat een gedoe met dat dak! Ik zou me er toch maar boos om maken, hoor!
Wipstoel, wij hebben gewoon een Babybjorn die we gekregen/geleend hebben, vind het wel meevallen met de lelijkheid.
Vanochtend naar de osteopaat geweest, wat is dat vaag zeg.Ik weet niet wat ze heeft gedaan, maar voor mij zag het er uit alsof ze 'm gewoon in allerlei verschillende houdingen heeft vastgehouden. Hij was nog niet geaard ofzo, hij was gespannen als een puber.
![]()
Nja, 98 euro lichter en een vervolgconsult over 2,5 week.
Oh ja, ik mag van mezelf een volautomaat espressoapparaat kopen.
Niet geaard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, wie weet?
Leuk apparaat!
Soes, dat lijkt me ook verdrietig. Het baby gaat er ZO SNEL vanaf. En nu loopt ze gewoon zelf het kdv op? Je baby
Razz, fijn dat het met A. al iets beter gaat. Nu jij nog!![]()
Mauw trekt het windowlicken naar het volgende level
Werkzoeken gaat goed, heb al twee gesprekken in de planning dus yay!
Met mama gaat het niet zo heel erg goed. Maar dat lag wel in de lijn der verwachting.disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:54 schreef Selvaria het volgende:
A. en MauwtjeWat een leukerds!
Over die wespen: in de slaapkamer (onder het vermoedelijke nest) zitten er elke dag wel 2 of 3 (doe nu het raam niet meer open maar laat de deur open terwijl ik de andere kamers lucht). Morgenavond komt de ongediertebestrijding, hoop natuurlijk dat er toch geen nest zit, maar als het wel zo is wordt het in ieder geval aangepakt.
Net ben ik met N. voor het eerst op de fiets geweest met de draagdoek (maar kon even niet anders) en dat viel gelukkig wel mee. Wel spannend, maar het was maar 5 minuten en een rustige route. Ik zou het niet snel weer doen, maar mevrouw was thuis lekker in slaap gevallen en ik kon zo nog mooi de was ophangen.
![]()
Voor het eerst met onze supermooie nieuwe doek trouwens, die eerder nog te stug was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ze weet heel goed waar hoe een koe een haas vangt. Ze valt ook aan op de tiet als een kwijlende hond op een bak voerquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:10 schreef Crumpette het volgende:
nee hoor, bij jou ruikt ze gewoon mama=melk
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:13 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja, ze weet heel goed waar hoe een koe een haas vangt. Ze valt ook aan op de tiet als een kwijlende hond op een bak voerinclusief gromgeluiden en gekwijl.
Ja, hier na 2 weken nog niets gehoord over huisbezoek/intake, dus zelf maar eens gebeld. Waren ze twee dagen achter elkaar niet bereikbaar, maar vandaag werd ik dan toch door hun gebeld voor een afspraak. En een uur later nog eens door iemand andersquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha, nu ga ik toch een keer klagen over het CB, komt ie:
Met de zes maanden afspraak overeengekomen dat we pas met 11 maanden weer zouden komen.
"Ja maar mevrouw, die afspraak kan ik nog niet in het systeem zetten. We bellen u over een paar maanden vanzelf, daar hoeft u niets voor te doen hoor!"
Inmiddels is Mauw 10 maanden en 2 weken, nog steeds niets gehoord. Dus ik ga zelf maar es bellen. Na veel gezucht en gesteun vonden ze nog twee gaatjes. 1 op 8 september en 1 op 1 oktober.
Wat een ballenorganisatie soms(niet de vpk's en de artsen die daar werken hoor. Die zijn lief. Maar dat kantoorpersoneel, damn, de ambtenarij is er niks bij (ja ik ben zelf ambtenaar geweest dus dat zeg ik
))
Ja, en dat headbangen... keihard d'r hoofd heen en weer schudden, grommend en kwijlend... en dan alsnog mis happenquote:
ja en die loopt dan met zeven maanden, zo blijf je bezigquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ja, hoi, that's it. Nu moet ik ook nog een nieuwe baby![]()
19 kids and counting, the sequelquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en die loopt dan met zeven maanden, zo blijf je bezig
ik wilde tips geven om dat te bewerkstelligen, maar dan moet ik mezelf wegmoddenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:51 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nee nee, nu moet ik er 1 die nog tot ze 1 is alleen maar op haar rug ligt, kraaiende geluidjes maakt en als een metalhead de borst aanvalt
Helaas nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:54 schreef SaskiaR het volgende:
Ik wil ook wel even het slaaptekort noemen, geen tijd om naar de wc te gaan of te eten, een baby die niet ophoudt met huilen, enorme stapels was, poepluiers, en natuurlijk weeën, uitscheuren en niet kunnen zitten![]()
En mijn arme gemolesteerde tepels natuurlijk![]()
![]()
Helpt dat Soesa??
dat lijkt echt lichtjaren geleden, terwijl dat helemaal niet zo isquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:54 schreef SaskiaR het volgende:
Ik wil ook wel even het slaaptekort noemen, geen tijd om naar de wc te gaan of te eten, een baby die niet ophoudt met huilen, enorme stapels was, poepluiers, en natuurlijk weeën, uitscheuren en niet kunnen zitten![]()
En mijn arme gemolesteerde tepels natuurlijk![]()
![]()
Helpt dat Soesa??
Exact, dat!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
Het is ook eigenlijk wel cru. De eerste maanden kruipen voorbij. Je voelt je fysiek gemolesteerd, je moet de hele tijd huilen, de baby huilt nog meer, alles huilt en kotst en poept en er lijkt nooit een einde aan te komen.
En dan ineens ga je die baby toch wel waarderen, ga je genieten, je lichaam doet weer mee, alles is leuk. EN DAN VLIEGT DE TIJD SNELLER DAN HET GELUID VOORBIJ en lopen ze ineens de deur uit.
Wreed.
Jaaaa! Kom ook naar Z&G! Leukquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ja, hoi, that's it. Nu moet ik ook nog een nieuwe baby![]()
ah gelukkig niks ergs!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:08 schreef krijgerrtje het volgende:
Blondie!![]()
S heeft een beetle eczeem, insmeren met vaselineMocht hormoonzalf mee, maar zolang ze er geen last van heeft en het niet veel erger wordt blijf ik daar het liefst nog even zo ver mogelijk vandaan
Dat! Mijn oudste wordt morgen 10. HOE DAN!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
Het is ook eigenlijk wel cru. De eerste maanden kruipen voorbij. Je voelt je fysiek gemolesteerd, je moet de hele tijd huilen, de baby huilt nog meer, alles huilt en kotst en poept en er lijkt nooit een einde aan te komen.
En dan ineens ga je die baby toch wel waarderen, ga je genieten, je lichaam doet weer mee, alles is leuk. EN DAN VLIEGT DE TIJD SNELLER DAN HET GELUID VOORBIJ en lopen ze ineens de deur uit.
Wreed.
tien??? Dan krijgt ze al tietjesquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:39 schreef Fuente het volgende:
[..]
Dat! Mijn oudste wordt morgen 10. HOE DAN!![]()
Bweuhquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
De wind staat ook echt verkeerd dit jaar, ik lig zelfs wakker van dat stomme festival! En van mijn kind voor wie ik er afgelopen nacht zeven keer uit moest, maar op NZ kan ik zonder problemen zeuren..
Hou 's op met jequote:Op maandag 24 augustus 2015 17:15 schreef JufMariska het volgende:
Mijn snottebelletje is er weerToch wel fijn
![]()
Hihi, zelfde geboortedatum he? Zou het daar aan liggen. Ik hoop dat het snel wat beter wordt, want ik ben gesloopt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
Geppie, wat heb je een leukerd!! Gefeliciteerd!!
SQvoor alles met je moeder. Ik hoop voor je dat je snel ander werk vindt, want dat scheelt in ieder geval wat onzekerheid. En Mauw
![]()
Shop, jouw meisjes doen wat Sjaak de afgelopen week deed volgens mij. Het is heel zwaar... Wij gebruiken nu voeding voor hongerige baby en Kindival en dat lijkt wat te helpen. We werden vanmorgen om 6.00u wakker...
Sjaak heeft vandaag bijgeslapen op het KDVThuis slaapt hij altijd 45 minuten en is dan wakker. Daar is hij tussen 8.00-17.00u in totaal 2,5 uur wakker geweest
Wat doen wij anders
?
Wow! Ben je dan niet een klein beetje angstig voor vannachtquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
Geppie, wat heb je een leukerd!! Gefeliciteerd!!
SQvoor alles met je moeder. Ik hoop voor je dat je snel ander werk vindt, want dat scheelt in ieder geval wat onzekerheid. En Mauw
![]()
Shop, jouw meisjes doen wat Sjaak de afgelopen week deed volgens mij. Het is heel zwaar... Wij gebruiken nu voeding voor hongerige baby en Kindival en dat lijkt wat te helpen. We werden vanmorgen om 6.00u wakker...
Sjaak heeft vandaag bijgeslapen op het KDVThuis slaapt hij altijd 45 minuten en is dan wakker. Daar is hij tussen 8.00-17.00u in totaal 2,5 uur wakker geweest
Wat doen wij anders
?
Nee, hij ligt nu weer voor een dutje. Moet zo nog eten en wat spelen enzo. Meestal is de nacht na het kdv goedquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wow! Ben je dan niet een klein beetje angstig voor vannacht? Su slaapt ook vaak langer op het KDV dan thuis, vanochtend van 10 tot half 2 bijv, thuis meestal 1,5 uur.
Geppie, van harte met je mooie meiske. Hoe gaat het verder met jullie?
Ghehe zo herkenbaarquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:29 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja, en dat headbangen... keihard d'r hoofd heen en weer schudden, grommend en kwijlend... en dan alsnog mis happenen vervolgens een enorme sloot melk in d'r mond krijgen die ze niet kwijt kan, dus loslaten en nog eens happen... x 10.
Oja, N. ookquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:15 schreef kazy het volgende:
[..]
Ghehe zo herkenbaar
Die van mij doet ook nog "huhuhu" zodra ze de borst ziet/melk ruikt.
Jaaaa, dat doet R ook.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:30 schreef Krisvc het volgende:
Mijnes begint tegenwoordig te lachen voor ze aanhapt.![]()
En begint te kirren en gloeb braah iehu-en.
Vanavond voelt ze zich geloof ik niet zo lekker. Al een paar keer gespuugd en nu ligt ze te slapen (doet ze 's avonds eigenlijk nooit).
misschien een hele rare vraag/tip. Heeft hij een voorkeurshouding? Ik ben met Michael bij een pre-logopediste geweest (vanwege onrustig drinken en moeite met happen/vacuum vast te houden) die hem heeft losgemaakt in z'n schouders/nek. Daardoor is z'n voorkeurshouding volledig verdwenen, hapt hij nu veel beter en drinkt rustiger. Ook is het hikken na de voeding veel minder geworden en kokhalst hij niet meer.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:01 schreef Mariposas het volgende:
L maakt vaak hikgeluidjes. Ik word vanavond wel een beetje gek van dat clusteren. Is m'n man eindelijk thuis zit ik nog steeds met een baby aan m'n tiet. En het vervelende van dat clusteren is dat hij zich steeds losrukt van m'n tepel, maar dan wel weer direct wilt aanhappen. Echt om de minuut. Heb 'm gezegd dat het de laatste x was en dan was 'u afgelopen. Maar nu ligt ie boos op m'n man te liggen, dus ik haal de tepel maar weer tevoorschijn![]()
Wat positiever is dat L vandaag aan het kokhalzen was zonder daarna hysterisch te krijsen.de Ranitidine lijkt dus te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |