Zeker wel. Je mist mijn punt dus totaal.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat is nu je punt? Scholen mogen niet meegaan met de tijd? Of ben je gewoon aan het trollen?
Je hebt nog geen punt gemaakt ik heb hem dus ook niet gemist.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:59 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Zeker wel. Je mist mijn punt dus totaal.
Dan moet je beter leren lezen. Misschien hangt het af van jouw verbinding.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je hebt nog geen punt gemaakt ik heb hem dus ook niet gemist.
Waarom misgun je scholen een supersnelle internet verbinding die toekomst gericht is?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:00 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dan moet je beter leren lezen. Misschien hangt het af van jouw verbinding.
Dat doe ik niet. Maar mensen als jij maken een discussie over dit onderwerp belachelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom misgun je scholen een supersnelle internet verbinding die toekomst gericht is?
Er is geen discussie op dit moment; je legt de discussie steeds naast je neer en wordt persoonlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:02 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Maar mensen als jij maken een discussie over dit onderwerp belachelijk.
Nee. Mijn mening is duidelijk. Daar hebben mensen als jij moeite mee. Heb jij glasvezel voor je kinderen? Je weet niet eens waar het over gaat. Je hoeft voor een basisschool geen top internet aansluiting te hebben. Zelfs bedrijven hebben dat niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er is geen discussie op dit moment; je legt de discussie steeds naast je neer en wordt persoonlijk.
Ik weet wel degelijk waar het over gaat en zie in de praktijk de nadelen van een internet aansluiting die niet voldoet aan de eisen van tegenwoordig. Veel scholen hebben een kleine telefoonaansluiting en zitten op de oude ADSL met 8/1 of een VDSL lijn met iets meer bandbreedte. Vraag partijen zoals Skool over internet aansluitingen en over het uitrollen van updates en/of het trekken van backups en ze zullen je er alles over vertellen. Klapperende lijnen; dramatische uploadsnelheden ga zo maar door.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:05 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Nee. Mijn mening is duidelijk. Daar hebben mensen als jij moeite mee. Heb jij glasvezel voor je kinderen? Je weet niet eens waar het over gaat. Je hoeft voor een basisschool geen top internet aansluiting te hebben. Zelfs bedrijven hebben dat niet.
Het idee van discussiëren op een forum is dat je openstaat voor nieuwe ideeën. Dus als je iets niet herkent zou je ook kunnen denken: grappig, misschien zijn er wel meer mogelijkheden dan ik zelf had bedacht.quote:
Dat zie en begrijp ik ook. Het ing even over glasvezel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik weet wel degelijk waar het over gaat en zie in de praktijk de nadelen van een internet aansluiting die niet voldoet aan de eisen van tegenwoordig. Veel scholen hebben een kleine telefoonaansluiting en zitten op de oude ADSL met 8/1 of een VDSL lijn met iets meer bandbreedte. Vraag partijen zoals Skool over internet aansluitingen en over het uitrollen van updates en/of het trekken van backups en ze zullen je er alles over vertellen. Klapperende lijnen; dramatische uploadsnelheden ga zo maar door.
Hebben scholen de snelste glasvezel lijntjes nodig? Nee, hebben ze meer nodig dan dat ze nu hebben? Ja, en waarom dan niet voor de toekomst gaan als er toch glasvezel neergelegd moet worden.
Als ik kijk naar de budgetten van scholen hoeven hier de ouders niet extra voor te betalen.
Neem plaats en zet het vb.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:21 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Het idee van discussiëren op een forum is dat je openstaat voor nieuwe ideeën. Dus als je iets niet herkent zou je ook kunnen denken: grappig, misschien zijn er wel meer mogelijkheden dan ik zelf had bedacht.
In plaats van te verklaren dat je het niet herkent en vervolgens 10 keer hetzelfde non-argument te herhalen.
Rrrrrrrrright. Kijk wie het zegt. Alle antwoorden die niet in je straatje passen negeren en dan gaan SCHREEUWEN dat je geen antwoord krijgt. Je brengt je eigen topic om zeep.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:00 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dan moet je beter leren lezen.
Ik krijg geen antwoord.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Rrrrrrrrright. Kijk wie het zegt. Alle antwoorden die niet in je straatje passen negeren en dan gaan SCHREEUWEN dat je geen antwoord krijgt. Je brengt je eigen topic om zeep.
Dat krijg je wel, lulhannes. Er zijn door verschillende mensen verschillende argumenten genoemd in het topic. Dat jij over ieder argument 'dat is onzin' roept kan ik niks aan doen.quote:
Neem nu het voorbeeld van het rekenen he. De leerlingen maken tafeltjes. Zelfstandig in hun schrift. Daarna moet juffrouw een voor een alle antwoorden geven zodat de kinderen weten of ze het goed gedaan hebben. Daarna moet de juffrouw nog inventariseren hoe de kinderen het gedaan hebben.quote:
Dat kan allemaal. Ook zonder glasvezel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Neem nu het voorbeeld van het rekenen he. De leerlingen maken tafeltjes. Zelfstandig in hun schrift. Daarna moet juffrouw een voor een alle antwoorden geven zodat de kinderen weten of ze het goed gedaan hebben. Daarna moet de juffrouw nog inventariseren hoe de kinderen het gedaan hebben.
Als ze dit op een tablet doen worden de antwoorden automatisch nagekeken, de resultaten van de kinderen zou de juf meteen in kunnen zien en de tijd die ze normaal kwijt is aan het nakijken kan ze nu gebruiken om de kinderen met veel fouten extra uitleg te geven.
Ik weet niet of het letterlijk zo werkt, maar ik neem aan dat als ik zo slim ben om dit te bedenken dat scholen technologie ook gebruiken om efficiënter te werken.
Nee. Men doet alsof ik tegen internet ben. Ik zie de noodzaak van glasvezel niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat krijg je wel, lulhannes. Er zijn door verschillende mensen verschillende argumenten genoemd in het topic. Dat jij over ieder argument 'dat is onzin' roept kan ik niks aan doen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:58 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat kan allemaal. Ook zonder glasvezel.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik weet wel degelijk waar het over gaat en zie in de praktijk de nadelen van een internet aansluiting die niet voldoet aan de eisen van tegenwoordig. Veel scholen hebben een kleine telefohonaansluiting en zitten op de oude ADSL met 8/1 of een VDSL lijn met iets meer bandbreedte. Vraag partijen zoals Skool over internet aansluitingen en over het uitrollen van updates en/of het trekken van backups en ze zullen je er alles over vertellen. Klapperende lijnen; dramatische uploadsnelheden ga zo maar door.
Hebben scholen de snelste glasvezel lijntjes nodig? Nee, hebben ze meer nodig dan dat ze nu hebben? Ja, en waarom dan niet voor de toekomst gaan als er toch glasvezel neergelegd moet worden.
Als ik kijk naar de budgetten van scholen hoeven hier de ouders niet extra voor te betalen.
Dat is Het beste wat je hebt? Je kan aan de hand van de info die je van een user krijgt alleen maar roepen dat het niet nodig is? Niet de genoemde argumenten onderuit halen zodat er überhaupt een gesprek te voeren valt?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:40 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dus? Glasvezel is niet nodig.
Je haalt net met jouw quote je eigen verhaal onderuit. Wat moet ik meer zeggen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat is Het beste wat je hebt? Je kan aan de hand van de info die je van een user krijgt alleen maar roepen dat het niet nodig is? Niet de genoemde argumenten onderuit halen zodat er überhaupt een gesprek te voeren valt?
Wauwwaarom open je dan dit topic? Je wil alleen maar roepen "is niet nodig" en horen dat je gelijk hebt.
Een auto is ook niet nodig. Net als een vliegtuig. En mobieltjes. En barbiepoppen, want he kinderen hebben toch hun eigen verbeelding? Laat al dat andere dure speelgoed ook maar zitten. Oh en kleding, alleen nog maar wibra en zeeman. Want dure kleding is overbodig, ze groeien er toch uit voor het versleten is.net als al die vakanties en uitjes, toch helemaal niet nodig? Je kan in je zomer toch lekker in de tuin ravotten, en met buurtkinderen spelen. En laten wr dat voetbal ook maar afschaffen. Ze beginnen zelf wel met een potje voetbal op een veldje. Daar heb je geen echte velden en trainers voor nodig.
Leg me even uit wat ik onderuit haalquote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:47 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Je haalt net met jouw quote je eigen verhaal onderuit. Wat moet ik meer zeggen?
Het verhaal dat glasvezel nodig zou zijn. Want daar gaat het over........quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Leg me even uit wat ik onderuit haal
Hoe haal ik dat onderuit dan? Daarnaast heb ik nergens geroepen dat glasvezel absoluut noodzakelijk is. Ik heb gezegd dat je eens naar de voordelen zou moeten kijken ipv het alleen maar afkeuren omdat het in jouw tijd niet nodig was. Er zitten meer dan genoeg voordelen aan glasvezel. Maar nee omdat jij vind dat het niet nodig is moeten scholen nu gaan investeren in andere oplossingen zodat ze over 10 jaar weer achter de feiten aanrennen. Nou chapeau, top plan. En alleen maar "omdat het niet nodig is" en "bedrijven het nu ook redden zonder glasvezel".quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:50 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Het verhaal dat glasvezel nodig zou zijn. Want daar gaat het over........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |