quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
big bang kan ik niet zo snel zingen
En het enige wat ik denk is: 'Penny!quote:
autotrophs is wel een beetje een struikelblokquote:
Muziek zorgt bij mij al dat ik langer sta dan nodig, met een stoel kom ik er helemaal niet meer onderwegquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:30 schreef Giertje het volgende:
mijn vorige appartement had een ingebouwd stoeltje onder de douche
en dat was zo lekker om dan knetterstoned onder de douche te zitten
Big Bangquote:
ik lees dat met dat deuntje in mijn hoofdquote:
knock knock knockquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
En het enige wat ik denk is: 'Penny!'
ik heb een speciaal douche nummer die duurt 17 minquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Muziek zorgt bij mij al dat ik langer sta dan nodig, met een stoel kom ik er helemaal niet meer onderweg
terwijl bernadette op zich knapper isquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
En het enige wat ik denk is: 'Penny!'
Die is een beetje eng...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terwijl bernadette op zich knapper is
in welk opzicht?quote:
en dan te bedenken dat die niet eens kunbnen drollen omdat ze geen mond haddenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
autotrophs is wel een beetje een struikelblok
ik moest altijd wel lachen als ze howard zijn moeder nadoetquote:
Nou ja ze hoeft niet veel te zeggen he ... als je er op die manier over nadenkt zegmaar..quote:
Enge humor, kan soms naar uit de hoek komen. En die stemquote:
ja, maar dat zijn allemaal geen uiterlijke kenmerkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Enge humor, kan soms naar uit de hoek komen. En die stem
Nou ok dan. Ze heeft Kazoinkazoinks!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn allemaal geen uiterlijke kenmerken
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ok dan. Ze heeft Kazoinkazoinks!
goede omschrijvingquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ok dan. Ze heeft Kazoinkazoinks!
quote:
gfquote:
giertjequote:
solquote:
en wat ga jij dit weekend doen?quote:
Nog niets gehoord, krijg vandaag of maandag terugkoppeling.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sol
al iets gehoord van je nieuwe baan?
quote:
muisquote:
werkenquote:
Bon tardiquote:
Wat nou?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik een ban aanvraag ga doen tot 1 september.
oow ja natuurlijk das waar ookquote:
Lek iets uit je DM!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon je mailadres wijzigen naar een niet bestaand mailadres, en daar je nieuwe wachtwoord naartoe laten sturen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
we kunnen je ook allemaal helpen. Ben je sneller klaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ban betekent dat ik niet op FOK! kan en dan kan ik niet afgeleid worden, dus kan ik aan mijn scriptie werken.
Gewoon fok! niet openenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk niet dat je er veel van snapt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
we kunnen je ook allemaal helpen. Ben je sneller klaar.
wat is je onderwerp dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er veel van snapt.
To get insight in the alternative livelihoods and institutions of the community members regarding the sacred grove, how these are influenced by the dynamics in cultural, religious and socio-economic aspects of the community and how this all has influence on the sacred grove conservation.quote:
noem jij toek nu dom?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er veel van snapt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
To get insight in the alternative livelihoods and institutions of the community members regarding the sacred grove, how these are influenced by the dynamics in cultural, religious and socio-economic aspects of the community and how this all has influence on the sacred grove conservation.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |