quote:
Ja maar HET MAG NIETquote:
Ja redelijk... Twas wel een hoop geloop, maar ik heb het gered... Ga jij nog met de kleine kijken zondag?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je alweer bijgekomen van het boten kijken?
Weet ik veel ?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom niet dan en van wie mag het niet?
Heb je nog een tip waar het rustig is en niet te ver lopen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja redelijk... Twas wel een hoop geloop, maar ik heb het gered... Ga jij nog met de kleine kijken zondag?
Jij bent ook niet zo interessantquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wanneer ik zuip...
Ik hoorde van iemand dat de noordzijde rustige is, maar waar precies weet ik dan ook niet en hoe het dan met parkeren zit geen idee...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je nog een tip waar het rustig is en niet te ver lopen?
De TT ging over Fann.quote:
A'dam Noord ken ik wel beetje, da's de tokkie kant toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand dat de noordzijde rustige is, maar waar precies weet ik dan ook niet en hoe het dan met parkeren zit geen idee...
Nee de tokkies woonden bij mij om de hoekquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
A'dam Noord ken ik wel beetje, da's de tokkie kant toch?
Is het nou écht zo moeilijk?quote:
Misschien is het gewoon grappig voor jou, kan ook..quote:Beperk alcoholinname. Alcohol tast je lever, je nieren, je hart en je spieren aan en daarnaast werkt het niet goed met je medicijnen.
Tsja west is ook niet best.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee de tokkies woonden bij mij om de hoek
Proostquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het nou écht zo moeilijk?
[..]
Misschien is het gewoon grappig voor jou, kan ook..
Hikquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik nu zou schrijven wat ik denk heb ik een permban
Ben je wel voor de rest van je leven van dr gezeik af ...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik nu zou schrijven wat ik denk heb ik een permban
Dat is waar, maar ik gun het haar niet...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je wel voor de rest van je leven van dr gezeik af ...
Dan moet je het niet doen .. Gewoon loslaten, tot 10 tellen en even diep inademen...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik gun het haar niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |