Zie je Fokker89, meteen aandacht van mensen buiten de SC.quote:
Dat wel, zonder deze TT had ik hier nooit op gekliktquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zie je Fokker89, meteen aandacht van mensen buiten de SC.Iedereen is blij met je terugkomst.
Bedoel je dat van de FP? Of die pic die ik net in DM stuurde?quote:
Beide.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bedoel je dat van de FP? Of die pic die ik net in DM stuurde?
quote:
Spannend, wat gaat het worden; Bruce, Kardashian 1,2,3 of 4, of Kanye?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:08 schreef Fylax het volgende:
Grapje natuurlijk, ben weer aan het schrijven.
Ik kan ook schrijvenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:08 schreef Fylax het volgende:
Grapje natuurlijk, ben weer aan het schrijven.
Fear the Walking Dead.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Spannend, wat gaat het worden; Bruce, Kardashian 1,2,3 of 4, of Kanye?
Dan ben je meteen je rechten kwijt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan ook jouw items verwijderen
Nee joh.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan ben je meteen je rechten kwijt.
Je kan ook gewoon bij zo'n Jenneraandachtshoerstuk alle Caitlyns in Brucen veranderen en dan ga ik eronder reageren dat ik wel vind dat Fylax erg intolerant is.quote:
Zullen we dat even niet doen, dan ben ik meteen weg.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bij zo'n Jenneraandachtshoerstuk alle Caitlyns in Brucen veranderen en dan ga ik eronder reageren dat ik wel vind dat Fylax erg intolerant is.
Dan gaat er een bekkie schuimen denk ik
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bij zo'n Jenneraandachtshoerstuk alle Caitlyns in Brucen veranderen en dan ga ik eronder reageren dat ik wel vind dat Fylax erg intolerant is.
Dan gaat er een bekkie schuimen denk ik
Dat zou echt een gouden grap zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zullen we dat even niet doen, dan ben ik meteen weg.
kijk je dmquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou echt een gouden grap zijn
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Duurt altijd nog een paar maanden voor je echt gestopt bent hoor
quote:
NJ is voor best veel mensen leukquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
NJa, dat is ook voor niemand leuk.
Ik heb een hangende Shift, zit wat plakkerigs tussen ofzoquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NJ is voor best veel mensen leuk
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan ook jouw items verwijderen
Verder alles goed met jou?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
eea zit je nogal hoog he? Treurig
Waarom post je in deze SC? Om alleen maar te komen zeiken en te haten? Doe dat lekker in je dagboekje ofzo.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom post je in deze SC? Om alleen maar te komen zeiken en te haten? Doe dat lekker in je dagboekje ofzo.
Waarom post jij op Fok!? Koop een dagboek en schrijf het daar inquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom post je in deze SC? Om alleen maar te komen zeiken en te haten? Doe dat lekker in je dagboekje ofzo.
Nou ja, het kan natuurlijk altijd beter. Ik heb geen hele goede maand augustus, zo al met alquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, het kan natuurlijk altijd beter. Ik heb geen hele goede maand augustus, zo al met al
Oh wat leuk, welke?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mag niet! Ik luister nu een leuk muziekje.
Ik zei toch al dat ik weg gingquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou ik niet, ik ben weg totdat die haatzaaier weg is.
De FP zuigt natuurlijk al het plezier uit je. Ik ben nu een bericht aan het vertalen waarin staat dat Caitlyn Jenner een smerige moordenaar is, dat vrolijkt me altijd weer een beetje opquote:
Yasmin? Smerige autochtonenbasher.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou ik niet, ik ben weg totdat die haatzaaier weg is.
Nou nou nou nou.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De FP zuigt natuurlijk al het plezier uit je. Ik ben nu een bericht aan het vertalen waarin staat dat Caitlyn Jenner een smerige moordenaar is, dat vrolijkt me altijd weer een beetje op
Kan die zich tenminste niet vermenigvuldigen...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV heeft maar 1 testikel.
Vind het niet zo leuk dat je daar nu weer over begint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zitten zal hij/zij/het! Vieze asomobilist.
Een onderzoeksrapport van 161 pagina's..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt.
Nice!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk hem een cover spelen.
Daarom haat ik Lars zo ontzettend met zijn vagina.
Die van Nile heeft ie een dag nadat het nummer gereleased was online gezet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nice!Ik zie dat hij nog wel meer goede covers heeft.
Dat gevoel heb ik ook steeds vaker als ik op de FP kijk, inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De FP zuigt natuurlijk al het plezier uit je.
Of gewoon ditquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Als ik agressie kwijt moet luister ik wel naar Neophyte.
Ik denk dat de film Whiplash wel iets voor jou is.quote:
Waar gaat dat over?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat de film Whiplash wel iets voor jou is.
Daarom ben ik er ookquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook steeds vaker als ik op de FP kijk, inderdaad.
Over een jongen die drummer wil worden in een prestigieus jazzorkest, het is een soort actiefilm maar dan met drums. Echt geweldig intens.quote:
Maar wat jij en Johannes willen boeit natuurlijk niemand ene neuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Maar Johannes en ik raden iedereen aan om die film te kijken, beste film die ik dit jaar heb gezien.
Heb je dat stuk over de supermarkt met asielzoekers al aangepakt?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ookIk fix die shit togggg
quote:
Zeker doen!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:01 schreef YokiKater het volgende:
Nou dan ga ik hem wel even kopen.
Zaterdag even kijken denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Over een jongen die drummer wil worden in een prestigieus jazzorkest, het is een soort actiefilm maar dan met drums. Echt geweldig intens.
quote:
Hij is in de aanbieding bij bolquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:01 schreef YokiKater het volgende:
Nou dan ga ik hem wel even kopen.
Ja nee dan moet ik veels te ver terug, ik moet me nog even inlezen hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je dat stuk over de supermarkt met asielzoekers al aangepakt?
.com zeker?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij is in de aanbieding bij bol
Wat dat betreft hoor ik niet veel anders dan die andere gasten die hier langskomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Technisch heel goed, maar heb het altijd zielloos gevonden.
Zijn 2 verschillende stijlen van spelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat dat betreft hoor ik niet veel anders dan die andere gasten die hier langskomen.
Tieten voor de penis, dat moet Henk zijn geweest.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:08 schreef LTVDK het volgende:
Wie vond het eigenlijk een goed idee om Ino met Fokker te ruilen op de FP
#TeamOpzij niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu is dus iedereen hier van de frontpage?
Ja we hadden beter iemand ander kunnen ruilen ...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tieten voor de penis, dat moet Henk zijn geweest.
Nee?quote:
Ja doet ze wel vaker, kan ze lekker mysterieus doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:12 schreef Specularium het volgende:
Yasmin is weer totaal niet duidelijk.
Mwuahahahhahhahahaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja doet ze wel vaker, kan ze lekker mysterieus doen.
Dit klinkt best spannendquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mwuahahahhahhahaha![]()
I'm the night mwuahahahaahha
Klopt, film, maar al een hele tijd niet meer.quote:
Zie je wel!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt, film, maar al een hele tijd niet meer.
Jawel johquote:
Was 2 jaar geleden ofzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt, film, maar al een hele tijd niet meer.
Met wie gaat het niet goed?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:26 schreef anonymoussie het volgende:
Wat is kanker toch een ongelofelijke kloteziekte.
Ja de zus van de moeder van mijn vriendin, haar tante dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met wie gaat het niet goed?
Wat is fase 2?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja de zus van de moeder van mijn vriendin, haar tante dus.
Ze was geopereerd en al.
Vandaag controle.
Slecht nieuws.
Fase 2.
Dus nu moet ze weer geopereerd worden.
De diagnose was in de 1e instantie dat ze er op tijd bij waren, want het zou pas de beginfase zijn.
Geen beginfase meer.quote:
Oh... Wat voor kanker is het?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Geen beginfase meer.
Fase 3 is chemo, van wat ik begrijp.
Oh, jij was al eerder.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:52 schreef Fokker89 het volgende:
`Caitlyn Jenner kan een jaar achter de tralies verdwijnen
Ja hoor...
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:52 schreef Fokker89 het volgende:
`Caitlyn Jenner kan een jaar achter de tralies verdwijnen
Ja hoor...
Een jaar voor doodslagquote:Als de zaak door de openbaar aanklager doorgezet wordt, zou Caitlyn Jenner een jaar achter de tralies kunnen verdwijnen.
Pieter Derks zit erbij, wat een genot.quote:
Wat klote,sterkte.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja de zus van de moeder van mijn vriendin, haar tante dus.
Ze was geopereerd en al.
Vandaag controle.
Slecht nieuws.
Fase 2.
Dus nu moet ze weer geopereerd worden.
De diagnose was in de 1e instantie dat ze er op tijd bij waren, want het zou pas de beginfase zijn.
Sterkte ermee.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Geen beginfase meer.
Dan wordt de kans kleiner dat ze het gaat winnen van verdomde klotecellen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
En de groeten aan je ex-vriendin.
Wat een lelijk t-shirt heeft hij aan zeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pieter Derks zit erbij, wat een genot.
Ja sterktequote:
Ja. Dat is waar we op hopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja sterkte. Super nare ziekte.
is het een mogelijkheid dat ze alles weg halen bij de operatie?
Dat is fucked up man. Sterkte.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Geen beginfase meer.
Dan wordt de kans kleiner dat ze het gaat winnen van verdomde klotecellen.
Je hebt niet eens de fipoquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:54 schreef Fylax het volgende:
Caitlyn Jenner kan een jaar achter de tralies verdwijnen
Goed bericht.
Dank je, Yoki.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is fucked up man. Sterkte.
Zo gaat dat gewoon, Tik hem aan ouwequote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:18 schreef anonymoussie het volgende:
Jullie hoeven dit niet te doen hoor.
Ik weet wel dat jullie het allemaal ook kut vinden.
Wel heel lief.
Er zitten twee aardbeien in een potje. Zegt de een tegen de ander; Hey joh ga es opzij!'quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:20 schreef anonymoussie het volgende:
Kan iemand nu weer een matige grap maken.
Tik, bro.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo gaat dat gewoon, Tik hem aan ouwe [ afbeelding ]
Deze is gewoon slecht.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er zitten twee aardbeien in een potje. Zegt de een tegen de ander; Hey joh ga es opzij!'
vlaapquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe heet een aap die graag vla eet?
Triggershot?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe heet een aap die graag vla eet?
Ik vroeg om matig, niet slecht.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat vroeg je toch? Die van die aap vind je misschien wel leuk..
Wat is een Turk op een scooter?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik vroeg om matig, niet slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Whiskass?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:24 schreef YokiKater het volgende:
Hoe noem je een meisje uit Den Haag dat slechte grappen maakt?
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
HAhahahahahahaa, godver. Die keur ik goed
?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:27 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom vliegt een heks op een bezem?
Omdat een stofzuiger te zwaar is.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:27 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom vliegt een heks op een bezem?
Jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat een stofzuiger te zwaar is.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat een stofzuiger te zwaar is.
sp 11quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vertel jij eens een goede grap.
Niet opeens zo schunnig gaan worden hoor.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vertel jij eens een goede grap.
....quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:38 schreef Fylax het volgende:
Hoe heet de Turkse versie van Alice in Wonderland?
Fatima in de Aldi.
Hahaha dit is leuk.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:38 schreef Fylax het volgende:
Fatima in de Aldi.
Hahaha dit is leuk.
Is Wonderland ook een supermarkt?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:38 schreef Fylax het volgende:
Fatima in de Aldi.
Hahaha dit is leuk.
Gewoon op tijd naar bed, ze mochten al 2 dagen tot laat opblijven.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:40 schreef YokiKater het volgende:
Ik vraag mij trouwens af waar de grote boze Ziggo hackers nu zijn met hun mad skills en grote mondje.
Niet de moeder van, die is wel groter ...quote:
Mercedes:Pquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:42 schreef anonymoussie het volgende:
Wat voor auto hebben vrouwen liever? Een BMW of een Mercedes?
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:42 schreef anonymoussie het volgende:
Wat voor auto hebben vrouwen liever? Een BMW of een Mercedes?
Godverdomde snotjochies die in de voetstappen van Speculul willen treden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:42 schreef Fylax het volgende:
Nou de laatste mop voor vandaag:
Komt een Turk bij de kassa.
LTKDVquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
Ohnee ik zocht eigenlijk deze
I want a Mercedes Benz
Kan die er niet langs omdat iemands moeder de uitgang blokkeert.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:42 schreef Fylax het volgende:
Nou de laatste mop voor vandaag:
Komt een Turk bij de kassa.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Godverdomde snotjochies die in de voetstappen van Speculul willen treden.
Zeg hem ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb jij de grapjes gezien die Fylax over je moeder maakt?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal ik jou eens muziek sturen.
Nah daar doe ik het niet voor hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zie LTVKD er ook wel voor aan om een Mercedes te kopen om indruk te maken op Fatima.
Zo eentje uit 1988 ofzo.
Ja die 1/248e Turk dat je er bentquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:47 schreef Fylax het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik maak gewoon een grap over mijn familie????
Godverdomde snotjochiequote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:47 schreef Fylax het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben jij ook al Turks?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:47 schreef Fylax het volgende:
[..]![]()
![]()
Besteld.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah daar doe ik het niet voor hoor.
deze is wel vet
[ afbeelding ]
Pas maar op voordat Triggersnot iets van jou pikt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij de grapjes gezien die Fylax over je moeder maakt?
Wil niet stoken, maar ik zou het niet pikken.
HAHAHAHHAHAHAHquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:48 schreef YokiKater het volgende:
Er rijdt een Turk in een Mercedes op de snelweg, en in een keer klapt zijn achterband. Dus die Turk stopt op de vluchtstrook en krikt de achterkant van de auto op. Een Marokkaan op zijn runner 180cc komt langs rijden en stopt naast de auto, hij ziet die Turk zijn band eraf halen, dus hij kijkt in de Mercedes en hij ziet een mooie radio en haalt de radio eruit. Zegt de Turk tegen de Marokkaan: wat ben je aan het doen?? De Marokkaan zegt: Hou je bek man, jij pakt de banden en ik pak de radio!
Ik ga meer doen dan alleen zeggen ah mattie.quote:
Ik ga meteen naar NWS-FB om er over te jankenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij de grapjes gezien die Fylax over je moeder maakt?
Wil niet stoken, maar ik zou het niet pikken.
Aha.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die 1/248e Turk dat je er bent
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Pas maar op voordat Triggersnot iets van jou pikt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee joh.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ken wel een hele nare over Marokkanen maar die is eigenlijk te naar.
Doe maar even wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ken wel een hele nare over Marokkanen maar die is eigenlijk te naar.
Om jouw grappen moet niemand lachen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is vast niets vergeleken de grappen die ik wel eens maak.
Ik dacht al.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welnee, alleen als het hem uitkomt.
We vonden het anders erg grappig met z'n allen op school.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Om jouw grappen moet niemand lachen.
moet wel HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLL erg fout zijn en een relnichterige NSB-er die er over gaat janken voor het zover komt, maar goed.quote:
Spannend deze.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat moet je doen als een Marokkaan uit gaat?
OPNIEUW AANSTEKENquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Niks, dat moet ie lekker zelf weten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Hem opnieuw aanstekenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Buikdansen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Er meer bezine opgooien.
Geen ban geen ban
Ja dat is hetzelfde.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Er meer bezine opgooien.
Geen ban geen ban
Wibi snapt het weer eens niet. Ik blijf natuurlijk gewoon nog even en ben er morgen ook gewoon hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |