Zie je Fokker89, meteen aandacht van mensen buiten de SC.quote:
Dat wel, zonder deze TT had ik hier nooit op gekliktquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zie je Fokker89, meteen aandacht van mensen buiten de SC.Iedereen is blij met je terugkomst.
Bedoel je dat van de FP? Of die pic die ik net in DM stuurde?quote:
Beide.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bedoel je dat van de FP? Of die pic die ik net in DM stuurde?
quote:
Spannend, wat gaat het worden; Bruce, Kardashian 1,2,3 of 4, of Kanye?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:08 schreef Fylax het volgende:
Grapje natuurlijk, ben weer aan het schrijven.
Ik kan ook schrijvenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:08 schreef Fylax het volgende:
Grapje natuurlijk, ben weer aan het schrijven.
Fear the Walking Dead.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Spannend, wat gaat het worden; Bruce, Kardashian 1,2,3 of 4, of Kanye?
Dan ben je meteen je rechten kwijt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan ook jouw items verwijderen
Nee joh.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan ben je meteen je rechten kwijt.
Je kan ook gewoon bij zo'n Jenneraandachtshoerstuk alle Caitlyns in Brucen veranderen en dan ga ik eronder reageren dat ik wel vind dat Fylax erg intolerant is.quote:
Zullen we dat even niet doen, dan ben ik meteen weg.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bij zo'n Jenneraandachtshoerstuk alle Caitlyns in Brucen veranderen en dan ga ik eronder reageren dat ik wel vind dat Fylax erg intolerant is.
Dan gaat er een bekkie schuimen denk ik
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bij zo'n Jenneraandachtshoerstuk alle Caitlyns in Brucen veranderen en dan ga ik eronder reageren dat ik wel vind dat Fylax erg intolerant is.
Dan gaat er een bekkie schuimen denk ik
Dat zou echt een gouden grap zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zullen we dat even niet doen, dan ben ik meteen weg.
kijk je dmquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou echt een gouden grap zijn
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Duurt altijd nog een paar maanden voor je echt gestopt bent hoor
quote:
NJ is voor best veel mensen leukquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
NJa, dat is ook voor niemand leuk.
Ik heb een hangende Shift, zit wat plakkerigs tussen ofzoquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NJ is voor best veel mensen leuk
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan ook jouw items verwijderen
Verder alles goed met jou?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
eea zit je nogal hoog he? Treurig
Waarom post je in deze SC? Om alleen maar te komen zeiken en te haten? Doe dat lekker in je dagboekje ofzo.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom post je in deze SC? Om alleen maar te komen zeiken en te haten? Doe dat lekker in je dagboekje ofzo.
Waarom post jij op Fok!? Koop een dagboek en schrijf het daar inquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom post je in deze SC? Om alleen maar te komen zeiken en te haten? Doe dat lekker in je dagboekje ofzo.
Nou ja, het kan natuurlijk altijd beter. Ik heb geen hele goede maand augustus, zo al met alquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, het kan natuurlijk altijd beter. Ik heb geen hele goede maand augustus, zo al met al
Oh wat leuk, welke?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mag niet! Ik luister nu een leuk muziekje.
Ik zei toch al dat ik weg gingquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou ik niet, ik ben weg totdat die haatzaaier weg is.
De FP zuigt natuurlijk al het plezier uit je. Ik ben nu een bericht aan het vertalen waarin staat dat Caitlyn Jenner een smerige moordenaar is, dat vrolijkt me altijd weer een beetje opquote:
Yasmin? Smerige autochtonenbasher.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou ik niet, ik ben weg totdat die haatzaaier weg is.
Nou nou nou nou.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De FP zuigt natuurlijk al het plezier uit je. Ik ben nu een bericht aan het vertalen waarin staat dat Caitlyn Jenner een smerige moordenaar is, dat vrolijkt me altijd weer een beetje op
Kan die zich tenminste niet vermenigvuldigen...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV heeft maar 1 testikel.
Vind het niet zo leuk dat je daar nu weer over begint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zitten zal hij/zij/het! Vieze asomobilist.
Een onderzoeksrapport van 161 pagina's..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt.
Nice!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk hem een cover spelen.
Daarom haat ik Lars zo ontzettend met zijn vagina.
Die van Nile heeft ie een dag nadat het nummer gereleased was online gezet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nice!Ik zie dat hij nog wel meer goede covers heeft.
Dat gevoel heb ik ook steeds vaker als ik op de FP kijk, inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De FP zuigt natuurlijk al het plezier uit je.
Of gewoon ditquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Als ik agressie kwijt moet luister ik wel naar Neophyte.
Ik denk dat de film Whiplash wel iets voor jou is.quote:
Waar gaat dat over?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat de film Whiplash wel iets voor jou is.
Daarom ben ik er ookquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook steeds vaker als ik op de FP kijk, inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |