Zie je Fokker89, meteen aandacht van mensen buiten de SC.quote:
Dat wel, zonder deze TT had ik hier nooit op gekliktquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zie je Fokker89, meteen aandacht van mensen buiten de SC.Iedereen is blij met je terugkomst.
Bedoel je dat van de FP? Of die pic die ik net in DM stuurde?quote:
Beide.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bedoel je dat van de FP? Of die pic die ik net in DM stuurde?
quote:
Spannend, wat gaat het worden; Bruce, Kardashian 1,2,3 of 4, of Kanye?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:08 schreef Fylax het volgende:
Grapje natuurlijk, ben weer aan het schrijven.
Ik kan ook schrijvenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:08 schreef Fylax het volgende:
Grapje natuurlijk, ben weer aan het schrijven.
Fear the Walking Dead.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Spannend, wat gaat het worden; Bruce, Kardashian 1,2,3 of 4, of Kanye?
Dan ben je meteen je rechten kwijt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan ook jouw items verwijderen
Nee joh.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan ben je meteen je rechten kwijt.
Je kan ook gewoon bij zo'n Jenneraandachtshoerstuk alle Caitlyns in Brucen veranderen en dan ga ik eronder reageren dat ik wel vind dat Fylax erg intolerant is.quote:
Zullen we dat even niet doen, dan ben ik meteen weg.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bij zo'n Jenneraandachtshoerstuk alle Caitlyns in Brucen veranderen en dan ga ik eronder reageren dat ik wel vind dat Fylax erg intolerant is.
Dan gaat er een bekkie schuimen denk ik
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bij zo'n Jenneraandachtshoerstuk alle Caitlyns in Brucen veranderen en dan ga ik eronder reageren dat ik wel vind dat Fylax erg intolerant is.
Dan gaat er een bekkie schuimen denk ik
Dat zou echt een gouden grap zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zullen we dat even niet doen, dan ben ik meteen weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |