quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
echt een slechte actricequote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:14 schreef Fylax het volgende:
Ik zou Luna echt helemaal de tering inslaan
Alle actrices m.u.v Anouk zijn tussen de 13 en 15 jaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:07 schreef Makamba_ het volgende:
Ik zou Luna wel doen overigens. Ik hoop maar dat ze niet echt een brugklasser is
De gemiddelde jongen is de 20 gepasseerd manquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alle actrices m.u.v Anouk zijn tussen de 13 en 15 jaar.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De gemiddelde jongen is de 20 gepasseerd man
Emma en Fien zijn wel ouder toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alle actrices m.u.v Anouk zijn tussen de 13 en 15 jaar.
Even kijken of ik het op internet kan vinden, ben benieuwdquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:22 schreef RipCity het volgende:
Iemand Fien bij RTVnH gezien?? Ze waren bij d'r thuis (in naarden volgens mij) en die moeder is echt grootste hippieGeeft accordion lessen en andere vage instrumenten. Helemaal zen die vrouw
claims vervallen als een mod een claim doetquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had haar al geclaimd toen ze eerder in een aflevering was.
nee.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
claims vervallen als een mod een claim doet
Neehoor. ze wil mijquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:03 schreef richolio het volgende:
Mairin wilt nooit met zo'n jongen als jij Timo. Wel met bijvorbeeld iemand als ik.
Dankje richie, is dat ook weer geregeldquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:06 schreef richolio het volgende:
Paxcon van mij mag je Mairin hebben
Echt hequote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:08 schreef richolio het volgende:
Timo moet wel het idiootste personage uit heel deze serie zijn
En een misdadigerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:12 schreef richolio het volgende:
Ik zou Safa wel doen denk ik, ook al is ze een bitch
Oorlogsmisdaden gepleegd inderdaadquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze is vast ook een terrorist #noracism
Dit is de beste serie ooitquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij dit keek. Fylax weer wel.
Dat is laatste tijd heel vaak, ze hadden moeten stoppen op hun hoogtepunt.quote:
Ja in de serie boeit me niet, gelukkigquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze moet 14 voorstellen in de serie, in het echt is ze 18.
Ja kloptquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is laatste tijd heel vaak, ze hadden moeten stoppen op hun hoogtepunt.
Zojuist gedaanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:20 schreef Fylax het volgende:
doen jullie ook even stemmen op brugklas met gouden televizier
ik wil mevrouw de wilde wel in zo'n galapakje zien jaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:20 schreef Fylax het volgende:
doen jullie ook even stemmen op brugklas met gouden televizier
Wanneerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:46 schreef Collide het volgende:
Straks de laatste aflevering van het seizoen.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:21 schreef Max23 het volgende:
Max gaat in het echt met de dochter van Humberto Tan
ik bleef hangen omdat ik humbero tan met een te groot shirt en oranje petje zagquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom kijken wij dance dance dance![]()
Dat jaquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:23 schreef luckass het volgende:
[..]
ik bleef hangen omdat ik humbero tan met een te groot shirt en oranje petje zag
Verbaast me niks dat Safa is blijven zittenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:35 schreef Fylax het volgende:
Fien, Max en Anouk zitten nu in de tweede klas.
Topshow.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:36 schreef richolio het volgende:
Nu gaat ze erachter komen dat hij met Anouk heeft
Wut?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:47 schreef henkkeumus het volgende:
Dit is zo scripted dat ik er gewoon plaatsvervangende schaamte van krijg als ik hier naar kijk. Wat. Een. Aids
En dan komt er ook nog eens bij dat die kinderen 13 zijn en hier gepolled word door volwassenen die kiezen welke minderjarige het lekkerste isquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is veel beter dan vorige seizoenen.
De poll in de OP?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:50 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
En dan komt er ook nog eens bij dat die kinderen 13 zijn en hier gepolled word door volwassenen die kiezen welke minderjarige het lekkerste is.
Lauw tochquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:50 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
En dan komt er ook nog eens bij dat die kinderen 13 zijn en hier gepolled word door volwassenen die kiezen welke minderjarige het lekkerste is.
Ditquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:46 schreef luckass het volgende:
Wat een kutkind die Bo. Verziekt de hele serie.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:34 schreef timmmmm het volgende:
Dit topic is wel veel rustiger nu Fylax geen 12 meer is
Ha die appelen, lang niet gezien.quote:
Heyquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Ha die appelen, lang niet gezien.
Vroeger was dit altijd zo gezellig hierEven nieuw leven in blazen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gevonden met een actrice die heel erg lijkt op een meisje uit Brugklsa.
(she/her)
quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:42 schreef Fylax het volgende:
Ik heb eenLaat maar zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gevonden met een actrice die heel erg lijkt op een meisje uit Brugklsa.Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
Ik heb eenDeze post heeft natuurlijk geen toegevoegde waarde zonder het filmpje hé..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gevonden met een actrice die heel erg lijkt op een meisje uit Brugklsa.
hij doet een indoquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:28 schreef Fylax het volgende:
wtf dat vriendinnetje van semme!!!!!!!!!
Ik heb eenMits Fien ontvang ik deze graag in mijn DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gevonden met een actrice die heel erg lijkt op een meisje uit Brugklsa.
Ik heb eenStuur dm danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gevonden met een actrice die heel erg lijkt op een meisje uit Brugklsa.
Als ze wat minder zou gaan eten, zou Bo me over een jaar of 8 wel bellenquote:Op zondag 28 februari 2016 18:43 schreef Noisecontrollers het volgende:
Ik zou die Selma stiekem best wel raken
Ik vind het jammer dat Fien niet/nauwelijks meer in de serie zit.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ze wat minder zou gaan eten, zou Bo me over een jaar of 8 wel bellen
DJ-levenquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:44 schreef timmmmm het volgende:
van der Geest begint ook uit zijn judopak te groeien #dingen die je niet in zijn gezicht zou zeggen
Fylax had die blonde dame van de intro sowieso geclaimdquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:31 schreef luckass het volgende:
Boas
waarom kijkt Fylax niet meer eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |