quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
echt een slechte actricequote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:14 schreef Fylax het volgende:
Ik zou Luna echt helemaal de tering inslaan
Alle actrices m.u.v Anouk zijn tussen de 13 en 15 jaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:07 schreef Makamba_ het volgende:
Ik zou Luna wel doen overigens. Ik hoop maar dat ze niet echt een brugklasser is
De gemiddelde jongen is de 20 gepasseerd manquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alle actrices m.u.v Anouk zijn tussen de 13 en 15 jaar.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De gemiddelde jongen is de 20 gepasseerd man
Emma en Fien zijn wel ouder toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alle actrices m.u.v Anouk zijn tussen de 13 en 15 jaar.
Even kijken of ik het op internet kan vinden, ben benieuwdquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:22 schreef RipCity het volgende:
Iemand Fien bij RTVnH gezien?? Ze waren bij d'r thuis (in naarden volgens mij) en die moeder is echt grootste hippieGeeft accordion lessen en andere vage instrumenten. Helemaal zen die vrouw
claims vervallen als een mod een claim doetquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had haar al geclaimd toen ze eerder in een aflevering was.
nee.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
claims vervallen als een mod een claim doet
Neehoor. ze wil mijquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:03 schreef richolio het volgende:
Mairin wilt nooit met zo'n jongen als jij Timo. Wel met bijvorbeeld iemand als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |