Ideale film voor groot scherm plus fatsoenlijke geluidsinstallatie iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:45 schreef seto het volgende:
[..]
ben zo blij dat ik die in de bios heb gezien
kreeg echt chills toen ze voor het eerst door dat deurtje ging
Waarom denk je dat in zijn geval? Miss is zij, haar familie al langer bezig met dit opzet. Voor de rest ben ik het wel met je eens hoor, gaat alles iets te snel zo met ouders gelijk erbij etc.quote:
TR gezet wegens schelden met kkquote:
Omdat hij uit een ander cultuur komt en zich nog niet genoeg verdiept heeft in alles.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom denk je dat in zijn geval? Miss is zij, haar familie al langer bezig met dit opzet. Voor de rest ben ik het wel met je eens hoor, gaat alles iets te snel zo met ouders gelijk erbij etc.
Bekeren voor de pussy😂quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat hij uit een ander cultuur komt en zich nog niet genoeg verdiept heeft in alles.
Het feit dat hij niet snapt waarom die vader hem wil spreken zegt het al.
Daarnaast merk ik dat mensen die zich net in de islam verdiepen te snel gaan. Mede door de saamhorigheid voelt het als een warm bad en daardoor gaat alles O snel. Na een tijd gaat dat of tegenstaan of het worden van die IS mannen. Hopelijk gaat het nu gewoon goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook niet jegens hem maar over het algemeen😝quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou je shit opmerkingen toch voor je man. Hij scoort tenminste nog pussy.
terugkrabbelen. Zo voor schutquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Was ook niet jegens hem maar over het algemeen😝
Dat is dom... Na een tijd gaat het foutquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Was ook niet jegens hem maar over het algemeen😝
Pffff lekker aan het generaliseren? Beetje jammer dit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:01 schreef Awesome_ het volgende:
Vroeger, toen ik nog een kleine jongen was, kwam ik hier voor het eerst in de gym. Grote, buffe jongens waar het hele forum ontzag voor had. Een groepje godenzonen die een eigen reeks begonnen. Verbaal zo scherp als een mes, gecombineerd met pure aesthetics.
Vandaag de dag een groep boiis die bij het minste of geringste kans op pussy een stuk van hun dop laten afsnijden.
Man man man.
ik voel me niet aangesproken hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:04 schreef Questular het volgende:
[..]
Pffff lekker aan het generaliseren? Beetje jammer dit.
Knulletje toch.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:06 schreef seto het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesproken hoor
jij wel blijkbaar
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:26 schreef seto het volgende:
doen jullie ook weleens dat ene waarbij je veel meer gevoel in je pik hebt dan een besneden iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |