quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
In US ook, allemaal van die vage hommos die op zijn foto's reageren als volmondig lid van stichting Martijn
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:58 schreef Sapstengel het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2243636/1/50#155389855
Zoveel mensen worden gek als je dit doet
Je wilde jankwerk en dan verkies je Coraline boven Grave of the Fireflies!?quote:
Met zn vage misvormde hoofd.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Fylax is ook zo'n wazige. 16 Jarig jochie die overal z'n kop post en ook nog eens voor de FP dingen erop gooit. Gaat een beetje de verkeerde kant op.
Ze zei dat het haar zelf weinig uitmaakt, maar misschien vinden andere crewleden het ongepastquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:06 schreef JaqenHghar het volgende:
Aha ik snap al waarom er hier geen ernstige ziekte genoemd mag worden.
Blijkbaar heeft Yvonne ook een ernstige ziekte. Wat sneu.
Ah je bent al bezig met de integratie?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:25 schreef Faeroer het volgende:
Ik heb echt ziekte veel kebab op wil je niet weten
eens, schelden heeft niks te maken met de ziekte zelfquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
'Kanker' wordt ook echt nooit gezegd om iemand dat toe te wensen of zo man. Er zit gewoon heel veel kracht in. That's all. Flauwekulletjes allemaal
Nog even en hij heeft een mooie Turkse snor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah je bent al bezig met de integratie?
Precies. Ik zeg het gewoon alleen omdat mensen weten dat ik het echt meen dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:33 schreef Beach het volgende:
[..]
eens, schelden heeft niks te maken met de ziekte zelf
Niets harams aan wat wij doen. NAW heeft ze al, studieverleden enzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:09 schreef Montelly het volgende:
Omg faeroer, je gaat voor een haramplow hé, die zijn meestal cawckhungry as fuck, verberg je NAW gegevens alvast
Stimorol- ook niet, haha, snap je?quote:
Ja, maar geen boerka ofzo hoor, jij niet?quote:
Daarom ook ex eh.quote:
Naïef ben ik idd. Of je het een date wilt noemen zal mij een worst wezen, maar heb het erg leuk gehad zelfs met de halve familie erbij.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:27 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind hem naief.... fijn dat hij interesse in de islam, chicks whatever heeft, maar zo easy gaat t niet allemaal.
Moslims daten niet. Ze meeten max 5 keer, verloven en trouwen dan.
Ja tog broederquote:
Waar staat dat ik meisjes date die op tafels dansen? M'n ex deed dat op den duur ja, daarom ook weg met haar (of ikzelf, haha weg huis ja tog).quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:41 schreef Stimorol- het volgende:
Proberen siert. Maar men moet wel beseffen dat het niet zomaar iets is. Temeer omdat hij blijkbaar met meisjes date die dansen op tafeltjes.
Ze is wel lekker dominant, dus wie weet moet ik weer zoeken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:43 schreef Deuce92 het volgende:
Hopelijk heeft ze zelf thuis niks te zeggen. Dat verkleint denk ik wel de kans dat ze Faeroer over een tijdje z'n eigen huis uittrapt.
Definiëer "moslim'.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:55 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn vriend is moslim. Ik ook.
En wij hebben al verschillen die soms lastig zijn.
Maar ey als het hem lukt, respect.
Ik geef je een A+. Wel meer plaatjes laten zien de volgende keer en de klas beter aankijken.quote:
Die vader is zo'n Reza type, lifte vroeger ook hard.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ah je bent al bezig met de integratie?
Heb gedurende 2,5 jaar met haar gestudeerd voor een bach. Elkaar vaak geholpen qua samenvatting, tentamentraining, examentraining, etc. Uiteindelijk haakte zij deels af doordat vriendinnen ermee kapten, en ik heb toen ~8 uur/week met haar doorgebracht bij een oudere broer die in dezelfde stad woonde. Helpen met scriptieschrijven, statistiek, ifrs/nlgaap en dergelijke. Dit is (blijkbaar) goed terecht gekomen bij haar familie. Nu ik haar wat jaren later weer tegenkwam zijn wij sinds maandag gaan 'daten' of hoe je het ook wilt noemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:42 schreef Montelly het volgende:
Maar ik snap het niet, als vader/broer al mee zijn moet het vrij serieus zijn? Faer hoelang ga je al met haar om (dating)?
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:56 schreef Faeroer het volgende:
Morgen wil haar vader mij alleen spreken, geen idee waarom.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:56 schreef Faeroer het volgende:
Morgen wil haar vader mij alleen spreken, geen idee waarom.
Jij bent Turks. Wat zou het kunnen zijn?quote:
Stimo we need you on this matter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |