Ja, het gaat er een beetje om hoe je een spits wilt gebruiken. Ik denk zelf persoonlijk dat ie ook nog wel een balletje kan vasthouden en af kan leggen, maar ik zie hem inderdaad geen beslissende (assistwaardige) passes geven. In dit stuk mee rekenen ze het ontbreken van zijn ExpAssists gelijk aan het 'niet van waarde zijn'.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Te Vrede is ook een redelijke goaltjesdief, maar omdat hij verder totaal niet kan voetballen zorgde hij voor veel counters. Dat kan je ook niet hebben.
Ajax - Feyenoord voor de beker in De Meerquote:
Nee, dat was een andere wedstrijd. En dit was trouwens in het Olympisch stadion.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord voor de beker in De Meer
Haalde hij toen niet nog zijn klauwen open aan een hek?![]()
Oh is dat niet hetzelfdequote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat was een andere wedstrijd. En dit was trouwens in het Olympisch stadion.
Neenee, deze moet NOG BETER zijnquote:
Ik las het. Sinds wanneer gaat de knvb erover wat ze buiten de lijnen doen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:42 schreef Cara het volgende:
Was hier al voorbij gekomen dat Kazim een waarschuwing heeft gekregen van de KNVB vanwege het schoppen tegen dat kratje?![]()
Compleet willekeurig..
ach als het een nieuwe regel is ben ik voor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:42 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik las het. Sinds wanneer gaat de knvb erover wat ze buiten de lijnen doen?
Dat die Turk nog mag fluiten sinds die wedstrijd is echt een schande.quote:
Nee alleen geluk want dat "scoort" meer.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:05 schreef Hazzard het volgende:
Dat over Brentford, statistieken en Kramer he. Ik las in een artikel dat 5 doelpunten van zijn 17 vorig jaar geluksdoelpunten waren. Heb me er totaal niet in verdiept, maar houden ze dan rekening met al zijn kansen/schoten in het seizoen en ongelukkige balletjes die hem 1 op 1 voor de keeper zetten en 99/100 keer aankomen, maar net die keer niet bijv. Houden ze ook rekening met de factor ongeluk dus voor alle situaties die geen doelpunt opleverden?
Zondag staat ie er weer.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat die Turk nog mag fluiten sinds die wedstrijd is echt een schande.
Had ergens statistieken gezien van thuiswedstrijden van Feyenoord waar hij floot. We hadden er aardig wat voordeel aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat die Turk nog mag fluiten sinds die wedstrijd is echt een schande.
Heb dat stuk ook gelezen, zegt Bratford nu eigenlijk ook bij de misser van Kazim.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee alleen geluk want dat "scoort" meer.
Statistiek is alleen zinnig als je het dusdanig ver kunt uitkristalliseren en interpreteren dat je toevalsfactoren en variabelen er uit kunt halen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:05 schreef Hazzard het volgende:
Dat over Brentford, statistieken en Kramer he. Ik las in een artikel dat 5 doelpunten van zijn 17 vorig jaar geluksdoelpunten waren. Heb me er totaal niet in verdiept, maar houden ze dan rekening met al zijn kansen/schoten in het seizoen en ongelukkige balletjes die hem 1 op 1 voor de keeper zetten en 99/100 keer aankomen, maar net die keer niet bijv. Houden ze ook rekening met de factor ongeluk dus voor alle situaties die geen doelpunt opleverden?
Er zullen ongetwijfeld dingen zijn die niet meegenomen worden. Maar ik zie de waarde van wat uitgebreidere statistiek wel. Brentford heeft vorig jaar zijn hoogste eindklassering ooit behaald en Midtjylland (andere club van dezelfde eigenaar) is voor het eerst kampioen geworden. En dat zonder het spelersbudget extreem te verhogen (naar mijn weten).quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:05 schreef Hazzard het volgende:
Of gegevens over afstand van het schot, vrij zichtfactor of op welk deel van de goal geschoten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:34 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld dingen zijn die niet meegenomen worden. Maar ik zie de waarde van wat uitgebreidere statistiek wel. Brentford heeft vorig jaar zijn hoogste eindklassering ooit behaald en Midtjylland (andere club van dezelfde eigenaar) is voor het eerst kampioen geworden. En dat zonder het spelersbudget extreem te verhogen (naar mijn weten).
Net zoals de lijstjes die 'aantonen' dat Vermeer een van de slechtste keepers van Nederlands is omdat hij het meeste doelpunten per doelpoging om de oren krijgt. Wat gebeurd er met zo'n lijstje als je een 'expectedgoal' waarde aan die doelpogingen hangt (zoals gebeurd in de analyse over Kramer)?
Hij telt als expected goal inderdaad, dus dat is dan slecht voor zijn statistieken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb dat stuk ook gelezen, zegt Bratford nu eigenlijk ook bij de misser van Kazim.
Ja hij miste het schot, maar wij tellen hem als 1 goal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |