praktijkschool?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:54 schreef bobbernaut het volgende:
Zo de knetter, aangenomen op de opleiding waar ik graag heen wilde! En Loveland was kk hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op zaterdag 30 april 2016 07:21 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
praktijkschool?HU xxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
MBO 1 schoonmaker?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:54 schreef bobbernaut het volgende:
Zo de knetter, aangenomen op de opleiding waar ik graag heen wilde! En Loveland was kk hard
Godverdomme jullie nemen dat "slowchat" wel heel serieus hequote:donderdag 20 augustus 2015 @ 14:55:29 #1
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:52 schreef Mender het volgende:
Ik stop voorlopig even helemaal met minecraft. Ben er een beetje op uitgekeken. Maar ik speel het dan ook al een half jaar behoorlijk intensief. Was zoiezo al een tijdje bij toothless weg. Daarna nog even een private server gedraait. Maar daar hou ik nu ook mee op. De groeten allemaal
KK LEUK GOOS! Dat je gefrustreerd bent omdat je moeder die opleiding niet heeft afgemaakt moet je je agressie niet op mij af schuiven xquote:
quote:
Quote me dan mietjequote:
Jij begint hier, en ik heb tenminste een mama, die van jou schoot een kogel door d'r kop toen ze jou eruit zag komen.quote:
2 julquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:41 schreef bobbernaut het volgende:
Op internet ieshen held spelen maar als ik in de appgroep kom leaven, mietjes
Kom meeten dan tering drerries (kk mag ik niet zeggen)
Den Haag Schilderswijk ah sahh
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:38 schreef gogosweden het volgende:
Binnenkort zal ik de drumpie beta 1.7, 1,8 & release 1.0 even op mijn server gooien zodat mensen gezamelijk een nostalgietripje kunnen doen
Tofquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:37 schreef gogosweden het volgende:
Ok mensen, drumpie 1.0 staat nu aan op het volgend IP:
wetfjord.eu:25566
Crea mode per default om gewoon lekker rond te kijken, niet griefen
default gamemode is nu spectator
Is ie weer offline? of doe ik iets verkeerd?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:37 schreef gogosweden het volgende:
Ok mensen, drumpie 1.0 staat nu aan op het volgend IP:
wetfjord.eu:25566
Crea mode per default om gewoon lekker rond te kijken, niet griefen
default gamemode is nu spectator
Hoe krijg ik dat werkende? ben echt een noob met dit soort dingenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:23 schreef Mender het volgende:
Voor wie de map ook wil..
https://mega.nz/#!hFJUnYz(...)2CUavthd8xA1U4fS7a9s
Google.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:15 schreef JimmyB het volgende:
[..]
Hoe krijg ik dat werkende? ben echt een noob met dit soort dingenhehe
Hehe ja nouja weet wel hoe ik bij de map van Minecraft moet komen via %appdata% enzo.. Maar zet ik dan gewoon alle inhoud van die zipfile in een map? Want als ik dat doe opent ie wel een wereld maar lijkt gewoon een random map te zijn waar ik in een bos spawn..quote:
Misschien spawn je op de originele spawn, probeer eens rond te vliegen ofzo met een kaart? Misschien dat je dan verder op iets van leven zietquote:Op zondag 31 juli 2016 18:25 schreef JimmyB het volgende:
[..]
Hehe ja nouja weet wel hoe ik bij de map van Minecraft moet komen via %appdata% enzo.. Maar zet ik dan gewoon alle inhoud van die zipfile in een map? Want als ik dat doe opent ie wel een wereld maar lijkt gewoon een random map te zijn waar ik in een bos spawn..
heb m weer uitgezet nadat het toch niet zo populair was als ik dacht. Ik heb alle files enzo nog staan dus als je wil kan ik hem nog een paar dagen aan zetten voor jequote:Op zondag 31 juli 2016 17:59 schreef JimmyB het volgende:
[..]
Is ie weer offline? of doe ik iets verkeerd?
Weke server was dit?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
heb m weer uitgezet nadat het toch niet zo populair was als ik dacht. Ik heb alle files enzo nog staan dus als je wil kan ik hem nog een paar dagen aan zetten voor je
Drumpie 1.8 denk ik, diegene met het enorme standbeeld van looniar @ spawn & mijn grote onderwater-domequote:
Pics van je vriendin?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:36 schreef Typisch het volgende:
Mensen hier die piximon spelen of een prima server kennen? Mijn vriendin wil het proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is trouwens ook fan van Taylor Swift
tis ook weinig vernieuwend de laatste jaren. Had zoveel meer mee gedaan kunnen worden.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:18 schreef mschol het volgende:
het is dan ook wel een beetje uitgestorven denk ik zo
quote:Op woensdag 7 september 2016 17:13 schreef mar456 het volgende:
Fact: Dit is het langzaamste topic in de reeks
Intens. Tijd om hem vol te gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Wat heb ik daar tyfus veel tijd ingestoken. Toen mijn dildo toren klaar was, was ook ik er helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:18 schreef Flodder450 het volgende:
Nostalgie (met dank aan mendertje)
[ afbeelding ]
Ik zal je zusje vol gooienquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:12 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Intens. Tijd om hem vol te gooien.
Ben je niet fit genoeg voor.quote:
quote:
Die goeie ouwe tijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:52 schreef Mender het volgende:
[..]
Dat was echt lachen.![]()
Wat een heerlijk spel.
Deze post voelde echt als gisterquote:Op dinsdag 13 september 2016 12:40 schreef bobbernaut het volgende:
Ewaa drerries, tis gewoon bob man beng beng
die kan ik mij nog herinnerenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:53 schreef Mender het volgende:
[..]
[..]
Die goeie ouwe tijd
pinkt traantje weg
java en minecraft volledig verwijderen, reboot en opnieuw installerenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand een idee dat ik met minecraft 1.10 via pc (merk medion md8349 geen fullscreen kan spelen in windows 10?
Als ik hem op vergroten klik kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ten einde raad. Mijn pc kan het zeker aan. het gedaan met zo'n test software. alles was groen. Mijn laatste nieuwe java geïnstalleerd, de nieuwste video drivers, resolutie tot zelfs op laagste verlaagd, de juist resolutie . Het spel laten draaien op winxp/win7/win8.1 modus.....
Vanalles geprobeerd maar het werkt alllemaaal niet. ik zelf speelt het spel niet. Maar mijn broertje wel en hij vind erg irrtant om op een kleine kader het spel moet spelen. Heb het op het minecraftforum geplaats in mijn gebroken engels maar nog geen antworrd gehad.
Iemand met oplossing?
Het veranderen van fullscreen naar false ofzo via het .minecraft map heb ik ook gedaan, helpt niet.
Dit helpt dus niet heb zelfs al heel mijn pc hernieuw geïnstalleerdquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:14 schreef Mender het volgende:
[..]
java en minecraft volledig verwijderen, reboot en opnieuw installeren
Neuk jij nou nog steeds dat minderjarige modje?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:24 schreef gogosweden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is het echt een officiele FOK!-server
jij...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:43 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wat downvoten jullie mij op /r/nederland
Can't deny thatquote:
Sos caféquote:
Had jou wel aan de snuif verwacht met nieuwjaar.quote:Op maandag 2 januari 2017 14:22 schreef bobbernaut het volgende:
Nog steeds brak van de kinderchampagne gr gr x
Nee man fuck sos, het was wel aanwezig op de after tho maar ik was iedereen aan het neuken op MW2 xxquote:Op maandag 2 januari 2017 14:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Had jou wel aan de snuif verwacht met nieuwjaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |