Zeker, maar een jonge speler die een paar potten goed speelt wordt, terecht, eerder voor een debuut uitgenodigd als een speler van 34 die een paar keer leuk speelt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Potentie is toch in principe geen argument waarom je in Oranje zou moeten. Hij heeft gewoon het hele kalenderjaar prima spel overlegd. Genoeg reden om hem te selecteren.
Jack moet zijn bek houden met zijn:quote:
Ik ben ook benieuwd hoe Tete erop staat bij de hoge heren van Oranje.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker, maar een jonge speler die een paar potten goed speelt wordt, terecht, eerder voor een debuut uitgenodigd als een speler van 34 die een paar keer leuk speelt.
Waarmee ik het huidige niveau van Bazoer niet wil bagatelliseren. Doet het uitstekend, zou willen dat hij nog bij PSV zat. Één van de weinig Ajacieden waar ik 'jaloers' op ben.
Rechtsachter weinig concurrentie. Janmaat doet het prima. V/d Wiel mwaaaa.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe Tete erop staat bij de hoge heren van Oranje.
Hopen dat ze dat Fox Go inmiddels een beetje hebben lopen, dat was kut de afgelopen weekenden man. En de app voor mijn TV is er nog steeds niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:10 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, vanaf de groepsfase pas. Vanavond op Fox Sports.
Zal vast wel snel een kans krijgen als hij in Ajax 1 blijft staan. Dijks idem. Zijn toch posities waar Oranje zwak bezet is en/of blessuregevallen heeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe Tete erop staat bij de hoge heren van Oranje.
is überhaupt beter dan narsingh ofzoquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:15 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Zal vast wel snel een kans krijgen als hij in Ajax 1 blijft staan. Dijks idem. Zijn toch posities waar Oranje zwak bezet is en/of blessuregevallen heeft.
Van mij mag El Ghazi echter als eerste eens een kans krijgen. Zijn we Marokko ook voor.
Jij zit niet te kijken?quote:
Oogaids vind ik wat overdreven dan.quote:
Totaal geen passie, totaal geen wedstrijdplan. Kansloos rondtikken op een veel te laag tempo. Slaapverwekkend voetbal.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Oogaids vind ik wat overdreven dan.
het niveau mag/moet omhoog inderdaad wil je hier wat forcerenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:37 schreef Ooku het volgende:
[..]
Totaal geen passie, totaal geen wedstrijdplan. Kansloos rondtikken op een veel te laag tempo. Slaapverwekkend voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |