Zou leuk zijn als we Rapid Wien in de EL-groepsfase loten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rapid ook . Die moesten verdomme in de finale staan van de EL
Heel die EL kan me niks schelenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als we Rapid Wien in de EL-groepsfase loten.
En dan twee keer verliezen...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als we Rapid Wien in de EL-groepsfase loten.
Toch wel handig als Ajax wat puntjes pakt zodat we onze CL plek niet kwijtraken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel die EL kan me niks schelen
Doen we toch welquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Toch wel handig als Ajax wat puntjes pakt zodat we onze CL plek niet kwijtraken.
Zodat de schuld lekker op Ajax kan worden afgeschoven of wat?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Toch wel handig als Ajax wat puntjes pakt zodat we onze CL plek niet kwijtraken.
De CL plaats kwijtraken is niet erg. Een beetje Ajax / PSV komt gewoon door die kampioenen routequote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het ging vooral om "Het neusje" gedeeltequote:
Met een beetje inzet kan je best hoog komen op de pottenschaal. Vooral in de Europa League. Het is niet zo dat het alleen aan de rijke pafclubs ligt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:26 schreef Brammess het volgende:
Het hele potten idee is belachelijk. The rich get richer.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met een beetje kunde kan je best hoog komen op de pottenschaal. Vooral in de Europa League. Het is niet zo dat het alleen aan de rijke pafclubs ligt.
Dat klopt, als Ajax in de EL 2 rondes per seizoen verder kwamen zouden ze nu ook wel in pot 2 zitten lijkt me.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met een beetje inzet kan je best hoog komen op de pottenschaal. Vooral in de Europa League. Het is niet zo dat het alleen aan de rijke pafclubs ligt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zodat de schuld lekker op Ajax kan worden afgeschoven of wat?
4-0 voor ajaxquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:39 schreef Thunder0x het volgende:
Wat is de verwachting voor vanavond?
Potentie is toch in principe geen argument waarom je in Oranje zou moeten. Hij heeft gewoon het hele kalenderjaar prima spel overlegd. Genoeg reden om hem te selecteren.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, eigenlijk. Op basis van zijn spel en potentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |