En als ze teveel de bal achterin naar elkaar hadden geschoven had hier gestaan dat dat eeuwige tikkie breed tikkie terug nou echt een keer moet ophouden en dat er directer gespeeld moet worden?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:36 schreef Sickert het volgende:
''We hadden veel meer de bal tussen hun doelman en laatste man moeten leggen.
Als de bal dan een keer goed valt, dan gebeurt er tenminste iets. We denken nu nog te veel dat we altijd moeten blijven voetballen. Dat is vandaag een goede les geweest."
Ja lul jij geeft ze die boodschap mee? balbezit daar draait het toch om?!
Lange bal spelen net als onder Jol!
Haha, breek me de bek niet openquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is ook vrij moeilijk om de goedkeuring van dit topic te krijgen
Jawel.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch niet echt gezegd hoop ik hè? Want dan is hij dat beetje respect dat ik nog voor hem had op basis van zijn voetbal prestaties, nu ook echt kwijt.
Best dat je je spelers in bescherming wil nemen, maar dit is bijna Jiskefet-waardig.
Precies. Je opstelling maakt dan weinig uit. Hoewel er wel weer vaak met 5 man op de rand 16 werd gehangen, terwijl je juist iets meer die gasten uit elkaar moet trekkenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Die gasten gaan met zijn 10'en voor de goal liggen, ik snap dat het lastig spelen is. Verder gewoon een goed resultaat.
En weer de 0 gehouden
Het ligt niet aan de opstelling van de poppetjes maar de mindset. Bij tijden staat het centrale middenveld gewoon stil, dat is onvergeeflijk op dit niveau. Het is o zo statisch en de wil en vreugde om lekker fris te spelen lijkt niet bestaand. Plichtmatig.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk kan het experiment met de punt naar voren nu ook de prullenbak in. Wordt het voetballend zelfs nog slechter van en Klaassen is maar matig op 10.
Ja, mee eens. Zit zo weinig beweging in het middenveld, waardoor het voor Veltman en Riedewald vaak ook zo zoeken wordt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de opstelling van de poppetjes maar de mindset. Bij tijden staat het centrale middenveld gewoon stil, dat is onvergeeflijk op dit niveau. Het is o zo statisch en de wil en vreugde om lekker fris te spelen lijkt niet bestaand. Plichtmatig.
Ook al vind ik de uitslag best goed. Er mag wel eens een lachje vanaf zeg. Geniet van combineren enzo.
wat een tempo.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:43 schreef inslagenreuring het volgende:
Als ik dan gisteren Valencia zag, die speelden helemaal niet zo supergoed, maar de wil om te combineren, die drang naar de openingen. Echt genieten.
En die Dani Parejo, wat een baas
Hier moeten we naartoe![]()
Echt he. Ook al komt er niets uit, puur genieten vind ikquote:
Je denkt toch niet echt dat "de wil" er niet is?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de opstelling van de poppetjes maar de mindset. Bij tijden staat het centrale middenveld gewoon stil, dat is onvergeeflijk op dit niveau. Het is o zo statisch en de wil en vreugde om lekker fris te spelen lijkt niet bestaand. Plichtmatig.
Ook al vind ik de uitslag best goed. Er mag wel eens een lachje vanaf zeg. Geniet van combineren enzo.
Ik ben er niet geheel zeker van dat de spelers echt lekker snel en attractief willen voetballen, nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat "de wil" er niet is?
Waarom zouden ze dat in godsnaam niet willen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik ben er niet geheel zeker van dat de spelers echt lekker snel en attractief willen voetballen, nee.
Inderdaad, positiespel en balbezit is wat we nodig hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Frank met zijn 'tweede bal', 'moet opportunistischer', 'ballen achter de verdediging leggen'. Hopeloos, ga eens aan een fatsoenlijk positiespel werken.
Omdat ik ze veel te weinig energie in de wedstrijd zie leggen om overtuigd te zijn van de wil om aantrekkelijk te voetballen. Zolang ze maar winnen heb ik het idee. Ik heb nota bene meer genoten van de A1 vorig seizoen... En zodra diezelfde A1 jeugd in het eerste komen kunnen ze ineens niet meer voetballen? PEC Zwolle kan het toch ook?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat in godsnaam niet willen?
Een gebrek aan kunde en durf lijkt me een wat logischere verklaring.
En natuurlijk de instructies van Frank.
Het aanvallende positiespel is zwaar aan onderhoud toe jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, positiespel en balbezit is wat we nodig hebben.
Maar waarom zouden ze het, zodra ze op het hoogste niveau komen, opeens niet meer willen? Dat is echt het probleem nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat ik ze veel te weinig energie in de wedstrijd zie leggen om overtuigd te zijn van de wil om aantrekkelijk te voetballen. Zolang ze maar winnen heb ik het idee. Ik heb nota bene meer genoten van de A1 vorig seizoen... En zodra diezelfde A1 jeugd in het eerste komen kunnen ze ineens niet meer voetballen? PEC Zwolle kan het toch ook?
Ja, daar zit wat in. Dat is altijd mijn kritiek op de Boer geweest: aanvallers maakt hij zelden beterquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het aanvallende positiespel is zwaar aan onderhoud toe ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |