Wanneer denk je lieve schat ?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:06 schreef Sickert het volgende:
Wanneer klappen ze er nou eens vol op en niet steeds een balletje breed en maar weer terug?
Tempo moet echt omhoog en niet 1 tandje maar wel 3 a 4 hebben de heren hier geen zin in of worden ze dan moe?
Vriendje Trustfull erbijquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je kunt beter omdraaien. Op basis waarvan zou het wel beter zijn dan de voorgaande twee seizoenen?
Sparta Praag en Plzen , dat zijn er al 2quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haha, Frank
Maar drie of vier teams in de wereld kunnen zo'n team als vandaag kapot spelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Barca,Real,Bayern wie nog meer dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haha, Frank
Maar drie of vier teams in de wereld kunnen zo'n team als vandaag kapot spelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Almerequote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
Barca,Real,Bayern wie nog meer dan?
Frank heeft gelijk! ik kan er niet meer noemen!
Feyenoord.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
Barca,Real,Bayern wie nog meer dan?
Frank heeft gelijk! ik kan er niet meer noemen!
Dat heeft hij toch niet echt gezegd hoop ik hè? Want dan is hij dat beetje respect dat ik nog voor hem had op basis van zijn voetbal prestaties, nu ook echt kwijt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haha, Frank
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoopte na die uitspraak dan ook dat Paul Groot zijn Frank de Boer masker af zou doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch niet echt gezegd hoop ik hè? Want dan is hij dat beetje respect dat ik nog voor hem had op basis van zijn voetbal prestaties, nu ook echt kwijt.
Best dat je je spelers in bescherming wil nemen, maar dit is bijna Jiskefet-waardig.
Ik kan me stiekem toch wel voorstellen dat er wat spanning ontstaat bij die jonge gasten na wat ze allemaal over zich heen hebben gekregenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:31 schreef Sickert het volgende:
De lol is van het voetbal af, de angst om te falen is te groot geworden.
Frank probeert die gasten iets bij te brengen zodat ze beter gaan voetballen en het spelletje leuker vinden maar het komnt niet over en daardoor ontstaat de angst en krijg je balletjes breed, terug en verkeerd.
Het is ook vrij moeilijk om de goedkeuring van dit topic te krijgenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb het gemist. Waarom zou het heel makkelijk moeten zijn om een extreem defensieve ploeg weg te spelen? Defensief spelen is nou eenmaal erg makkelijk. Die abominabele verdedigers van het Nederlands elftal konden ook bijna wereldkampioen worden door defensief te spelen. Of verdedigde dit team ook gewoon slecht en lag het puur aan Ajax?
Wel grappig dat ik de hele tijd hoorde dat het in Europa puur om het resultaat gaat, maar dat dat nu toch weer niet het geval blijkt te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |