Of Ajacied moeten aansporen iets te doen met zijn jeugdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:46 schreef Hallojo het volgende:
Betekent dit dat we Tong aan moeten sporen meer te posten?
Het gaat om de kwaliteit hè Tong ?quote:
Precies maat. Ik mag je toch maat noemen Tong ?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat om de kwaliteit hè Tong ?
Jij mag alles Herm. Als het maar binnen de mazen van de wet blijft.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies maat. Ik mag je toch maat noemen Tong ?
Wat ben je toch een held Tongie.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij mag alles Herm. Als het maar binnen de mazen van de wet blijft.
Nu moet ik blozen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een held Tongie.
Moet ie eerst alles op de rails krijgen. Momenteel spoort ie niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:46 schreef Hallojo het volgende:
Betekent dit dat we Tong aan moeten sporen meer te posten?
Momenteel lopen de reacties als een treinquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet ie eerst alles op de rails krijgen. Momenteel spoort ie niet.
Kan Koos niet zeggen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Momenteel lopen de reacties als een trein
Ff een wissel omzetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet ie eerst alles op de rails krijgen. Momenteel spoort ie niet.
*SCHEIDS*quote:
Ach, als ie maar over de tong gaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:58 schreef Tja..1986 het volgende:
En ik maar denken dat we hier nog wel gaan meemaken dat tong over de 1 miljoen gaat. Maar dat zit er dus niet in
Dat was Tom, z'n broer. Die stotterde.quote:
ff een gastschopje tochquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh wacht dit topic had eigenlijk in BNW gemoeten
Wilde posten dat ik geen rijbewijs heb. Kwa BMWquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh wacht dit topic had eigenlijk in BNW gemoeten
Wat klinkt dat lief.quote:
Wel of geen FOK! tong80 en ajacied422 posten gewoon door.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:22 schreef Bombvis het volgende:
Dat ga je er wel van uit dat FOK! dan nog bestaat natuurlijk
Doen we >> BNWquote:
Een read-only voor de rest en alleen tong80 en ajacied422 kunnen nog posten. Ik zou het lezenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wel of geen FOK! tong80 en ajacied422 posten gewoon door.
Lees je in er gaat een wereld voor je open, een wereld waar vaccins gemaakt zijn om mensen tot slaven te maken, aids niet bestaat, elke ramp door acteurs gespeeld is, huizen rond zijn en beierse groeperingen uit 1776 nog steeds de dienst uit makenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:08 schreef tong80 het volgende:
Wat is brave new world
En waarom geen hoofdletter ?
"Brave nieuwe wereld". Idd dat bekt niet.
Zou ik zelfs m'n handen van aftrekken.
Waar blijven die bitterballen?quote:
24quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:28 schreef Duikbril112 het volgende:
Hoeveel uur per dag besteden 'dit soort mensen' precies aan fok dan wel niet?
Dat moet je aan excel vragenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:30 schreef muhahaha het volgende:
Heb je ook rekening gehouden met de schrikkeljaren?
Ik zie wel dat tong bezig is met het behoud van zijn voorsprong.
Dat zal wel niet, blijft microsoft he. Dus eigenlijk moet er een dag bij en dan komen we op 13-09 uitquote:
We verdenken ook dat alle mods en FA leden behoren tot deze elite groep!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Lees je in er gaat een wereld voor je open, een wereld waar vaccins gemaakt zijn om mensen tot slaven te maken, aids niet bestaat, elke ramp door acteurs gespeeld is, huizen rond zijn en beierse groeperingen uit 1776 nog steeds de dienst uit maken
'I didn't have sex with that woman Lewinski.'quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
We verdenken ook dat alle mods en FA leden behoren tot deze elite groep!
Bewijs maar dat het niet zo is!
Misschien als ze keer in nederland is en jij achter je pc vandaan komt..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
'I didn't have sex with that woman Lewinski.'
ouderdom komt met gebreken......niet met brokken in tong80 zijn gevalquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilde posten dat ik geen rijbewijs heb. Kwa BMW
iid een heel wereldbeeld aan stukken!quote:
Werk aan de winkel voorquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
iid een heel wereldbeeld aan stukken!
Tranen lopen over m'n wangen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |