2 jaar, 6 fights. Goede hoor, maar laten we niet doen alsof hij de nieuwe anderson silva is want hij heeft pas ander halve fatsoenlijke vechter verslagen. Maar ik ben wel benieuwd naar zijn 155 matches ja, al voorzie ik win or lose toch wel een instant rematch met Aldoquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Waarom zou je in godsnaam respect moeten hebben, is dat een wet?
To each his own!
En het is logisch als je het bekijkt.
Nadat hij Aldo verslagen heeft wat is er voor hem nog te halen?
Hooguit Frankie als hij overduidelijk weet te winnen van Chad.
Volgende stap? Precies, lightweight.
Ik ben ook niet echt van het trash talken omdat die gasten SOONER than later op hun bek gaan.
Maar Conor doet al jaren zijn ding zonder dat iemand hem kan stoppen.
Dus dit, die gaat echt op zijn bek tegen Aldo.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Voor het gevecht tegen Mendes dacht ik dat Conor makkelijk zou winnen.
Het viel vies tegen.
Conor heeft acht alle geluk van de wereld gehad tegen Chad.
nee,Herb dean is gewoon een zuffa zombie, fastest stoppage evaquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Voor het gevecht tegen Mendes dacht ik dat Conor makkelijk zou winnen.
Het viel vies tegen.
Conor heeft acht alle geluk van de wereld gehad tegen Chad.
Hierna gelukkig in Japan, begint het om 0:30, toch een half uur eerder dan normaal.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
UFC om 4:00 zien is zo irritant. Vechten tegen je slaap. Zo jammer dat de grote eventen zich voornamelijk in Amerika afspelen.
Lekker na je ontbijt vechtenquote:Op zondag 6 september 2015 00:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Hierna gelukkig in Japan, begint het om 0:30, toch een half uur eerder dan normaal.![]()
Begint het dus om 7:30 in de ochtend in Saitama, Japan.
Om PPV te verkopenquote:Op zondag 6 september 2015 00:47 schreef Nober het volgende:
[..]
UFC kijkt kennelijk alleen naar de tijden voor de VS was in Zweden dacht ik ook al.
ja, 2x FOTN en een reebok gesponserdquote:Op zondag 6 september 2015 01:19 schreef Nober het volgende:
Die VanZant moet wel speciaal zijn als je Pearson vs Felder of Rivera vs Lineker niet op de main card zet.
De octagon girls?quote:Op zondag 6 september 2015 01:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sommige UFC chicks zijn goed te doen.
Of course lady obvious.quote:Op zondag 6 september 2015 01:37 schreef Nober het volgende:
[..]
De octagon girls?
Ja sinds een tijdje kan je ook de vechtsters bedoelen.
Gaan slapen tijdens Rivera vs Lineker en Pearson vs Felder.quote:Op zondag 6 september 2015 04:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo, een uurtje wezen dutten nu de main events bekijken.
Niet tegen deze nobuddie nee.quote:
Nee, jij bent de enige nobuddie. Fox laat overigens geen prelims zien.quote:Op zondag 6 september 2015 04:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Gaan slapen tijdens Rivera vs Lineker en Pearson vs Felder.
[..]
Niet tegen deze nobuddie nee.
Skere boysquote:
Heeft niks met de tijd meegaan te maken. Sport is al jaren achter de decorder, jij kiest ervoor om er niet voor te betalen, waardoor je naar miezerige streams moet kijken waarvan de kwaliteit te wensen overlaat tevens loopt het vaak 10-20 seconden achter en is het illegaal. Dat laatste moet je zelf weten maar niks gaat boven het relaxt op de bank liggen en naar je 60 inch hdtv kijken, terwijl de gevechten in de beste kwaliteit te zien is.quote:Op zondag 6 september 2015 04:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Wij gaan met de tijd mee.
http://nieuws.nl/algemeen(...)er-gewoon-televisie/
je weet er wel veel vanaf, hequote:Op zondag 6 september 2015 04:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Heeft niks met de tijd meegaan te maken. Sport is al jaren achter de decorder, jij kiest ervoor om er niet voor te betalen, waardoor je naar miezerige streams moet kijken waarvan de kwaliteit te wensem overlaat tevens loopt het vaak 10-20 seconden achter en is het illegaal.
Streams bekijken is zo 2010. Verveelt na een tijd en altijd lachen als de stream neergaat terwijl er 2k aan mensen ernaar kijkenquote:
vroeger waren ze 6 euro legaal of gratis in duitsland, maar toen het 18 euro werd, voelden we ons genaaid door the baldfatherquote:Op zondag 6 september 2015 04:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Streams bekijken is zo 2010. Verveelt na een tijd en altijd lachen als de streams neergaat terwijl er 2k aan mensen ernaar kijken. En dat bufferen soms
.
Gewoon werken en ervoor betalen. Zo duur is het niet.
Als Aldo verliest zien we hem niet meer terug..quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 jaar, 6 fights. Goede hoor, maar laten we niet doen alsof hij de nieuwe anderson silva is want hij heeft pas ander halve fatsoenlijke vechter verslagen. Maar ik ben wel benieuwd naar zijn 155 matches ja, al voorzie ik win or lose toch wel een instant rematch met Aldo..
Soms, maar heb het laatste jaar echt vaak (full) HD streams met geen ads.quote:Op zondag 6 september 2015 04:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Streams bekijken is zo 2010. Verveelt na een tijd en altijd lachen als de stream neergaat terwijl er 2k aan mensen ernaar kijken. En dat bufferen soms
.
Gewoon werken en ervoor betalen. Zo duur is het niet.
Voor 6euro zou ik af en toe een PPV kopen, heb er toen ook 2 of 3 gekocht. Maar voor 18 no way.quote:Op zondag 6 september 2015 04:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vroeger waren ze 6 euro legaal of gratis in duitsland, maar toen het 18 euro werd, voelden we ons genaaid door the baldfather
Kansloze opmerking.quote:Op zondag 6 september 2015 04:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Heeft niks met de tijd meegaan te maken. Sport is al jaren achter de decorder, jij kiest ervoor om er niet voor te betalen, waardoor je naar miezerige streams moet kijken waarvan de kwaliteit te wensen overlaat tevens loopt het vaak 10-20 seconden achter en is het illegaal. Dat laatste moet je zelf weten maar niks gaat boven het relaxt op de bank liggen en naar je 60 inch hdtv kijken, terwijl de gevechten in de beste kwaliteit te zien is.
Ze moeten daar echt mee stoppen.. Elke vechter verliest wel eens, sowieso de legendes van vroeger hebben geen record van 30-0 hoor.. En hoe goed je ook bent, je kan ook een mindere avond hebben, een blessure, een naaste die net overleden is whatever.. kan allemaal invloeden hebben.quote:Op zondag 6 september 2015 21:49 schreef Nober het volgende:
Krijg je weer dat gelul dat D. Johnson P4P beste is terwijl die van Cruz verloor, heel dat P4P gedoe interesseert mij verder geen reet.
Jij bent een mongool die niet kan lezen en graag pronkt met het illegaal bekijken van events. De enige die een kansloze opmerking maakt ben jij nitwit.quote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kansloze opmerking.
Geo heeft gelijk, met de juiste links heb je een HD stream te pakken. Alle streams die ik kijk zijn van HD kwaliteit.
Ga jij maar lekker de hosselbaas uithangen met je 60 inch scherm verhalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |