Hebben ze het gewoon omgedraaid, maarre ben wel benieuwd hoe vol dat stadion zit voor Rousey vs Holm.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:39 schreef THEFXR het volgende:
Robbie Lawler vs. Carlos Condit headlines UFC 195 on Jan. 2
ik dacht dat ze daar Fedor nog gingen bijproppen want nu verkoopt het voor geen meter, niemand wil een 10 sec main event zien.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Hebben ze het gewoon omgedraaid, maarre ben wel benieuwd hoe vol dat stadion zit voor Rousey vs Holm.
Hij was zelfs al bezig tegen Dos Anjos en Cerrone.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:59 schreef Kerftminister het volgende:
Word zo moe van het uitmelken van die Conor heWWE gedoe allemaal.
Ja dat is toch kinderachtig en kansloos, net een puber man. Me against the world. Toon toch verdomme respect, zoals dat in andere sporten wel kan. Nee vind het behoorlijk jammer, heb hem lang kunnen waarderen, maar dit soort dingen gaan me echt te ver.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij was zelfs al bezig tegen Dos Anjos en Cerrone.
hij kan niet meer zoveel cutten zonder iv, die hij gaat naar 155quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij was zelfs al bezig tegen Dos Anjos en Cerrone.
Hoogmoed komt voor de val, hij gaat niet veel winnen op 155.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dat is toch kinderachtig en kansloos, net een puber man. Me against the world. Toon toch verdomme respect, zoals dat in andere sporten wel kan. Nee vind het behoorlijk jammer, heb hem lang kunnen waarderen, maar dit soort dingen gaan me echt te ver.
Mooi man.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en wat heeft da met mma te maken?, ze praten over auto's
Hij had wel een punt, Mendes tegen Lamas 96k (inclusief win bonus) en tegen McGregor 500k.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:36 schreef Vox_Populi het volgende:
Hoewel ik, na een periode van afkeer, uiteindelijk op een bepaalde manier toch de charme van McGregor ben gaan inzien, hoop ik na deze press conference dat 'ie zo snel (en hard) mogelijk op zijn bek gaat. Wat een figuur![]()
Maak de stap maar naar 155 lbs, ik wens je succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |