Lol, geen idee, heb geen Netflix meer.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:12 schreef picodealion het volgende:
Ik weet geen titel maar staat 'ie op Netflix? Dan ga ik 'm even kijken.
Neen.quote:
Geen idee, heb 'm gedownloadededed.quote:
quote:
quote:
Beide correct.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:43 schreef ellone het volgende:
Als het dat is dan vast met Toshiro Mifune trouwens.
1/5quote:
quote:Secret Ops agent Marcus is sent to Detroit to take out an arms dealer and the head of the hedge fund that is financing him. His CIA backup has other plans and turns on him and it's a fight to survive in a hospital.
quote:The young warrior Son Goku sets out on a quest, racing against time and the vengeful King Piccolo, to collect a set of seven magical orbs that will grant their wielder unlimited power.
quote:A hip hop horror anthology of three tales of terror told by the Hound of Hell that revolve around the residents of an inner-city neighborhood whose actions determine where they will go in the afterlife.
quote:An FBI agent must go undercover in the Miss United States beauty pageant to prevent a group from bombing the event.
2/5quote:
In de buurt, maar niet de naam van de filmquote:
3/5quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:52 schreef sasquatsch het volgende:
Duurt me te lang met de antwoorden, dus geef ik de mijne maar.(
Two of a kind (die met JT en ONJ)
quote:Film adaptation of street tough Jim Carroll's epistle about his kaleidoscopic free fall into the harrowing world of drug addiction
quote:Three band members hoping for a big break head to a radio station to play their demo tape and wind up holding everyone hostage with plastic guns when the head DJ refuses to play them.
quote:A man brutally murdered comes back to life as an undead avenger of his and his fiancée's murder.
5/5quote:
Nu nog filmsquote:
Brandon Lee:quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:21 schreef Waaghals het volgende:
Brandon Lee
vader:
Enter the dragon
Fist of fury
Ik neem aan dat The Punisher uit 1989 bedoeld wordt, aangezien Dolph Lundgren te zien is.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:25 schreef drakin het volgende:
Geen Brandon Lee in die films en ten tijde van de laatste was hij zelfs al tien jaar dood.
Dan is het nog steeds neequote:Op zondag 23 augustus 2015 19:33 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik neem aan dat The Punisher uit 1989 bedoeld wordt, aangezien Dolph Lundgren te zien is.
Zelfs een film meer dan ik vroeg.quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:34 schreef StefanW het volgende:
Ernest Borgnine
The Dirty Dozen
Baseketbal
Escape from new York
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:50 schreef sasquatsch het volgende:
Jan Michael Vincent, maar weet zo geen film.
quote:
Een film uit 1978 met twee titels en o.a. GBquote:An aging hitman befriends a young man who wants to be a professional killer. Eventually it becomes clear that someone has betrayed them.
quote:The lives of some California surfers from the early '60s to the '70s.
Dat is een nummer van The Beach Boys toch?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:48 schreef ellone het volgende:
Nope, zegt mij ook niks.
Maar goed, je kunt altijd gokken.. Surfin' U.S.A?
Jup, maar aangezien de film blijkbaar gaat over surfen in de jaren 60-70 in Califor-ni-a dacht ik ach je weet nooitquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is een nummer van The Beach Boys toch?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:48 schreef ellone het volgende:
Nope, zegt mij ook niks.
Maar goed, je kunt altijd gokken.. Surfin' U.S.A?
Bij elkaar hééééél dichtbij, maar (nog) niet goedquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:55 schreef ellone het volgende:
[..]
Jup, maar aangezien de film blijkbaar gaat over surfen in de jaren 60-70 in Califor-ni-a dacht ik ach je weet nooit
quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:11 schreef drakin het volgende:
Surfing California?
California Surfing?
2 goed, een appelzaadje is niet voldoendequote:Op maandag 24 augustus 2015 13:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Pinapple express
Appleseed
James and the giant peach
snoepgoed, geen fruitsoort en alleen het woord fruit keur ik niet goed.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:55 schreef pipster het volgende:
1 Turks Fruit![]()
2 Fried Green Tomatoes
3 Mr Bean the holiday movie
5/10quote:
10/10quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:07 schreef ellone het volgende:
Attack of the killer tomatoes
Wild strawberries
The scent of green papaya's
The onion movie
Paprika
Tussenstand FMT augustus 2015quote:
3/5quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:01 schreef victorinox het volgende:
1. Borat
3. The Dictator
4. Kill Bill: Volumeander deel
![]()
5. The Love Guru
Dat deel klopt nu wel, de andere films zijn niet goedquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:18 schreef victorinox het volgende:
2. Star Wars - Episode III Revenge of the Sith
4. Kill Bill - Volume 2
6. Chuck Norris? The Delta Force
Dat kloptquote:
En #2?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat deel klopt nu wel, de andere films zijn niet goed
4/5
acteerd hij daarin?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:28 schreef sasquatsch het volgende:
Jackass The movie
Jackass 2
Jackass 3
4/5 en ik zou niet weten welke je bedoeldquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:54 schreef JayHovah het volgende:
The Dukes of Hazzard
...en die film waar ie een autistische jongen speelt die zo valsspeelt om een sportevenement te winnen maar ik kom niet op de titel...
2 is 300quote:
MIB 2 inderdaadquote:
Nee, de buitenaardse waren MIB en de groene waren de Turtlesquote:
En 6?quote:
The Ringer bedoelde ik...quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
4/5 en ik zou niet weten welke je bedoeld
Ja, die was ook goed geweest...quote:
Nou heb je hier gereageerd. Nadat ik je gequote heb en je de punten heb gegeven en 40 minuten later is er nog geen nieuwe vraag... Fijne vrindquote:
1/5quote:
quote:
Dat was The Expendablesquote:
Dus wel Chuck.quote:
Dat stond er niet bij op de site waar ik dit vandaan had, ik dacht zelf dat 1 van de beegees meedeed.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:13 schreef ellone het volgende:
American Pierechtsboven, en Matthew McConnaughey
rechtsonder
Houden we de film rechtsonder over en de acteur rechtsboven of de actrice rechtsonder.quote:
Hoera feest, we zijn klaar met de taart.quote:
Ja, en dat drakin geen nieuwe vraag heeft gesteld. Ik heb er wel eentje klaarliggen... Mooie screenshots en zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Ja, alleen jammer dat ik te laat ben
Oh ja... nou, dat zie ik voorlopig niet gebeuren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:05 schreef pipster het volgende:
Bij mij moet Dizer een nieuwe vraag stellen, maar heb het punt nog maar net toegekend.
Een docu over de Apenheul?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:49 schreef ArtistA het volgende:
De man waar het allemaal om draait:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:22 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Oh ja... nou, dat zie ik voorlopig niet gebeuren.
Klopt idd. Gaat over Aaron Swartz.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:04 schreef Robby87 het volgende:
Ah, lange tijd geleden deze docu deels gezien, titel is me even ontschoten. Die jongen pleegde zelfmoord hè?
quote:The story of programming prodigy and information activist Aaron Swartz, who took his own life at the age of 26. (105 mins.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:00 schreef ArtistA het volgende:
Ik ga slapen ZvjZ=VmR!Jij hebt lang geslapen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Klaag ik? ik probeer alleen zijn aandacht te trekken...quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Plaats dan gewoon een opstarter in plaats van te klagen
Die ben je intussen toch wel gewend van me. Maar hoe dan ook, kein problemquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:39 schreef picodealion het volgende:
Sorry. Het komt door die puntjes van je, dat geeft gewoon een bepaalde toon aan een post.
Dwayne Johnson is goed. 3/7quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:28 schreef ellone het volgende:
De films nooit gezien, maar de worstelaar zal wel The Rock zijn. En de moeilijke naam gok ik op Chwetel Ejifor (ofzo, die uit 12 years a slave).
Omdat ie zo moeilijk is en de voornaam klopt reken ik hem goedquote:
De oud worstelaar was al geraden. Maar BW is wel goedquote:Op zondag 30 augustus 2015 19:10 schreef wyccie het volgende:
Dat had een vraagtekem moeten zijn.
Hulk Hogan?
Bruce Willis
7/7quote:
Correct. De naam is Domhnall Gleeson.quote:
Proceed!quote:
Rachel McAdamsquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:01 schreef sasquatsch het volgende:
Trois couleurs: rouge (al genoemd)
Trois couleurs: bleu![]()
Trois couleurs: blanc![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:18 schreef picodealion het volgende:
Krzystzof Kieslowski, de speciale tekens kan ik niet.
![]()
Dekalog is inderdaad van hem, maar dat is een mini-serie en geen film. Maar de 2 films die eraan gelinkt zijn mogen dan weer wel...quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:19 schreef picodealion het volgende:
Ik had nog wel een andere film op de watchlist van hem. Ik denk aan Dekalog, maar dat kan ook een Bergmann zijn
Ik denk niet dat ik vandaag veel tijd heb om hier te checken, dus dan vind ik dit goed genoeg.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:19 schreef picodealion het volgende:
Ik had nog wel een andere film op de watchlist van hem. Ik denk aan Dekalog, maar dat kan ook een Bergmann zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |