Snel & Slank?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk boek is datStaan erg lekkere dingen in. Die van Ainsley is ook leuk. Maak ik vrij veel uit
Dat boek is awesomequote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Snel & Slank?Want die heb ik ook en maak ik ook veel uit klaar
Deze is dus ook geweldig:quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
Dat boek is awesome
Zijn barbecuebijbel is ook
Die heb ik ookquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze is dus ook geweldig:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Die heb ik ookalthans, volgens mij een andere versie (in 't geel)
Ja, daar ben ik dan ook altijd benieuwd naarquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:56 schreef kwakz0r het volgende:
Zijn de hairy dieters nog syeeds zo slank of is er inmiddels alweer een vetrandje aangegroeid? (Dat fascineert mij dan weer...)
Snel snel, maak kwak mod!quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Snel & Slank?Want die heb ik ook en maak ik ook veel uit klaar
zo kregen wij ze ook. En met banaan. Anders krijg je ze echt niet weg.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aalbessen zijn toch beduidend minder lekker zonder 4 grote scheppen kristalsuiker (hoe ik ze vroeger at om de zure smaak te verdoezelen).
Neuh, echt mager zijn ze niet neequote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:56 schreef kwakz0r het volgende:
Zijn de hairy dieters nog syeeds zo slank of is er inmiddels alweer een vetrandje aangegroeid? (Dat fascineert mij dan weer...)
In goed zoete custardquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:59 schreef Ole het volgende:
[..]
zo kregen wij ze ook. En met banaan. Anders krijg je ze echt niet weg.
Mijn oma had enorme struiken vol bessen in de tuin en daar werd dan heel veel jam van gemaakt en mijn broer en ik kregen schalen met aalbessen. Met suiker. Want anders eet geen kind dat op volgens mijquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:59 schreef Ole het volgende:
zo kregen wij ze ook. En met banaan. Anders krijg je ze echt niet weg.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze is dus ook geweldig:
[ afbeelding ]
Ik wel hoor. Ik ben altijd al dol geweest op zuurquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn oma had enorme struiken vol bessen in de tuin en daar werd dan heel veel jam van gemaakt en mijn broer en ik kregen schalen met aalbessen. Met suiker. Want anders eet geen kind dat op volgens mij
Goed lijstje! Vrijdag weer eens een afspraak met diëtiste. Weer even in het gareelquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]lekker chicken chow mein of wraps met paprikakipspul, de cassoulet is lekker.. enz enz.
![]()
Lijssie:
S: bodypump/club power zoals het bij ons heet (geen Les Mills maar Club Joy versie)
O: kwark met muesli
L: salade met bulgur en kikkererwten en zo
D: lauwwarme salade met kip, kikkererwten, gebakken pitabroodstukjes, feta
T: bakje kwark met veul muesli (restje moest op)
wil ik ook wel weten.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:56 schreef kwakz0r het volgende:
pics?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: die zijn bijna weer terug bij af
Nja ze waren laatst ergens op tv.. niet helemáál terug bij af maar ook niet meer zo smal als op de covers van die boeken.quote:
Jup! maar met vakkenquote:
Bekend verhaalquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja ze waren laatst ergens op tv.. niet helemáál terug bij af maar ook niet meer zo smal als op de covers van die boeken.
Ze waren al succesvolquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat ze succesvol werden en on the road gingen met continental breakfast in luxe hotels?
(Wilde gok)
Als ik dat heb dan vul ik mijn hippe dopperflesje en zuip hem leeg. Werktquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Hnggg ik heb zo'n vreselijke snaaizin! Ik ga naar bed!
oh nee dat werkt niet hier. Snaaizin is bij mij psychisch, niet fysiekquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als ik dat heb dan vul ik mijn hippe dopperflesje en zuip hem leeg. Werkt![]()
Ik moet wel vaak plassen de laatste tijd, heel gek
Als het die bakeation-serie was: die was al vrij oud hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja ze waren laatst ergens op tv.. niet helemáál terug bij af maar ook niet meer zo smal als op de covers van die boeken.
Hier ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee dat werkt niet hier. Snaaizin is bij mij psychisch, niet fysiek
nee, in een ander programma, niet iets van hun zelfquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als het die bakeation-serie was: die was al vrij oud hoor
Edding stiften?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:36 schreef Ole het volgende:
Zo'n tas had ik ook. Maar helemaal volgekalkt met Edding stiften
Ja. Die watervaste eeuwig blijvende niet uitwisbarequote:
Het dubbele aan feestjesquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:24 schreef Rucola het volgende:
Godsamme. Onverwacht een feestje. En drank. En chips.Gaat de laatste tijd echt slecht! 😢
Heel dapper. En toch vind ik het raar dat ze niet inziet/benoemt dat haar healthy lifestyle misschien wel niet zo goed for life is vol te houden...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Over weer aankomen gesproken, kijk eens hoe dapper: http://peaceloveandlowcar(...)i-got-fat-again.html
Met je eensquote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:01 schreef kwakz0r het volgende:
Heel dapper. En toch vind ik het raar dat ze niet inziet/benoemt dat haar healthy lifestyle misschien wel niet zo goed for life is vol te houden...
Als je werkt/studeert en dat 5 dagen per week (of meer) dan is er ook gewoon echt geen tijd voor 5x sporten tenzij je topsporter bent of je geld verdient met je lichaam ofzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met je eens3-5x per week sporten en gezond eten werkte toch een stuk minder toen ze het ineens heel druk kreeg met een boek schrijven. Zoals we het allemaal regelmatig heel druk hebben met werk, studie, gezin. De tijd dat ik ook het meest ben afgevallen had ik ook geen last van werk, studie, gezin
Nou ja, ik zat depressief thuis, eten deed me helemaal niets en ik at dus ook bijna niets en ik trainde me suf omdat ik had gelezen dat hardlopen hielp tegen een depressiequote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:24 schreef Rucola het volgende:
Als je werkt/studeert en dat 5 dagen per week (of meer) dan is er ook gewoon echt geen tijd voor 5x sporten tenzij je topsporter bent of je geld verdient met je lichaam ofzo.
Tof dus als je ooit een uitkering hebt ofzo
Wel waar! Je tilt heel vaak een kind rond, moet troep opruimen en al die andere moederdingenquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:26 schreef Lonaa het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 94,8. Hehe. Eindelijk. En ik moet nog kakken.
D in de stadquote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:47 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag wordt een beetje anders dan gepland. Ik zou gaan lunchen met iemand in de stad, maar nu doen we een D in de stad.
Ja! Nu wel keuzestress want ik weet niet wat ik wil.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:50 schreef Artoo het volgende:
[..]
D in de stadAwesome.
En feli met je <95!
Goeie hoopquote:
Waar je al niet blij van kan worden hequote:
Weet je hoeveel poepstruggles ik heb gehad? Dan leer je een goede kaksessie echt wel meer waarderen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waar je al niet blij van kan worden he
Je gaat hard!!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:23 schreef Stormqueen het volgende:
Een bruine hont
Ik was net op de weegschaal 80.0. Dafuq is deze snelle daling!
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet je hoeveel poepstruggles ik heb gehad? Dan leer je een goede kaksessie echt wel meer waarderen.
Misschien kun je de 'schade' iets beperken door wat gezonde snacks in te plannen? Dan kun je wel iets knabbelen bij de film (vezelrijke kwarktaart bijvoorbeeld, die is awesome) maar hoef je niet alles overboord te gooien door helemaal berserk te gaan met eten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:18 schreef Shandaly het volgende:
Maar dit weekend zal wel even een kleine aanslag worden. Voor het eerst in járen gaan de kindjes logeren bij opa en oma, en hebben ML en ik twee dagen alle tijd voor onszelf... Dat wordt waarschijnlijk uit eten, film kijken met snacks op de bank etc etc
Boeiend, je komt heus niet aan van een keer wat ongezonde snacks bij een film. Daar komt wel wat meer en vooral op de lange termijn wat bij kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:26 schreef Artoo het volgende:
[..]
Misschien kun je de 'schade' iets beperken door wat gezonde snacks in te plannen? Dan kun je wel iets knabbelen bij de film (vezelrijke kwarktaart bijvoorbeeld, die is awesome) maar hoef je niet alles overboord te gooien door helemaal berserk te gaan met eten.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:28 schreef Rucola het volgende:
[..]
Boeiend, je komt heus niet aan van een keer wat ongezonde snacks bij een film. Daar komt wel wat meer en vooral op de lange termijn wat bij kijken.
Of denk ik nu te makkelijk?
En jij vraagt je af waarom je niet lekker in je flow zit? Misschien is het deze instelling. Wat jij?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:24 schreef Rucola het volgende:
Godsamme. Onverwacht een feestje. En drank. En chips.Gaat de laatste tijd echt slecht! 😢
Ik vind dat je daar te makkelijk over denkt, ja. Het kan namelijk best een aanslag zijn op je totale inname als je een dag of een weekend #yolo gaat met eten. Nu moet iedereen dat natuurlijk zelf weten, maar aangezien Shandaly aangeeft dat ze nu zo lekker in de flow zit met gewichtsverlies, vraag ik of er ook mogelijkheden zijn om wat bescheiden om te gaan met het lekkers, zeg maar.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:28 schreef Rucola het volgende:
[..]
Boeiend, je komt heus niet aan van een keer wat ongezonde snacks bij een film. Daar komt wel wat meer en vooral op de lange termijn wat bij kijken.
Dat ligt echt aan de hoeveelheden. Afvallen is minder kcal binnen krijgen dan je verbruikt. Gezond of ongezond maakt daarbij niet uit, als je op een dag 4000 kcal aan avocado's binnenkrijgt kom je even hard aan als wanneer je 4000 kcal aan chocolade eet. Mensen worden daar vaak boos over, maar het is niet anders. 'Ik eet gezond, maar ik val niet af' -> dan eet je gezond, maar nog altijd te veel. Je lichaam kijkt niet of het teveel groente is of teveel chocolaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:28 schreef Rucola het volgende:
[..]
Je bedoelt die lui die wél een normaal gewicht hebben?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Plus dat het voor velen hier lastig is daarna de draad weer op te pakken![]()
Beetje beheerst snacken, lekkere dingen maar niet achterlijk ongezond of veel. Kijken of je lekkere dingen kunt verzinnen die niet heel vet/zout enz zijn. Afgepaste hoeveelheden.
Er is niets mis met een keer een avondje film met chips, maar neem dan 1 bakje ipv 1 zak.
Van dattem.. wat 'normale' mensen vaak doen dus..![]()
Maar het gaat niet om yolo, het gaat om wat snacks bij een film. Niet dat iemand zich de hele dag vol loopt te proppen, maar gewoon.. wat snacks bij een film. Past wat mij betreft echt wel in een gezond eetpatroon af en toe. En daar kom je echt niet op slag en sprong van aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:34 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik vind dat je daar te makkelijk over denkt, ja. Het kan namelijk best een aanslag zijn op je totale inname als je een dag of een weekend #yolo gaat met eten. Nu moet iedereen dat natuurlijk zelf weten, maar aangezien Shandaly aangeeft dat ze nu zo lekker in de flow zit met gewichtsverlies, vraag ik of er ook mogelijkheden zijn om wat bescheiden om te gaan met het lekkers, zeg maar.
Tuurlijk kun je best iets lekkers nemen, maar er is een verschil tussen een weekend lang alle lekkers nemen, of bewust 'betere' keuzes maken daarin.
haha die mensen met een normaal eetpatroon jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je bedoelt die lui die wél een normaal gewicht hebben?
Maat houden met snacken blijft gewoon lastig. Ik kan beter gewoon voorlopig niet snaaien. Dan kijk ik daarna wel weer.
Ik weet niet of 'normale' mensen dat vaak doen; ik hoor ook veel normale mensen die het ook niet in huis halen, behalve in het weekend, een hele zak opeten en klaar. Ik heb mezelf lang gesaboteerd door te veronderstellen dat ik daar maar gewoon mee moet kunnen dealen, dingen in de kast, maar als je het er regelmatig met mensen over hebt blijkt dat er ook heel wat zijn die dezelfde strategie hebben om op een normaal gewicht te blijvenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Plus dat het voor velen hier lastig is daarna de draad weer op te pakken![]()
Beetje beheerst snacken, lekkere dingen maar niet achterlijk ongezond of veel. Kijken of je lekkere dingen kunt verzinnen die niet heel vet/zout enz zijn. Afgepaste hoeveelheden.
Er is niets mis met een keer een avondje film met chips, maar neem dan 1 bakje ipv 1 zak.
Van dattem.. wat 'normale' mensen vaak doen dus..![]()
Nee, heeft er niks mee te maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
En jij vraagt je af waarom je niet lekker in je flow zit? Misschien is het deze instelling. Wat jij?
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:41 schreef Rucola het volgende:
[..]
Nee, heeft er niks mee te maken.
En mensen die echt een topfiguur hebben, doen daar vaak gewoon veel meer voor dan ze vaak hardop zeggen. Heel veel sporten, niet of nauwelijks snacken (gebak of iets lekkers wordt vrijwel altijd afgeslagen) en geen drie lagen beleg op de twee boterhammen die ze samen met een appel naar kantoor nemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet of 'normale' mensen dat vaak doen; ik hoor ook veel normale mensen die het ook niet in huis halen, behalve in het weekend, een hele zak opeten en klaar. Ik heb mezelf lang gesaboteerd door te veronderstellen dat ik daar maar gewoon mee moet kunnen dealen, dingen in de kast, maar als je het er regelmatig met mensen over hebt blijkt dat er ook heel wat zijn die dezelfde strategie hebben om op een normaal gewicht te blijven
Ik zou dus gewoon genieten en ja.. 'normaal' eten als in normale hoeveelheden. Dan kan het echt geen kwaad, maar ik begrijp je zorgen wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:37 schreef Shandaly het volgende:
Ik wil zeker wel voor de 'betere keuzes' gaan (en ook wat lichaamsbeweging![]()
), maar ik wil ook niet bij alles de weegschaal in mijn achterhoofd hebben. Het zal sowieso een wat minder gestructureerd weekend worden denk ik, maar wellicht maak ik me nu ook gewoon al zorgen die helemaal niet nodig zijn...
ik ben het met je eens. als ik zin heb om in het weekend een reep chocola te eten moet dat gewoon kunnnen. ik doe genoeg aan mijn dieet doordeweeks...kom op zeg je moet wel kunnen levenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:44 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ik zou dus gewoon genieten en ja.. 'normaal' eten als in normale hoeveelheden. Dan kan het echt geen kwaad, maar ik begrijp je zorgen wel.
Ja, zo van: 'ik eet alles wat ik wil'-> maar dan blijken ze aan vijf amandelen en een kwart appel als tussendoortje genoeg te hebben. Ja, als dat alles zou zijn wat ik zou willen eten, had ik ook wel alles gegeten wat ik wildequote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En mensen die echt een topfiguur hebben, doen daar vaak gewoon veel meer voor dan ze vaak hardop zeggen. Heel veel sporten, niet of nauwelijks snacken (gebak of iets lekkers wordt vrijwel altijd afgeslagen) en geen drie lagen beleg op de twee boterhammen die ze samen met een appel naar kantoor nemen.
Ik ken wel wat mensen die echt kunnen eten wat ze willen en dun blijven.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, zo van: 'ik eet alles wat ik wil'-> maar dan blijken ze aan vijf amandelen en een kwart appel als tussendoortje genoeg te hebben. Ja, als dat alles zou zijn wat ik zou willen eten, had ik ook wel alles gegeten wat ik wildeNiet zuur bedoeld hoor, al klinkt het wel zo, als ik het zo teruglees
Dit zeg jij.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:39 schreef Rucola het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om yolo, het gaat om wat snacks bij een film. Niet dat iemand zich de hele dag vol loopt te proppen, maar gewoon.. wat snacks bij een film. Past wat mij betreft echt wel in een gezond eetpatroon af en toe. En daar kom je echt niet op slag en sprong van aan.
Dit zegt Shandaly. Het is niet alleen snacks op de bank. Het is uit eten gaan en "etc, etc.". Ik ben het absoluut met je eens dat een snack op de bank moet kunnen, ik beweer nergens het tegendeel. Wat ik wil zeggen is dat je moet uitkijken dat het juist niet "etc., etc." wordt. Dát is waar het mis gaat bij velen (en blijkbaar bij jou ook, zie Lonaa's post) en daar kom je dus juist wel van aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:18 schreef Shandaly het volgende:
Maar dit weekend zal wel even een kleine aanslag worden. Voor het eerst in járen gaan de kindjes logeren bij opa en oma, en hebben ML en ik twee dagen alle tijd voor onszelf... Dat wordt waarschijnlijk uit eten, film kijken met snacks op de bank etc etc
Ja, dat kunnen ze ook, maar ze willen gewoon minder dan ik. De mensen die echt 20 frikandellen kunnen eten en geen gram aankomen, zijn heel dun gezaaid. Ik kende overigens wel iemand die zo kon eten, maar dat was écht een uitzondering.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:47 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ik ken wel wat mensen die echt kunnen eten wat ze willen en dun blijven.
Hoe het kan, geen id..
Nou ja, het zijn de hoeveelheden waar zij aan gewend zijn. En daarom hebben ze ook dat figuurquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, zo van: 'ik eet alles wat ik wil'-> maar dan blijken ze aan vijf amandelen en een kwart appel als tussendoortje genoeg te hebben. Ja, als dat alles zou zijn wat ik zou willen eten, had ik ook wel alles gegeten wat ik wildeNiet zuur bedoeld hoor, al klinkt het wel zo, als ik het zo teruglees
Uiteten is toch prima en hoeft toch niet teveel of ongezond voedsel te zijn? Vind altijd dat je dan gezonde keuzes kunt maken (als je wil).quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:48 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dit zeg jij.
[..]
Dit zegt Shandaly. Het is niet alleen snacks op de bank. Het is uit eten gaan en "etc, etc.". Ik ben het absoluut met je eens dat een snack op de bank moet kunnen, ik beweer nergens het tegendeel. Wat ik wil zeggen is dat je moet uitkijken dat het juist niet "etc., etc." wordt. Dát is waar het mis gaat bij velen (en blijkbaar bij jou ook, zie Lonaa's post) en daar kom je dus juist wel van aan.
Probeer enige controle toe te passen zodat het hek niet helemaal van de dam gaat.
Ja, hallo, het moet wel leuk blijven. Je moet wel een beetje kunnen leven.quote:
Toch zit daar ook een balans in. Ergens gaat er ook weer zoveel kcal uit door bijvoorbeeld sport. Sommige mensen hebben niet een magisch knopje wat ze aan kunnen zetten om niet aan te komen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen ze ook, maar ze willen gewoon minder dan ik. De mensen die echt 20 frikandellen kunnen eten en geen gram aankomen, zijn heel dun gezaaid. Ik kende overigens wel iemand die zo kon eten, maar dat was écht een uitzondering.
Nou vooruit, alleen in het weekend danquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, hallo, het moet wel leuk blijven. Je moet wel een beetje kunnen leven.
Damn itquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:50 schreef Rucola het volgende:
[..]
Uiteten is toch prima en hoeft toch niet teveel of ongezond voedsel te zijn? Vind altijd dat je dan gezonde keuzes kunt maken (als je wil).
En zoveel als ik wil, toch? #yoloquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nou vooruit, alleen in het weekend dan
Ja, je leeft maar 1 keer hequote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En zoveel als ik wil, toch? #yolo
Maar dit is niet wat ik zeg of bedoel.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:45 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik ben het met je eens. als ik zin heb om in het weekend een reep chocola te eten moet dat gewoon kunnnen. ik doe genoeg aan mijn dieet doordeweeks...kom op zeg je moet wel kunnen leven
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, hallo, het moet wel leuk blijven. Je moet wel een beetje kunnen leven.
Ja, beter geniet je er een beetje van.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, je leeft maar 1 keer he
Maar serieus, die kwarktaart waar artoo het over had. Vezelrijke. Maak die met bastoge/speculaas bodem en je hebt echt een semi healthy snack die prima in te passen isquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:54 schreef Shandaly het volgende:
Heh.. ik heb wel wat losgemaakt geloof ik he
Het is ook nooit goed.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:55 schreef Ryuuzen het volgende:
echt even serieus als jullie niet serieus kunnen reageren.... gelijk weer beginnen over vol proppen....
Okay. En ik zeg dat het niet zoveel uitmaakt dat je een keer wat ongezondere snacks eet 's avonds. Of wanneer dan ook. Dat hoort in mijn ogen ook bij een normaal eetpatroon.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:53 schreef Artoo het volgende:
[..]
Damn itMaak het toch niet steeds zo extreem. Ik zeg ook niet dat uit eten gaan slecht is. Ik zeg dat je moet uitkijken dat het niet uit de hand moet lopen. Dat wil zeggen, niet nadat je lekker uit eten bent geweest, lekker 3 gangen (niets mis mee, dat is awesome) ook nog eens een zak chips leegkanen op de bank. Dat maakt namelijk wél uit. Ik zeg niet dat ze in het restaurant op een wortel moet gaan knagen of dat ze thuis op de bank alleen maar een cola light 'mag'. Ik zeg dat ze controle moet houden en niet en en en en moet gaan doen.
Bij hem was het in ieder geval niet van het sporten. Maar ik weet niet of hij helemaal gezond was he; ik vermoed van niet. Voor hetzelfde geld is er een keer operatief een deel van zijn spijsverteringsstelsel weggehaald. Krijg je het effect van een weight loss surgery zonder dat je het met dat doel hebt gedaan. Ik noem maar wat. Of iets met zijn schildklier, dat kan ook... maar goed, dat hoor en zie je er niet bij, je ziet alleen iemand die in de lunchpauze ff 20 frikandellen wegkaant en zo dun als een sprietje is zonder een minuut te sportenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Toch zit daar ook een balans in. Ergens gaat er ook weer zoveel kcal uit door bijvoorbeeld sport. Sommige mensen hebben niet een magisch knopje wat ze aan kunnen zetten om niet aan te komen.
In en uit, is er bij iedereen.
taart is voor speciale gelegenheden....zoets eet je niet als t....quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar serieus, die kwarktaart waar artoo het over had. Vezelrijke. Maak die met bastoge/speculaas bodem en je hebt echt een semi healthy snack die prima in te passen is
Van het weekend gemaakt, 1500 kcal voor de hele taart en lekker
Jaaaa. En dan geen cream cheese er door doen, scheelt weer. Bij mij is een punt (ik verdeel de taart in 10 stukken) tussen de 190 en 240 kcal, afhankelijk van de variant die ik maak.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar serieus, die kwarktaart waar artoo het over had. Vezelrijke. Maak die met bastoge/speculaas bodem en je hebt echt een semi healthy snack die prima in te passen is
Van het weekend gemaakt, 1500 kcal voor de hele taart en lekker
Klopt het lijkt vanaf de buitenkant altijd makkelijk. En dan krijg je ideeën als: hij kan het, dus waarom ik nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij hem was het in ieder geval niet van het sporten. Maar ik weet niet of hij helemaal gezond was he; ik vermoed van niet. Voor hetzelfde geld is er een keer operatief een deel van zijn spijsverteringsstelsel weggehaald. Krijg je het effect van een weight loss surgery zonder dat je het met dat doel hebt gedaan. Ik noem maar wat. Of iets met zijn schildklier, dat kan ook... maar goed, dat hoor en zie je er niet bij, je ziet alleen iemand die in de lunchpauze ff 20 frikandellen wegkaant en zo dun als een sprietje is zonder een minuut te sporten
#YOLOquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:59 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
taart is voor speciale gelegenheden....zoets eet je niet als t....
Klopt geen cream cheese en ik wou er Whey in doen, maar vergetenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:59 schreef Artoo het volgende:
[..]
Jaaaa. En dan geen cream cheese er door doen, scheelt weer. Bij mij is een punt (ik verdeel de taart in 10 stukken) tussen de 190 en 240 kcal, afhankelijk van de variant die ik maak.
Sterker, hij moest het, anders viel 'ie af.... al denk ik dat je beter aan de Nutridrink kan gaan dan aan de frikandellen, maar he, yolo en zoquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klopt het lijkt vanaf de buitenkant altijd makkelijk. En dan krijg je ideeën als: hij kan het, dus waarom ik niet![]()
![]()
Weet je hoe goor die Nutridrink isquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sterker, hij moest het, anders viel 'ie af.... al denk ik dat je beter aan de Nutridrink kan gaan dan aan de frikandellen, maar he, yolo en zo
Het is zo een verdomde goed excuus, dat #yoloquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Er wordt wat afge-#yolo't hier vandaag!
En daar zit 'em de nuance. Volgens mij zeggen we allemaal aardig het zelfdequote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:56 schreef Rucola het volgende:
[..]
Okay. En ik zeg dat het niet zoveel uitmaakt dat je een keer wat ongezondere snacks eet 's avonds. Of wanneer dan ook. Dat hoort in mijn ogen ook bij een normaal eetpatroon.
Ja, ik heb vrijwel alle smaken die in 2000 beschikbaar waren geproefd, geen idee van de ontwikkelingen daarna. Maar 20 frikandellen eten is gewoon ongezond... Dat je er niet dik van wordt, wil niet zeggen dat je aderen er blij mee zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet je hoe goor die Nutridrink is
Ik drink dan liever pure frituurvet. De rillingen lopen me over het lijf als ik aan die smaak denk.. Brrr..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik heb vrijwel alle smaken die in 2000 beschikbaar waren geproefd, geen idee van de ontwikkelingen daarna. Maar 20 frikandellen eten is gewoon ongezond... Dat je er niet dik van wordt, wil niet zeggen dat je aderen er blij mee zijn
Maar wie wil er nou 20 frikandellen eten, ik zit na 2 al wel vol denk ikquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik heb vrijwel alle smaken die in 2000 beschikbaar waren geproefd, geen idee van de ontwikkelingen daarna. Maar 20 frikandellen eten is gewoon ongezond... Dat je er niet dik van wordt, wil niet zeggen dat je aderen er blij mee zijn
Ik vind dat psychologisch gezien ook niet slim.. zou voor mij erg saboterend werken iig. Hoe mager/gezond enz enz het daadwerkelijk ook is.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:59 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
taart is voor speciale gelegenheden....zoets eet je niet als t....
Ja, van die 'ik ben op dieet, dus ik eet geen koekjes, maar ontbijtkoek, eierkoek en sultana!', want dat is blijven hangen uit de Sonja Bakker hype. He, als je het lekker vindt lekker doen, maar het is net zo hard 'koek' als een stroopwafelquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind dat psychologisch gezien ook niet slim.. zou voor mij erg saboterend werken iig. Hoe mager/gezond enz enz het daadwerkelijk ook is.
Net als dat mensen denken dat ontbijtkoek gezond is omdat het zo aangeprezen wordt. Het is KOEK mensen! Hartstikke lekker, best ok om een keer een plakje te nemen, maar wel koek. Dus een extraatje en geen verantwoord tussendoortje![]()
Psychologie is echt de key hier!
Maar goed, dat vind ik dan weermag je anders over denken
vooral doen ook!
Niet allemaal, volgens sommigen hier is het uit den boze om een keertje te snacken volgens mij.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En daar zit 'em de nuance. Volgens mij zeggen we allemaal aardig het zelfde
Ik hoop dat je kroepoekcraving in elk geval over is?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:09 schreef Barreltje het volgende:
Ja jongens.. Dit is niet goed voor mn popcorn inname!
Ik deed gister een #yolo..
Turkse pizza met donner. . 700 kcal .
Om te compenseren moet ik vandaag met de fiets naar mn vriendinnetje.. Dus 20 km compensatie fietsen..
Het heft het niet helemaal op.. maar vooruit. Tijd om weer in het gareel te gaan jah..
Jup. Saboterend.. en voor mij zou echt 'gezonde taart' dat andersom net zo goed zijn..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, van die 'ik ben op dieet, dus ik eet geen koekjes, maar ontbijtkoek, eierkoek en sultana!', want dat is blijven hangen uit de Sonja Bakker hype. He, als je het lekker vindt lekker doen, maar het is net zo hard 'koek' als een stroopwafel
Neuh, dat lees ik nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:11 schreef Rucola het volgende:
[..]
Niet allemaal, volgens sommigen hier is het uit den boze om een keertje te snacken volgens mij.
Daar bennik idd niet aan toegekomen..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kroepoekcraving in elk geval over is?
700kcal is voor mij een vrij normale avondmaaltijdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:09 schreef Barreltje het volgende:
Om te compenseren moet ik vandaag met de fiets naar mn vriendinnetje.. Dus 20 km compensatie fietsen..
Het heft het niet helemaal op.. maar vooruit. Tijd om weer in het gareel te gaan jah..
Het is voor mij in ieder geval uit den boze om te snacken zonder de kcal te berekenen. Anders wordt het in het weekend al gauw én lekkere broodjes van de bakker (wel met mager beleg, want dat eet ik nou eenmaal het liefste, maar toch), én een zak snoep van mijn favo snoepwinkel, én iets lekkers bij de koffie, én een zak chips. Daar zit je écht niet proppie barstens heel erg vol, maar je hebt wel veel te veel op. Dus ja, prima om te snacken, maar wel rekenen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:11 schreef Rucola het volgende:
[..]
Niet allemaal, volgens sommigen hier is het uit den boze om een keertje te snacken volgens mij.
Nee, dat maak jij er van.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:11 schreef Rucola het volgende:
[..]
Oooh, ik las hem als extra, maar dat staat er helemaal nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
700kcal is voor mij een vrij normale avondmaaltijdzo erg is dat toch niet? Misschien wat hoog in vet en laag in groentjes, dat wel..
Misschien moet je psychologisch juist die knop omzetten? Het denken aan eten als zijnde saboterend werkt niet imo. Je begint het dan op een duur zo graag te willen omdat je het al tijd niet 'mocht'.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind dat psychologisch gezien ook niet slim.. zou voor mij erg saboterend werken iig. Hoe mager/gezond enz enz het daadwerkelijk ook is.
Net als dat mensen denken dat ontbijtkoek gezond is omdat het zo aangeprezen wordt. Het is KOEK mensen! Hartstikke lekker, best ok om een keer een plakje te nemen, maar wel koek. Dus een extraatje en geen verantwoord tussendoortje![]()
Psychologie is echt de key hier!
Maar goed, dat vind ik dan weermag je anders over denken
vooral doen ook!
It's in the eye of the beholderquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:15 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ik wel in die cynische reacties.
Dit is wel echt een vrij fantastische, gezonde en lekkere snack ja. http://jelmerdeboer.nl/vezelrijke-kwarktaart/quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:16 schreef CrunchySelf het volgende:
Die kwarktaart waar ik het over heb ik is een gezonde T, macro's zijn in orde, weinig kcal. Dus die past in een dagelijks eetpatroon.
Minus de roggebrood bodem en cream cheesequote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:17 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dit is wel echt een vrij fantastische, gezonde en lekkere snack ja. http://jelmerdeboer.nl/vezelrijke-kwarktaart/
Ja met roggebrood vind ik ook niks aanquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Minus de roggebrood bodem en cream cheese
NJa het heet 'taart'. Dat geeft een mindset die voor mij niet handig is heb ik gemerkt. Ik kan 'taart' namelijk heel goed laten staan zonder er naar te snakken omdat het niet mag, maar als ik het dan ineens toch mag dan raakt de boel in de war en mogen ook ineens de niet gezonde 'taarten' te vaak. Niet handig dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Misschien moet je psychologisch juist die knop omzetten? Het denken aan eten als zijnde saboterend werkt niet imo. Je begint het dan op een duur zo graag te willen omdat je het al tijd niet 'mocht'.
Maak je keuze, past het dan past het een keer. Zo niet plan je het op moment dat het wel kan of pas je portie aan.
Die kwarktaart waar ik het over heb ik is een gezonde T, macro's zijn in orde, weinig kcal. Dus die past in een dagelijks eetpatroon.
hou nou eens op met die stinktaartquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:17 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dit is wel echt een vrij fantastische, gezonde en lekkere snack ja. http://jelmerdeboer.nl/vezelrijke-kwarktaart/
Ja oke, begrijpelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is voor mij in ieder geval uit den boze om te snacken zonder de kcal te berekenen. Anders wordt het in het weekend al gauw én lekkere broodjes van de bakker (wel met mager beleg, want dat eet ik nou eenmaal het liefste, maar toch), én een zak snoep van mijn favo snoepwinkel, én iets lekkers bij de koffie, én een zak chips. Daar zit je écht niet proppie barstens heel erg vol, maar je hebt wel veel te veel op. Dus ja, prima om te snacken, maar wel rekenen.
Ja snap ik, werkte voor mij in het begin ook tijden prima. Maar het brak me op, dus vandaar dit advies.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
NJa het heet 'taart'. Dat geeft een mindset die voor mij niet handig is heb ik gemerkt. Ik kan 'taart' namelijk heel goed laten staan zonder er naar te snakken omdat het niet mag, maar als ik het dan ineens toch mag dan raakt de boel in de war en mogen ook ineens de niet gezonde 'taarten' te vaak. Niet handig dus.
Die knop is dus juist om op de juiste manier. Ik ben namelijk totaal niet goed in minderen met iets, wel in cold turkey stoppen. Jammer dat dat niet met eten kan, maar het kan wel met bepaalde soorten eten. Zoals 'taart'.
Ik zei al: voor mij persoonlijk is het deze psychologie die wel of niet werkt.
Ja of ik maak het gewoon nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja snap ik, werkte voor mij in het begin ook tijden prima. Maar het brak me op, dus vandaar dit advies.
En anders noem je het geen taart, maar kwark op een koekje. Want dat is alles wat het is
dat dus. Hier staat een flinke snoeppot voor dochter van drie. De enige keer dat ik er mijn hand in steek is om alles wat over de houdbaarheidsdatum is uit te vissen en weg te mikken. Er verdwijnt echt niets in mijn mond.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:43 schreef Tally het volgende:
Mijn kast ligt vol chocolade en snoep. Omdat mijn kinderen (en man) dat ook lusten. Dus ik moet gewoon sterk zijn en niet meteen naar een reep chocolade grijpen of andere zoetwaren die er liggen.
En in het weekend doe ik dat heus wel eens. Maar dan een blokje ipv een hele reep
Ja, 'een reep' is voor de ene van formaat koetjesreep (:r overigens), en voor de ander een Milka van 300 gram. Dat scheelt nog al.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:45 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik ben het met je eens. als ik zin heb om in het weekend een reep chocola te eten moet dat gewoon kunnnen. ik doe genoeg aan mijn dieet doordeweeks...kom op zeg je moet wel kunnen leven
als snack of als diner? Indien diner zie ik het probleem van 700 kcal niet zoquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:09 schreef Barreltje het volgende:
Taart? Taart? Welke taart? Vertel eens wat meer.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
En over die kolere taart heb ik al genoeg gezegd
Oooh.... ik geloof niet dat ik snacken zo zie, ik zie snacken meer als 'niet noodzakelijk c.q. voedzaam c.q. ongezond voedsel'. Dus een handje noten niet, een bitterbal wel, ook als 'ie binnen m'n totaal past.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:38 schreef SummerBreeze het volgende:
Dus ja, snacken mag. Maar met mate. En niet elke dag.
(disclaimer: ik zie snacken nu als iets eten dat niet meer binnen je dagdoel qua kcals past. Als iemand 2000 kcal per dag mag/wil eten en die doet dat met 1000 aan groenten en 1000 aan chocola, be my guest. Maar dat is niet wat ik hier bedoel)
als diner natuurlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als snack of als diner? Indien diner zie ik het probleem van 700 kcal niet zo
Waar je je bek aan brand omdat het zo warm is maar blijft eten omdat het zo lekker isquote:
Rosbief ben ik niet zo gek op, maar die braden we zelf en vriezen we in (snijmachine, sealmachine, echt ideaal). Scheelt ook een hele hoop geldquote:
Ah, oke... daar zit voor mij weer niet zo het gevaar in, da's bij mij meer met snoep/chips en zo... ik val niet zomaar aan op een blok kaas of een worst gelukkig, dus dat gaat gelukkig goedquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Grillworst is op zich prima beleg, maar dat was niet het punt. Het punt was zo'n grillworst kopen en dan 1 x opvreten.
Goede deal! Vandaar dat het zo vaak op je lijstjes staat ookquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een deal met de slagersvrouw. Aan het einde van de zaterdag kan ik de overgebleven rosbief ophalen voor 10 euro per kg.Dan krijg ik meestal een stuk, snij er kleine stukjes van en maak er salade mee
Ja, preciesquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goede deal! Vandaar dat het zo vaak op je lijstjes staat ook
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:20 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
hou nou eens op met die stinktaart
nee hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:13 schreef Artoo het volgende:
[..]jij bent jaloers op mijn taartskills!
Maar buitenshuis 1 lekkers nemen hoeft ook helemaal niet verkeerd te zijn! Zeker wanneer het je nu wel lukt om van die wafel te genieten, die als L te noteren en de rest van de dag op goede voet verder te gaan. Da's prima toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:15 schreef kwakz0r het volgende:
De reden dat ik er veel regels aan spendeer is dat ik op mijn sloffen kan aanvoelen wat voor reacties mensen hebben, en tegen beter weten in denk ik dat dan voor te zijn. Het is in elk geval niet om het aan mezelf te verantwoorden.
Ik geef misschien wat teveel om wat anderen van me denken.
Dus iedereen mag er wat van vinden, maar ik weet wat voor overwinning vandaag ook weer voor me is: genieten van iets, niet schuldig voelen, 1 ding kiezen ipv eat ALL the foods zodra ik buiten mijn thuissituatie ben.
Ik kan alleen niet beloven dat de drang om me te 'verontschuldigen' weg zal gaan. Tegenover jullie dus. Niet tegenover mezelf.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:15 schreef kwakz0r het volgende:
en dus heb ik geen verboden voedsel
niet voor mijquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Imo een goede basis, mits mate etc etc portie etc etc niet te vaak etc etc etc
Ander vraagje: gezonde taart als T? Ja of nee? Gewoon benieuwd
Ditquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:05 schreef Artoo het volgende:
[..]
Maar buitenshuis 1 lekkers nemen hoeft ook helemaal niet verkeerd te zijn! Zeker wanneer het je nu wel lukt om van die wafel te genieten, die als L te noteren en de rest van de dag op goede voet verder te gaan. Da's prima toch?
En dit twee keerquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:31 schreef Vanyel het volgende:
Waarom niet. Als het in je plan past en je ermee om kunt gaan.
Anders kun je bij wijze van spreken ook hartige taart gaan verbieden omdat het taart heet.
Ik zou er zelf niet direct warm voor lopen, maar ik ben ook in t algemeen geen taartliefhebber.
Datquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, ik vind het prima hoor! En wat dat betreft ben je goed op weg. Beter dan mensen die vier keer per week voor friet/pizza/younameit kiezen en dan dertig redenen er bij klaar zetten waarom het echt niet anders kon. Nu maak je van te voren een bewuste keuze, het past, en je hebt er van genoten. Tien punten.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, ik vind het prima hoor! En wat dat betreft ben je goed op weg. Beter dan mensen die vier keer per week voor friet/pizza/younameit kiezen en dan dertig redenen er bij klaar zetten waarom het echt niet anders kon. Nu maak je van te voren een bewuste keuze, het past, en je hebt er van genoten. Tien punten.
ik vond die gedroogde papaya laatst wat curieus. Ben benieuwd wat ik morgen krijg.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:27 schreef Barreltje het volgende:
overigens was de bites nr 39 echt
ik hou echt van Mango.. ( sorry SQ.. de cocos was ook lekker er in)
Goed team wel!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Had ik al verteld over mijn lunch dinsdag? Tuurlijk nietMaar dat werden poffertjes. Heerlijk genoten, de rest van de dag alleen 'voedzaam' (daar ben ik dan wel streng op voor mezelf) en geen enkel probleem. #teamluiksewafel
Goed plan!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Heb net mijn eigen bites gemaakt. Zakje elitehaver verdeeld over bakjes van 40 gram. Portion control ftw
Als ik hem zou kunnen lezen.... wellicht?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:02 schreef Isabeau het volgende:
En ik kwam deze online nog tegen, misschien heeft iemand hier er iets aan.
[ afbeelding ]
Hij was groter waar ik hem vandaan pluktequote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik hem zou kunnen lezen.... wellicht?
Het gaat niet om wat je wel moet of niet moet, het gaat erom wat voor voedsel in welke categorieën valt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:07 schreef Barreltje het volgende:
ik weet niet zo goed hoe ik hem moet lezen?
en wat moet je dan wel en wat niet?
Nooit wiskunde gehad?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:07 schreef Barreltje het volgende:
ik weet niet zo goed hoe ik hem moet lezen?
en wat moet je dan wel en wat niet?
Cool story bro.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:08 schreef Sjeen het volgende:
Ik had zin in port, ik nam Spa Zwarte bes...
Ooooh, spa zwarte bes + port popt nu in mijn hoofdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:08 schreef Sjeen het volgende:
ahh ! tnx!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat je wel moet of niet moet, het gaat erom wat voor voedsel in welke categorieën valt.
ach.. doe mij maar een navier-stokes vergelijking, ik ben niet zo van diagrammenquote:
ik reken liever wat eigenvalues uitquote:
Checkquote:
Ik had zin in Chinees. Ik ben nu een omelet met thaise roerbakmix aan het makenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:08 schreef Sjeen het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ik had zin in Chinees. Ik ben nu een omelet met thaise roerbakmix aan het maken
Dat is nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had zin in Chinees. Ik ben nu een omelet met thaise roerbakmix aan het maken
Is dat alles met zo'n wandeltocht achter de kiezen? Wowquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:34 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik vind het niet fijn maar mijn onderbenen weigerden dienst dus slechts 15673 stappen vandaag. Gelukkig had ik mijn lunchpakket in de b&b laten staan, dat compenseert.
O anderhalve boterham van dat zware desembrood met rauwe ham, volkoren pistolet kaas.
L nou ja niks
T ook niet
D 50g gekookte pasta, een berg broccoli, klein kipfiletje met tonijnsaus (rare combi maar best okay)
T halve fles rosé
En dan ook nog zeggen dat het goed is dat je je lunch hebt laten staan. Girl, met zoveel uren bewegen, heb je je lunch gewoon nodigquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:34 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik vind het niet fijn maar mijn onderbenen weigerden dienst dus slechts 15673 stappen vandaag. Gelukkig had ik mijn lunchpakket in de b&b laten staan, dat compenseert.
O anderhalve boterham van dat zware desembrood met rauwe ham, volkoren pistolet kaas.
L nou ja niks
T ook niet
D 50g gekookte pasta, een berg broccoli, klein kipfiletje met tonijnsaus (rare combi maar best okay)
T halve fles rosé
Ja door die halve fles roséquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:11 schreef mrspoeZ het volgende:
Ja maar uhm. Mfp zegt dat ik maar 340 kcal over heb. Dus ik weet niet?
Heb je daar je wandeling in meegenomen? Qua activiteit? En een halve fles Rose is echt geen duizenden kcals.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:11 schreef mrspoeZ het volgende:
Ja maar uhm. Mfp zegt dat ik maar 340 kcal over heb. Dus ik weet niet?
Dat valt inderdaad heel goed meequote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En een halve fles Rose is echt geen duizenden kcals.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad heel goed mee
Goede signature welquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour! Weer in het land! Vrij netjes gehouden, maar 1 scone en 1 keer fish & chipsook nog wel ander vettig eten op maar ook hele dagen rondgelopen, dus dat compenseert enigszins denk ik
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dank Poez!
Jahaa Viz, ar ie es pie ie sie tie voor de klassiekers![]()
Ik heb af en toe beetje bijgelezen met hotelwifi, ik zag wel dat een aantal mensen hier goed bezig is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Kom sie, kom sie, kom sa...quote:
Fietsen is dan ook niet gezond als je genitaliën nog werken, maar wel +2 want je werkt ook niet mee aan overpopulatie zoquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:21 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga even juichen voor mezelf..
20 km gefietst met een gangetje van 20 km/h
Wel in twee keer.. maar toch.. nu heb ik geen excuus meer om niet naar werk te fietsen "want het is zo ver"
Volgende week maar een poging wagen.. nu heb ik pijn aan mn doos. .
Best accuraat volgens mijquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 03:34 schreef Isabeau het volgende:
Deze bodyweight planner is best handig! Vertelt je zelfs hoeveel kcal je kan eten om op je doelgewicht te blijven: http://www.niddk.nih.gov/(...)anner/Pages/bwp.aspx
Zo kut is dat... Het was wel weer ineens warmer sinds gisteren dus misschien vocht?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 07:45 schreef Stormqueen het volgende:
Heel goed barrel!
Hier kwam vandaag de weegschaal rebound... Zat er al op te wachten, het ging ook TE hard naar beneden. 800 gram zwaarder terwijl ik keurig binnen de lijntjes zat. Mijn lichaam![]()
Mja och, ik riep al een paar dagen dat dit onherroepelijk ging gebeuren dus echt in mineur ben ik nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Zo kut is dat... Het was wel weer ineens warmer sinds gisteren dus misschien vocht?
Hier weeer twee ons eraf sinds gisteren. Zelfs na pasta! (Normaal weeg ik als ik pasta eet hoe dan ook een pond zwaarder de volgende dag)
Sinds dinsdag dus een kilo
ik weeg júist daarom dagelijks. Maar je moet t wel op de juiste manier (kunnen) incasserenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:44 schreef Rucola het volgende:
Daarom weeg ik niet meer dagelijks, vreemde schommelingen.
QFT.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weeg júist daarom dagelijks. Maar je moet t wel op de juiste manier (kunnen) incasserenhet geeft mij in elk geval een hoop inzicht en ik raak er nooit van in mineur omdat de rode draad blijft dalen
Ja, daar ging het bij mij dus mis vorig jaar.... laagste gewicht in weet ik veel hoe lang en toen ineens +2 (geloof ik) in een paar dagen en toen raakte ik mijn mojo kwijt.... goed dat je je ervan bewust bent, dat was ik kennelijk nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weeg júist daarom dagelijks. Maar je moet t wel op de juiste manier (kunnen) incasserenhet geeft mij in elk geval een hoop inzicht en ik raak er nooit van in mineur omdat de rode draad blijft dalen
Ik doe ook meequote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:52 schreef Lonaa het volgende:
Goede lijn SQ!
In mn excellijstje zet ik dagelijks mijn gewicht, in mijn grafiekje alleen de laagste.
Maar daar houd ik dan rekening mee. Ik weet dat er zo +2 bij komt als ik veel zout eet. En de dag daarna is t weer normaal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:57 schreef Lonaa het volgende:
Mja, als ik me 1 x in de week weeg, en ik heb bijv. de dag voor weegdag vrij zout gegeten en de weegschaal is niet omlaag gegaan heb ik veel meer moeite om in het ritme te komen daarna.
Ja, maar dat weet je dus niet als je niet elke dag weegt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:00 schreef Rucola het volgende:
[..]
Maar daar houd ik dan rekening mee. Ik weet dat er zo +2 bij komt als ik veel zout eet. En de dag daarna is t weer normaal.
Daarom weeg ik ook elke dagquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:57 schreef Lonaa het volgende:
Mja, als ik me 1 x in de week weeg, en ik heb bijv. de dag voor weegdag vrij zout gegeten en de weegschaal is niet omlaag gegaan heb ik veel meer moeite om in het ritme te komen daarna.
Moet je dat niet ver van tevoren reserveren dan? Had niet het idee dat je zomaar ergens binnen kan lopen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:12 schreef Rucola het volgende:
Mja, laat maar.
Ga straks lunchen bij de breakfast club in Amsterdam, daar heb je veel gezonde (en lekkere) keuzes. En vanavond uiteten bij een van de restaurants die meedoen aan de restaurantzegel actie van AHIk ga wel een gezond restaurantje uitzoeken dan.
Nog steeds onder de 81 toch? Ik had een rebound steil omhoog, teveel zout, en ben net weer terug onder de 81.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 07:45 schreef Stormqueen het volgende:
Heel goed barrel!
Hier kwam vandaag de weegschaal rebound... Zat er al op te wachten, het ging ook TE hard naar beneden. 800 gram zwaarder terwijl ik keurig binnen de lijntjes zat. Mijn lichaam![]()
Ga eens langs een fietsenmaker en laat je zadel goed afstellen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:21 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga even juichen voor mezelf..
20 km gefietst met een gangetje van 20 km/h
Wel in twee keer.. maar toch.. nu heb ik geen excuus meer om niet naar werk te fietsen "want het is zo ver"
Volgende week maar een poging wagen.. nu heb ik pijn aan mn doos. .
Hier alles goed.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kom sie, kom sie, kom sa...
Neuroot in mij kon geen reden vinden om die gast met het topic dat als je Frans sprak je zuur begon te worden tegen te spreken dus weerhoud ik mij daarvan, ja serieus.
Hoes't met jou? Moest nog aan je denken omdat het Lowlands-week is op 3FM en ik met die keer met jou zo zwaar verzaakt hebHeb toen wel Freek de Jonge uitgescholden dus dat heb ik nog als pluspunt
Maar hoe is het met jou?
[..]
Fietsen is dan ook niet gezond als je genitaliën nog werken, maar wel +2 want je werkt ook niet mee aan overpopulatie zo
Helemaal begrijpelijk, maar ook volkomen overbodig. Want je kunt dit toch gewoon? Je hebt het allemaal wel eens eerder gedaan en naar volle tevredenheid van iedereen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:57 schreef kwakz0r het volgende:
Het is echt achterlijk, ik ben net naar school gereden voor een kort dagje voorbereiden (spullen uitzoeken enzo, dingen weggooien ook nog van vorig jaar), en ik ben gewoon misselijk van de spanning![]()
Ik heb wat nieuwe verantwoordelijkheden dit jaar, en t is de eerste keer weer starten met klassen na de zomer (vorig jaar kreeg ik verlof begin september). Ik ben ineens zo onzeker of ik het wel kan enzo... En ik ben bang datbik belangrijke dingen vergeet
Meh, offtopic, maar moest het even ergens kwijt.
ik moet gewoon even wat zit-vlees krijgenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ga eens langs een fietsenmaker en laat je zadel goed afstellen.
Weet bijna zeker dat het daar door komt.
Ik moest meteen aan RGPs denken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:19 schreef Shandaly het volgende:
Ik was vandaag precies gelijk aan gister; gelukkig maar eigenlijk, want die dalende lijn van deze week was ook wel extreem als dat door zou zetten... dan zou ik over 40 dagen 10 kilo lichter zijn![]()
Lijstje vandaag:
O - yoghurt met cr/muesli
T - mangosmoothie
L - meergranen pistolet met filet americain, uitjes en rucola (ja, jullie hebben me aangestoken met die filet verhalen gister :p)
T - schaaltje manna
D - nog geen idee, want ik eet bij mijn ouders vanavond
Mooi dalend lijntje SQ!
Ik ga morgen ook naar een AH-restaurantactie-restaurant. Nu al zin in
I know, maar toch.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:56 schreef Shandaly het volgende:
Da's mana! Maar idd., extra spellpower om deze werkdag door te komen
Dat dus. Ik durf het niet meer aan. WoW is in het verleden een enorme veroorzaker gebleken van slechte eetkeuzes: in het pre-kind tijdperk zaten vriend en ik beiden aan het bureau achter onze eigen computer. Met een bord pizza tussen ons in en een kratje bier achter ons. Dat was NIET GOED.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:06 schreef Shandaly het volgende:
Niks mis met nerderigheid
Het kriebelt hier nog wel eens om m'n WoW account weer nieuw leven in te blazen... Als er nu eens meer dan 24 uur in een dag zou passen he..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over ongezond afvallen gesprokenIk ben er eigenlijk best van geschrokken. Zouden er nou veel mensen zijn die dit doen?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:29 schreef SummerBreeze het volgende:
Ok, and for something completely different:
(even in de spoiler ivm googlebaarheid enzo)O my.....ik geloofde eigenlijk nooit dat er echt mensen zijn die dat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over ongezond afvallen gesprokenIk ben er eigenlijk best van geschrokken. Zouden er nou veel mensen zijn die dit doen?
(even in de spoiler ivm googlebaarheid enzo)Hahahah wat voor drugs dan? Ik kan het ook haast niet geloven, maar ik geloof het ook weer wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over ongezond afvallen gesprokenIk ben er eigenlijk best van geschrokken. Zouden er nou veel mensen zijn die dit doen?
![]()
![]()
(even in de spoiler ivm googlebaarheid enzo)Ik hoop het niet, maar vrees ervoor... zelfde categorie eigenlijk als het vinger-in-je-keel-steken. Serieus eetprobleem..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over ongezond afvallen gesprokenIk ben er eigenlijk best van geschrokken. Zouden er nou veel mensen zijn die dit doen?
Mama van Lars & Femke
Tsja, dat hou ik maar even voor mezelf. Wil mensen niet op een idee brengen. Maar het gaat iig om spul wat je niet 'zomaar' ergens haalt zeg maar en geassocieerd kan worden met bepaalde (keiharde) muziekstijlen met feestjes die hele nachten (en dagen) durenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:37 schreef Rucola het volgende:
[..]
Hahahah wat voor drugs dan? Ik kan het ook haast niet geloven, maar ik geloof het ook weer wel.![]()
Moeten mensen toch zelf weten als ze zo verknipt zijn om dat als goede methode te zien?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:40 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Tsja, dat hou ik maar even voor mezelf. Wil mensen niet op een idee brengen. Maar het gaat iig om spul wat je niet 'zomaar' ergens haalt zeg maar.
Ja, met dit verschil dat laxeermiddelen geen hersenschade veroorzaken. Niet dat dat het minder ziek maakt om jezelf dun te schijten hoor, daar niet van.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:45 schreef douche-eendje het volgende:
Ow wauw. Dat past in de rij met laxeerzooi.
Ik vind dit toch nog een stap verder (ookal is die laxeerzooi ook al wat stappen te ver hoor)quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:45 schreef douche-eendje het volgende:
Ow wauw. Dat past in de rij met laxeerzooi.
Nou dat zou je denken. Of het zijn mensen die echt helemaal desperate zijn. Begrijpen doe ik het niet, ik heb nog liever 80 kilo overgewicht dan dat ik drugs nodig heb om af te vallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:47 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ja, met dit verschil dat laxeermiddelen geen hersenschade veroorzaken. Niet dat dat het minder ziek maakt om jezelf dun te schijten hoor, daar niet van.
Aan de andere kant heb ik het idee dat die zware verdovende/oppeppende middelen niet zo heel veel schade meer kunnen toebrengen aan de hersenen van mensen die het als afvalmiddel zien. Die hebben al een beetje (boel) verminderde werking van die grijze massa.
hoe bedoel je dit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:51 schreef Rucola het volgende:
Oh, het blijkt echt een ding te zijn om af te vallen met drugs. Weer wat geleerd.
Crystal meth moet erg goed helpen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:51 schreef Rucola het volgende:
Oh, het blijkt echt een ding te zijn om af te vallen met drugs. Weer wat geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |