Snel & Slank?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk boek is datStaan erg lekkere dingen in. Die van Ainsley is ook leuk. Maak ik vrij veel uit
Dat boek is awesomequote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Snel & Slank?Want die heb ik ook en maak ik ook veel uit klaar
Deze is dus ook geweldig:quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
Dat boek is awesome
Zijn barbecuebijbel is ook
Die heb ik ookquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze is dus ook geweldig:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Die heb ik ookalthans, volgens mij een andere versie (in 't geel)
Ja, daar ben ik dan ook altijd benieuwd naarquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:56 schreef kwakz0r het volgende:
Zijn de hairy dieters nog syeeds zo slank of is er inmiddels alweer een vetrandje aangegroeid? (Dat fascineert mij dan weer...)
Snel snel, maak kwak mod!quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Snel & Slank?Want die heb ik ook en maak ik ook veel uit klaar
zo kregen wij ze ook. En met banaan. Anders krijg je ze echt niet weg.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aalbessen zijn toch beduidend minder lekker zonder 4 grote scheppen kristalsuiker (hoe ik ze vroeger at om de zure smaak te verdoezelen).
Neuh, echt mager zijn ze niet neequote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:56 schreef kwakz0r het volgende:
Zijn de hairy dieters nog syeeds zo slank of is er inmiddels alweer een vetrandje aangegroeid? (Dat fascineert mij dan weer...)
In goed zoete custardquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:59 schreef Ole het volgende:
[..]
zo kregen wij ze ook. En met banaan. Anders krijg je ze echt niet weg.
Mijn oma had enorme struiken vol bessen in de tuin en daar werd dan heel veel jam van gemaakt en mijn broer en ik kregen schalen met aalbessen. Met suiker. Want anders eet geen kind dat op volgens mijquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:59 schreef Ole het volgende:
zo kregen wij ze ook. En met banaan. Anders krijg je ze echt niet weg.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze is dus ook geweldig:
[ afbeelding ]
Ik wel hoor. Ik ben altijd al dol geweest op zuurquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn oma had enorme struiken vol bessen in de tuin en daar werd dan heel veel jam van gemaakt en mijn broer en ik kregen schalen met aalbessen. Met suiker. Want anders eet geen kind dat op volgens mij
Goed lijstje! Vrijdag weer eens een afspraak met diëtiste. Weer even in het gareelquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]lekker chicken chow mein of wraps met paprikakipspul, de cassoulet is lekker.. enz enz.
![]()
Lijssie:
S: bodypump/club power zoals het bij ons heet (geen Les Mills maar Club Joy versie)
O: kwark met muesli
L: salade met bulgur en kikkererwten en zo
D: lauwwarme salade met kip, kikkererwten, gebakken pitabroodstukjes, feta
T: bakje kwark met veul muesli (restje moest op)
wil ik ook wel weten.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:56 schreef kwakz0r het volgende:
pics?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: die zijn bijna weer terug bij af
Nja ze waren laatst ergens op tv.. niet helemáál terug bij af maar ook niet meer zo smal als op de covers van die boeken.quote:
Jup! maar met vakkenquote:
Bekend verhaalquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja ze waren laatst ergens op tv.. niet helemáál terug bij af maar ook niet meer zo smal als op de covers van die boeken.
Ze waren al succesvolquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat ze succesvol werden en on the road gingen met continental breakfast in luxe hotels?
(Wilde gok)
Als ik dat heb dan vul ik mijn hippe dopperflesje en zuip hem leeg. Werktquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Hnggg ik heb zo'n vreselijke snaaizin! Ik ga naar bed!
oh nee dat werkt niet hier. Snaaizin is bij mij psychisch, niet fysiekquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als ik dat heb dan vul ik mijn hippe dopperflesje en zuip hem leeg. Werkt![]()
Ik moet wel vaak plassen de laatste tijd, heel gek
Als het die bakeation-serie was: die was al vrij oud hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja ze waren laatst ergens op tv.. niet helemáál terug bij af maar ook niet meer zo smal als op de covers van die boeken.
Hier ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee dat werkt niet hier. Snaaizin is bij mij psychisch, niet fysiek
nee, in een ander programma, niet iets van hun zelfquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als het die bakeation-serie was: die was al vrij oud hoor
Edding stiften?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:36 schreef Ole het volgende:
Zo'n tas had ik ook. Maar helemaal volgekalkt met Edding stiften
Ja. Die watervaste eeuwig blijvende niet uitwisbarequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |