Overschatte trainer ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Daar heeft Mourinho lak aan. Als hij het idee heeft dat iemand niet uit het juiste hout is gesneden of niet voldoende zal bijdragen, serveert hij hem met net zoveel gemak weer af. Ook als hij hem een half jaar ervoor voor tientallen miljoenen heeft laten kopen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overschatte trainer ook.
Kan alleen maar voor vele miljoenen spelers kopen en ze mogen zich niet eens aanpassen of ze moeten alweer weg.
En bij Real Madrid bakte hij er niks vanquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
bij Porto en Inter was hij geweldig man
hahaquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En bij Real Madrid bakte hij er niks van
Ze waren daar blij dat hij wegging.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
haha![]()
Werd eindelijk weer eens kampioen en haalde sinds jaren weer halve finale CL
Dat is wel vaker na een aantal jaren Mourinho als hoofdcoach hebben gehadquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze waren daar blij dat hij wegging.
ze zijn ook blij met Benitez dus slecht argumentquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze waren daar blij dat hij wegging.
Negatief voetbal? Hoe ziet dat er uit? Dat je probeert om met zijn alle niet uit de kleedkamer te komen?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daarbij speelde hij altijd ontzettend negatief voetbal, zelfs met Real Madrid en Chelsea waar hij de middelen heeft.
Dan kan je niet beter
Uitstekende aankoop van City. Ze zullen later deze maand De Bruyne ook nog wel vastleggen.twitter:MCFC twitterde op donderdag 20-08-2015 om 11:00:58#mcfc are delighted to announce the signing of @Notamendi30Full story: http://t.co/liMiPMjOae #WelcomeNicolas http://t.co/1yrH3NYDmz reageer retweet
twitter:FCBarcelona twitterde op donderdag 20-08-2015 om 14:01:21[BREAKING NEWS] Agreement for the transfer of @_Pedro17_ to Chelsea http://t.co/fPXOZrnBcB #GràciesPedro http://t.co/xOChexU6iX reageer retweet
Nu nog hopen dat Pellegrini de poppetjes goed neerzetquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:09 schreef Downwards het volgende:
Uitstekende aankoop van City. Ze zullen later deze maand De Bruyne ook nog wel vastleggen.twitter:MCFC twitterde op donderdag 20-08-2015 om 11:00:58#mcfc are delighted to announce the signing of @Notamendi30Full story: http://t.co/liMiPMjOae #WelcomeNicolas http://t.co/1yrH3NYDmz reageer retweet
Ze zullen van het weekend wel klop krijgen van Swansea en dan gaan ze de laatste week van de transfer window ineens nog 3 of 4 spelers halen.quote:
Vraag me af als Mourinho bijvoorbeeld een Nacional Madeira onder zijn hoede nam of hij dan ook wel zo goed was. Iedereen kan prijzen pakken met een selectie waar veel talent en geld in zit.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
bij Porto en Inter was hij geweldig man
quote:
Champions league met Porto KOEKOEKquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vraag me af als Mourinho bijvoorbeeld een Nacional Madeira onder zijn hoede nam of hij dan ook wel zo goed was. Iedereen kan prijzen pakken met een selectie waar veel talent en geld in zit.
In 2004 jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:42 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Champions league met Porto KOEKOEK
Bijna de finale is helemaal niksquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In 2004 jaEen jaar later haalde zelfs PSV bijna de finale.
Tsja zo'n bod moet je gewoon accepteren jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:20 schreef Downwards het volgende:
Er lijkt dan toch schot in de zaak De Bruyne te komen. Nu melden ook Duitse media dat Wolfsburg een bod van 70 miljoen euro heeft geaccepteerd.
Lijkt mij ook. Zeker als de speler toch wel zijn zinnen heeft gezet op een transfer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:24 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Tsja zo'n bod moet je gewoon accepteren ja
Dat valt wel mee volgens mij, want doorgaans doen NLse spelers het gewoon vrij aardig in de buitenlandse competities, hebben weinig aanpassingsproblemen, en tactisch en technisch vaak gewoon prima.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al die Nederlandse trainers die Nederlanders gaan kopen
En straks worden Dickie en Ronald met ontslag en dan staan meteen 10 Nederlanders ernaast.
Maar als je nou eens reeel kijkt he naar de Nederlandse spelers in de Premier League. Ik noem een Anita, de Jong (altijd geblesseerd), Janmaat, Stekelenburg, Ake etc. Allemaal stuk voor stuk erg matige spelers. Die belanden bij een trainerswissel meteen op de transferlijst, echt waar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat valt wel mee volgens mij, want doorgaans doen NLse spelers het gewoon vrij aardig in de buitenlandse competities, hebben weinig aanpassingsproblemen, en tactisch en technisch vaak gewoon prima.
Natuurlijk zullen sommige trainers weer de voorkeur geven aan andere spelers, dat hou je sowieso wel altijd, maar bijvoorbeeld een Clasie bij Southampton en een Wijnaldum bij Newcastle die hebben nou niet direct hele grote concurrentie... dus als die gewoon hun eigen niveau behouden dan zitten ze nog wel even veilig. Lens kan volgens mij ook gewoon prima mee.
Ook niet zo heel vreemd dat ze vaak kiezen voor spelers die ze kennen uit de eigen competitie.
Ake is nog te jong en kan ik dus ook niets over zeggen. Doorgaans spelen spelers van zijn leeftijd sowieso nog nergens echt in de basis, laat staan bij Chelsea waar hij geweldige concurrentie heeft natuurlijk. De Jong is geblesseerd, maar zou als hij fit is gewoon mee moeten kunnen doen in de subtop. Niet hoger. Stekelenburg ben ik nooit echt van onder de indruk geweest, maar goed, zo ontzettend veel echt geweldige keepers zijn er sowieso niet. Janmaat was vorig seizoen geloof ik nog uitgeroepen tot beste speler van de club, of een van de beste spelers. Ik weet niet of ik het daar mee eens ben, maar hij heeft wel degelijk kwaliteiten, maar kan idd ook geweldig floppen, verdedigend. Maar wederom, dat geldt voor wel meer backs die wekelijks spelen. Etc etc.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar als je nou eens reeel kijkt he naar de Nederlandse spelers in de Premier League. Ik noem een Anita, de Jong (altijd geblesseerd), Janmaat, Stekelenburg, Ake etc. Allemaal stuk voor stuk erg matige spelers. Die belanden bij een trainerswissel meteen op de transferlijst, echt waar.
Ake is wel erg voorbarig in dat lijstje. Is net 20 en heeft recent een vijfjarig contract getekend bij Chelsea en Mourinho is juist wel van hem gecharmeerd (uiteraard is de concurrentie moordend bij een club als Chelsea, maar hij zou ook bij een andere club kunnen slagen in de toekomst.. Is afwachten). Eerst maar eens zien hoe hij het dit seizoen bij Watford zal doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar als je nou eens reeel kijkt he naar de Nederlandse spelers in de Premier League. Ik noem een Anita, de Jong (altijd geblesseerd), Janmaat, Stekelenburg, Ake etc. Allemaal stuk voor stuk erg matige spelers. Die belanden bij een trainerswissel meteen op de transferlijst, echt waar.
Hij werd uitgeroepen door de supporters als speler van het seizoen. Dan weet je ook direct wat voor een zaadseizoen het was.. Wat was het toch afschuwelijk vorig jaar bij dat Newcastle..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:12 schreef Yi-Long het volgende:
Janmaat was vorig seizoen geloof ik nog uitgeroepen tot beste speler van de club, of een van de beste spelers.
Een verdediger beste man van het seizoen. Dan heb je inderdaad een kutseizoen gehadquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:17 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hij werd uitgeroepen door de supporters als speler van het seizoen. Dan weet je ook direct wat voor een zaadseizoen het was.. Wat was het toch afschuwelijk vorig jaar bij dat Newcastle..
En Jack Colback was geloof ik ook genomineerd en kreeg ook een behoorlijk percentage van de stemmen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een verdediger beste man van het seizoen. Dan heb je inderdaad een kutseizoen gehad
Behalve als je Alex in je elftal hebt
Wat is nodig? Het zou een enorme upgrade zijn t.o.v. Navas bijvoorbeeld en het biedt Pellegrini sowieso meer mogelijkheden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:26 schreef Belgosome het volgende:
CityHebben ze De Bruyne echt nodig dan?
Godverdomme, moet ik m'n wekker zetten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
13:45 Manchester United - Newcastle United
Broekie uit alles
Nu nog het PSV topicquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, moet ik m'n wekker zetten.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:07 schreef Downwards het volgende:
Vorige week vrijdag smulden wij nog massaal van Villa - Man. Utd.
kut Gijpquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Alsof hij op een roltrap loopt hihihihihihihihihihihihihihi
NUFC is shit joh, komt goedquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:50 schreef Downwards het volgende:
Als Man. Utd wint, win ik 46 euro, maar dan weet je dus alvast wat er gaat gebeuren vanmiddag.
Ik heb er natuurlijk stiekem ook wel alle vertrouwen in.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
NUFC is shit joh, komt goed
Dat duurt nog wel even. Eind oktober uit bij Sunderland.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer zal Mitrovic zijn eerste rode prent ontvangen?
#durftevragen
Dat zal niet lang meer duren. Wat een gek is het ook..quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer zal Mitrovic zijn eerste rode prent ontvangen?
#durftevragen
Zo'n kutritje over het strand kan ik maar moeilijk serieus nemenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is mooi. Kijk je al uit naar het debuut van cha cha cha Martinez vanavond?
Cha Cha Cha is Jackson Martinez, die speelt tegenwoordig voor Atleti.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo'n kutritje over het strand kan ik maar moeilijk serieus nemen
Wtf zeg jij nouquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo'n kutritje over het strand kan ik maar moeilijk serieus nemen
Goedemorgen zeg. Ik moet stoppen met drinkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cha Cha Cha is Jackson Martinez, die speelt tegenwoordig voor Atleti.
Alcoholistquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Goedemorgen zeg. Ik moet stoppen met drinken
Eerst? Dat is pas vanavond.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst kijken we met koffie en kaakjes hoe PSV weer puntenverlies incasseert bij sc Heerenveen
Ik bepaal zelf wel wat ik kijk en waarmee ik dat doequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst kijken we met koffie en kaakjes hoe PSV weer puntenverlies incasseert bij sc Heerenveen
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik kijk en waarmee ik dat doe
Heb 1, alleen geen Nederlands commentaarquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Iemand die toevallig een goede stream kan dm'en?
hahasportquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik kijk via fox.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
dan ben je hier wel op je plek met al die Negers bij Newcastle
Vind het lastig voor wie ik moet staan. Laat het volledig op me af komen. Met de hoop op 4 goals van zowel Memphis als Giniquote:
Dat doet ie alleen nog als hij bij Ana isquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:50 schreef Cavaliers het volgende:
Als Schweinsteiger zijn ogen gebruikt
Mogguhquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er.
Had m'n wekker gezet voor deze wedstrijd.
Bakkie?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er.
Pas maar op dat Davy je wijst op 13:53.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er.
Wil ie zelfquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:53 schreef Henrys het volgende:
Waarom noemt iedereen Depay ineens Memphis? Ik weet dat verhaal met zijn vader maar dat was ook al bij psv en toen was het gewoon Depay
Depayquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wil ie zelf
Dus wij luisteren netjes
Ik hoop ook gewoon op een mooie pot.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vind het lastig voor wie ik moet staan. Laat het volledig op me af komen. Met de hoop op 4 goals van zowel Memphis als Gini
Memphis had hem daar gemaaktquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:56 schreef Cavaliers het volgende:
Ligt wel beter voor een linkspoot ja.
Okquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:57 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Memphis had hem daar gemaakt
Omdat het op zijn shirt staat?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:58 schreef GGMM het volgende:
Waarom noemt die commentator hem structureel Memphis?
Thug life.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:59 schreef hafcfan het volgende:
VI was trouwens een serieus showtje gisteren.
Vertel?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Derksen was het zowaar met je eens over Tete
Das geen goed teken voor Stijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Derksen was het zowaar met je eens over Tete
Kon het prima begrijpen dat hij geselecteerd werd, vond hem goed spelenquote:
Mooi zo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kon het prima begrijpen dat hij geselecteerd werd, vond hem goed spelen
Ieder weldenkend mens is het daarmee eens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Two loc'ed out G's so we're crazyquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ain't nothing but a G thang, baby.
Gisteren vond iemand dat Karsdorp geselecteerd had moeten worden in plaats van Tete.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens is het daarmee eens.
Mag ik raden voor welke club deze man was?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren vond iemand dat Karsdorp geselecteerd had moeten worden in plaats van Tete.
Geen grap.
Death Row is the label that pays mequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Two loc'ed out G's so we're crazy
Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ik raden voor welke club deze man was?
Ik vind het inderdaad vrij logisch dat Janmaat niet geselecteerd wordt ja. En als je dan in de voorselectie er een talentje bij neemt is daar niet zoveel mis mee, zal niet in de basis staan denk ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens is het daarmee eens.
Dre, creep to the mic like a phantomquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Death Row is the label that pays me
Goed backje. Als die zich doorontwikkeld wordt hij misschien wel net zo goed als Arias.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Max 23quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord.
Max23 (en Lokale_Notabele).
Doet het leuk ja, vooral verdedigend primaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed backje. Als die zich doorontwikkeld wordt hij misschien wel net zo goed als Arias.
Goed inschieten had ook een optie geweest.quote:
Bacuna had geselecteerd moeten wordenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren vond iemand dat Karsdorp geselecteerd had moeten worden in plaats van Tete.
Geen grap.
Feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:11 schreef GGMM het volgende:
Depay speelt nu voor de 3e wedstrijd op rij slecht.
Juist.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:12 schreef Sked het volgende:
Depay speelt nu voor de 3e Premier League wedstrijd op rij slecht
Bedankt Sked.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:12 schreef Sked het volgende:
Depay speelt nu voor de 3e Premier League wedstrijd op rij slecht
Het is Adnan. Niet Adriaan.quote:
Verrassing van Newcastle dus.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:50 schreef Downwards het volgende:
Als Man. Utd vandaag ook nog wint, win ik 46 euro, maar dan weet je dus alvast wat er gaat gebeuren vanmiddag.
Het is idd nog geen topshowquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:27 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd is niet het spektakel waar Davy en ik op hoopte.
We hebben Pröpper.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
PSV zal hem node missen dit seizoen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pröpper is nog geen Wijnaldum.
Pröpper is beter.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pröpper is nog geen Wijnaldum.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig mag hij woensdag tegen Brugge
Heeft teveel tijd nodig en kiest steeds voor de moeilijkste oplossing.quote:
Hij kan het tempo gewoon (nog) niet aanquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft teveel tijd nodig en kiest steeds voor de moeilijkste oplossing.
Eens, best vermakelijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:33 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vond het een prima eerste helft.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij kan het tempo gewoon (nog) niet aan
Hou je bek.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is fan van American Football.
Doe eens normaal René.quote:
Heb jij behoefte aan de gedachten van Regi Blinker over deze wedstrijd?quote:
Daar zal wel weer een aparte show voor zijn.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij behoefte aan de gedachten van Regi Blinker over deze wedstrijd?
Mario Been en Jan van Halst.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Elke analist moet vanavond bij de Eretribune zijn
Ik denk dat luisteren naar groeiend gras zinvoller isquote:
Poephoofd?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
en ook poephoofd en Andy vd Meijde
Poephoofd.quote:
Je mag al blij zijn dat ze het beste voor het laatst bewaren vanavondquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:45 schreef Tagliano het volgende:
Wel een schraal Eredivisieprogramma vanavond, komt ook omdat NEC-Ajax verplaatst is natuurlijk
Cambuur-Heracles, ik ga ervoor zittenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je mag al blij zijn dat ze het beste voor het laatst bewaren vanavond
Arjen Lubachquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die werd ooit kapot geluld door Arjen Lubach
Dit doet mij deugd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Cambuur-Heracles, ik ga ervoor zitten
Open deurenquote:
Ik vond het trouwens heel teleurstellend dat jij alleen Johannes en jezelf onder topusers schaarde. Ik voel me genegeerd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[..]
Ik voldoe blijkbaar wel aan de eisen.
Dat was satire. Iedereen weet dat Johannes geen topuser is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vond het trouwens heel teleurstellend dat jij alleen Johannes en jezelf onder topusers schaarde. Ik voel me genegeerd.
Bestond je analyse ook uit dit soort domme opmerkingen? (heb hem niet gelezen)quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:50 schreef opperkleurder het volgende:
Spelers afrekenen op hun goalsGuardado scoort ook nooit, maar dat is geen slechte speler.
TR gemaaktquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was satire. Iedereen weet dat Johannes geen topuser is.
Nee, ik post enkel rake taal.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bestond je analyse ook uit dit soort domme opmerkingen? (heb hem niet gelezen)
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bestond je analyse ook uit dit soort domme opmerkingen? (heb hem niet gelezen)
Hier ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf best een aardige show.
Hij is wel minder dan Serero, tbh.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:50 schreef opperkleurder het volgende:
Spelers afrekenen op hun goalsGuardado scoort ook nooit, maar dat is geen slechte speler.
Jij hoeft jezelf dan ook geen topuser te noemenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vond het trouwens heel teleurstellend dat jij alleen Johannes en jezelf onder topusers schaarde. Ik voel me genegeerd.
Serero is dan ook een klasse apart.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij is wel minder dan Serero, tbh.
Wereldspeler. Net als Andersen. Nieuwe Laudrup.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Serero is dan ook een klasse apart.
Eens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Serero is dan ook een klasse apart.
Die Fisher vind ik ook een topper, en dan bedoel ik niet die jongen die naar Cambuur gaat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wereldspeler. Net als Andersen. Nieuwe Laudrup.
Minder waard dan 1,60 ja?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Serero zit in de klasse onder de 1.60.
Serero wordt onderschatquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:54 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Sta je nog steeds achter je mening?
Ik vind dit een racistische post.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Newcastle United is een vreemdelingenlegioen
Ilan Boccara is de 6 van de toekomst. Heeft al eens een speler alleen voor de keeper gezet na een onderschepping.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die Fisher vind ik ook een topper, en dan bedoel ik niet die jongen die naar Cambuur gaat.
Die geeft hem toch nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:57 schreef Brecht35 het volgende:
Niemand van United die Depay kwam helpen...Schrijnend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |