Bij 20 weken krijg je een stickerboekje en daar kun je dat iedere controle een sticker inplakken. Die mag je zelf uitkiezen iedere keer.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:53 schreef Frummeltje86 het volgende:
Die stickers van de vk, is dat gewoon een uitdrukking of krijgen jullie echt stickers?*newbie* Klinkt goed, Mignonne! Ik heb nog geen verstand van die P-groottes, maar dat komt vast nog wel
Dot![]()
Pfff ik heb volgende week de geslachtsbepaling, maar kan eigenlijk al bijna niet meer wachten!! Wil het zķ graag weten.
datquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
Bij 20 weken krijg je een stickerboekje en daar kun je dat iedere controle een sticker inplakken. Die mag je zelf uitkiezen iedere keer.
p50 is gemiddeld. p80 is bovengemiddeld, p20 ondergemiddeld. In a nutshellquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:53 schreef Frummeltje86 het volgende:
Die stickers van de vk, is dat gewoon een uitdrukking of krijgen jullie echt stickers?*newbie* Klinkt goed, Mignonne! Ik heb nog geen verstand van die P-groottes, maar dat komt vast nog wel
Dot![]()
Pfff ik heb volgende week de geslachtsbepaling, maar kan eigenlijk al bijna niet meer wachten!! Wil het zķ graag weten.
Oh, met zo''n meewarige blik waarschijnlijk... Ik heb er wel eens vriendinnen over gehoord die dat ook zo fijn vondenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Niemand die me zomaar aanraakt. Wel de laatste dagen in de supermarkt dat mensen een opmerking maken in de trant van hoe lang moet je nog, of wat lastig, zo'n buik met dat warme weer...
nee hoor, valt wel mee. Gewoon, symphatiek. Ik denk dat mensen zich wel voor kunnen stellen dat 2 weken 35+ graden niet zo fijn is als je zo'n buik hebt...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:03 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Oh, met zo''n meewarige blik waarschijnlijk... Ik heb er wel eens vriendinnen over gehoord die dat ook zo fijn vondenEn mensen die aan mijn buik willen zitten, ga ik volgens mij echt slaan.
En die aanspraak heeft zijn voordelen hoor! Zeker buiten de supermarkt. Ik heb al in geen weken zelf mijn kratjes in de auto hoeven tillen. Er is elke keer een aardige, sterke meneer in de buurt die dan iets roept als "ho! Wacht! Ik help je wel, want dat lijkt me niet goed voor je nu!".quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:06 schreef Frummeltje86 het volgende:
Pfoe, da's wel erg warm inderdaad
En met mijn 1.65 behoor ik dan tot de categorie klein? Wat is klein?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:50 schreef pinquit het volgende:
Nu dit weerhttp://www.nu.nl/gezondhe(...)zwangerschappen.html
Ik behoor altijd tot de uitzonderingen geloof ik
Geen ideequote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
En met mijn 1.65 behoor ik dan tot de categorie klein? Wat is klein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |