abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155375967
_O-
pi_155376005
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:40 schreef Dot. het volgende:
:D

[ afbeelding ]
mwhehehehe :D
:)
  donderdag 20 augustus 2015 @ 11:53:13 #78
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_155376169
Die stickers van de vk, is dat gewoon een uitdrukking of krijgen jullie echt stickers? :@ *newbie* Klinkt goed, Mignonne! Ik heb nog geen verstand van die P-groottes, maar dat komt vast nog wel ;)

Dot _O-

Pfff ik heb volgende week de geslachtsbepaling, maar kan eigenlijk al bijna niet meer wachten!! Wil het zķ graag weten.
pi_155376214
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:53 schreef Frummeltje86 het volgende:
Die stickers van de vk, is dat gewoon een uitdrukking of krijgen jullie echt stickers? :@ *newbie* Klinkt goed, Mignonne! Ik heb nog geen verstand van die P-groottes, maar dat komt vast nog wel ;)

Dot _O-

Pfff ik heb volgende week de geslachtsbepaling, maar kan eigenlijk al bijna niet meer wachten!! Wil het zķ graag weten.
Bij 20 weken krijg je een stickerboekje en daar kun je dat iedere controle een sticker inplakken. Die mag je zelf uitkiezen iedere keer. :P
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155376250
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:55 schreef Estrys het volgende:

[..]

Bij 20 weken krijg je een stickerboekje en daar kun je dat iedere controle een sticker inplakken. Die mag je zelf uitkiezen iedere keer. :P
dat :Y
en als je het heel goed gedaan hebt krijg je een glittersticker O+
pi_155376264
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:53 schreef Frummeltje86 het volgende:

Dot _O-

p50 is gemiddeld. p80 is bovengemiddeld, p20 ondergemiddeld. In a nutshell ;)
  donderdag 20 augustus 2015 @ 11:58:03 #82
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_155376281
Wauw, doen alle verloskundigen dat? Haha klinkt als een geweldig beloningssysteem. Daar word ik als docent wel blij van O-)

En thanx voor de P-info ;)
pi_155376301
Hier in Duitsland doen ze het helaas niet. Hier gaat alles met stempels, want dat past wat beter bij de bureaucratie...
pi_155376325
Sigmund! :D

Ik heb helemaal geen last van aanspraak i.v.m. mijn zwanger zijn, of vreemde mensen die mijn buik willen aanraken of zo. Wel heel veel positieve opmerkingen van vriendjes / vriendinnetjes / familie / collega's, maar dat mogen ze hoor. Gisteren wel een heel schattig meisje van een jaar of tien die ongeveer zo :o naar mijn buik aan het staren was...Dat mag ook!
Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand
pi_155376351
Niemand die me zomaar aanraakt. Wel de laatste dagen in de supermarkt dat mensen een opmerking maken in de trant van hoe lang moet je nog, of wat lastig, zo'n buik met dat warme weer...
pi_155376390
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:29 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik zou de halkast doorgeven :6
_O- "hier had ik het bad bedacht"
  donderdag 20 augustus 2015 @ 12:03:35 #87
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_155376428
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 12:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Niemand die me zomaar aanraakt. Wel de laatste dagen in de supermarkt dat mensen een opmerking maken in de trant van hoe lang moet je nog, of wat lastig, zo'n buik met dat warme weer...
Oh, met zo''n meewarige blik waarschijnlijk... Ik heb er wel eens vriendinnen over gehoord die dat ook zo fijn vonden :N En mensen die aan mijn buik willen zitten, ga ik volgens mij echt slaan.
pi_155376473
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 12:03 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Oh, met zo''n meewarige blik waarschijnlijk... Ik heb er wel eens vriendinnen over gehoord die dat ook zo fijn vonden :N En mensen die aan mijn buik willen zitten, ga ik volgens mij echt slaan.
nee hoor, valt wel mee. Gewoon, symphatiek. Ik denk dat mensen zich wel voor kunnen stellen dat 2 weken 35+ graden niet zo fijn is als je zo'n buik hebt...
  donderdag 20 augustus 2015 @ 12:06:33 #89
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_155376485
Pfoe, da's wel erg warm inderdaad ;)
pi_155376891
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 12:06 schreef Frummeltje86 het volgende:
Pfoe, da's wel erg warm inderdaad ;)
En die aanspraak heeft zijn voordelen hoor! Zeker buiten de supermarkt. Ik heb al in geen weken zelf mijn kratjes in de auto hoeven tillen. Er is elke keer een aardige, sterke meneer in de buurt die dan iets roept als "ho! Wacht! Ik help je wel, want dat lijkt me niet goed voor je nu!". O+ *O* ^O^
En als ik dan thuis kom laat ik vriend de kratten weer naar binnen sjouwen, dus prima.
pi_155377518
Nu dit weer :') http://www.nu.nl/gezondhe(...)zwangerschappen.html

Ik behoor altijd tot de uitzonderingen geloof ik :{
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155377640
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 12:50 schreef pinquit het volgende:
Nu dit weer :') http://www.nu.nl/gezondhe(...)zwangerschappen.html

Ik behoor altijd tot de uitzonderingen geloof ik :{
En met mijn 1.65 behoor ik dan tot de categorie klein? Wat is klein?
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155377645
Niet dat ik een (te) vroege bevalling wil hoor :o
pi_155377677
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 12:55 schreef Estrys het volgende:

[..]

En met mijn 1.65 behoor ik dan tot de categorie klein? Wat is klein?
Geen idee :') ik denk dat je wel tot klein behoort. Kleiner dan gemiddeld? Gemiddeld is (in NL) geloof ik 1,72 ofzo. Maargoed dit onderzoek vond plaats in USA, dus daar liggen de getallen vast weer anders :+
pi_155378030
Kunnen ze geen waarschuwing boven zo'n artikel plaatsen. :(
pi_155378383
Ligt het aan mij of staat er al 2 weken lang dagelijks zo'n bericht mbt zwangerschappen op nu.nl, of het trekt gewoon mijn aandacht, dat kan ook :+
pi_155378447
Kut. Dat was dus niet helemaal goed.

Het was allemaal heel lastig te zien dus in eerste instantie leek alles goed, maar uiteindelijk was er glashelder een nekplooi van 3,7mm te zien. Dat is dus over de grens. En daardoor een kans van 1:49 op een kindje met Downsyndroom.

De echoscopiste zei verder dat ze een niet-pluis gevoel had, met name over het hoofdje. Hersenkronkeltjes die er het ene moment prima uitzagen, en het andere moment wat anders..... En het hoofdje was wat klein ten opzichte van het lijfje.

Ze ging het ziekenhuis voor ons bellen, zodat zij nog een uitgebreide echo kunnen doen van het hoofdje. De nekplooimeting wordt niet opnieuw gedaan want die was duidelijk. Dit wordt echt een onderzoek om evt lichamelijke afwijkingen op te sporen.

Ze benadrukte dat het werkelijk alle kanten op kon, maar dat het wel verstandig was om in elk geval die echo te laten doen. Bij voorkeur dan na onze vakantie over 2 weken, omdat het kindje dan weer wat groter is.

----

Ik ben me lens geschrokken. Deze zwangerschap voelt -net als de vorige- zo goed, ik zag dit echt niet aankomen. Maar bovenal; ik heb er zoveel vraagtekens bij. Ze kwam namelijk weer uit op een termijn van 12 weken, gebaseerd op de grootte van het kindje. En dat kán nou eenmaal niet.

Dus is het hoofdje nou klein, of het lijfje groot. En is de nekplooi bij een kindje van 11 weken sowieso dikker dan bij 12 weken of is die hoe dan ook echt verdikt?

-O-
pi_155378464
Potverdorie LB :*
pi_155378503
Och LB. zeker die uitspraken zijn echt heel naar.. Ik duim heel hard voor jullie dat het meetfoutjes zijn en gewoon een dik nekje, meer niet :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')