het loopt stormquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:27 schreef Holenmens het volgende:
Voor het eerst sinds oktober 2014 een nieuw topic
wat?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 07:48 schreef danos het volgende:
Respect dat je zoveel poen kunt verdienen met bagger
overloperquote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:58 schreef Paul het volgende:
Radio 538 is echt fantastisch, ik luisterde vroeger altijd Giel. Nu altijd Evers. En dan in de middag lekker lachen met Coen en Sander. In het weekend luister je natuurlijk Dance Department.
538 is echt fantastisch.
Je ken hem luisteren op Radio Veronicaquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:09 schreef Evertjan het volgende:
Ik mis wel WeekendRick in het weekend mist 538 nog een leuk middagprogramma
Jij moet wel het geheugen van een eendagsvlieg hebben dan, iedere dag dezelfde grappen. Alleen Niels, Rick en Henk zijn wel prima bij Evers. Evers zelf alleen nietquote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:58 schreef Paul het volgende:
Radio 538 is echt fantastisch, ik luisterde vroeger altijd Giel. Nu altijd Evers. En dan in de middag lekker lachen met Coen en Sander. In het weekend luister je natuurlijk Dance Department.
538 is echt fantastisch.
Merkte het gister al iddquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:28 schreef wolfrolf het volgende:
ze zijn al een stuk beter in vorm vandaag
Al een paar keer hardop moeten lachen
Ik heb Giel al ingelichtquote:Op donderdag 20 augustus 2015 07:23 schreef Paul het volgende:
Ik ben weer gesellug Evers aan het luisteren
even een SMS naar 3333 gestuurdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 07:23 schreef Paul het volgende:
Ik ben weer gesellug Evers aan het luisteren
Geen fax?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
even een SMS naar 3333 gestuurd
538 draait nog wel iets vaker Kensington hoor...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:16 schreef franklop het volgende:
4e dag dat ze Kensington draaien?
Lijkt wel hun 3FM playlist
Nog vakerquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
538 draait nog wel iets vaker Kensington hoor...
Correct.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
538 draait nog wel iets vaker Kensington hoor...
Ik mis nu wel een mooie entree voor het weekend... De top-40 boeit me weinig en FvdL brengt dat nou ook niet echt op 3FM.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:27 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, vier dagen in de week nu.
Meer verdienen met minder uren
Kan Coen in het weekend lekker ff retour naar Singapore of zo! Uiteraard niet gesponsord!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:27 schreef Pino112 het volgende:
komt er geen best of Coen en Sander show op de zaterdagmorgen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:27 schreef Pino112 het volgende:
Frank Dane is op vakantiequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 07:04 schreef Paul het volgende:
Ik luister Evers
Vanmiddag de Frank en Vrijdagshow
oke hans bedankt voor deze bijdragequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:25 schreef De-Hamster het volgende:
Bij ons in de buurt kun je geen Radio 538 ontvangen![]()
Gisteren eens geluisterd naar Coen & Sander, geen gemis. Dat is echt reclame luisteren met een beetje radio tussendoor.
Dankzij die verruckte halbe stunde (slechte kopie van het foute uur) doet hij niks meer na 9 uur op het nieuws van 9:30 na. Daarna nog wat plaatjes en dan afsluiten met de hoogtepunten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:14 schreef RedFever007 het volgende:
Trouwens verschrikkelijk hoeveel tijd Evers verdoet aan jingles![]()
effectief blijft er met alle muziek, reclame's en jingles weinig tijd over voor Rick en Niels. Eigenlijk luister ik alleen Evers voor het nieuws op de halve uren met Blok, Niels en Rick.
Evers zelf is best vermoeiend
Dat slaat inderdaad nergens opquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Dankzij die verruckte halbe stunde (slechte kopie van het foute uur) doet hij niks meer na 9 uur op het nieuws van 9:30 na. Daarna nog wat plaatjes en dan afsluiten met de hoogtepunten.
Niet iedereen vind Evers een God.quote:
Vroeger waren dat soort mensen ook meer op tv wat dat betreft heeft hij mazzel met de boertjes dat ze nog actief zijn in het voetbalquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:09 schreef Paul het volgende:
Ja wel jammer dat Evers minder typetjes doet tegenwoordig.Vroeger altijd Frank en Ronald en Willibrord En Rob de Tuinman enzo
Ik zet in op dotanquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
Zullen ze wederom openen met Kensington?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mooie ironie dat ze nu zelf Win Met De Zin moeten presenteren
Nu moet je ze drie keer melden.quote:
Nou ja, t'is maar net welke zender ik luister welk topic het ingaatquote:
3x?quote:
haten op The Script hun muziek stond onder een van de meeste legendarische afleveringen van Scrubs. Moet daar altijd daar aan denken als ik How to save a life hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:05 schreef wolfrolf het volgende:
The Script
Past ook wel in het rijtje van de TT
Ja had die aflevering een goed script??quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
haten op The Script hun muziek stond onder een van de meeste legendarische afleveringen van Scrubs. Moet daar altijd daar aan denken als ik How to save a life hoor
quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja had die aflevering een goed script??
hallo hier is gielquote:
Idd wel heel kinderachtig, dacht er vandaag ook al aan, doelgroep is zeker 12 jaar met die jinglequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:16 schreef wolfrolf het volgende:
Coen en Sander doen het goed! Maar die einde van de show jingle vind ik nog steeds ronduit matig
Zouden ze haar vandaag onder druk van de directie hebben teruggebeld en die reis naar Ibiza hebben gegeven...?quote:
Is voor de populariteit van Coen en Sanderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zouden ze haar vandaag onder druk van de directie hebben teruggebeld en die reis naar Ibiza hebben gegeven...?
Die was vanmiddag nog op 3FM bij Sanderquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:10 schreef Evertjan het volgende:
Ik mis wel paultje pils op vrijdag
Ik mis hem nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:10 schreef Evertjan het volgende:
Ik mis wel paultje pils op vrijdag
Volgens Ellen niet dusquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:10 schreef Evertjan het volgende:
Ellen Hoog te gast in de Frank en Vrijdagshow Leuk want die 2 zijn toch een stelletje geweest???
Doe mij maar New York Pizzaquote:Op dinsdag 15 september 2015 08:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind Domino's pizza wel lekker trouwens
Ook lekker, maar ietwat kariger belegd dan Domino's pizza's in mijn meningquote:
mwahw lekker hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:16 schreef Evertjan het volgende:
Veels te zout die pizzas van Fat Dominos
niet echt om eerlijk te zijn. Bij ons in smalltown is onlangs een Domino Pizzatent geopend en ik had een pizza met paprika en die bodem smaakte heel erg zout om eerlijk te zijn, Nee doe mij maar een pizza van een echte Italiaanse pizzaria.quote:
quote:Radio 538-dj Jeroen Nieuwenhuize gaat scheiden van zijn vrouw Kayla Bredewold. Het stel, dat in 2012 in het huwelijksbootje stapte, gaat 'als goede vrienden' uit elkaar.
Het is geen vechtscheiding, er is geen ruzie en we gaan goed verder'', zegt 'mister' Top 40 tegen Shownieuws. ,,Het is jammer natuurlijk. Ik betreur het ook heel erg, we hebben er alles aan gedaan om het huwelijk te redden en het is altijd een moeilijk besluit om te gaan scheiden, want je koos toch ervoor om samen oud te worden.''
Kayla heeft sinds drie weken een nieuwe woonruimte in Laren en woont niet meer samen met de populaire dj.
ik weet niet eens welke van de 4 stemmen nog onbekend isquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:52 schreef GwaiLow het volgende:
Weten jullie de namen van Win met de Zin al ?Ben wel benieuwd. Luister niet zo vaak, maar hoorde deze ineens.
Ik denk de eerste.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:18 schreef Cara het volgende:
[..]
ik weet niet eens welke van de 4 stemmen nog onbekend is
'the beat' stukje?quote:
Frank Lammers heeft toch helemaal niet zo'n zware stem als de 2e?quote:Op donderdag 17 september 2015 14:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Juist. Ik denk dat het ?? - Frank Lammers - Dennis v/d Ven - Boris v/d Ham is.
quote:Op donderdag 17 september 2015 15:01 schreef BeamofLight het volgende:
Ik weet gewoon 100% zeker dat stukje 3 en stukje 4 van Maarten vd Weijden zijn....
quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:24 schreef Evertjan het volgende:
waarneer gaat Coen op vakantie zodat Frank Dane kan invallen bij C&S
Staat dat ergens uitgesplitst dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:58 schreef bechirti het volgende:
Alsof 538 voor Coen en Sander geen kensington draaide. Dat streets en war waren zogenaamde homesongs. Vooral de eerste had nauwelijks streams, alleen de airplay van 538 was belachelijk hoog. Zelfde geldt weer voor dat achterlijke Riddles.
Dat klopte achteraf dus jaquote:Op donderdag 17 september 2015 14:54 schreef Cara het volgende:
[..]
Frank Lammers heeft toch helemaal niet zo'n zware stem als de 2e?
Ik dacht juist dat hij de eerste was.
Sebastian Ingrosso de laatstequote:Op maandag 21 september 2015 09:33 schreef wolfrolf het volgende:
Oh is het geraden?
Wie waren het nou?
Nooit van gehoordquote:
Je luistert 538 en nog nooit van m gehoord?quote:Op maandag 21 september 2015 09:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
EDIT oh van Swedish House Mafia dus
Nou knap dat dat geraden is
Ik luister alleen evers en koen en sandraquote:Op maandag 21 september 2015 09:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Je luistert 538 en nog nooit van m gehoord?
Jammer dat het niet op mijn rekening wordt gestortquote:Op maandag 21 september 2015 18:33 schreef Evertjan het volgende:
lekker hoor 42.250 euro lekker belastingvrij
had je het maar goed moeten radenquote:Op maandag 21 september 2015 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jammer dat het niet op mijn rekening wordt gestort
Maar dat had hij toch op 3FM ook al?quote:
Hee dat van die primeurquote:Op woensdag 30 september 2015 21:23 schreef Evertjan het volgende:
http://www.3fm.nl/a/200804
historisch fragment van Evers nog uit de 3FM tijd
3FMquote:Op woensdag 30 september 2015 21:23 schreef Evertjan het volgende:
Geen idee??quote:Op woensdag 30 september 2015 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee dat van die primeur
Waar las ik dat nou laatst?
Oh wat leuk ben je ook fan van mevrouw Koekoek?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja, in dat stuk in de Vara gids
nee hij isquote:Op donderdag 1 oktober 2015 06:32 schreef Evertjan het volgende:
Is Rick Romijn op vakantie?? Dit is al de 2e week dat Jelte bij de ochtendshow zit geloof ik
toen waren de typetjes nog boeiendquote:Op woensdag 30 september 2015 21:23 schreef Evertjan het volgende:
wat hoe kan datquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:27 schreef Evertjan het volgende:
viel mij trouwens op geen Wilfred Genee gisteren bij 538 maar wel bij Ekdom in de ochtend met een voetbalupdate
Bij Ekdom??quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:27 schreef Evertjan het volgende:
viel mij trouwens op geen Wilfred Genee gisteren bij 538 maar wel bij Ekdom in de ochtend met een voetbalupdate
Wel een aantal keren verslag gedaan van een oranje wedstrijd tijdens ekstra weekendquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij Ekdom??Die man heeft nog nooit een voetbalmatch gezien..
Ha! Precies wat ik mij ook afvroeg!quote:
Tot 22 oktober.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die actie eigenlijk
jaquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft zijn paal weer in Texel geboord?
yupquote:Op maandag 19 oktober 2015 07:29 schreef Evertjan het volgende:
Hoor ik nu Bart Jan Cune bij Edwin Evers??
Ik denk dat ze ook het land ingaan met de drive in show en dat ze wat voiceover werk hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:03 schreef kalinhos het volgende:
Wat ik me afvraag he, zo'n Menno de Boer, of Mark Labrand, die 2u per dag radio maken. Is dat nou hun fulltime baan?
Hij is eindredacteur, als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
BJ Cune doet bij 538 precies hetzelfde als op 3FM: het nieuws lezen. Dacht dat ie een andere rol zou krijgen?
Hoofdredacteurquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hij is eindredacteur, als ik me niet vergis.
Jij bent Adjunct directeurquote:
Henk Blokquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:45 schreef Evertjan het volgende:
Henk Blok verkozen tot beste nieuwslezer meer dan terecht
Ik heb het gemistquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ging met de kranten van half 8 helemaal kapot om de duitse poes
Sieg-miauw![]()
Henk Blok die helemaal dubbel schiet van het lachen
Epische radio!
Ik zie ook regelmatig hoogtepuntjes op FB langskomen.quote:
Als ik mij niet vergis komt 538 niet vanaf de mast in Lopik?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik zie ook regelmatig hoogtepuntjes op FB langskomen.
Normaal gezien luister ik Evers op de fiets naar het werk via de app, maar ik heb mijn internettegoed verprutst door Spotify playlists te downloaden terwijl ik wifi uit had staan
FM-ontvangst van 538 is zo waardeloos in midden-nederland. Op de autoradio heb ik er niet zo veel last van, maar de antenne van smartphones en andere draagbare audio-apparatuur is er blijkbaar ontoereikend voor. Ik dan heb ik goddomme de mast van Lopik gewoon in het zicht
Waarschijnlijk niet. Waarom betaal ik goddomme kijk-en-luistergeldbelasting dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis komt 538 niet vanaf de mast in Lopik?
Niet voor 538 hoor, die zijn kommersjeelquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Waarom betaal ik goddomme kijk-en-luistergeldbelasting dan?
Ik was al een klachtenbrief aan het schrijven!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet voor 538 hoor, die zijn kommersjeel
Voor publieke zenders betaal je ook geen kijk- en luistergeldquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet voor 538 hoor, die zijn kommersjeel
ZE WORDEN BETAALD VAN MIJN CENTEN ROEL!!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor publieke zenders betaal je ook geen kijk- en luistergeld
is hier een gemist fragment vanquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ging met de kranten van half 8 helemaal kapot om de duitse poes
Sieg-miauw![]()
Henk Blok die helemaal dubbel schiet van het lachen
Epische radio!
Gisterenmorgen tijdens de kranten van half 8. Gewoon even de volledig uitzending opzoeken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
is hier een gemist fragment van
En was het lachenquote:
http://www.538.nl/program(...)-disney-filmpje-ooitquote:Op woensdag 4 november 2015 16:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze zeggen regelmatig dat er beelden op de C&S site staan, maar ik kan ze nooit vinden
Nu ook weer dat filmpje van Disney.
Rentree MIDNRquote:Op donderdag 5 november 2015 20:14 schreef Evertjan het volgende:
Show zonder naam stopt ermee Wolfrolf zal dit jammer vinden
Wereldprimeurtwitter:eversstaatop twitterde op vrijdag 06-11-2015 om 09:34:38We hebben straks op @538 de wereldprimeur van de nieuwe @coldplay single! > https://t.co/0fSIDgVkAH reageer retweet
Dat jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:39 schreef Pino112 het volgende:
Wereldprimeurtwitter:eversstaatop twitterde op vrijdag 06-11-2015 om 09:34:38We hebben straks op @538 de wereldprimeur van de nieuwe @coldplay single! > https://t.co/0fSIDgVkAH reageer retweet
.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:39 schreef Pino112 het volgende:
.
En tegelijk op 3quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:42 schreef F1gamer het volgende:
Hoezo wereldprimeur een uur terug op radio 2 gehoord
Potdulleme SC, post je dit ook al in het 538-topique?quote:
Doe ik soms ook edjequote:Op dinsdag 10 november 2015 13:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Potdulleme SC, post je dit ook al in het 538-topique?
Moet kunnenquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Potdulleme SC, post je dit ook al in het 538-topique?
Inderdaad, ik zie ook ChatGirl en Pino hier opduikenquote:
Zit ze ook bij Evers ofzoquote:Op woensdag 11 november 2015 08:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik ben niet zo van het promoten van m'n eigen programma's." Ze zei het echt!![]()
![]()
Ze was aan de lijn idd. Dus ze was vooral niet bezig met het promoten van haar eigen programmaquote:Op woensdag 11 november 2015 08:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit ze ook bij Evers ofzo
Ze zat namelijk net bij Giel...
Het erge is, ze zei bij Giel precies hetzelfdequote:Op woensdag 11 november 2015 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze was aan de lijn idd. Dus ze was vooral niet bezig met het promoten van haar eigen programma![]()
![]()
. Wat een doos.
twitter:538 twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 15:54:52Love You Now van @MissMontreal ga je extra vaak horen op 538. Het is de nieuwe #Alarmschijf! https://t.co/p6Ekd7Ycwa https://t.co/R51hRWVegn reageer retweet
Absoluutquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:46 schreef Evertjan het volgende:
ik ben fan van Henk in de regio!!!!! Wolfrolf ook trouwens
De ingewikkelde songtekst van C&S.twitter:coenensander twitterde op maandag 08-02-2016 om 16:16:01Sneak peak von ünser nummer Supergeil! mit de @Vengaboys 🎉 Zometeen der primeur op https://t.co/uAH8q6hKpT #CSFEST16 https://t.co/NRPdE4RjdB reageer retweet
Waarom is dat eigenlijk? Is Evers ziek?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:30 schreef Evertjan het volgende:
Coen is uit zijn bed gebeld om Evers te vervangen EN DAT OP ZIJN VRIJE DAG!!!!!
Filequote:Op vrijdag 12 februari 2016 07:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk? Is Evers ziek?
Sander kan alleen geen radio makenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:04 schreef BeamofLight het volgende:
Die Coen is toch gewoon echt he le maal niks. Sander is ok en alles draait gewoon om Sander. Ik ben toch niet de enige die dat ziet (hoort)??
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:03 schreef Evertjan het volgende:
Had hij beter van uit zijn thuisstudio kunnen gaan presenteren maar daar was het te laat voor
Leukquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Frank en Sandereindelijk!
Vliegende keep van 538quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:10 schreef franklop het volgende:
Hoop dat Frank een goed onregelmatigheidscontract heeftDie loopt ook te hoeren zeg over het station heen
Nee dat was Domien is Wakkerquote:Op maandag 22 februari 2016 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jawel top
De beste ochtendshow van nederland
op het hoogtepunt gestoptquote:Op maandag 22 februari 2016 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]die show bestaat niet eens meer
Vast ook door het ontbreken van concurrentie op dat tijdstip... Frank Hoitjesquote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
Coen en Sander gaan blijkbaar toch best lekker
https://www.radiofreak.nl(...)in-de-middag-op-538/
Zal er zeker mee te maken hebben. Programma wat ze nu hebben is nou niet echt bepaald vernieuwendquote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vast ook door het ontbreken van concurrentie op dat tijdstip... Frank Hoitjes![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal er zeker mee te maken hebben. Programma wat ze nu hebben is nou niet echt bepaald vernieuwendAl moet ik gek genoeg altijd lachen als Sander buiten het weerbericht doet
Idd, net even teruggeluisterdquote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:46 schreef Evertjan het volgende:
mooie radiocolumn van Peter Heerschop vanmorgen prachtig gesproken over Brussel en Cruijff
Vind het nog niet echt een verbetering, maar dat zal vanzelf wel wennen. Bij de vorige vernieuwing maakte Evers er redelijk uitgebreid melding van tijdens z'n show, was dat vandaag ook zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:52 schreef Evertjan het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe vormgeving bij 538?? moet er wel eventjes aan wennen maar het klinkt allemaal wat strakker
Alleen het nieuws is toch veranderd?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:52 schreef Evertjan het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe vormgeving bij 538?? moet er wel eventjes aan wennen maar het klinkt allemaal wat strakker
FRANK DANE GOD!!quote:Op dinsdag 5 april 2016 07:27 schreef Pino112 het volgende:
Wie doet nu C&S omdat Coentje met z'n gat alweer op vakantie is?
quote:Op dinsdag 5 april 2016 07:46 schreef Paul het volgende:
[..]
FRANK DANE GOD!!
MET JELTE-GOD EN ALBERT-GOD
[ afbeelding ]
Niks vreselijk aan.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:03 schreef SunChaser het volgende:
Wanneer is die vreselijke Jensen weer weg?
Tijdelijke middagshow vind ik leuker, dus dit is een goede week.quote:Op dinsdag 5 april 2016 07:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]De Frank en (tijdelijke) middagshow
Frank Dane God niet waarderenquote:Op donderdag 7 april 2016 16:03 schreef SunChaser het volgende:
Wanneer is die vreselijke Jensen weer weg?
Frank Dane is sowieso een radioheld.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:57 schreef Paul het volgende:
De Frank en vrijdagshow is weer top vandaag met Alberto StegemanGod
Bellen naar Noorwegenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:21 schreef Evertjan het volgende:
Vanmorgen ook weer een topshow bij Evers. Echt tranen met tuiten gelachen
FrankieGodquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Frank Dane is sowieso een radioheld.
Zonde dat die tussen 12 en 2 zit weggemoffeld.
Q-Musicquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:31 schreef Paul het volgende:
[..]
FrankieGod![]()
Maarja waar moetie dan hee. Ipv Evers kan niet en Coen en Sander wil ik ook niet kwijt
Qmusicquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Q-Music
Niek van der B is toch out of the running en zulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |