ik zie 'm niet!quote:Op donderdag 10 september 2015 09:08 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren een tijger muts gemaakt, haha.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:49 schreef NijntjesUk het volgende:
Nee, heb er wel mee in mn handen gestaan. [/nutteloze post :,) ]
nade goede zoekterm gevonden te hebben direct besteld, en vandaag al binnen! 50 rammeldoosjes en 50 rammelkralen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:26 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik ben op Ebay op zoek naar van die ratelkralen/balletjes, die je in je haakwerk kunt verwerken als je een rammelaar maakt.
Heeft 1 van jullie wel eens zoiets gekocht op Ebay, en hebben jullie enig idee wat de goede zoekterm zou kunnen zijn?
'rattle beads' blijkt niks op te leveren
quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:10 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
nade goede zoekterm gevonden te hebben direct besteld, en vandaag al binnen! 50 rammeldoosjes en 50 rammelkralen.
En nu zit ikal de hele mddag met die doos te schudden![]()
In mijn dorp is die vast niet te krijgen. Zou het wat zijn? En wat kost t?quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:34 schreef Mord_Sith het volgende:
Heeft er iemand hier die Amigurumi-special van Simply Haken al gekocht?
Ja weet ik dus niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:32 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
In mijn dorp is die vast niet te krijgen. Zou het wat zijn? En wat kost t?
Wat! Die ken ik helemaal niet! Nu wil ik ook nijlpaarden makenquote:Op woensdag 9 september 2015 22:32 schreef DjinN het volgende:
Nieuw project waar ik aan ga beginnen zodra mijn Amineko af is:
Heidibears Happypotamus
[ afbeelding ]
Jaaa die is erquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat! Die ken ik helemaal niet! Nu wil ik ook nijlpaarden makenzijn daar ergens patronen van te vinden?
Ik ook! Ik vind ze leuk!quote:Op zaterdag 12 september 2015 07:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jaaa die is erstaat op Ravelry en is van Heidibears. Is wel een betaald patroon maar dat had ik er wel voor over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |