Nog steeds geen berichtquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik nomineer Tong's schrijfsel voor het aankomende boekenweekgeschenk.
Positive vibesquote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist! Dat hebben we nodig op FOK!
Ik lever zoveel columns in dat ik er mee ben gestopt. Er werd aan me gevraagd of ik ze wilde insturen. Ben er mee gestopt. Ben gekke henkie niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:14 schreef Nibb-it het volgende:
Is een dagelijks stukje op de fp niet iets voor je, tong?
Ik zou wel een klein dagelijks stukje willen schrijven. Beschouwend, niet te groot, klein en subtiel. Ben alleen bang dat ze groter denken.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:14 schreef Nibb-it het volgende:
Is een dagelijks stukje op de fp niet iets voor je, tong?
Oh ja. Ha ha ha Ik hield het netjes.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is "Wilhelmina Kuttje junior", met twee t.
Misschien maar beter ook.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja. Ha ha ha Ik hield het netjes.
Zal m'n best doenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:17 schreef richolio het volgende:
Ik wil weer een leuk feestverhaal horen Tong.
1980.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:17 schreef richolio het volgende:
Ik wil weer een leuk feestverhaal horen Tong.
Het geeft te denken.quote:Begin jaren 70 zag ik Charley George voetballen bij Arsenal. Ik wilde zoals hem zijn. Hij was de tweede voetbal-Beatle na George Best. Ache me een bietje kent, kende me nog als voetballer. Het was een jochie met lange haren en afgezakte kousen. Hij droeg zijn shirt uit de broek. Hij was ook een Ajacied. M'n hondje heette Cruijffie. Daarna ging Cruijffie naar Barcelona. Barcelona stal vanaf die tijd ook m'n hart. De Nees ging er zelfs voetballen. In 1979 was ik op schoolreis in London. Ik maakte iedere voetballiefhebber van de school warm voor Arsenal. De FA-cup finale Arsenal-Manchester United werd dat jaar gespeeld. We hebben toen sjaaltjes gekocht en ermee geposeerd voor de camera. We waren die zaterdag in London.
Ik kan de foto's niet posten helaas. We gingen na de legendarische overwinning van Arsenal. 4 doelpunten in de laatste tien minuten, 3-2 overwinning, naar een kroeg. We waren 16, dus zaten we aan de chocomelk en cola. Daar zaten we trots te zijn, met onze shawltjes. Er kwamen opeens Manchester United supporters binnen. Ik rook het onraad. De maagdelijk witte nieuwe Arsenal supporters uit Nederland hadden geen idee. Ik deed snel m'n sjaaltje weg. Ik deed alsof in m'n ééntje een colaatje aan het drinken was.
'They are bloody young and bloody Dutch.'
Langzaam liep ik achter de medeleerlingen aan. Anders had ik de bus nooit meer teruggevonden.
De wedstrijdbus van FC Ajax-Barcelona-Arsenal zou ik nooit hebben gemist.
Met Lionel Cruijff aan het stuur en Charley George die het verkeer stopt.
Mooi. *Stil*quote:Op donderdag 17 maart 2016 04:09 schreef PeteSampras het volgende:
Ja, het zijn leuke stukjes, het zouden leuke stukjes kunnen zijn, als je jezelf de eer zou bewijzen het gewoon op te schrijven als de ouwe, saaie lul die je daadwerkelijk bent (of nog beter: in het Nederlands) in plaats van de een of andere overjarige kuthipster die denkt dat'ie Bukowski is.
Hier kan ik niet tegenop. Al zou ik John de Wolf in z'n reet neuken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 04:12 schreef PeteSampras het volgende:
Het geeft in ieder geval een mooi inzicht in hoe beperkt je belevingswereld is, Tong. Machtig interessant. Daar moet ik je mee complimenteren. De duivel scheert een varken en zegt: 'Veel geschreeuw, maar weinig wol.'
Hij heeft een eigen uitgeverij. Prominent iemand.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dan ga je het druk krijgen. Succes!
Vooral de moderne geschiedsgeschrijving uit Bommel. De rest komt later wel. Ha ha haquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dan ga je het druk krijgen. Succes!
Ga je het doen? En kan je onthullen welke uitgeverij het is?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen uitgeverij. Prominent iemand.
Ik ga het zeker doen. Hij is oprecht en noemde me al als één van z'n favoriete schrijvers. Als je terug leest zie je wie het is. Heerlijk om monden te gaan snoeren straks. Niet dat ik het daar voor doe. Maar je begrijpt me.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je het doen? En kan je onthullen welke uitgeverij het is?
Ik kan je onder sneeuwen met namen die je niet kent.quote:
Dank je. Was zelf ook wel tevreden.quote:
Dat mag je ook zeker zijnquote:
Ik las het in het andere topic. Mooi toch?quote:Op zondag 17 juli 2016 21:16 schreef tong80 het volgende:
Kreeg net een bericht van de uitgever van het Pokémon weekblad. Of ie hem mocht plaatsen ?
Leukquote:Op zondag 17 juli 2016 21:24 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik las het in het andere topic. Mooi toch?
Er moet ergens een topic zijn waar ze verzameld worden. Konden hem niet meer vinden. In MEN.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |