SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intentionally left blank.![]()
Sssssssst..quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze zit daar toch gewoon naast gabri op de bank?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ja echt zeker. Jammer want ze ging eindelijk malen over hoe gio deed. Nu komt ze dadelijk weer vrolijk eruitquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
Gnomi is dus echt naar de zk om Gio te zien![]()
Waaif wil gezellig bij de open haard zitten met Ivan. Ivan was van plan om de laptop te pakken.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
riemen vast waaif kapte zelf hout thuis , hele kavels werden gekocht bomen omzagen weken lang bezig![]()
![]()
top waaifie
![]()
![]()
Ons houthok was ook in verschillende gedeeltes verdeeld.
Wij kapten het hout zelf.
Mijn ouders kochten dan een kavel en dan gingen we het bos in en bomen omkappen
Nicole![]()
Nicole over samen bij openhaard zitten
Ivan "Nou ik wilde eigenlijk de laptop erbij pakken" (mocht toch alleen in kantoor van Floor)
Nicole "Owh, gezellug"![]()
Pretpilletje gehad.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:28 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja echt zeker. Jammer want ze ging eindelijk malen over hoe gio deed. Nu komt ze dadelijk weer vrolijk eruit
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
zeker niet omdat ze niet op de stream is heet dat niet dat ze Gio trifftquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:28 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja echt zeker. Jammer want ze ging eindelijk malen over hoe gio deed. Nu komt ze dadelijk weer vrolijk eruit![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
laat hem lekker googlen. Of anders op een Oostenrijks forum gaan postenquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
SL![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
wie is de blonde Hypocriet?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Heeft iemand een filmpje dat die blonde Hypocriet flipt?
was tijdens het vertrek van Gaby.![]()
Wat maak je je toch druk, ze heeft een relatie met Gio niet met jou.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker niet omdat ze niet op de stream is heet dat niet dat ze Gio trifftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jawel let maar op straksquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker niet omdat ze niet op de stream is heet dat niet dat ze Gio trifftTwinning = boring![]()
Bas zei tijdens die fittie tegen Nicole trouwens iets als "Nou dan heb je alvast iets om volgende keer weer op mij te stemmen he?"
Dat zal wel steken want betekend niet dat ze van hem af zijn, lijkt eindelijk toch door te dringen.
Zeker na die opmerking gister "Ik gun de overwinning iedereen, behalve Bas! Dan ben ik hier nog voor 1 januari weg!"![]()
![]()
Wie weet wel. Je weet het niet.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker niet omdat ze niet op de stream is heet dat niet dat ze Gio trifft
OT klaver staat lekker te eten tijdens SL.
Ik ben benieuwd wie de koeien gaat doen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
wat en onzin om dat gaat het toch nietquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat maak je je toch druk, ze heeft een relatie met Gio niet met jou.![]()
Schijn bedriegt. Heul veul stro over de vlaaien gooien doet wonderen.quote:
― Mark Twain
Nee, hij was echt schoon. Volgens mij is er ingegrepen of ze heeft het niet alleen gedaan.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijn bedriegt. Heul veul stro over de vlaaien gooien doet wonderen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Heb je deze niet?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:32 schreef Urb het volgende:
Waarom zoveel Nicole op stream 1 & 3, ik ga hier slecht op![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Gio en Naomi, alleen wij zullen dat niet zien.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:31 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd wie de koeien gaat doen.
Dat word rollebolle in het stro.
De Ceaucescu's prominent voor de open haard...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Vanochtend leek het daar niet op, dus zal het wel door de koeienkabouter gedaan zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:33 schreef mazaru het volgende:
Nee, hij was echt schoon. Volgens mij is er ingegrepen of ze heeft het niet alleen gedaan.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
http://www.utopiagekte.nl/2015/08/giorigo-hangt-boven-het-hek-bij-utopia.html[quote]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2242862/2/25#155300303]maandag 17 augustus 2015 18:34[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/333742]notturna[/url] het volgende:
[..]
Gio en Naomi, alleen wij zullen dat niet zien.
Dat word rollebolle in het stro.
[/quote]
ja en Lot en Isa kommen helpen man man![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:35 schreef mario390 het volgende:
http://www.utopiagekte.nl(...)-hek-bij-utopia.html
[..]
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Dat zou Gio fijn vinden drie vrouwen in zijn bed.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
Gina vindt dat de kroegennacht gecanceld moet worden ...afspraak is afspraak ... de hoofdact is weg en dan ook nog dat dingetje wat ik je liet zien en wat je nu ook van buiten hoort...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Natuurlijk zit Noom bij de FEBO samen met Gio. Do your math.
Of doet de 360 camera het weer niet?
― Mark Twain
Het Monster van Frankenstein zit daarquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:28 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja echt zeker. Jammer want ze ging eindelijk malen over hoe gio deed. Nu komt ze dadelijk weer vrolijk eruit
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Cancelen die kroegennacht.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:37 schreef snetje het volgende:
Gina vindt dat de kroegennacht gecanceld moet worden ...afspraak is afspraak ... de hoofdact is weg en dan ook nog dat dingetje wat ik je liet zien en wat je nu ook van buiten hoort...
Damagecontrol. Gina en Mark nu poeslief over de streamers.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Gina: Je moet gewoon pakken. Heb ik ook niet willen doen, heb ik geleerd van mijn moeder: delen
Het is hier ikke ikke ikke
Net als Naomi, met die kroegennacht
Mark: heel simpel heb je het verhaal gehoord?
Gina: afspraak is afspraak 2 weken van te voren moet het goed zijn en dan cancel je de hoofdact
En dan krijg je dat wat ik je heb laten lezen, en dat ook mensen van buiten dat zeggen.
Ik zei cancelen die hap. Toen zei Ivan nee Frans Duijts cancelen. Benji kon iemand regelen die het volop zou promoten en met een bus zou komen.
Gina: moet dat niet met de groep worden besproken?
Niet als Naomi er niet achter aan gaat en maar met dat apparaatje staat te spelen.
Daarom ben ik naar Naomi gegaan, ik weet dat je je kut voelt maar ga er achter aan, ik krijg alleen maar afmeldingen en verzoek om terug betalen omdat Frans Duijts niet doorgaat.
We hebben nu 30 man betalenden, een aantal terugstorten. Van de spierziekte komen ook met een mannetje of 10 die moeten ook nog betalen.![]()
Ja het valt niet op he?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Damagecontrol. Gina en Mark nu poeslief over de streamers.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het Monster van Frankenstein zit daar
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Goedeavond!
Ik zie dat Gaby weg isArme Punkman die is vast ontroostbaar
en Gio die even aan 't hek staat gezellig zeg![]()
iemand filmpje trouwens van de Exit?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ze willen nu Sjaak Verkade laten komen i.p.v. Frans Duits?
OMG... Dat is wel het meest trieste dat je kunt bedenken. Lager staan ze niet op de ladder.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het Monster van Frankenstein zit daar
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedeavond!
iemand filmpje trouwens van de Exit?![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
![]()
Jawel ene Isabella staat lagerquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:40 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG... Dat is wel het meest trieste dat je kunt bedenken. Lager staan ze niet op de ladder.![]()
UTO / Utopia nominaties augustus.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedeavond!
Gina (over commentaar op B&B van Utopianen)
Ze hoeven niets te doen, geen ontbijt te regelen niks. Ze hoeven er niet bij te zitten.
Hun zijn te gast, dan ga je toch niet aan jezelf denken.
Mark: dan ga je om half 3 naar bed en zetten om half 8 de wekker terwijl iedereen nog slaapt. en dan vraag je om een groepsfoto en dan...
Gina: ik ga ook in centraal zeggen of voortaan iedereen op de groepsfoto komt staan.![]()
Die kroegennacht gaat echt niet door hoor ...quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:40 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG... Dat is wel het meest trieste dat je kunt bedenken. Lager staan ze niet op de ladder.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Dankjewelquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:41 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
gooi je knieen bloot om hem te troostenquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedeavond!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cees cookt in den echte horecakeukenquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is Ben die aan t koken is![]()
Bjurn nog lager.quote:
NOCEEEEEAAAAANNN
Dat helpt niet, niemand kan tippen aan de knieën van Gabyquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:42 schreef jeneker het volgende:
[..]
gooi je knieen bloot om hem te troosten![]()
![]()
![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Qua zanger wel, qua DJ zie ik m volgende zomer wel Ibiza veroverenquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Bjurn nog lager.
NOCEEEEEAAAAANNN![]()
O lees nu dat Gio een brief voor haar heeft achter gelaten, zou ze daarom uit beeld zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat zou Gio fijn vinden drie vrouwen in zijn bed.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig hebben we de beelden nog.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat helpt niet, niemand kan tippen aan de knieën van Gaby![]()
![]()
![]()
Een daverende stilte jaquote:
You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
Is Ivan Gabs met die buis aan het vingeren ondertussen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:35 schreef wwwever het volgende:
"Ik heb hier toch porrie-stick" met dat kut babystemmetje![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nop mar mis daar niks aan zo te zienquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb je deze niet?![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Of Cherso...quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Qua zanger wel, qua DJ zie ik m volgende zomer wel Ibiza veroveren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoorde zbjurn vanmiddag zeggen dat hij zich ging toeleggen op zijn zangcarriere.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Qua zanger wel, qua DJ zie ik m volgende zomer wel Ibiza veroveren
Snuifdoos kreeg geen hap door zijn keel vandaag.
Niet zo gek, het gaat allemaal via zijn neus.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Imaginair gesprekje :
"Zo Rolf... Nou.. Gaby is weg. Je hebt geshined even. En nu over tot de orde van de dag.
Vertel eens even, wat ga JIJ morgen doen? Om 8:30?"You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
Ik zie een heul groot oor en die is niet van Gaby, maar het is wel een reuze oor.quote:
Gnoom oor.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zie een heul groot oor en die is niet van Gaby, maar het is wel een reuze oor.![]()
![]()
Hoe kan dat nu weer dan, volgens de lofrede van mamaNicole kookt die elleke dag voor de hele groep.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is Ben die aan t koken is![]()
![]()
Snuifdoos heeft een vreetkick.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Lekker?quote:
SL
Hier met die emmer, snel....
You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door RodeVos op 17-08-2015 18:50:29 ]You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Oh nee ik zie Gerda en Gerrie niet meer op de SL. Klaver zou toch niet zo'n honger hebben geahd dat ze ze heeft opgegeten?
Bella staat de hele dag al binnenquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:31 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd wie de koeien gaat doen.
1 koe melken ..Ivan zal de klos wel zijn
mokkel komt met alles weg![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:50 schreef notturna het volgende:
Oh nee ik zie Gerda en Gerrie niet meer op de SL. Klaver zou toch niet zo'n honger hebben geahd dat ze ze heeft opgegeten?
Naomi zei zeg even wat er in de brief staat" ofzoquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lees nu dat Gio een brief voor haar heeft achter gelaten, zou ze daarom uit beeld zijn.
Toen zei Gio idd "Ik ga hem zo afgeven"![]()
Damn een ezel heeft kleinere oren.quote:
Ik heb boer John gebeld. Hij zei dat koeien geen geitjes etenquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:50 schreef notturna het volgende:
Intentionally left blank.![]()
Ah nee ze voeren Klaver echt niet genoeg.quote:
Ivan tegen Cees: ik moet echt opletten met wat jij me te eten geeft. Datzelfde probleem had ik ook met VanessaSilence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Hij zei ook dat 'ie nog niet klaar was met schrijvenquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Naomi zei zeg even wat er in de brief staat" ofzo
Toen zei Gio idd "Ik ga hem zo afgeven"![]()
![]()
Ik hoop op een foutje in de regiekamer.
Dat Gaby op het knopje gaat zitten van omroepinstallatie. Als Giorgio haar aan het krikken is. En dan Naomi alles hoort via de speakers. En de rest ook.![]()
![]()
Buizerd misschien trekquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:50 schreef notturna het volgende:
Oh nee ik zie Gerda en Gerrie niet meer op de SL. Klaver zou toch niet zo'n honger hebben geahd dat ze ze heeft opgegeten?![]()
![]()
Ivan tegen Cees "Wat zit daar in dan?" "IK moet echt oppassen wat jij me te eten geen, dat zelfde had ik met hoe heet ze..... Vanessa"
Oja Vanessa met haar "Allez wah fan duh boer kom iz halal!"![]()
Gnoom Gnone Gnoompiequote:
Wist je dat de Horde in World of Warcraft jaagt op Gnomes trouwens. En dat ze op de menu kaart staan van de Taurens?
Maar zo even wat weetjes.
OT: Hoe lang zal hij zich nog het baasje voelen ?
Ik schaam me wel een beetje - maar jezus, je vraagt er ook om.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Ik weet zeker dat ik nog wat ergers kan verzinnen.quote:
Mark en Gina blaten maar door.
Ivan zegt tegen Cees dat hij goed op moet letten met wat Cees maakt,zelfde als bij Vanessa zegt ie.
(Halal)![]()
"k heeeeeeb... HELe grote bloemgnomen, bloemgnomen, bloemgnomen....."
Ik zag die oren en ineens schoot me een liedje te binnen.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:51 schreef ndid het volgende:
[..]
Hij zei ook dat 'ie nog niet klaar was met schrijvenDat klinkt als Gio, die zat altijd nog om 2 voor 12 te schrijven als de post er uit moest.
![]()
![]()
hoe heet ze...quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:52 schreef Urb het volgende:
Ivan tegen Cees "Wat zit daar in dan?" "IK moet echt oppassen wat jij me te eten geen, dat zelfde had ik met hoe heet ze..... Vanessa"
Oja Vanessa met haar "Allez wah fan duh boer kom iz halal!"
omg Ivan..... je eerste echte milf in Utopia![]()
Die hebben we al een paar dagen niet gezien, zo'n geitje uit de voerbak is makkelijker dan een kalkoenkuiken door het gaas.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:52 schreef Urb het volgende:
Oja Vanessa met haar "Allez wah fan duh boer kom iz halal!"![]()
![]()
waarom doe je dat?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik nog wat ergers kan verzinnen.
Mark en Gina blaten maar door.![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:53 schreef mario390 het volgende:
voor Punkie
[ afbeelding ]
http://www.veoh.com/watch/v93064907FFBCseBC![]()
![]()
Bjorn wilde op dag 1 al terug naar huis, toen had ie 1 nacht hier geslapen, dat wad dag 1 zegmaar, kon wel hele dag jankuh
Rofl had dat ook
![]()
![]()
HAHAHAhahaquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:52 schreef Urb het volgende:
Oja Vanessa met haar "Allez wah fan duh boer kom iz halal!"Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Weet je Ivan, als je twijfelt of er goed voor je gekookt wordt, doe je het toch lekker zelf
Of laat dat Waaif voor je koken (die kookt al alle avonden volgens haar moeder, dan kan dat prakkie van jou daar ook nog wel bij)
Waar haalt hij het lef vandaan om hier Cees over aan te spreken, hij houdt zich zo vaak niet aan de halal regels...![]()
Waarom doe je alsof ze je vriendinnetje is?quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Nou... Dat gaas werkt wel een beetje als frietsnijder toch..quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Die hebben we al een paar dagen niet gezien, zo'n geitje uit de voerbak is makkelijker dan een kalkoenkuiken door het gaas.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Rolf is dus helemaal geen single ... heeft een vriendin maar wilde haar erbuiten houden ..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
dat doe ik helemaal nietquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof ze je vriendinnetje is?![]()
Ik durf te wedden dat hij dat nog lekker vind ook.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:55 schreef japie1971 het volgende:
[..]
voorbinddildo om en markie kan lekker los![]()
Oh toen dit startte nog niet ... nog vers dus..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
zei hij bij binnenkomst al tegen iemand, wilde niet over haar praten en haar er buiten houdenquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:55 schreef snetje het volgende:
Rolf is dus helemaal geen single ... heeft een vriendin maar wilde haar erbuiten houden ..
bjorn: forget it![]()
Op de uto krant stond zelfs dat hij zei getrouwd te zijn maar geen idee of dat klopt, was rond de tijd dat hij ook vertelde dat hij gevraagd was voor utopia dus mss misquote/misverstandquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:55 schreef snetje het volgende:
Rolf is dus helemaal geen single ... heeft een vriendin maar wilde haar erbuiten houden ..![]()
Aan tafel eten met al zijn vriendenquote:
omdat de meeste dromen bedrog zijnquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof ze je vriendinnetje is?![]()
![]()
![]()
Je bedoelt die blonde giechelende dame met die droge kut?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:58 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar ehh, is Bloemgnoom al eens gesignaleerd?![]()
Bjorn "Zow met hoevelen zijn jullie dan?"
Rofl "Mezze zessuh, ja die ouwe heppeum nie vursletuh aan pissuh, hehehehe"![]()
Jup.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:58 schreef japie1971 het volgende:
[..]
omdat de meeste dromen bedrog zijn![]()
hoef je niet voor te wedden denk ikquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij dat nog lekker vind ook.![]()
![]()
Die twee kunnen weleens maatjes wordenquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:58 schreef Ranah het volgende:
bjorn is toch wel weer degene die interesse toont in rolf![]()
![]()
Ja de interesse van Ivan is nu weer wegquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:58 schreef Ranah het volgende:
bjorn is toch wel weer degene die interesse toont in rolf![]()
Die ja. Met die oren waar kaassaus uit zou kunnen komen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:59 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Je bedoelt die blonde giechelende dame met die droge kut?![]()
![]()
Hij is geen kwade, alleen mieperigquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:58 schreef Ranah het volgende:
bjorn is toch wel weer degene die interesse toont in rolf
SOONY![]()
Het ziet er dus naar uit dat Bjorn er een maatje bij heeft...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
De meeste dromen zijn bedrog,quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:58 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en als ik wakker word naast jou dan schrik ik nog.
Ik ruik je adem en zie je gezicht,
Ik doe gelijk mn ogen dichttttt.![]()
![]()
En was zij 'm fijn een poosje kwijt. Zal ook wel gek geworden zijn van datquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:59 schreef Cir het volgende:
Rolf_snuif heeft een relaassie
vrouwtje vnd het prima dat hij naar utopia ging , dit is een kans
gefriemel aan z'n neus de hele dag.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:00 schreef snetje het volgende:
Het ziet er dus naar uit dat Bjorn er een maatje bij heeft...
quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:59 schreef RodeVos het volgende:
Ik weet niet, ik heb graag wat vast te pakken..
Maar dit word niet echt een maatje minder zo te zien..
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik had de xx versie met spuiten en gezicht en zoquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:00 schreef Urb het volgende:
[..]
De meeste dromen zijn bedrog,
en als ik wakker word naast jou dan schrik ik nog.
Ik ruik je adem en zie je gezicht,
Ik doe gelijk mn ogen dichttttt.![]()
![]()
ik heb helemal geen dromen van haarquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:58 schreef japie1971 het volgende:
[..]
![]()
Rofl "2 communicatiemomenten toch"
Bjorn Ja en jij mazzel nog maar 4 maanden ik zou ze gewoon gebruiken!"
Rofl wil ze volgende maand al laten komen.
Nog vaker visite als in normale gevangenis of wa
Bjorn heeft al gewonnen meent ie![]()
![]()
je zeikt altijd in je bed?quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb helemal geen dromen van haar![]()
zoiets,..quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:00 schreef RodeVos het volgende:
[..]
En was zij 'm fijn een poosje kwijt. Zal ook wel gek geworden zijn van dat
gefriemel aan z'n neus de hele dag.![]()
begreep nou niet echt uit zn te huur staande villa dat er 2 mensons in bivakeerde![]()
off topicquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb helemal geen dromen van haar![]()
Ik bedoel alleen maar... Ben niet zo'n ideaalbeeld freak hoor.quote:
Je hoeft niet te schrikken.
OT: Echtpaar gaat sparren voor de volgende ronde.
Jawel hoor dat is bij bayeren immer geraden aus.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Klaar weer toch?quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb helemal geen dromen van haar
Noom red zich wel, je hoeft niet steeds in de aanval te gaan.![]()
![]()
Rolf over uto Duitsland dat ze in staking gingen omdat ze het er niet mee eens waren dat het stopte. "Duitsers zijn sowieso getikt"![]()
Lijkt me niet heel strafbaar.quote:
Maar om de vraag te duiden, mijn grootvader zat in Scheveningen voor het slopen van wat Volkswagentjes.
Daarom was ik benieuwd wat hij geflikt heeft, dat ie in Buitenland zit.![]()
bjorn verwacht dat utopia in 2016 doorgaatBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
je kann helemal niet duitsquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Jawel hoor dat is bij bayeren immer geraden aus.![]()
![]()
![]()
Ik hoop van nietquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:05 schreef markvanrinsum het volgende:
bjorn verwacht dat utopia in 2016 doorgaat![]()
rolf denkt a la big brother dat er elke keer een uit gaat tot dat er 31 december nog 1 overblijft, zou hij inside informatie hebben gehadA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Bjorn hoeft niet te winnen, hij is niet van de smerige spelletjes "Wat win je dan 50k? Kan ik buiten ook verdienen"
Ik hoor Vanes weer "Die 23 rooie kennik buituh ok vurdienuh"
En gister noemde Bjorn zichzelf toch nog kanshebber![]()
![]()
jij geen nederlandsquote:![]()
Bjorn lult zoveel ik ben hem alweer kwijt.
Bjorn heeft vette dingen kunnen neerzetten,nou poeh hoor...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ze zijn ze nu nog aan het schoonmaken..quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Bjorn heeft vette dingen kunnen neerzetten,nou poeh hoor...You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
wat dan ?quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Bjorn heeft vette dingen kunnen neerzetten,nou poeh hoor...A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Van mij ook, maar dan wel wat bewoners vervangen.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Bjorn zou het iemand wel gunnen die utopia wil winnen dan is diens utopia ook geslaagd.
Ik zie hem nog op Mark stemmen ookal had ie het net nog over vieze spelletjes omtrent zn party![]()
![]()
Hè wat leuk,er zijn weer eetclubjes.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die goede oude tijd terugquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hè wat leuk,er zijn weer eetclubjes.![]()
![]()
Utopia zal nooit meer het zelfde zijn.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nicole weer een klok en klepel verhaal over Game of Thrones, De stad van de Valerians heet Valerian City.
Klinkt meer als iets uit Pokémon![]()
![]()
Ze hadden het weer zo koud vanmiddag.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
25 zelfsquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maar dan wel graag met 25 nieuwe bewoners. En geen luilakken en zitzakken.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ze missen de warmte van Gaby.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze hadden het weer zo koud vanmiddag.![]()
![]()
al die dingetjes daarquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:10 schreef Urb het volgende:
Hoe Stef tegen Cees doet, mijn god dat word nog wel een dingejte zoals Ben zou zeggen.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Bijbels fikken goed, dat dan weer wel.quote:
Dan mag er wel een loods bij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg ehh... Krijgen we nu een PM? Met Gaby als idool ?quote:
Zo goed kon ze geen gitaar spelen hoor. En zingen al helemaal niet.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Rob Stef en Cees vinden het eten van Ben niet zo blijkbaar
Stef en Rob dat er weinig smaak aan zit en Cees ja naja hij heeft zn best gedaan..![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:05 schreef Yeszie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk niet, nog meer op elkaars lip zitten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan mag er wel een loods bij.![]()
![]()
Ik heb ook nog even èèn klein dingetje.quote:
Bijna had wikiwijf het goedquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:11 schreef Urb het volgende:
Nicole weer een klok en klepel verhaal over Game of Thrones, De stad van de Valerians heet Valerian City.
Klinkt meer als iets uit Pokémon
Viridian City
SOONY![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:14 schreef doodmoe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
wie kan er het snelstee een meter bier drinken dat wil rob niet dat wint hij ookBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Zeikerts, geen van beide luie donders zal zelf eens koken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:13 schreef Urb het volgende:
Stef en Rob dat er weinig smaak aan zit en Ceews ja naja hij heeft zn best gedaan..![]()
kleintje nog welquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog even èèn klein dingetje.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Nog meer wrijving.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, nog meer op elkaars lip zitten.
Noami gaat morgen nog even in centraal.... (reclame maken voor kroegentocht neem ik aan)
Mark doet overdreven "Volg je gevoel, laat je instralen!"
Ja waarom zou je ook eerlijk zeggen wat je van haar faal vind he, of mag zeker weer niet.![]()
Nee joh, allemaal op een kluitje... gaat lekker clashen en geeft mooie streamsquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan mag er wel een loods bij.![]()
![]()
Laat ze zelf eens bewegen. Wat een baggerstel is dat ookquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:13 schreef Urb het volgende:
Stef en Rob dat er weinig smaak aan zit en Ceews ja naja hij heeft zn best gedaan..
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Ik twijfelde al,of ik dit moest posten.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:16 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Is er nog wat te beleven in Utopia?![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Is er nog wat te beleven in Utopia?Gaby is naar huis.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
zie je mijn Ui?quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik twijfelde al,of ik dit moest posten.![]()
Ja, Gaby is weg.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:16 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Is er nog wat te beleven in Utopia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
joehoeeeeeeeeee
gaby is naar huis
k zie bij jou een Olifantje voorby komen![]()
Stef "Hij is wel een beetje flauw......"
Ben veelzeggend "Ja.... want jullie zijn zo van het pittig he??"![]()
![]()
Hoi Saartje.Gaby is weg.Mooie foto.Veel plezier daar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:16 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Is er nog wat te beleven in Utopia?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Plofkop was an het hekquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:16 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Is er nog wat te beleven in Utopia?
http://www.utopiagekte.nl(...)-hek-bij-utopia.html![]()
Ja een olifantje, nu zie ik het ook.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:17 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
joehoeeeeeeeeee
gaby is naar huis
k zie bij jou een Olifantje voorby komen
Qua stabiliteit vd kijkcijfers zou het zo maar kunnen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Van mij ook, ik begin het weer wat leuker te worden
Komt ook niets op een normale toon uit Stef.
Waar o waar is het mis gegaan met haar.![]()
Grappig dat ze dingen als "IK mis Utopia niet." en "Succes nog in dit gesticht" (oid) van Gio dan weer niet kunnen herinneren.![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
Plofkop was an het hek
Bij het verwekken al!quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Qua stabiliteit vd kijkcijfers zou het zo maar kunnen.
Waar o waar is het mis gegaan met haar.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Wss tijdens de geboorte.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Qua stabiliteit vd kijkcijfers zou het zo maar kunnen.
Waar o waar is het mis gegaan met haar.
Wow, gaaf! Veel plezier Sara!quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:16 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Triest mannetje.quote:
Bas "Wie wil mee koeien doen?"
Doodse stilte
Bas "Niet allemaal tegelijk......."
Rofl dan toch "Bassiej!"![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, Gaby is weg.en hoe was dat video? zie mijn uiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Compensatie gedrag voor zijn faalparty.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Goed !quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
en hoe was dat video? zie mijn ui![]()
Maar je bedoeld je onderschrift, en die is ook goed.![]()
![]()
Ach jee, wat zal hij verdrietig zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:22 schreef Raskolnikow het volgende:
Rolf heeft iets met tieten. Rolf is echter niet welkom bij Team Jetsers.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Nopequote:Op maandag 17 augustus 2015 19:22 schreef Raskolnikow het volgende:
Rolf heeft iets met tieten. Rolf is echter niet welkom bij Team Jetsers.![]()
![]()
![]()
besloten club![]()
![]()
![]()
![]()
"Dierenvriendin" Gnoomie (ik haat paarden, ik houd niet van katten) loopt te leuren met haar melkdienst. Ze heeft nu slachtoffers gevonden in Rolf en Bas.
Ze zal wel moe zijn. Ze heeft ook weer zo hard gewerkt vandaag.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Naomi krabbelt al terug, kickboks training mag van haar wel zonder sling.
Jammer, lijkt me juist hilarisch![]()
![]()
Ik dacht dat ook te horen, ja!quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:22 schreef yvondenise het volgende:
Over het koeienmelken,zei Rob nou over Bas..voor de rest doet hij geen reet?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: