SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intentionally left blank.![]()
Sssssssst..quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze zit daar toch gewoon naast gabri op de bank?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ja echt zeker. Jammer want ze ging eindelijk malen over hoe gio deed. Nu komt ze dadelijk weer vrolijk eruitquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
Gnomi is dus echt naar de zk om Gio te zien![]()
Waaif wil gezellig bij de open haard zitten met Ivan. Ivan was van plan om de laptop te pakken.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
riemen vast waaif kapte zelf hout thuis , hele kavels werden gekocht bomen omzagen weken lang bezig![]()
![]()
top waaifie
![]()
![]()
Ons houthok was ook in verschillende gedeeltes verdeeld.
Wij kapten het hout zelf.
Mijn ouders kochten dan een kavel en dan gingen we het bos in en bomen omkappen
Nicole![]()
Nicole over samen bij openhaard zitten
Ivan "Nou ik wilde eigenlijk de laptop erbij pakken" (mocht toch alleen in kantoor van Floor)
Nicole "Owh, gezellug"![]()
Pretpilletje gehad.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:28 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja echt zeker. Jammer want ze ging eindelijk malen over hoe gio deed. Nu komt ze dadelijk weer vrolijk eruit
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
zeker niet omdat ze niet op de stream is heet dat niet dat ze Gio trifftquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:28 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja echt zeker. Jammer want ze ging eindelijk malen over hoe gio deed. Nu komt ze dadelijk weer vrolijk eruit![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
laat hem lekker googlen. Of anders op een Oostenrijks forum gaan postenquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
SL![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
wie is de blonde Hypocriet?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Heeft iemand een filmpje dat die blonde Hypocriet flipt?
was tijdens het vertrek van Gaby.![]()
Wat maak je je toch druk, ze heeft een relatie met Gio niet met jou.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker niet omdat ze niet op de stream is heet dat niet dat ze Gio trifftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
jawel let maar op straksquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker niet omdat ze niet op de stream is heet dat niet dat ze Gio trifftTwinning = boring![]()
Bas zei tijdens die fittie tegen Nicole trouwens iets als "Nou dan heb je alvast iets om volgende keer weer op mij te stemmen he?"
Dat zal wel steken want betekend niet dat ze van hem af zijn, lijkt eindelijk toch door te dringen.
Zeker na die opmerking gister "Ik gun de overwinning iedereen, behalve Bas! Dan ben ik hier nog voor 1 januari weg!"![]()
![]()
Wie weet wel. Je weet het niet.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker niet omdat ze niet op de stream is heet dat niet dat ze Gio trifft
OT klaver staat lekker te eten tijdens SL.
Ik ben benieuwd wie de koeien gaat doen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
wat en onzin om dat gaat het toch nietquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat maak je je toch druk, ze heeft een relatie met Gio niet met jou.![]()
Schijn bedriegt. Heul veul stro over de vlaaien gooien doet wonderen.quote:
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nee, hij was echt schoon. Volgens mij is er ingegrepen of ze heeft het niet alleen gedaan.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijn bedriegt. Heul veul stro over de vlaaien gooien doet wonderen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Heb je deze niet?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:32 schreef Urb het volgende:
Waarom zoveel Nicole op stream 1 & 3, ik ga hier slecht op![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Gio en Naomi, alleen wij zullen dat niet zien.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:31 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd wie de koeien gaat doen.
Dat word rollebolle in het stro.
De Ceaucescu's prominent voor de open haard...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Vanochtend leek het daar niet op, dus zal het wel door de koeienkabouter gedaan zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:33 schreef mazaru het volgende:
Nee, hij was echt schoon. Volgens mij is er ingegrepen of ze heeft het niet alleen gedaan.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
http://www.utopiagekte.nl/2015/08/giorigo-hangt-boven-het-hek-bij-utopia.html[quote]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2242862/2/25#155300303]maandag 17 augustus 2015 18:34[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/333742]notturna[/url] het volgende:
[..]
Gio en Naomi, alleen wij zullen dat niet zien.
Dat word rollebolle in het stro.
[/quote]
ja en Lot en Isa kommen helpen man man![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:35 schreef mario390 het volgende:
http://www.utopiagekte.nl(...)-hek-bij-utopia.html
[..]
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Dat zou Gio fijn vinden drie vrouwen in zijn bed.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:35 schreef mario390 het volgende:
http://www.utopiagekte.nl(...)-hek-bij-utopia.html
[..]
Gina vindt dat de kroegennacht gecanceld moet worden ...afspraak is afspraak ... de hoofdact is weg en dan ook nog dat dingetje wat ik je liet zien en wat je nu ook van buiten hoort...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: