SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL![]()
Blijkbaar is achter nog niet klaar met Ivan en Bjorn. Verwachten nog meer 'gescripte' relletjes...Allemaal cabaretteketet!![]()
Wat een geblèr TS.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
ik verwacht een enorme ruzie tussen bas en ivan. Naar aanloop van het kickboksgalaquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:05 schreef freaky40 het volgende:
Blijkbaar is achter nog niet klaar met Ivan en Bjorn. Verwachten nog meer 'gescripte' relletjes...
TEAM TAFEL![]()
zegt genoeg over mark......quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:05 schreef Cir het volgende:
Mark vnd het vreemd dat Rolf het er zo moeilijk
mee had Gaby weg te sturen![]()
Ik ben blij om te zien dat Rolf geen koele koude kikker isLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Dacht ik toch echt, dat ze eens iets anders zouden doen?
Dit keer 2 mensen weg sturen.
Maar nee hoor. Alles binnen de lijntjes.![]()
![]()
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:03 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Een beetje Empathie met mensen die zich in een emotionele situatie bevinden, wat de reden daar ook van is, ontsierd niemand. Ik begrijp zulke keiharde postings niet zo, zie het nut ook niet. Maar ik ben gewoon een ouwe lul. En je bent er vrij in. Soms zeggen postings veel over de poster en minder over de persoon waar het over gaat. Dat mag.
Het is een RLS. Over Utopianen oordeel ik vele malen harder dan mensen in mijn eigen omgeving, hoge bomen vangen veel wind.
Utopia was geen oplossing voor Gaby, maar maakt haar situatie alleen maar erger. Ze had die tijd moeten gebruiken om een baan en woonruimte te zoeken, en ik hoop dat ze dat alsnog gaat doen en daar in slaagt.![]()
ieuwquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:06 schreef Cir het volgende:
[..]
lekker knus
samen
in een bedje
film kijken
appeh
gewoonomdathetkan
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ach kom, het is allemaal allang bekend. Dat hele showtje van rolf eromheen is puur voor de tv, niks anders.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:04 schreef Koekiebakkie het volgende:
Rolf zei bij zijn speech dat toen hij er in ging 2 anderen eruit wou hebben en dat hij helemaal gedraaid is.Ik vermoed dat hij eerst Ivan of Bjorn eruit wou hebben.Maar hij zei ook dat hij tot een half uur ervoor het nog niet wist en toevallig werd hij een half uur ervoor de ZK ingeroepen.
Wordt tijd dat ze de stekker uit dat utopia gaan trekken.![]()
Gaby, het ga je goed.
Bedankt voor al die mooie stream momenten die jij hebt ons cosser hebt gebracht.
![]()
![]()
Kan ik me wel iets bij voorstellen eigenlijk. Het verhaal is best triest, maar echt netjes heeft ze zich natuurlijk niet gedragen de afgelopen maanden met tekeningen, niet houden aan afspraken, geen bijbel gedoe meer (waarvoor ze er in gekomen is). Ze heeft kansen genoeg gehad.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:05 schreef Cir het volgende:
Mark vnd het vreemd dat Rolf het er zo moeilijk
mee had Gaby weg te sturenYou were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
whaha ik lees vorige cos dat mark zegt dat lot en lau ook weer naar binnen willen nou hij kan niet verder van de waarheid afzitten die 2 zijn zo blij dat ze buiten utopia zijn en willen echt nooit meer terug![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:07 schreef Punkman het volgende:
Gaby, het ga je goed.
Bedankt voor al die mooie stream momenten die jij hebt ons cosser hebt gebracht.
[ afbeelding ]
TEAM TAFEL![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
zegt genoeg over mark......![]()
Ik ben blij om te zien dat Rolf geen koele koude kikker is![]()
![]()
Kickboxgala zal 1 van de dingen zijn waarom achter beide er nog niet uit wil hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:06 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik verwacht een enorme ruzie tussen bas en ivan. Naar aanloop van het kickboksgalaAllemaal cabaretteketet!![]()
Het enige voordeel is dat er geen dubbele UI van die Gnoom komtquote:
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Gaby, het ga je goed.
[ afbeelding ]
Punkman
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
hij zei dat ze dat vertelden gisteren.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:07 schreef miertje36 het volgende:
whaha ik lees vorige cos dat mark zegt dat lot en lau ook weer naar binnen willen nou hij kan niet verder van de waarheid afzitten die 2 zijn zo blij dat ze buiten utopia zijn en willen echt nooit meer terugTEAM TAFEL![]()
Noom bozig tegen Bas: Nee nog ff niet knufflen nog! Anders ga ik huilen! Straks!Intentionally left blank.![]()
Bas krijgt tekening van Gaabje
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Denk toch dat Gaby méér heeft opgeleverd netto dan Waaif Of Ivan...
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Het is een RLS. Over Utopianen oordeel ik vele malen harder dan mensen in mijn eigen omgeving, hoge bomen vangen veel wind.
Utopia was geen oplossing voor Gaby, maar maakt haar situatie alleen maar erger. Ze had die tijd moeten gebruiken om een baan en woonruimte te zoeken, en ik hoop dat ze dat alsnog gaat doen en daar in slaagt.Kan het me hier in vinden ook.
You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
dit is beterquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Kalifaat Utopia![]()
![]()
![]()
Sultan Ivan en sultane Nicole.
Met 12 onderdanen.
Niemand stemt Ivan weg
TEAM TAFEL![]()
'Zo Stif, wat vind jij er allemaal van' zou Cees nu eigenlijk lekker provocerend moeten zeggen...Allemaal cabaretteketet!![]()
Bas wil knuffelen met Naomi en zegt:Naoom je hebt mij nog
Naomi:Nee nee niet doen niet nu anders ga ik huilen
Bas:Nou dan niet.![]()
nou dan moet hij toch beter luisteren want weet zeker dat dat niet zo isquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:07 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij zei dat ze dat vertelden gisteren.![]()
Vind het echt k*t ditquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:07 schreef Punkman het volgende:
Gaby, het ga je goed.
[ afbeelding ]
had graag gezien of Bas en Gaabje zich ook verder gingen ontwikkelen
Ik hoop dat ze in de loods geleerd heeft dat er ook een leven kan zijn zonder de dwingende regels van de Pinkstergemeente en dat ze inderdaad een start kan maken met de rest van haar leven,.quote:![]()
Maar ook het kopiëren van het ordinaire gedrag van Gabriëlle en Waif. Ook al is ze slechts 18, dat maakt het niet minder irritant. Ik denk dat dit vertrek goed is, het is de kans voor haar om alsnog een goede oplossing te vinden voor problemen. Utopia is al lang bewezen geen geschikte plek voor een vlucht of therapie.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:07 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen eigenlijk. Het verhaal is best triest, maar echt netjes heeft ze zich natuurlijk niet gedragen de afgelopen maanden met tekeningen, niet houden aan afspraken, geen bijbel gedoe meer (waarvoor ze er in gekomen is). Ze heeft kansen genoeg gehad.![]()
Je mot nog wel effe je onderschrift aanpassen als de opheffingsvergadering van Team Gaby geweest is ;-)quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:07 schreef Punkman het volgende:
Gaby, het ga je goed.
[ afbeelding ]
You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Duidelijk toch , ze moet Bas niet vies krengquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bas wil knuffelen met Naomi en zegt:Naoom je hebt mij nog
Naomi:Nee nee niet doen niet nu anders ga ik huilen
Bas:Nou dan niet.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Rolf en Gaab knuffelen.....er gaat mij een hartslag snel!Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Heerlijk, ik hoop dat het nog veel gaat clashen tussen Cees en Stifquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:09 schreef freaky40 het volgende:
Stif baalt als een stekker....en dat is mooi...![]()
En verloren is ze. Ik heb nog nooit een godsdienstwaanzinnige gezien die zo snel van haar geloof is gevallen. Hiermee wordt het fakegehalte wel weer bewezen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:53 schreef Bblurker2 het volgende:
De Pinkstergemeente zal er blij mee zijn: de terugkeer van de verloren dochter
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
geen Terror dus
geen rel
de meest saaie muts kan gaan
op naar de grote wereld opl afmaken ..ipv kleppen erover
en eh vergeet de Stichtingen niet meis
toedeloe, sjuus Ta Ta
gweldig over nagedacht wat een statement, laffe beslissing van Rolf_Snuif![]()
Nou ...
Geloof ook weg...
Hoop was al weg...
Liefde... nog niet gezien
Utopia
Oh, ja, was ik vergeten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:09 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Je mot nog wel effe je onderschrift aanpassen als de opheffingsvergadering van Team Gaby geweest is ;-)
Dank je.![]()
![]()
Gaby, het ga je goed.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
wat werd nu met naomi ik heeft bang
![]()
lof in de cosquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou ...
Geloof ook weg...
Hoop was al weg...
Utopia![]()
![]()
Cees wil haar onder zijn hoede nemen begrijp ik. Wordt een leuk script.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heerlijk, ik hoop dat het nog veel gaat clashen tussen Cees en Stif
Allemaal cabaretteketet!![]()
En minder gekost. Welk project van haar heeft (veel) geld gekost?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Denk toch dat Gaby méér heeft opgeleverd netto dan Waaif Of Ivan...
Ze at ook niet abnormaal veel.![]()
Ik begrijp echt de verbazing hier niet. Ik roep dit al 3 dagen.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:36 schreef beequeen het volgende:
Ik heb dat 2 dagen geleden gezegd hier. Die snuifdoos blijft en GaBi exit.
Ik kijk te lang RLS's ben ik bang.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Omdat Gio hem niet moest, zij kan niet voor zichzelf denken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:09 schreef PTLe het volgende:
[..]
Duidelijk toch , ze moet Bas niet vies kreng![]()
Heb het veranderd nu !quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:09 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Je mot nog wel effe je onderschrift aanpassen als de opheffingsvergadering van Team Gaby geweest is ;-)![]()
Was niks en word niksquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:11 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
maar ergens hoop je steeds dat je t mis hebtquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp echt de verbazing hier niet. Ik roep dit al 3 dagen.
[..]![]()
Ik dacht dat je al onderweg was als nieuwe bewoner om Naomi te troosten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:11 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
JdM nog niet gebeld dat je met spped moet komen?![]()
Ik hoop dat iemand er nog aan denkt.
Vanmorgen hadden Bjorn en Wim het erover dat ze even alle mailtjes/email-adressen van mensen die nog een tekening van haar wilden op moest schrijven.
Gaby wilde dat niet doen, dat zou ze wel doen in het geval dat ze weg moest gaan.
Wim en Bjorn waarschuwden haar nog dat ze daar dan geen tijd meer voor zou hebben, of anders niet in staat zou zijn er dan zo over na te denken.![]()
Papier 50 ct. Opbrengensten 2000 % of meer.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:11 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
En minder gekost. Welk project van haar heeft (veel) geld gekost?
Ze at ook niet abnormaal veel.
Waaif.. duizenden euro's gekost.
Ivan: Duizenden euro's gekost ( Obstakel run.. en hij vreet te duur)
Fijn ndid.quote:
― Mark Twain
Ik zag liefde bij Bas en Gaab en dat ontnemen ze ons nuquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou ...
Geloof ook weg...
Hoop was al weg...
Utopia
quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:11 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ze at ook niet abnormaal veel.Muizenhapjesquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:11 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ze at ook niet abnormaal veel.![]()
![]()
Gebeurt heel vaak, dat als zo'n kind uit zo'n gemeente komt, ze helemaal los slaan. Omdat ze nergens ervaring mee hebben. En dan is de Pinkstergemeente nog een redelijk verlichte. Er zijn er die nog vele malen erger zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En verloren is ze. Ik heb nog nooit een godsdienstwaanzinnige gezien die zo snel van haar geloof is gevallen. Hiermee wordt het fakegehalte wel weer bewezen.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Die mist haar vriendinnetje zo erg dat ze huilend door de poort kruipt!quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:11 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Mark die zelf als een zielig hoopje mens in de B&B zat te huilen en hyperen toen hij Rienk weg moest sturen en niemand hem een blik waardig gunde.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:05 schreef rowan634 het volgende:
mark vindt het raar dat Rolf het er zo moeilijk mee heeft.
Nouja dit zat er in aangezien Rolf zich juist bij Gaby versprak dat de keuze niet aan hem zelf was.![]()
![]()
Kuit?quote:
Ze zij 't toch net al? 24 uquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:11 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Intentionally left blank.![]()
Dom mokkel is hetquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:11 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Omdat Gio hem niet moest, zij kan niet voor zichzelf denken.
Liefde Bij Gaby.. Zusterliefde bij Bas.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:12 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zag liefde bij Bas en Gaab en dat ontnemen ze ons nuIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
kind weet niet of dr ma aan de poort staat te wachten
..klein stukje naar het station
Flens flikkert je zo de trein in![]()
Brussels Lof?quote:You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Viel me op dat Bjorn ook net dikke tranen huilde na het nieuws gaby eruit. Of was het omdat zijn eigen ontlading eruit kwam![]()
't is meer verontwaardiging. Easy exit nummer zoveel.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]![]()
Waar is René?
Hij kan weer een normale UI nemen... hoeven we niet steeds tegen een kansloze aan te kijken.
Niets. Gaby was op dat punt geen ballast voor de groep. Ik denk dat het ongeveer in balans is.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:11 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ze at ook niet abnormaal veel.
Gabriëlle en het Waif kosten de groep véél meer.![]()
Dat zeiden volgens mij 50% van de gebruikers hier...quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Ja.....maar had stille hoop dat het zich nog anders zou gaan ontwikkelen...je blijft hoop houden héquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Liefde Bij Gaby.. Zusterliefde bij Bas.
Nee hoor, ik vind GaBi helemaal niks. Van de genomineerden was ze de meest logische keuze.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:12 schreef sjampoeh het volgende:
maar ergens hoop je steeds dat je t mis hebt
― Mark Twain
Meer verloren omdat ze eigenlijk helemaal niets van het geloof afweet, voor de rest heeft ze zich nooit echt misdragenquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En verloren is ze. Ik heb nog nooit een godsdienstwaanzinnige gezien die zo snel van haar geloof is gevallen. Hiermee wordt het fakegehalte wel weer bewezen.![]()
Ik wou het net gaan typen, zou ze haar tekenopdrachten nog meenemenquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:12 schreef ndid het volgende:
Ik hoop dat iemand er nog aan denkt.
Vanmorgen hadden Bjorn en Wim het erover dat ze even alle mailtjes/email-adressen van mensen die nog een tekening van haar wilden op moest schrijven.
Gaby wilde dat niet doen, dat zou ze wel doen in het geval dat ze weg moest gaan.
Wim en Bjorn waarschuwden haar nog dat ze daar dan geen tijd meer voor zou hebben, of anders niet in staat zou zijn er dan zo over na te denken.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Als er een god bestaat, ALSJEBLIEFT !!!!quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja, die Rolf heeft mooie kuitenquote:You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Ik denk het laatste. Hij wilde ook zo graag......quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:13 schreef mijntjexx het volgende:
Viel me op dat Bjorn ook net dikke tranen huilde na het nieuws gaby eruit. Of was het omdat zijn eigen ontlading eruit kwam![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:13 schreef Cir het volgende:
kind weet niet of dr ma aan de poort staat te wachten
..klein stukje naar het station
Flens flikkert je zo de trein in![]()
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
quote:
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
In alleen een regenjasquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:12 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al onderweg was als nieuwe bewoner om Naomi te troosten.
JdM nog niet gebeld dat je met spped moet komen?![]()
![]()
die is er alquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waar is René?
Hij kan weer een normale UI nemen... hoeven we niet steeds tegen een kansloze aan te kijken.![]()
![]()
Even ?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:15 schreef formule het volgende:
Rolf gaat bij mij even in de vrieskist![]()
![]()
Ik hield het prima droog...maar dat komt ook omdat ik haar echt verschrikkelijk vindquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hihi ik moet altijd huilen als iemand anders huilt
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Gaby.. De enige bezoeker die het helemaal alleen gedaan heeft...
Géén bezoek... géén neukertje... Geen extreme kostenIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Da's goed voor zijn neus.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:15 schreef formule het volgende:
― Mark Twain
Cees bedankteMark net tegen Cees: " waarom heeft Rolf het er zo moeilijk mee?" Cees antwoorde " ach dat is gewoon spel"quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Mark die zelf als een zielig hoopje mens in de B&B zat te huilen en hyperen toen hij Rienk weg moest sturen en niemand hem een blik waardig gunde.
Nouja dit zat er in aangezien Rolf zich juist bij Gaby versprak dat de keuze niet aan hem zelf was.![]()
Al Bundy hahaa Lol.. zal ik dat kasnsloze maar even doorstrepen..quote:Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gaat 'ie wel lekker ruiken, met al dat wasmiddel in die vrieskistquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:15 schreef formule het volgende:
![]()
![]()
Deze maar delen dan ?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
Rob is schuld en ik heb ook gehuild zo verdrietig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:15 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik hield het prima droog...maar dat komt ook omdat ik haar echt verschrikkelijk vindik had ook niks met haar en het is goed dat ze er uitgaat. maar het was toch een lieve meid..
TEAM TAFEL![]()
Dat geldt voor Bas en Bjorn toch ook?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Géén bezoek... géén neukertje... Geen extreme kosten![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:16 schreef ndid het volgende:
[..]
Gaat 'ie wel lekker ruiken, met al dat wasmiddel in die vrieskist![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Deze maar delen dan ?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaby, het ga je goed.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cees bedankte net ROlf dat ie mocht blijven, Rolf antwoordde boos " ik meen het wel echt wat ik over je zei" .Die twee gaan zeker nog botsen. Misschien mocht ROlf Cees er wel niet uitstemmen van achter![]()
Dat dus.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:16 schreef rowan634 het volgende:
[..]ik had ook niks met haar en het is goed dat ze er uitgaat. maar het was toch een lieve meid..
Ze irriteerde mij, maar ze was geen slecht mens zoals al die andere krengen die er nog zitten.![]()
Gabi zei net tegen Naomi: Ik kom aan het hek he. Dat is zeker----------------------------
Dus de jeugdige kijkers mogen nog 2 maanden leren hoe je met agressie, sabotage en baasspelerij je zin kan krijgen.
Ik hoop dat veel ouders nu Utopia onder een kinderslot doen op hun TV...![]()
![]()
hou opquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:16 schreef danaqui het volgende:
Zo nu gelijk Gnoom over het hek flikkeren![]()
![]()
![]()
Bjorn heeft wel bezoek gehad, Bas ook al...quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat geldt voor Bas en Bjorn toch ook?
En die zitten er nog.. verleden tijd hè..
Gaby was misschien niet de opvallendste... maar wel een goed hard.. en speciaal voor jou: Goedkoop!
ik zou wel eens willen weten wie rolf zelf weg had willen hebbenquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Mark die zelf als een zielig hoopje mens in de B&B zat te huilen en hyperen toen hij Rienk weg moest sturen en niemand hem een blik waardig gunde.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:16 schreef danaqui het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:16 schreef danaqui het volgende:
Zonder OV-chipkaart. Ze gaat maar liften naar huis![]()
![]()
Weetje, Gaabje maakte geen spannende streams...de regie wilt sensatie, ook over iemand anders zijn rug heen..als ze maar kunnen scoren....quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Géén bezoek... géén neukertje... Geen extreme kosten
Zoiets zal het denk ik zijn
Ik vond haar zo verschrikkelijk dom...daar lijkt Naomi heel slim bijquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:16 schreef rowan634 het volgende:
[..]ik had ook niks met haar en het is goed dat ze er uitgaat. maar het was toch een lieve meid..
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
En je ook heel veel sterkte met dit zware verlies.quote:![]()
We hebben gevochten als leeuwen, maar het was niet genoeg.
![]()
![]()
Ik gok Ivan, dat gaat nog wel botsen. Jammer hoor, hij had zich onstervelijk kunnen maken net als Heldzewieke.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:17 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik zou wel eens willen weten wie rolf zelf weg had willen hebben![]()
Rot toch eens op joh, ik hou niet op ik geef commentaar wat ik wil, als je er niet tegen kan scroll je er maar overheen.quote:![]()
![]()
zoutkruisje de lieverdquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik gok Ivan, dat gaat nog wel botsen. Jammer hoor, hij had zich onstervelijk kunnen maken net als Heldzewieke.![]()
![]()
Dat lijkt mij hoe dan ook een goed idee, want Gabriëlle en Waif hoor je zo veel dat je het niet meer weg kunt piepen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:17 schreef EverHappy het volgende:
Dus de jeugdige kijkers mogen nog 2 maanden leren hoe je met agressie, sabotage en baasspelerij je zin kan krijgen.
Ik hoop dat veel ouders nu Utopia onder een kinderslot doen op hun TV...![]()
Het is ook wel begrijpelijk... Het blijft TVquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Weetje, Gaabje maakte geen spannende streams...de regie wilt sensatie, ook over iemand anders zijn rug heen..als ze maar kunnen scoren....
Zoiets zal het denk ik zijn
En kijk, ze had niet voor geld of spullen hoeven gaan... Maar iets aanweziger..
Maar het blijft een Kans, en daar heeft ze té weinig van gebruikt gemaakt.
Behalve misschien persoonlijke ontwikkeling.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
er zit een banaan in je oor Ricoquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
KAP HIER GODVERDOMME NOU EENS MEE AANDACHTSHOER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt allen tezamen
jubelend van vreugde
Gaby door de poort
..ff knuffeltjes voor iedereen
ze heeft het goed gedaan
iedereen is lief![]()
ze lopen allemaal de poort uitBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Haar moeder en broertje waarschijnlijk. Met mensen van de kerk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hopen dat er iemand voor haar staat.
Ik zie haar zo zitten op een perron of in een trein.
Hoewel ik begreep van Tineke dat ze altijd thuis gebracht worden na een gesprek met de psycholoog----------------------------
Ja hequote:----------------------------
Vind het heel bijzonder dat Waaif zo flipt, iemand heeft gebeld naar die Ed, waar ze les van heeft.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is ook wel begrijpelijk... Het blijft TV
En kijk, ze had niet voor geld of spullen hoeven gaan... Maar iets aanweziger..
Maar het blijft een Kans, en daar heeft ze té weinig van gebruikt gemaakt.
Behalve misschien persoonlijke ontwikkeling.
En nu net mark tegen Gaab, ik moet je zeggen van Ed, dat je vooral door moet gaan met deze tekeningen en dat hij het heel erg vind dat iemand met de meeste talent niet is gaan tatoeerenLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Bij een paar staat het gezicht zo, die kunnen niet lachen. Stiff bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:20 schreef Luna1956 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kijken wel allemaal somber.....(op Gina na, maar die wil goed op het plaatje natuurlijk)![]()
Ik begreep dat ze opgestraald word..quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:21 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Haar moeder en broertje waarschijnlijk. Met mensen van de kerk.
Hoewel ik begreep van Tineke dat ze altijd thuis gebracht worden na een gesprek met de psycholoog
God gaat met z'n tijd mee.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Idd!quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En verloren is ze. Ik heb nog nooit een godsdienstwaanzinnige gezien die zo snel van haar geloof is gevallen. Hiermee wordt het fakegehalte wel weer bewezen.![]()
![]()
Sleur Stef gelijk mee aubKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Damn konden ze niet wachten tot ik thuis was? Gaby eruit zie ik het goed?Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Het is net een uitvaart..Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Dat is zo. Die heb ik nog nooit met een lachend gezicht gezien.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:21 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Bij een paar staat het gezicht zo, die kunnen niet lachen. Stiff bijvoorbeeld.![]()
![]()
Lijkt mij terecht. Om na zo'n eliminatie waarbij je binnen een half uur al buiten staat met je kist het OV in te moeten is niet acceptabel.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:21 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Haar moeder en broertje waarschijnlijk. Met mensen van de kerk.
Hoewel ik begreep van Tineke dat ze altijd thuis gebracht worden na een gesprek met de psycholoog![]()
WTF: Het is Waaif die haar onder zware druk de Tatoo shop heeft uitgewerktquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vind het heel bijzonder dat Waaif zo flipt, iemand heeft gebeld naar die Ed, waar ze les van heeft.
En nu net mark tegen Gaab, ik moet je zeggen van Ed, dat je vooral door moet gaan met deze tekeningen en dat hij het heel erg vind dat iemand met de meeste talent niet is gaan tatoeeren![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:22 schreef Prisha het volgende:
Damn konden ze niet wachten tot ik thuis was? Gaby eruit zie ik het goed?![]()
![]()
Yep!quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:22 schreef Prisha het volgende:
Damn konden ze niet wachten tot ik thuis was? Gaby eruit zie ik het goed?Allemaal cabaretteketet!![]()
Dan had ze haar buik in moeten houdenquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:20 schreef Luna1956 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kijken wel allemaal somber.....(op Gina na, maar die wil goed op het plaatje natuurlijk)![]()
![]()
Gewoon zo'n grote valdeur, hoppa allemaal weg en 15 nieuwenquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu snel die poort dicht !
![]()
![]()
![]()
Bas en Cees weg neem ik wel op de koop toe![]()
ah Punkie, is Gaby er uit?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:22 schreef Punkman het volgende:
Maar ja, wat moet ik nu 's nachts doen dan ?
[ afbeelding ]
Silence breaks apart, Brightness comes to life
ik hoorde dat jaquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vind het heel bijzonder dat Waaif zo flipt, iemand heeft gebeld naar die Ed, waar ze les van heeft.
En nu net mark tegen Gaab, ik moet je zeggen van Ed, dat je vooral door moet gaan met deze tekeningen en dat hij het heel erg vind dat iemand met de meeste talent niet is gaan tatoeeren![]()
Motivatie: met Ivan is zo fijn samen te werken, aldus Rolf.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:22 schreef Prisha het volgende:
Damn konden ze niet wachten tot ik thuis was? Gaby eruit zie ik het goed?
Omdat die Gnoom niet alleen kon slapenquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:21 schreef Ranah het volgende:
gaby en naomi dikke mik, is mij nooit opgevallen![]()
Andere knietjes kiezen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:22 schreef Punkman het volgende:
Maar ja, wat moet ik nu 's nachts doen dan ?
[ afbeelding ]
― Mark Twain
Zometeen scene nr. zoveel uit het script getiteld: 'Iedereen dronk een glas, en alles bleef zoals het was'....Allemaal cabaretteketet!![]()
aandachtshoquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:23 schreef Cir het volgende:
gnoom ..
jammer niks te zien
die dacht ik pak mn kans ff kiekeh of ik iemand ziet
jamurr meis![]()
Niet bijster verrassend hequote:Op maandag 17 augustus 2015 16:22 schreef Prisha het volgende:
Damn konden ze niet wachten tot ik thuis was? Gaby eruit zie ik het goed?![]()
![]()
Heb ik goed begrepen dat Nicol ook kapt met tatoëren?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ja! daarom vermoed ik dat dat belletje daarover is gegaan? Iemand die heeft naar Ed gebeld, iemand die misschien dit wel uit de doeken heeft gedaan en dat daarom Waaif nu zo bozig is. Net ook ineens Gaabje ophemelen dat ze zo goed bezig was met de tekeningen. Dat mens liep haar alleen maar af te zeiken!quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
WTF: Het is Waaif die haar onder zware druk de Tatoo shop heeft uitgewerkt![]()
![]()
pas sinds gio weg is natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:21 schreef Ranah het volgende:
gaby en naomi dikke mik, is mij nooit opgevallenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Nou ze moet ze is niet zo goed als zij beweertquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:24 schreef Poezewoes het volgende:
Heb ik goed begrepen dat Nicol ook kapt met tatoëren?![]()
Gabriëlle: "That bitch is goin' home"
Met dat soort types is Utopia al lang niet meer geschikt voor kinderen.![]()
![]()
Ja vond het echt heel opvallend. nou als dit klopt van de bellerquote:hulde van mij bij deze
nja...had op een gegeven moment t gevoel dat t alle kanten uit kon gaan.quote:
Zouden Cees, Bjorn en Bas nu de nieuwe drie eenheid vast houden?Silence breaks apart, Brightness comes to life
WTF! Komen ze nu mee.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En Nicole heeft Gaby er idd zelf uitgewerkt met hulp van Ivan en Rob![]()
![]()
omdat ze nu alleen in dat grote bed ligtquote:
alleen film moet kijken
niet meer kan kleppen ...
zal wel goed komen met ganoom![]()
Ze moest maar even 2 stapjes terug doen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:24 schreef Poezewoes het volgende:
Heb ik goed begrepen dat Nicol ook kapt met tatoëren?
Het ontwerp voor Gabs van de Boeddha werd ook niet geheel goedgekeurd en de klant is ook niet op komen dagenAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ik hoop dat Newbie zich daar bij aan sluit.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
nja...had op een gegeven moment t gevoel dat t alle kanten uit kon gaan.
Zouden Cees, Bjorn en Bas nu de nieuwe drie eenheid vast houden?
Niet méér van Vide flut
![]()
Bas: Je hebt mij nog. Zal ik maar direct verhuizen dan?
Naomi: Nee
Bas: Ik heb snoepies, chocolade etc etc.----------------------------
Het toppunt van schijnheiligheidquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:25 schreef Urb het volgende:
[..]
WTF! Komen ze nu mee.![]()
En Nicole heeft Gaby er idd zelf uitgewerkt met hulp van Ivan en Rob![]()
![]()
Flipt? Het is wel de moeite om effe terug te lezen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En nu net mark tegen Gaab, ik moet je zeggen van Ed, dat je vooral door moet gaan met deze tekeningen en dat hij het heel erg vind dat iemand met de meeste talent niet is gaan tatoeerenSilence breaks apart, Brightness comes to life
Ja daarom! hoop dat iemand het heeft opgenomen, het was net nadat Gaabje hoorde dat ze moest gaan , kwam Mark naar haar toe en zei dit.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:25 schreef Urb het volgende:
[..]
WTF! Komen ze nu mee.![]()
En Nicole heeft Gaby er idd zelf uitgewerkt met hulp van Ivan en RobLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Gaby heeft de gitaar niet meegenomenKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Wel eens met GOA dat Gaby haar kans niet echt gepakt heeft, ze had de hint 2 maanden terug moeten aanpakken, ze leek al dan niet indirect via andere inwoners behoorlijk te worden geprikkeld, maar deed er gewoon niks mee. Zat er mss ook gewoon niet in.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Flipt? Het is wel de moeite om effe terug te lezen?weet je toch !!
![]()
dat zou voor de verandering een plezierige verassing zijn. Maar Utopia kennendequote:Op maandag 17 augustus 2015 16:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop dat Newbie zich daar bij aan sluit.
Niet méér van Vide flut
Bas is altijd aardig voor Naomi, bied hulp aan...quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:26 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Bas: Ik heb snoepies, chocolade etc etc.
Maar Naomi is soms zelfs gewoon onbeleefd.. achterdochtig..
Ik denk dat het nog steeds door Gio komt.. en ze nog niet in staat is haar ogen open te doen .Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Wat een heerlijke vent ookquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:26 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Bas: Ik heb snoepies, chocolade etc etc.![]()
Intentionally left blank.![]()
Nou ze ging lekker te keer in de tattooruimte waar ze met gabrielle wasquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Flipt? Het is wel de moeite om effe terug te lezen?Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
ach je hebt mensen met initiatieven en anderen die liever uitvoeren en helpen, niks mis meequote:Op maandag 17 augustus 2015 16:26 schreef Urb het volgende:
Wel eens met GOA dat Gaby haar kans niet echt gepakt heeft, ze had de hint 2 maanden terug moeten aanpakken, ze leek al dan niet indirect via andere inwoners behoorlijk te worden geprikkeld, maar deed er gewoon niks mee. Zat er mss ook gewoon niet in.![]()
Vind het wel raar dat Mark er dan pas mee komt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja daarom! hoop dat iemand het heeft opgenomen, het was net nadat Gaabje hoorde dat ze moest gaan , kwam Mark naar haar toe en zei dit.
Vieze rolf slijmt zich al in bij de niksnutten, over dat ie het meende over Cees maar hem nog een kans geeft.![]()
Het was van mijlen ver al te zien.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat een laffe stemming weer zeg. Bah.Allemaal cabaretteketet!![]()
is dat het filmpje? Ik kom net binnen vallen, jas nog aanquote:
Lief meisje, en als zij vrede heeft met haar rol.. so be itquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:26 schreef Urb het volgende:
Wel eens met GOA dat Gaby haar kans niet echt gepakt heeft, ze had de hint 2 maanden terug moeten aanpakken, ze leek al dan niet indirect via andere inwoners behoorlijk te worden geprikkeld, maar deed er gewoon niks mee. Zat er mss ook gewoon niet in.
Dat dus.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het was van mijlen ver al te zien.![]()
Viezerik Wim bij de GnoomKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Heeft iemand dat opgenomen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En nu net mark tegen Gaab, ik moet je zeggen van Ed, dat je vooral door moet gaan met deze tekeningen en dat hij het heel erg vind dat iemand met de meeste talent niet is gaan tatoeeren
Ik ga de stemming uploaden.![]()
![]()
Beter zelfsquote:![]()
Rolf meende echt wat hij tegen Cees gezegd heeft. Ja en wat als Cees dat niet doet?![]()
![]()
Ach kom flinke knul zijnquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
Rob is schuld en ik heb ook gehuild zo verdrietig![]()
![]()
![]()
![]()
Oke ja wat ik je stuurdequote:Op maandag 17 augustus 2015 16:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
is dat het filmpje? Ik kom net binnen vallen, jas nog aan![]()
![]()
Rolf hou maar op je hebt nu geen macht meer, je bent gewoon weer een van de 14!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Daarom vind ik het ook zo vaag allemaal. Maar misschien was het anders niet gezegd omdat zew zo was tegen gewerkt. Misschien omdat Gaabje nu moest gaan Mark dacht, moet het toch even snel zeggen? Ik gis nu ook hoor maar de timing was erg vreemd bij Mark jaquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Vind het wel raar dat Mark er dan pas mee komt.
Vieze rolf slijmt zich in bij de niksnutten.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ganoom op bed kijkt naar de fodo's
dr neus wrd steeds groter
ganoom is verdrietig , een vriendin is heen gegaan
naar huis
Ganoom dr oren prikken fier door het haar
en tataaaaaaaaaaaaaa
daar is een Troost knul
Wimmief![]()
Ganoom snikt
,ze zijn allebei weg
snif snik
Wimmie snapt het![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:28 schreef rowan634 het volgende:
ach te jee Bjorn gaat het zingen oppakken nooooooooooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
Die radiouitzendingen zie je ook niet meer???
Is dat ook weer voorbij?![]()
Macht is een wassen neus, de Febo heeft de enige macht.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:29 schreef Poezewoes het volgende:
Rolf hou maar op je hebt nu geen macht meer, je bent gewoon weer een van de 14!Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik ookquote:
De grootste leugenaars blijven er gewoon in
en kunnen verder gaan met stoken en anderen tegen elkaar uitspelen
Ideaal die samenleving daarMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Waarom mocht hij blijven.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:28 schreef rowan634 het volgende:
ach te jee Bjorn gaat het zingen oppakken nooooooooooooooooooo![]()
![]()
![]()
Jij zou toch door geven aan de Febo dat wij Bjorn eruit wouden ..
Of zou ik dat doen.![]()
![]()
Een mooie kearl die Basquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:26 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Bas: Ik heb snoepies, chocolade etc etc.![]()
Rofl zegt doodleuk dat hij tot een half uur terug nog twijfelde terwijl ie vanmiddag tegen Gaby zei dat de keuze niet aan hem was.![]()
Cees over Rofl "Hij kan dus goed tv maken"
Vind hem maar een slecht acteur voor deze soap tot nu toe![]()
potver3 wij hadden gewoon beter moeten plannenquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarom mocht hij blijven.
Jij zou toch door geven aan de Febo dat wij Bjorn eruit wouden ..
Of zou ik dat doen.
TEAM TAFEL![]()
Cees: Rolf kan dus goed tv maken.
Tsja, daarom hebben ze hem ook gevraagd.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat dacht ik ook toen ik hem net met Wim bezig zag.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:29 schreef Poezewoes het volgende:
Rolf hou maar op je hebt nu geen macht meer, je bent gewoon weer een van de 14!
Toevallig luisterde Wim nog wel even naar hem.
Dat is morgen weer voorbij....![]()
noooooooooooceeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:29 schreef EverHappy het volgende:
Bjorn gaat het zingen oppakken.
Ik hoop ook gitaar spelen. Want de gitariste is nu weg.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
niks meer van gehoord inddquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:29 schreef Luna1956 het volgende:
[..]![]()
Die radiouitzendingen zie je ook niet meer???
Is dat ook weer voorbij?TEAM TAFEL
Forum Opties Forumhop: Hop naar: