SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL![]()
Blijkbaar is achter nog niet klaar met Ivan en Bjorn. Verwachten nog meer 'gescripte' relletjes...Allemaal cabaretteketet!![]()
Wat een geblèr TS.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
ik verwacht een enorme ruzie tussen bas en ivan. Naar aanloop van het kickboksgalaquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:05 schreef freaky40 het volgende:
Blijkbaar is achter nog niet klaar met Ivan en Bjorn. Verwachten nog meer 'gescripte' relletjes...
TEAM TAFEL![]()
zegt genoeg over mark......quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:05 schreef Cir het volgende:
Mark vnd het vreemd dat Rolf het er zo moeilijk
mee had Gaby weg te sturen![]()
Ik ben blij om te zien dat Rolf geen koele koude kikker isLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Dacht ik toch echt, dat ze eens iets anders zouden doen?
Dit keer 2 mensen weg sturen.
Maar nee hoor. Alles binnen de lijntjes.![]()
![]()
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:03 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Een beetje Empathie met mensen die zich in een emotionele situatie bevinden, wat de reden daar ook van is, ontsierd niemand. Ik begrijp zulke keiharde postings niet zo, zie het nut ook niet. Maar ik ben gewoon een ouwe lul. En je bent er vrij in. Soms zeggen postings veel over de poster en minder over de persoon waar het over gaat. Dat mag.
Het is een RLS. Over Utopianen oordeel ik vele malen harder dan mensen in mijn eigen omgeving, hoge bomen vangen veel wind.
Utopia was geen oplossing voor Gaby, maar maakt haar situatie alleen maar erger. Ze had die tijd moeten gebruiken om een baan en woonruimte te zoeken, en ik hoop dat ze dat alsnog gaat doen en daar in slaagt.![]()
ieuwquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:06 schreef Cir het volgende:
[..]
lekker knus
samen
in een bedje
film kijken
appeh
gewoonomdathetkan
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ach kom, het is allemaal allang bekend. Dat hele showtje van rolf eromheen is puur voor de tv, niks anders.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:04 schreef Koekiebakkie het volgende:
Rolf zei bij zijn speech dat toen hij er in ging 2 anderen eruit wou hebben en dat hij helemaal gedraaid is.Ik vermoed dat hij eerst Ivan of Bjorn eruit wou hebben.Maar hij zei ook dat hij tot een half uur ervoor het nog niet wist en toevallig werd hij een half uur ervoor de ZK ingeroepen.
Wordt tijd dat ze de stekker uit dat utopia gaan trekken.![]()
Gaby, het ga je goed.
Bedankt voor al die mooie stream momenten die jij hebt ons cosser hebt gebracht.
![]()
![]()
Kan ik me wel iets bij voorstellen eigenlijk. Het verhaal is best triest, maar echt netjes heeft ze zich natuurlijk niet gedragen de afgelopen maanden met tekeningen, niet houden aan afspraken, geen bijbel gedoe meer (waarvoor ze er in gekomen is). Ze heeft kansen genoeg gehad.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:05 schreef Cir het volgende:
Mark vnd het vreemd dat Rolf het er zo moeilijk
mee had Gaby weg te sturenYou were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
whaha ik lees vorige cos dat mark zegt dat lot en lau ook weer naar binnen willen nou hij kan niet verder van de waarheid afzitten die 2 zijn zo blij dat ze buiten utopia zijn en willen echt nooit meer terug![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:07 schreef Punkman het volgende:
Gaby, het ga je goed.
Bedankt voor al die mooie stream momenten die jij hebt ons cosser hebt gebracht.
[ afbeelding ]
TEAM TAFEL
Forum Opties Forumhop: Hop naar: