Zoek hobbys die meer tijd kosten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet voordat ik die eerste 8 af heb als ik nu begin.
Well.. are you?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:50 schreef Ang3l het volgende:
O ooooo, the question has been asked: Are you my boyfriend?
Ik heb gereageerd met de facebookstatus "It's complicated"quote:
No. His sugar daddyquote:
Niet met pensioen zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan werk eigenlijk.
Nee. Voor beide niet eigenlijkquote:
Wilde controle op diabetes oid. Voel me de laatste tijd moe en blabla.. maar komt er uit dat er twee opties zijn:quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvoor, maar succes
Rode ogenquote:Op maandag 17 augustus 2015 17:00 schreef Cue_ het volgende:
Zou ej voor diabetes niet meer symptomen moeten hebben die zichtbaar zijn in je dagelijks leven?
Enkel goed dat hij het niet enkel daarop doet, controle van waardes is wel zo verstandig.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rode ogen
Moe
Veel plassen
Ik merk schommelingen met drinken van frisdrank (moet opeens zweten)
Prikkelbaar(der)
Zicht verminderd.
Maar huisarts was nog niet overtuigd.
je zou verwachten dat ze wel even je bloedsuiker kunnen testen daar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:03 schreef Renesite het volgende:
Ik dacht vandaag al prikken en zo. niet dus. ergens ben ik teleurgesteld
Zus van een vriendin mocht ook meteen door en werd opgenomenquote:Op maandag 17 augustus 2015 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je zou verwachten dat ze wel even je bloedsuiker kunnen testen daar.
Mijn broer toen ie naar de huisarts ging mocht gelijk door naar het ziekenhuisBlijkbaar is het bij jou nog niet zo erg
Fuckedup up wel.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:09 schreef DrMarten het volgende:
Godver. Ben al later dan ik wilde aan het afsluiten, rijden er ook nog minder treinen door een storing... Argh
owja dat ging ik vanavond ook doen geloof ik. Cue de beginselen van de edele biljartsport bijbrengenquote:
hoe laat gaan jullie?quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fuckedup up wel.
Kwam jij vanaaf eig ook?
Wrod ook wel tijd, al hoef ik gelukkig vrijdag nog niet te spelenquote:Op maandag 17 augustus 2015 17:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
owja dat ging ik vanavond ook doen geloof ik. Cue de beginselen van de edele biljartsport bijbrengen
In Duitsland geweest?quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:00 schreef Juup© het volgende:
¤1,32 voor een liter Euro95, dat is een betere prijs
Ik heb laatst voor 1,30 getankt in Duitsland. Maar daar is het ook afhankelijk van hoe laat het is. De prijzen wisselen daar om de paar uur.quote:
Ik kom hier regelmatig, maar nooit bij stil gestaan dat ik beter een paar kilometer verderop kan tanken dan in Nederlandquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb laatst voor 1,30 getankt in Duitsland. Maar daar is het ook afhankelijk van hoe laat het is. De prijzen wisselen daar om de paar uur.
gewoon ademen voldoet ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 07:02 schreef Renesite het volgende:
3,21u zegt de routeplanner. Al ben ik bang dat ik halverwege toch echt aan het zuurstof moet.
Kost een paar extra boterhammen als brandstofquote:
Q kan nog wel een paar jaar trappen voor zijn brandstof op isquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kost een paar extra boterhammen als brandstof
Het was altijd zo'n scharminkelquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q kan nog wel een paar jaar trappen voor zijn brandstof op is
Strategische reserve.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q kan nog wel een paar jaar trappen voor zijn brandstof op is
Rij door naar Lux daar is het nog goedkoper.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Strak plan, maar fiets jij dan maar honderden kilometers op 1 dag, ik pak de auto
Zo ver hoef ik nou ook weer niet te rijdenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rij door naar Lux daar is het nog goedkoper.
Ik kom toch nooit de stad uit hier. En waarom zou ik?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Strak plan, maar fiets jij dan maar honderden kilometers op 1 dag, ik pak de auto
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom toch nooit de stad uit hier. En waarom zou ik?
Dat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrienden die zo ver weg gaan wonen zijn geen vrienden.![]()
Dan heb ik dus geen vrienden omdat ik verhuisd benquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrienden die zo ver weg gaan wonen zijn geen vrienden.![]()
Yep! Uit het oog...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan heb ik dus geen vrienden omdat ik verhuisd ben
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Verstandskies speelt opmeteen die klier in m'n nek ook over de zeik
last van m'n keel
moe
kuttende cavia's
stomme opdracht
koppijn
eng boek aan het lezen waar ik nu ineens dus slecht tegen kan en toch is het verslavend
is het weer die periode van de maand?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:00 schreef CherryLips het volgende:
last van m'n keel
moe
kuttende cavia's
stomme opdracht
koppijn
eng boek aan het lezen waar ik nu ineens dus slecht tegen kan en toch is het verslavend
Dat was twee weken geledenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
is het weer die periode van de maand?
Hmm, zal eens kijken. Zoek nog een goed boek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb al veel vaker over die Bundy gelezen, internet uitgepluisd, andere boeken gelezen, docu's gezien, maar nu lees ik het veel aandachtiger en ik voel me niet lekker en dan maakt het iets meer indruk![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:00 schreef CherryLips het volgende:
last van m'n keel
moe
kuttende cavia's
stomme opdracht
koppijn
Kies er uit!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:00 schreef CherryLips het volgende:
last van m'n keel
moe
kuttende cavia's
stomme opdracht
koppijn
Ja lekker laten zitten, ik ga nog liever skydivenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kies er uit!![]()
Zit dan vermoedelijk een ontsteking omheen omdat er ruimtes komen omdat die werkt. Dat slaat door naar je klieren in je keel en daar kan je moe van worden.
Kies eruit is even spannend maar daarna heb je er je leven lang plezier vanquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lekker laten zitten, ik ga nog liever skydiven
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Kerel heeft tig meisjes verkracht en bruut verminkt en vermoord en gedumpt, en dan jat ie een auto en ziet ie dat ie van een meisje is dat er veel aandacht aan heeft besteedt en DAT vindt ie zielig en daarom parkeert ie de auto een paar straten verderop weer netjes. Lul
Zie je wel, hij was toch een mens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Kerel heeft tig meisjes verkracht en bruut verminkt en vermoord en gedumpt, en dan jat ie een auto en ziet ie dat ie van een meisje is dat er veel aandacht aan heeft besteedt en DAT vindt ie zielig en daarom parkeert ie de auto een paar straten verderop weer netjes. Lul
Mij kennende komt m'n halve smoel mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kies eruit is even spannend maar daarna heb je er je leven lang plezier van
Skydivenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Oh, dit ziet er ook niet goed uit. Even repareren..."quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij kennende komt m'n halve smoel mee.
Tja, dan blijf je lekker last houden. Met die ruimtes gaat het vanzelf rotten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah joh. 3 dagen ellende en daarna nooit meer last. Gewoon eruit laten halen die dingen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij kennende komt m'n halve smoel mee.
Kun jij dat nu wel eten dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in taart. En iets met chocola en pindakaas.
Zo erg heb ik er nou ook weer geen last van. Heb net een panadol genomen en voel er niks meer van, heb ook gewoon m'n tanden gepoetst en ontbeten. Er zit gewoon zo'n lapje tandvlees dwarsquote:
Fijn voor het beter voelen, en natuurlijk ook voor het wel kunnen eten van chocolade natuurlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo erg heb ik er nou ook weer geen last van. Heb net een panadol genomen en voel er niks meer van, heb ook gewoon m'n tanden gepoetst en ontbeten. Er zit gewoon zo'n lapje tandvlees dwarsHad vanmorgen ook buikpijn en hoofdpijn enzo dus het kan ook zijn dat ik iets onder de leden heb en alles tegelijk begint op te spelen.
Ken het, gisteren verjaardag, met drank, 0:15 in bed. 6:30 er weer uit. Gelukkig om 16:00 cursus tot 18:30 en daarna van 20:00 tot 23:00 D&D...quote:
Om 16:00 een cursus. Hell, tegen die tijd ben ik zo moe dat ik geen eens meer koffie fatsoenlijk naar binnen krijg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ken het, gisteren verjaardag, met drank, 0:15 in bed. 6:30 er weer uit. Gelukkig om 16:00 cursus tot 18:30 en daarna van 20:00 tot 23:00 D&D...
Niet verplicht, helft eigen tijd, helft baas z'n tijd. Is een cursus scrummaster. Vind ik niet heel nodig voor mij. Maar wordt gegeven door één van de toppers uit de scrumwereld, dus wel boeiendquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Om 16:00 een cursus. Hell, tegen die tijd ben ik zo moe dat ik geen eens meer koffie fatsoenlijk naar binnen krijg.
Dan nog, om 16:00 ben ik echt wel leeg, dan neem ik echt geen informatie meer op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet verplicht, helft eigen tijd, helft baas z'n tijd. Is een cursus scrummaster. Vind ik niet heel nodig voor mij. Maar wordt gegeven door één van de toppers uit de scrumwereld, dus wel boeiend
Dat is toch weer een (kleine) reep chocoladequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:02 schreef CherryLips het volgende:
1.50 korting voor klanten van T-Mobile
Geen goede chocolade.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is toch weer een reep chocolade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |